![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien zijn er slechts 2 moorden in 3 jaar geweest, dit geeft wel aan dat het in Nederland gevaarlijker wordt je mening te verkondigen. Ik denk trouwens dat dit komt omdat men niet genoeg zijn mening geeft. Iedereen is bang aan het worden, dus de bedreigingen en dergelijke schijnen te werken, en dat lijkt mij juist een aanleiding voor dit soort acties op mensen die zich nog wel durven uitspreken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ook al menen deskundigen die mening ![]() dit hoef ik verder toch niet uit te leggen hoop ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mensen willen daar gewoon niet aan condooms. Ik ben bang dat je zelfs als het vaticaan overstag zou gaan, je niet of nauwelijks verbetering zou zien, die ideeen (maagdjes neuken is een goed voorbeeld) die een kruising zijn tussen het christendom en oude shamanistische gebruiken ban je niet zomaar uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Hij is de laatste tijd natuurlijk wel een beetje stom bezig geweest. Hij heeft een boel mensen tegen de schenen geschopt"
||
Citaat:
vreselijk dit, geen woorden voor
||
Verwijderd
|
Citaat:
Seks ligt in de aard van een mens, het verbieden is te stom voor woorden, aangezien het grootste deel van de mensheid zich daar toch niet aan zou houden. Het gaat gewoon tegen de natuurlijke lusten van de mens in. Dus of de paus het nou goed doet volgens de bijbel boeit niet, je moet kijken naar de resultaten, en die zijn op zijn zachts gezegd bedroevend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik moest ineens hier aan denken, en dan vooral de laatste alinea.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien worden er tegenwoordig wel meer mensen bedreigd dan vroeger, maar dat zou ik graag gestaafd zien met cijfers. Wat zeker is, is dat het en mediahype is op dit moment. Elke scheet komt tegenwoordig in het nieuws.
||
Citaat:
En dat vind ik eng, heel erg eng. Hoe puberaal hij zich ook gedroeg, hij provoceerde met een reden. En de reden was mensen uit de tent lokken zodat ze hun ware aard laten zien. En dit blijkt die ware aard te zijn. Moeten we nu in onze schelp kruipen en mensen maar niet meer prikken? Dat vind ik een beetje hetzelfde als de hele big issue van een flinke tijd gelden toen gesuggereerd werd dat vrouwen met uitdagende kleding erom vroegen verkracht te worden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk is dat eng. En ik ben het er helemaal mee eens dat het nergens op slaat om iemand te vermoorden. Ik zeg alleen dat er een kern van waarheid in zit dat de moord aan z'n gedrag te danken is. Niet dat hij zelf schuldig is, slechts dat áls hij zich anders had opgesteld, de kans groot was dat hij niet vermoord was (waarmee ik nogmaals NIET wil zeggen dat hij het zelf gedaan heeft of iets in die richting).
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat iemand dan ook nog zo stom is om het te doen (buiten het feit dat het natuurlijk sowieso belachelijk is bereik je er alleen een averechts effect mee....).
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als hij een islamitisch meisje in een of ander arabisch land was geweest was hij wel gestenigd geweest toen ie 10 was en hadden we er nooit iets van gehoord. Maar daarmee wil ik niet suggereren dat het zijn eigen schuld was
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en uiteraard kreeg de linkse kerk weer een veeg uit de pan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mevr. Hirsi Ali lautie | 500 | 25-01-2005 17:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Vrijheid van meningsuiting duivelaartje | 19 | 13-11-2004 15:14 | |
Theo van Gogh doodgeschoten, deel V (ook discussiethread over nieuwe ontwikkelingen) El_Nour | 500 | 09-11-2004 01:40 | |
Theo van Gogh doodgeschoten, deel IV ~Hadiya~ | 502 | 03-11-2004 18:53 | |
Theo van Gogh doodgeschoten deel III ~Hadiya~ | 500 | 02-11-2004 20:47 | |
Theo van Gogh doodgeschoten deel II Chimera | 500 | 02-11-2004 15:57 |