Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2004, 11:25
Verwijderd
gisteren naar het melkwoud gegaan waar ik met erwin had afgesproken. die kwam alleen veel te laat. gelukkig kende ik de bardame dus kreeg de eerste paar bier gratis ondertussen met een oud klasgenoot zitten lullen die vertelde dat ze een eetcafe begonnen is in de gekraakte kerk dus daar ga ik binnenkort eens eten. toen kwam erwin eindelijk en de papoea ook en hebben we het op een dik smoken ende drinken gezet tot de laatste ronde. erwin is strompelend naar zijn brommer gekropen en naar huis gereden en de papoea en ik zijn naar zijn huis gelopen om daar 0 seconds from disaster te kijken en nog 2 jointjes te roken. naar huiis en nog ff mn kamer cleanen en gaan slapen. nu net brak wakker en opgestaan. zo weer 8 en een half uur werken
Advertentie
Oud 15-11-2004, 11:44
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 15-11-2004 @ 12:25 :
gisteren naar het melkwoud gegaan waar ik met erwin had afgesproken. die kwam alleen veel te laat. gelukkig kende ik de bardame dus kreeg de eerste paar bier gratis ondertussen met een oud klasgenoot zitten lullen die vertelde dat ze een eetcafe begonnen is in de gekraakte kerk dus daar ga ik binnenkort eens eten. toen kwam erwin eindelijk en de papoea ook en hebben we het op een dik smoken ende drinken gezet tot de laatste ronde. erwin is strompelend naar zijn brommer gekropen en naar huis gereden en de papoea en ik zijn naar zijn huis gelopen om daar 0 seconds from disaster te kijken en nog 2 jointjes te roken. naar huiis en nog ff mn kamer cleanen en gaan slapen. nu net brak wakker en opgestaan. zo weer 8 en een half uur werken
Ctrl-V jij je posts in dit topic elke dag?

Henk Mul !
Oud 15-11-2004, 11:54
Metal
Metal is offline
Oud 15-11-2004, 12:34
Verwijderd
mijn dag is tot nu toe kut gegaan want ik moest heel vroeg op en daar kan ik neit geod teen en toen was er een storing in het bovenwerk bij de treinen en mistte ik mn aansluiting en kwam ik te laat en ik deed niet goed mee en ik had een mentorgesprek waarbij gezegd werd dat ik niet goed emedeed en dat dat niet goed was en ik werd de les uitgezet omdat ikmn boek niet bijhad en ik heb hoofdpijn.

zo,dat lucht op
Oud 15-11-2004, 12:42
Verwijderd
bagger nog steeds tyfusverkouwe en hoofdpijn en mn ogen tranen als n gek en ik nies alles omver
Oud 15-11-2004, 13:01
schimmel
schimmel is offline
kut. nog een onvoldoende
ik kan niet leren.
Oud 15-11-2004, 13:11
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Proefwerkweek.
Maar wel lekker om 11 uur thuis..
Oud 15-11-2004, 13:12
Drez
Drez is offline
leeg
Oud 15-11-2004, 13:37
Nona Star
Nona Star is offline
Gisteravond:
Vriendje ging heel dapper dvd-speler in mn computer inbouwen, plugde alle stekker er weer in : *p00f!* Computer dood, mn kamer stonk naar de explosie en ik kan nu mn reflectieverslagjes niet op tijd inleveren want die staan allemaal maar half op usb-stick

Vandaag:
vriendje uitzwaaien, weer in bed gekropen, 10.00u dr uit, medisch college met bekertje warme chocolademelk, boodschapjes, broodjes kaas met tomaat en japanse mix en zometeen treinen naar Arnhem teneinde mn arme dode computertje te laten fiksen en waarschijnlijk mihoen eten <3
Oud 15-11-2004, 14:57
Susanne
Susanne is offline
Goed ik ben naar school geweest en daar moest ik conditietest lopen voor de skiweek, lachen ik kon het hele bandje aflopen samen met teamgenootjes; het is leuk om te merken dat je een goede conditie opgebouwd hebt

Toen ik thuiskwam was mijn turkse buurman er ook en hij vertelde net aan mijn vader dat zijn vrouw in verwachting is van een tweeling en toen zei mn vader: ohh gezellig nog twee terroristen erbij! en de buurman ging echt van: die kon er blijkbaar echt om lachen

Verder is mij zonet bekend gemaakt dat we vanavond konijn eten> mijn vader heeft dat konijntje samen met de buurman bij de kinderboerderij opgehaald (daar hebben ze er veel te veel blijkbaar), en de buurman heeft 'm zelf geslacht
Ik heb al een klein stukje gehad, lekker zeg maar ook heel zielig hooooor
Oud 15-11-2004, 16:33
Verwijderd
Jak, konijn van de kinderboerderij
Oud 15-11-2004, 16:39
ZerO
ZerO is offline
Nou vandaag ben ik erg lui . Geen les, dus heb ik thuis gehangen, mtv gekeken, mijn kast opgeruimd ( ik moet echt minder tijdschriften kopen ), foto's gemaakt, achter de computer gezeten en nu wil ik eten want ik heb honger.
Verder zal ik me vandaag alleen maar met lui zijn bezig houden !
Oud 15-11-2004, 16:44
frozenfountain
frozenfountain is offline
ik zat 3 kwartier vast in de stinkmetro
Oud 15-11-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 15-11-2004 @ 17:44 :
ik zat 3 kwartier vast in de stinkmetro
bah hoezo dat
Oud 15-11-2004, 16:47
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Hermione schreef op 15-11-2004 @ 17:45 :
bah hoezo dat
'een technische storing;
Oud 15-11-2004, 16:53
Mindfields
Mindfields is offline
te relaxed; werd vandaag geschorst en moest thuis een boek van Hugo Claus gaan lezen, de Metsiers. leuk boek, rustig dagje thuis gehad..
Oud 15-11-2004, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Lisanne schreef op 15-11-2004 @ 17:33 :
Jak, konijn van de kinderboerderij
Ja precies, konijn van de veluwe is veel lekkerder
Oud 15-11-2004, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 15-11-2004 @ 02:53 :
Vandaag heb ik heel lang geslapen, gestofzuigd, opgeruimd en gestudeerd. Toen vond ik het correct genoeg voor den dag en heb ik pasta met appelsap genuttigd met buurchick , daarna nog gestudeerd, toen pizza met rode wijn ad fundum genuttigd met alweer de buurchick Toennn ben ik bij de onderbuurjongens geweest maar haalde mijn buurchick mij om samen onder een dekentje met een fles witte wijn te huilen Toen nog steeds dezelfde buurchick ging slapen ben ik nog een film (lola rennt!) gaan kijken bij een bovenbuurjoch en toen kwam ik ineens tot een schokkende ontdekking want ik dacht dat het een uur vroeger was. Na een kwartier nadenken besloot ik dat ik dat dacht doordat ik nog een hele tijd met Masha/paranoide en haar Jellejoch heb gebeld, maar ik heb geen idee wanneer dat was, maar goed, dat verklaart vast waarom ik de tijd niet meer snap. Dus nu ga ik slapen.
We hebben je stiekem gewoon afgeleid terwijl de buurchick alle klokken een uur vooruit deed, hoor. (a)
Oud 15-11-2004, 19:15
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-11-2004 @ 20:12 :
We hebben je stiekem gewoon afgeleid terwijl de buurchick alle klokken een uur vooruit deed, hoor. (a)
En ik dacht nog wel dat ze jullie heel schattig vlaams aan het leren was
Oud 15-11-2004, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 15-11-2004 @ 20:15 :
En ik dacht nog wel dat ze jullie heel schattig vlaams aan het leren was
Ja, maar we verstonden er niks van, dus zeiden we maar dat ze alle klokken moest gaan verzetten. Want dat is een nuttigere bezigheid dan ons het Antwerps dialect bij proberen te brengen
Oud 15-11-2004, 19:24
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-11-2004 @ 20:21 :
Ja, maar we verstonden er niks van, dus zeiden we maar dat ze alle klokken moest gaan verzetten. Want dat is een nuttigere bezigheid dan ons het Antwerps dialect bij proberen te brengen
Posmundag!
Oud 15-11-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 15-11-2004 @ 20:24 :
Posmundag!
Als pinksteren en posmundag..
Oud 15-11-2004, 19:29
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-11-2004 @ 20:28 :
Als pinksteren en posmundag..
Ja dan heb je de zizi's aan het dansen in het vet.
Oud 15-11-2004, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 15-11-2004 @ 20:29 :
Ja dan heb je de zizi's aan het dansen in het vet.
En nou weet ik niks meer te zeggen want nou is mijn Antwerpse woordenschat op.
Oud 15-11-2004, 19:34
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-11-2004 @ 20:33 :
En nou weet ik niks meer te zeggen want nou is mijn Antwerpse woordenschat op.
Wiske, je kent het woord wiske nog!
Oud 15-11-2004, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 15-11-2004 @ 20:34 :
Wiske, je kent het woord wiske nog!
Ohja.

Hmm.

Ja, de zizi's dansend in het vet en de wiskes in de boter
Oud 15-11-2004, 19:56
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-11-2004 @ 20:46 :
Ohja.

Hmm.

Ja, de zizi's dansend in het vet en de wiskes in de boter
boter: de boter gefret: de klos, de lul zijn

Wauw, wat toepasselijk!
Oud 15-11-2004, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 15-11-2004 @ 18:18 :
Ja precies, konijn van de veluwe is veel lekkerder
Een gameboy sp zou nog beter zijn
Oud 15-11-2004, 20:18
Lady Jane
Lady Jane is offline
Vanochtend moest ik naar de dietist en ik wilde niet omdat ik dacht dat ik 5 kilo was aangekomen, maar ik was juist nog 6 ons afgevallen. En omdat het zo goed gaat hoef ik nog maar één keer te komen, en dat is na de kerst.
Daarna ben ik naar school gegaan en dat was heel erg saai dus ben ik eerder weggegaan. Toen ben ik naar de kamer wezen kijken van een vriendin, en die is echt heel er mooi en leuk, dus we moesten even proosten met wijn, chips en herfstthee.
Oud 15-11-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 15-11-2004 @ 20:56 :
boter: de boter gefret: de klos, de lul zijn

Wauw, wat toepasselijk!
Rrrr, ik ben een natuurtalent. Misschien moet ik ook maar in Antwerpen gaan wonen
Oud 15-11-2004, 20:47
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Citaat:
ZwerfCath schreef op 15-11-2004 @ 21:18 :
Vanochtend moest ik naar de dietist en ik wilde niet omdat ik dacht dat ik 5 kilo was aangekomen, maar ik was juist nog 6 ons afgevallen. En omdat het zo goed gaat hoef ik nog maar één keer te komen, en dat is na de kerst.
Daarna ben ik naar school gegaan en dat was heel erg saai dus ben ik eerder weggegaan. Toen ben ik naar de kamer wezen kijken van een vriendin, en die is echt heel er mooi en leuk, dus we moesten even proosten met wijn, chips en herfstthee.
daar gaat je 6 ons
Oud 15-11-2004, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Lisanne schreef op 15-11-2004 @ 21:00 :
Een gameboy sp zou nog beter zijn
http://www.nintendo.com/overviewds

gameboy DS ! 2 schermen, 1 met touch screen, multiplayeren over wi-fi, backwards compatible om alle oude gameboy spellen te kunnen spelen

"multiplayer requires just one Nintendo DS game card." , ben benieuwd...

Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 21:03.
Oud 15-11-2004, 21:02
Susanne
Susanne is offline
het begint met een konijntje en het eindigt met gameboys

rrrr en het konijntje was verrukkeluk!
Oud 15-11-2004, 21:04
Hakkie
Hakkie is offline
Ik ben nog steeds ziek dus heb weer de hele dag in mn pyjama in huis gelopen
Oud 15-11-2004, 21:07
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 15-11-2004 @ 12:44 :
Ctrl-V jij je posts in dit topic elke dag?

Henk Mul !
.

Lepra de clown !
Oud 15-11-2004, 21:13
grandmommy
grandmommy is offline
wij hadden vroeger ook een konijn. En toen ineens vijftien

maar mijn dag was leuk want ik had drie uur muziek vandaag en verder vakken waarbij ik met mijn homie kon kleppen over van alles en nog wat dus ik heb me niet verveeld. en een vriendin van me had een hele lelijke grijze slobbertrui aan hihi, maar dat was niet erg. en ik heb hele goedkope mergpijpen gekocht, die zo chemisch smaakten dat het lekker was. en mijn voet is nu al zes weken zwaar gekneusd en hoewel ik er gewoon op kan lopen doet hij nog steeds pijn af en toe en is ie blauw en dik, en nu krijg ik geloof ik ook een ontstoken teen want er zit een gekke rode bult op. volgens mij moet ik mijn voet maar eens amputeren. net als in dat ene verhaal van stephen king van een aangestrande m'neer die uiteindelijk allebei zijn benen en een arm van zichzelf had afgesneden en opgegeten omdat ie niks anders had. Ik heb vanavond trouwens stamppot op met van dat gedoe uit eigen tuin en dat smaakte lekker, en met rooksworst. en vanmiddag heb ik stiekem stukjes vlees zitten snaaien uit de pan erwtensoep die mijn mammie gisteren had gemaakt om in te vriezen. Ik heb vandaag bij zangles Bright Eyes van Art Garfunkel gezongen, en een stukje van mijn optreden van afgelopen zaterdag teruggehoord, en hoewel het liedje niet echt lekker ging, de andere ging beter, klonk het niet heel erg dramatisch. en ik moet me de hele week om acht uur melden want vorige week was ik voor de derde keer dit jaar te laat op school. Maar dat vind ik op zich niet erg want ik heb drie dagen in de week het eerste uur vrij en dus kan ik nu al mijn huiswerk op school doen en hoef ik thuis niks uit te vreten. donderdag, of hopelijk eerder, krijg ik centjes en dan ga ik nieuwe kleren kopen en kadootjes en iets lekkers, een doosje bonbonnetjes denk ik. Truffels! Ik ga de duurste van de duurste truffels kopen, want die zijn zoooo lekker
Oud 15-11-2004, 22:51
Verwijderd
ik heb me verslapen, toen mijn kamer opgeruimd, aan de telefoon en op msn gehangen, boodschappen gedaan, gekookt, gegeten, gezoend, film gekeken en nu zit ik weer achter mn computer
Oud 15-11-2004, 23:01
Drez
Drez is offline
mn moeder gebeld, vriendinnetje langsgekomen, gebeld, gecomputerd, gebeld, naar vriendinnetje 2 toe, gesport, en nu ben ik weer hier en ik durf niet na te denken.
Oud 15-11-2004, 23:19
Verwijderd
gewerkt en thuis gekomen om meteen mn kamer op te ruimen. das gedaan en meteen ff brood voor morgen gemaakt. jointje gerookt en nu toots and the matals luisteren en wat forummen vroeg op morgen om om 9 uur op mn werk te zijn morgen ook nog ff kaartjes voor the skatalites scoren
Oud 15-11-2004, 23:33
vixen
vixen is offline
Twee uur teveel geslapen waardoor ik lessen had gemist maar die bleken niet door te gaan, toen dus naar school wat op zich wel ok was, maar 't was een suffe dag. Daarna twee uur statistiek waar k niks van snapte en toen een afspraak met mn mentor wat wel heel goed was. Toen naar huis en naar een vriendin om te eten want ze had n nieuwe kamer. Toen veel tv gekeken en weer naar huis gegaan en nu moet k nog huiswerk maken maar morgen ga 'k naar het strand.
Oud 15-11-2004, 23:41
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-11-2004 @ 21:45 :
Rrrr, ik ben een natuurtalent. Misschien moet ik ook maar in Antwerpen gaan wonen
Met Jellie!

Vandaag heb ik uitgeslapen, gegeten, gestudeerd, gegeten, colleges bijgewoond maar ook eentje niet, gegeten, gestudeerd, een cd opgehaald bij een excrush die slechte wijn had, een ziekenbezoekje met mandarijntjes en walnoten gebracht aan een vriendje, een bezoekje aan een leuk joch gebracht, een bezoekje aan een minder leuk joch gebracht en nu ga ik nog even studeren en dan heerlijk slapen jatoch.
Oud 15-11-2004, 23:51
Metal
Metal is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 16-11-2004 @ 00:41 :
Met Jellie!

Vandaag heb ik uitgeslapen, gegeten, gestudeerd, gegeten, colleges bijgewoond maar ook eentje niet, gegeten, gestudeerd, een cd opgehaald bij een excrush die slechte wijn had, een ziekenbezoekje met mandarijntjes en walnoten gebracht aan een vriendje, een bezoekje aan een leuk joch gebracht, een bezoekje aan een minder leuk joch gebracht en nu ga ik nog even studeren en dan heerlijk slapen jatoch.
omg pimperdje!
Oud 16-11-2004, 00:07
Verwijderd
ik lijk wel de enige te zijn die vakantie heeft met een verloren ov en aan de anitbiotica zz
Oud 16-11-2004, 00:26
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Metal schreef op 16-11-2004 @ 00:51 :
omg pimperdje!
Ik heb niks gedaan hoor zenne
Oud 16-11-2004, 07:16
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb gewerkt en promotie gemaakt
Oud 16-11-2004, 15:10
Verwijderd
vandaag en ik naar school geweest en daar ben ik fantiek geweest en daarna heb ik geluncht met iemand die ik al lang niet gezien heb en gecruist in zijn mini cooper,en nu wil ik oook zon auto.
verder ben ik naar huis getreind en nu zit ik hier voor me uit te staren,met veel huiswerk en vanavond ga ik trainen..
Oud 16-11-2004, 15:15
transfattyacid
transfattyacid is offline
Saaie schooldag. Rapport en schoolfoto's gehad. Rapport viel gelukkig mee, klassenfoto is wel leuk en mn pasfoto is vreselijk . Gegymd, piepjestest gedaan en trap 12 gehaald . Nu ben ik doodmoe en ik eet een oliebol. Straks ga ik the bold kijken en daarna Frans leren. Als ik vroeg klaar ben nog kroeghangen maar dat zal wel niet meer.
Oud 16-11-2004, 15:17
nps
nps is offline
sochtends uitgeslapen, even bijkomen van het ruige stadten gisteravond waarna ik terecht kwam bij illegalen in een auto. en daarna op school html geschreven hiep hoi.
Oud 16-11-2004, 15:21
Haligh
Haligh is offline
Ik had een workshop computermuziek
Wat blijkt: het betrof Reason

Kan ik er eindelijk een stuk beter mee overweg, en ik was de bikkel daar aangezien ik de enigste was die er wat verstand van had.

Oeh en ik heb progresieve takkeherrie gemaakt door op de pianorol een auto te 'tekenen'
Oud 16-11-2004, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 16-11-2004 @ 16:21 :

Oeh en ik heb progresieve takkeherrie gemaakt door op de pianorol een auto te 'tekenen'
haha

held
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten