Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2004, 02:30
Flærynn
Flærynn is offline
Nadat ik vannacht om half 4 ging slapen ben ik om half 8 weer opgestaan om naar een zeer niet-boeiend college wiskunde te gaan. Daar twee uurtjes gezeten, naar huis gefietst, een paar uurtjes niets gedaan en toen geluncht met wat afdelingsgenoten onder het kijken van een slechte discovery serie. Om 13.00 uur op de fiets naar het celbiologiepracticum gefietst, waar ik tot kwart over 4 bezig ben geweest met oöcyten en spermatoiden bekijken. Weer op fiets, naar de supermarkt om even wat boodschappen te doen en vervolgens naar huis alwaar ik werd uitgenodigd om mee te koken voor 12 man. Nasi gemaakt .
Gegeten en ondertussen kennisgemaakt met een deel van het volleybalteam van een afdelingsgenoot, voor de buis gaan hangen met een aantal mensen en ondertussen Machiavelli gespeeld (ja, dat is ook een spel ) Om 11 uur mee gestopt, achter de computer zitten MSNen wat dingen zitten opzoeken voor een presentatie morgen. 0.00 Uur even gedouched en omgekleed, zodat ik om half 1 bij een vriendin was vanwaar we om 01.03 (ofzoiets) vetrokken naar Unitas, voor een optreden van Out of Many (reggae). Daar tot 03.15 gebleven, gedanst op reggae enneuh.. hoe noem je dat? Dansmuziek (ik ben altijd zo slecht in muziek in hokjes plaatsen), maar zij was moe, dus toen alweer naar huis helaas. Naar huis gefietst (zonder handschoenen terwijl het vroor, en ik had warme handen ). Computer aangezet, mail gecheckt en gereageerd en voor de lol ook even op s.com gekeken alwaar ik dit topic aantrof.
Ohja, ik had me ook nog even bedacht dat ik er morgen weer lekker om half 8 uit mag voor college. Misschien dat ik dat maar skip; ik kijk morgenochtend wel even of ik mijn bed uit kan komen of niet.

Zo! Boeiend!
maar wel een leuk topic

Laatst gewijzigd op 26-11-2004 om 02:37.
Advertentie
Oud 26-11-2004, 07:06
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik ben net 3 min thuis van een partyyy en ik ga me zo even ziekmelden op school
Oud 26-11-2004, 07:46
transfattyacid
transfattyacid is offline
Gisterochtend school geskipt en lekker geluierd.
Gistermiddag gesprekje gehad met mentor waar uit kwam dat alle leraren heel positief over me waren . Repetitie nederlands ingehaald, ging wel goed. Bij vriendje op de koffie geweest en geslapen.

Gisteravond naar mullhouse in de one-four geweest, was best leuk maar ik ben nu een beetje moe. Om kwart voor 12 heb ik Nederlands en daar ga ik misschien heen. Vanavond werken bij mn nieuwe werk in een platenzaak en naar de koornbeurs..
Oud 26-11-2004, 11:11
Gadje
Gadje is offline
het is de bedoeling dat ik naar school ga, maar dat kan ik helemaal niet...
mijn fiets staat in de garage en die sleutel heb ik niet, die heeft mn zusje meegejat. mama en papa niet thuis dus ik kan niet naar school
nu wachten totdat mn zusje uit school is en dan kan ik naar school, en ik was al de eerste 4 uur vrij
yeah, en straks op school lekker niks doen
Oud 26-11-2004, 11:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ging naar de dokter en die zei dat ik een uitlaatklep moest omdat ik volgens hem last had van paniek-aanvallen omdat ik negatieve energie nergens kwijt kon, dus nu heb ik vanavond mn eerste aikido-les en ben ik lekker melancholisch aan het doen en thee aan het drinken.
Oud 26-11-2004, 11:15
Konstantine
Konstantine is offline
Ik keek net uit het raam en toen zag ik twee mannen op een dak lopen en het waren niet eens zwarte pieten
Oud 26-11-2004, 14:10
nps
nps is offline
ik ging naar mijn nieuwe baantje en daar heb ik gezellig liters koffie gedronken en koffie ingeschonken voor mensen die onder psychiatrische behandeling staan. en ik nam de telefoon aan en deed de deur open.
Oud 26-11-2004, 14:12
Glory
Glory is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 26-11-2004 @ 12:12 :
ik ging naar de dokter en die zei dat ik een uitlaatklep moest omdat ik volgens hem last had van paniek-aanvallen omdat ik negatieve energie nergens kwijt kon, dus nu heb ik vanavond mn eerste aikido-les en ben ik lekker melancholisch aan het doen en thee aan het drinken.
Aikido is leuk Ik hoop voor je dat het werkt.
Ik ben net wakker en ik denk na.
Oud 26-11-2004, 14:18
Verwijderd
ik heb lekker uitgeslapen na gisteren tot diep in de nacht jay and silent bob gekeken te hebben net gedouched en zo maar eens aan gaan kleden, ontbijt maken en afwas doen. straks komt mn zusje mn kam bijscheren en dan vanavond naar Ask for Bob met waarschijjnlijk stekels op mn kop ghehe
Oud 26-11-2004, 14:42
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Vanochtend om 9 uur opgestaan en pas om 11 uur naar school . Natuurlijk hoefde ik uiteindlijk pas om half 1 te beginnen, maar het was wel gezellig op school

Daarna een 2.5 en een 4 teruggekregen en in schock teruggekeerd naar huis.. & nu verveel ik me.
Oud 26-11-2004, 14:59
transfattyacid
transfattyacid is offline
Net naar school geweest, 5,2 voor engels teruggekregen en verder niks gedaan daar. Straks ga ik even kort winkelen, daarna uit eten bij de pasta company, en dan naar rotown.
Oud 26-11-2004, 15:01
11568
11568 is offline
Expres wekker niet gezet dus ik werd te laat wakker om nog naar school gegaan. Niet veel gedaan vandaag, gelezen en tv gekeken en een beetje paardgereden. Net een enorme ciabatta met knoflookspul opgegeten. En vanavond komt een vriendinnetje en dan gaan we cake maken. En nu ga ik weer lezen.
Oud 26-11-2004, 15:06
unisex
unisex is offline
Ik heb gister gegeten bij een vriendin in Amsterdam en daarna zijn we naar Paradiso geweest.
Leuk Jimmy Edgar, maar het was zo benauwd in de bovenzaal dat ik niet normaal kon ademhalen dus toen heb ik dat aan me voorbij laten gaan.
Oud 26-11-2004, 16:38
vixen
vixen is offline
Gisteren was k naar de ekko, toen naar een suf feest en toen naar de tivoli. Ik had te kleine schoenen aan dus nu heb 'k blaren en ik ben ziek. Verder heb ik geen flikker uitgevoerd. Natuurlijk. En the matrix is een kutfilm en harry potter ook.
Oud 26-11-2004, 19:55
Verwijderd
Gisteravond even in de stad geweest, maar ik moest vanochtend alweer vroeg opstaan voor een meeloopdag op de uni. Vanavond vroeg naar bed want ik moet morgen om half 6 opstaan bah werken sucks
Oud 26-11-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Lisanne schreef op 26-11-2004 @ 20:55 :
Gisteravond even in de stad geweest, maar ik moest vanochtend alweer vroeg opstaan voor een meeloopdag op de uni. Vanavond vroeg naar bed want ik moet morgen om half 6 opstaan bah werken sucks
zoiets maar dan tegenovergesteld
Oud 26-11-2004, 20:41
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 26-11-2004 @ 20:55 :
Morgennacht even in het dorp geweest, maar ik moest vanavond alweer laat naar bed voor een tegenzitavond op de uni. Vanochtend laat opstaan want ik moest gisteren om half 6 naar bed hmm vrij zijn sucks
Ik begrijp niks van je dag, henridepenri.

Henk Mul !
Oud 27-11-2004, 04:13
Verwijderd
mm woh omg

verslapen voor school, net op tijd voor een mondelingetje duits waar ik een 6,5 voor had

daarna naar een debatwedstrijd met veeeeeel gratis koffie

daarna wijn + theatercafe'tje met dinnie

daaaaarna een heel lang telefoongesprek met een andere dinnie

toen was ik verlept dus belde ik m'n joch, maar in plaats van mij heel zielig te vinden vertelde hij over z'n ex die oh-zo zielig was oid en dat ze 'm terug wilde en dat ie nou twijfelt voor wie ie moet kiezen ofzo

en tis een kutwijf want ze zit sowieso de hele tijd al tussen ons te stoken

dus toen vond ik 'm stom en hing ik op

en toennn belde ik nog een keer om 'm uit te schelden en te zeggen dat ie mag opflikkeren naar die snertsuus van 'm en als ie dat niet wil dan moet ie mij er maar van zien te overtuigen dat ie mij waard is

en toennnn belde ik die suus wakker om 'r te vragen of ze nou d'r zin had en te zeggen dat ze het joch in kwestie maar moest bellen omdat ie zich wel eenzaam zou voelen
moge ze baarmoederkanker krijgen ofzo

en daarna belde ik nog een dinnie om te klagen en toen kwam ze hierheen en gingen we filosoferen en wijn drinken @ busstation

maar toen we net weg wilden gaan kwamen d'r ineens een stuk of vijf agressieve dronken lui naar ons toe die ons gingen bedreigen en zeggen dat ze ons wilden neuken ofzo

nou zijn we natuurlijk verdomd hot en wil iedereen ons neuken, maar als die vraag gepaard gaat met bedreigingen kun je sowieso een middelvinger verwachten

dus we fietsten maar heel snel weg en toen gingen ze met lege bierflesjes en met glas gooien en toen fietsen we nog harder en kwamen ze allemaal achter ons aan en vet eng allemaal maar toen heb ik met mijn stoere survival-skilzzz allemaal kronkelweggetjes genomen en hadden we ze afgeschud

en nou zit ik thuis en moet mijn dinnie nog naar huis fietsen vanaf hier

eng
Oud 27-11-2004, 10:32
RockaholiC
RockaholiC is offline
gister de hele dag gewinkeld met m'n chick en daarna zijn we uit eten geweest bij mij thuis nog een filmpje gekeken en daarna slapen.

en vandaag ben ik ziek en nu vind m'n baas me niet meer zo aardig geloof ik
Oud 27-11-2004, 10:56
merels
merels is offline
Ik had gister een 'uitje' van mijn werk, uit eten in Amsterdam en daarna naar zo'n amerikaans comedycafe, wat errrg flauw was.
Naja een beetje gelachen. daarna terug naar plaatselijk kakkroeg waar een white-party was
het was gezellig maar veel gedronken en nu heeft een vriend van mij toch gezegd, 'ja stiekem ben je best leuk' naja dat was moeilijk eigenlijk en vervolgens om kwart voor vijf snachts verklaart een jongen de liefde terwijl het toch duidelijk was dat ik zijn vriend veel interessanter vond
naja ik wist ook niet wat ik daar mee moest. 'eeeh jaa, weetje, ik wilde nog wat zeggen..(stilte van drie min.) ..naja misschien.. (weer stilte) .. ehm (stilte)..laat maar'' zo ging dat de hele tijd door terwijl ik het hardstikke koud had. maarja ik kan natuurlijk nooit onaardig zijn tegen dat soort jongens
nu moet ik de hele dag leren terwijl ik een enorme kater heb.
Oud 27-11-2004, 13:06
nps
nps is offline
mijn auto in andermans achterbak geparkeerd met pakweg 80 km/u
Oud 27-11-2004, 13:07
Spanish rose..*
Citaat:
nps schreef op 27-11-2004 @ 14:06 :
mijn auto in andermans achterbak geparkeerd met pakweg 80 km/u
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaf
Oud 27-11-2004, 13:08
nps
nps is offline
tsja jackass uit de hand gelopen
Oud 27-11-2004, 13:14
Spanish rose..*
Gisterr nieuwe kleren gesjopt & vandaag sporten en die teringzooi in mijn kamertje eindelijk eens opruimenn

Vanavond uit
Oud 27-11-2004, 13:17
Verwijderd
ik ben op familie tour en zit nu bij mn opa van 85 achter zn (de nieuwste) macintosh
Oud 27-11-2004, 13:30
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Gister opgestaan, de hele dag training gehad op het werk, daarna wezen poolen in de kroeg met my man Foggo, daarna gegeten bij een of ander frietkot, weer gepooled en m'n avond vergooid aan dit gele forum.
Oud 27-11-2004, 14:08
Verwijderd
gisteren naar de release show van eaves - hoenangst album in het Autonomes Zentrum in aken. Kwamen we niet binnen, mochten er maar 100 man in dat kut hol. Maar uiteindelijk toch binnengekomen en die sjankerharde show meegepikt. Damn, hierdoor hou ik van hardcore/emo. Goede sfeer, intense muziek, chaos. GO!
Oud 27-11-2004, 14:27
Verwijderd
ik werd te laat wakker, toen ging ik niet ontbijten, omdat ik toch om 5 uur moet werken. dus net at ik een pizza, en dat van mijn ontbijt, middageten en avondeten in 1. zometeen ga ik werken, en vanavond ga ik uit met een vriendin in emmen, ja. wat waarschijnlijk niet erg boeiend gaat worden, maar dat maakt niets uit.
Oud 27-11-2004, 15:19
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Luieren .
Oud 27-11-2004, 15:20
Haligh
Haligh is offline
Pff...gister bij m'n vriendin film gekeken, vanmorgen wakker gebeld, toen wezen repeteren een een basis van een nieuw nummer gemaakt. En ja nu ben ik moe..en lamlendig..en ik moet vanaaf nog uit maar ga veel liever Sleepy Hollow kijken
Oud 27-11-2004, 15:30
Verwijderd
Opgestaan, douche -> ontbijt, auto van binnen gepoetst, feestje opgebouwd, auto van buiten gewassen, vriendin gebeld, scrubs gekeken, website gebakken, scrubs gekeken, forummen, muziek rippen, manderijntjes eten, website pimpen, forummen,

vanavond feestje, hopelijk nog naar Utrecht als het feest op tijd is afgelopen
Oud 27-11-2004, 15:35
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Haligh schreef op 27-11-2004 @ 16:20 :
Pff...gister bij m'n vriendin film gekeken, vanmorgen wakker gebeld, toen wezen repeteren een een basis van een nieuw nummer gemaakt. En ja nu ben ik moe..en lamlendig..en ik moet vanaaf nog uit maar ga veel liever Sleepy Hollow kijken
Ohh Rudie gaat ook Sleepy Hollow kijken, dan kunnen jullie elkaars handje vasthouden!

Gisteren heb ik de hele dag generd en geld uitgegeven en vandaag heb ik de hele dag gestudeerd en generd en ga ik nog eventjes geld uitgeven.
Oud 27-11-2004, 15:36
Verwijderd
opstaan....douchen enzow.....eten.. gamen met de playstation2..... en foto's maken voor fotografie voor m'n school... en nu dus btje surfen op t internet
Oud 27-11-2004, 16:17
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 27-11-2004 @ 16:35 :
Ohh Rudie gaat ook Sleepy Hollow kijken, dan kunnen jullie elkaars handje vasthouden!
Hola! Ben je mal?
Eerst Sleepy Hollow kijken en dan terug langs dat donkere bos?
Da deeeeenk!!
Oud 27-11-2004, 16:22
Verwijderd
vandaag niets noemenswaaridgs,dadelijk verjaardag en daarna werken en daarna tequila en daarna zleep..
Oud 27-11-2004, 17:01
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Haligh schreef op 27-11-2004 @ 17:17 :
Hola! Ben je mal?
Eerst Sleepy Hollow kijken en dan terug langs dat donkere bos?
Da deeeeenk!!
Pff ik ben daar ook eens 's nachts door heen gefietst hoor, dus dan durf jij dat ook.

Ik heb zojuist belangrijke boodschappen gekocht met een bovenbuurjoch en dadelijk ga ik foto's van een cocktailfeestje kijken bij een ander bovenbuurjoch.
Oud 27-11-2004, 17:09
Gadje
Gadje is offline
gisteren naar 013, destination2dance geweest, maar alleen linked gezien
daarna naar de extase, het blijft een foute tent maarja, het liefje van een vriendin van mij was dr. en zijn leuke vriend ook
<3 en ik heb zn msn maar ik durf m niet toe te voegen
om half2 al naar huis, 2 uur thuis half3 slapen
om kwart voor 6 ging de wekker want vriendin moest krantenwijk doen, ik verder slapen, om half 8 was ze weer terug en toen ging ze douchen en ik was weer wakker dus ook maar aankleden
toen ging ze naar dr werk en ik naar huis, en het was pas half 9!
net naar de stad, kadotjes gekocht en vanavond niks doen
misschien donnie darko kijken
ik ga veel liever met de leuke jongen msnen

Laatst gewijzigd op 27-11-2004 om 17:14.
Oud 27-11-2004, 17:13
Luna
Luna is offline
Ik ging werken en douchen en chillen bij mn ouders thuis. En ik ga hier straks ook eten.
En ik krijg veel geld van mn mamma want ik mag geen zorgen hebben zegt ze.
Tot nu toe geen noemenswaardige dag.
Na eten even mn tas ophalen bij een vriendin en dan naar mn eigen huis.
Vanavond uit.
Oud 27-11-2004, 17:22
matt trakker
matt trakker is offline
ik heb onder andere koffie gedronken met een koekje erbij,

maar godver ik wil naar low in paradiso maar niemand wil mee en nu ga ik uit pure wanhoop maar naar alter ego in doornroosje terwijl ik dat enorm suf vind
Oud 27-11-2004, 19:03
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 27-11-2004 @ 18:01 :
Pff ik ben daar ook eens 's nachts door heen gefietst hoor, dus dan durf jij dat ook.
Ik heb het zovaak gedaan, en de laatste keer stond er een vage amn naar me te roepen

Mara goed, Eva komt Sleepy Hollow kijken en daarna ga ik naar 't Slik denk ik...
Oud 27-11-2004, 19:08
11568
11568 is offline
Niet echt iets bijzonders, beetje gewinkeld en gebeld. Maar vooral tv gekeken, broccolisoep gegeten, warme chocolademelk gemaakt & gedronken, tijdschriften gelezen, tv gekeken, tja. En ruzie gemaakt met iedereen thuis.
Vanavond ga ik denk ik niet meer weg want op de een op de een of andere vreemde wijze ben ik moe geworden van deze actieloze dag.
Oud 27-11-2004, 19:25
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
uitslapen, winkelen met mn moeder, macaroni eten.
en nu zit ik aan de koffie.
dadelijk ga ik naar de botte omdat ik al een tijdje niet uit ben geweest. beetje bier drinken en mensen uitlachen, want er is daar een karaoke-party ofzoiets.
Oud 27-11-2004, 19:38
Ragnar
Ragnar is offline
Ik heb zojuist mijn baard afgeschoren, tering wat was dat veel zeg.

Nu nog een klein sikje over.
Oud 27-11-2004, 19:42
tuttebel
tuttebel is offline
eindelijk een keer uitslapen van t lange uitgaan.

tot 12 uur ofzo.

en toen gingen we ons wa eten, en douchen en nog even tekenfilmpjes kijken want dat hoort bij een katerochtend.

daarna nr waterscouting..bootjes schuren vreten en roken, en gehangen en gelachen. en vals meezingen onder t afwassen.

ennn mn broer is vandaag jarig dus komen er wat vrienden van m, en we hebben net pizza gegeten.
Oud 27-11-2004, 19:44
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 27-11-2004 @ 20:25 :
dadelijk ga ik naar de botte omdat ik al een tijdje niet uit ben geweest. beetje bier drinken en mensen uitlachen, want er is daar een karaoke-party ofzoiets.
In de botte?

Vaag...hmm, in 't Slik is het elke zaterdag karaoke.
Saskia - Rock DJ ins ondertussen al een klassieker
Oud 27-11-2004, 20:06
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Haligh schreef op 27-11-2004 @ 20:44 :
In de botte?

Vaag...hmm, in 't Slik is het elke zaterdag karaoke.
Saskia - Rock DJ ins ondertussen al een klassieker
ja maar dereeeeekkkk je moet naar de botte komen anders ga ik huilen?
Oud 27-11-2004, 20:12
Verwijderd
heb 7 uur stil gezeten en kill bill 2 gekeken
en nu bennik aan ut computeren
Oud 27-11-2004, 20:15
Verwijderd
Vandaag niets bijzonders gedaan.
Americas next topmodel herhaling gekeken. Pizza gegeten. Geinternet, tv gekeken. Cu2 bijgewerkt. ( )

Ik ben nu heftig aan het nadenken over een Design Management opdracht. Ik moet een gap in de maatschappij bedenken, dat met design op te lossen is. Ehmm..juist.

Tot zover de zaterdagavond.

Straks Sleepy Hollow kijken, misschien vind ik em nu beter dan de eerste keer.
Oud 27-11-2004, 20:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben naar R'dam geweest om te shoppen, maar daar kwam uiteindelijk niks van terecht, omdat m'n ouders erbij waren en m'n moeder constant bij ouwe wijven winkels wou kijken en m'n vader na een half uur al niet meer kon lopen door z'n zogenaamde hernia.
Toen naar oma, waar m'n nichtje ook was en daar heb ik vlaai+koffie op. Met m'n nichtje op 't bed gesprongen, heel hard 'wieeeeeeeeeeeh' geroepen en toen maar gestopt omdat ik toch niet zoveel energie heb als zij.
Toen naar buiten gegaan naar de speelstuin, heb me zeer belachelijk gevoeld op een wipwap en heb daarna m'n nichtje van een glijbaan afgeduwd. Toen nog even gauw snoepies gekocht (en een boekje + kraslot voor mezelf) en weer terug.
Thuis wat gecomputerd, baklava gegeten en erachter gekomen dat de Shaun Of The Dead DVD die ik van de week heb gekocht toch wel kutter is in het Nederlands omdat ik nu dus alle leuke extra's mis, waarvoor ik die hele DVD eigenlijk had gekocht.
Dus nu maar een DVD bestellen om het allemaal weer goed te maken...
Oud 27-11-2004, 21:25
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 27-11-2004 @ 21:15 :

Ik ben nu heftig aan het nadenken over een Design Management opdracht. Ik moet een gap in de maatschappij bedenken, dat met design op te lossen is. Ehmm..juist.
What the fuck, ik heb dezelfde opdracht, maar dan toegespitst op filosofisch darwinisme, . Rrraarrr.

Ik heb vandaag de post bezorgd, gepoold, gitaar gespeeld en gestudeerd. Tijd voor niks nu.

Henk Mul !

Regels voor berichten