Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dokter Gijs ![]() Ja, zoiets zou ook kunnen, het was in ieder geval allemaal lekker ongeloofwaardig.. Zoals gewoonlijk ![]() Trouwens, ze zeiden gister iets over Meike. Die had toch eerst wat met Robert en toen ging ze vreemd met Ludo? En toen ging ludo weer terug naar Janine en gingen ze op een cruise en ging Meike ze achtervolgen en kwam in de schroef van de boot? Zoiets toch?
||
Citaat:
Het was helemaal zo'n rode vlek in het water. Dat waren absoluut de betere scenes ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar het is opzich niet nodig om deze topic half vol te spammen. Dankje ja.. ot : Ja, met sophia, met dat bandje : Ik ben bladiebla en kom uit Am-ster-dam ![]() ![]()
||
Citaat:
maar ik zal me inhouden vanaf nu. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat kan inderdaad ook nog wel ja. Ik weet t echt niet meer, hihi. @plo: Ga even lekker ergens anders spammen ofzo. Je bent vervelend...
||
Citaat:
Hij heeft aangegeven zich vanaf nu in te houden, dus ik vraag ook aan jullie om niet meer op hem te reageren. ![]() En wat betreft Anita enzo: Hoe Anita zwanger is geworden weet ik niet meer. Ik weet wel dat ze tijdens d'r zwangerschap medicijnen slikte om de kans zo klein mogelijk te maken dat Rikkie ook seropositief zou zijn. Een tijdje na de geboorte gingen Anita en Mickey (volgens mij) naar het ziekenhuis om Rikkie te laten testen. Hij bleek niet seropositief.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En Anita heeft geen aids, ze is seropositief en dat is iets heel anders. Rikkie hebben ze gewoon gekregen ja. Wow, en dat het kind van Milan kan zijn, zou best ook nog wel kunnen ja. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
daar heb je toch f flink goed zitten nadenken... maar jou voorspelling zou best kunnen kloppen.. ![]() ![]()
||
Citaat:
mjah, bij gtst kan alles natuurlijk.
||
Citaat:
Ik denk dat ze zich toch bedenkt en besluit de baby te houden.
||
Citaat:
& wanneer houdt nu EINDELIJK dat stomme gedoe op met Ray & Dennis ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Wat zit dat programma toch verbazingwekkend goed in elkaar ![]()
||
Goh ik wist niet dat als je enkel en alleen je voet op zo'n sluier laat staan, meteen die hele sluier er in 1 keer zonder problemen af valt! Realistisch!
![]() Citaat:
![]() Ze vertelden ook zoiets dat ze altijd met GTST achter de schermen een dartspelletje deden of zo en dat Winston een keer kwaad daarmee was geworden omdat-ie net niet het record het gebroken, of zo. Mja boeiend. ![]()
|||
Citaat:
Wat ik zelf erg stom vond is dat toen Yasmin wegliep na 'de onthulling' je door de cape heen haar brandwonden zag. Dat ding was dus gewoon doorzichtig en in eerste instantie had men d'r wonden dus ook al kunnen zien.. Citaat:
![]() Maar was het Bas die piano speelde? Ik dacht Winston, maar ik weet het niet zeker hoor. En dat programma van Winston heb ik ook gezien. Sloeg echt nergens op.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
E U R O V I S I E S O N G F E S T I V A L 2 0 1 6 Verwijderd | 500 | 15-05-2016 00:13 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] integraalrekening a, v en s bakvis | 9 | 29-10-2006 20:47 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Natuurkunde Kepler | 2 | 28-11-2005 20:13 | |
Muziek |
nog maar 1 dan: luistertopic Verwijderd | 500 | 24-10-2004 14:47 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 |