![]() |
||
Citaat:
en ik vind juist die rookvlees lekker ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou gewoon een dun laagje doen. Ik bedoel... zo lekker is dat toch niet om veel vet te gebruiken? Meestal smeer ik mijn pan ermee in met een stukje keukenpapier zodat er overal olie is, maar het er niet op 'drijft' zeg maar. Meer gewoon ingevet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wilde ook een grillpan kopen, weet iemand of dat werkt en of het inderdaad beter is dan gewoon een pan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is olijfolie helemaal niet gezond om in te wokken dus supergezond is het ook niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar tegenwoordig is alles kankerverwekkend dus in hoeverre je dit als waar op moet vatten weet ik niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar vertel eens, op welke hittes kun je met olijfolie koken? En vloeibare olijfolie-boter dan? Is dat ook zo snel gehardend? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
@Sneeuwvlokje: Gelukkig zie je in dat het niet gezond is dat je zo weinig eet. Probeer jezelf tóch tot eten aan te zetten!
@Happyyy: Ik heb geen idee. Mijn vetpercentage was 2% gezakt vergeleken bij de vorige keer maar m'n gewicht was hoger, ook zoiets raars, zoveel spiermassa kan ik toch niet hebben aangemaakt? Wat betreft (on)verzadigde vetten: verzadigde zijn wel veel slechter hoor. Het wordt nog wel verkocht, natuurlijk, je gaat er namelijk niet meteen dood aan. Sigaretten en alcohol worden immers ook nog verkocht. De consument mag zelf kiezen, dus onverzadigde over verzadigde vetten, chips of sla, ter vergelijking ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kom net terug van oppassen en heb 5 witte
![]() ![]() Ook nog een paar koppen thee en 2 kleine naturel koekjes. Zonder suikers en alles. Niet erg schadelijk. Ach, het is misschien niet optimaal, maar ik heb het goed in de hand gehouden en het was ook mijn beloning voor vandaag! ![]() Tot morgen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vooral het "het is mijn beloning voor vandaag". Want eigenlijk beloon je je zelf met snoep omdat je de hele dag niet hebt gesnoept. Beetje krom eigenlijk he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met dat geld gaat niet echt werken, aangezien ik vaak echt een overschot heb aan geld. Maar ik kan wel voor het idee (of als ik een keer een duur kledingstuk wil kopen) elke goede dag een euro ergens in stoppen ofzo.. bedankt voor de tipp ! |
![]() |
|||
![]() |
Vraag:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 21:48. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
My day
![]() 08:30 Yoghurt met raisin bran, grapefruit sap 10:00 1/2 b-broodje met l-jam 12:00 worteltjes met l-french dressing, homp frans brood met boter, water 15:00 1/2 b-broodje met l-jam, grapefruitsap 16:00 Homp frans brood met boter 18:30 Bonen, stirfry-groente, stuk zalm 20:30 Mok capuccino, 3/4 cup gedroogd fruit Ik ben niet echt tevreden met vandaag, ik had om 10:00 meer moeten eten en om 2 uur ook wat, mn avond eten heb ik ook niet helemaal gegeten, voel me niet helemaal super. Ik heb dus voor mijn doen te weinig gegeten vandaag. 3 van mn zusjes zijn op dit moment ziek (grieperig) dus ik denk dat ik het volgende slachtoffer wordt... Capuccino, was 1 tbsp. mix met heet water. Blah, heb cardio gedaan voor het ontbijt, ong. een halfuur gejogd. Laatst gewijzigd op 14-01-2005 om 00:51. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Laatste tijd even niet zoveel op mn eten gelet, wel gezond gegeten maar niet veel afgevallen..
Vanaf vandaag probeer ik weer gezond te eten EN af te vallen ![]() 9.00 2 boterhammen 30+ kaas thee 11.30 cup a soup peer 13.00 sla (+ azijn, olijolie en kruiden) 2 boterhammen eiersalade Tegen 3 a 4 uur neem ik nog iets van fruit en eventueel een cracker of boterham.. Ik heb net dus al een bord sla gegeten zodat ik iig wat groentes binnenkrijg ![]() Wat kan ik dan vanavond het beste nemen? Kan ik beter brood nemen, of bijv een gebakken ei maken of zal ik toch pizza of patat (of ander frituur) eten? Laatst gewijzigd op 14-01-2005 om 12:44. |
![]() |
|
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Mijn dag vandaag :
8:00 volkoren boterham pindakaas volkoren boterham bramenjam volkoren cracker 2 plakjes rookvlees beker halfvolle melk 10:00 ontbijtkoek 11:00 breaker perzik 12:00 kopje groentensoep turkse bruine bol 14:00 2 volkoren boterhammen rookvlees mandarijntje Ben wel rédelijk tevreden. M'n ontbijt was goed, ik was goed gevuld en het was nog lekker ook. Nog wel een ontbijtkoek gehad, maar hij was wel best klein. Die breaker was ook niet optimaal, maar dat is toch niet heel erg? M'n lunch was erg lekker en best wel verantwoord.. Ik ga dus nu 2 boterhammetjes en een stuk fruit nemen.. Overall dus wel tevreden! Wat ik nog verwacht te gaan eten: 4:00 volkoren cracker met 2 plakjes rookvlees schaaltje komkommer 6:00 2 volkoren boterhammen zalm (rauw) volkoren boterham tonijn schaaltje komkommer 8:00 2 koppen thee 4 toastjes 10:00 2 glazen water toastjes (of iets anders lichts!) Mijn ouders gaan uiteten dus dat betekent dat we thuis niet koken, maar we hebben heerlijk! zalm in huis. En nog tonijn in een blik. Dus dat eet ik als afvondeten. Moet wederom weer oppassen vanavond, van half 7 tot half 1. Best een lange zit, maar ik ga m'n best doen vooral niks ongezonds te pakken! ![]() Zo, vandaag dus geen tijd voor de sportschool, morgenvroeg weer! Het zal een behoorlijk beproeving worden zo in het weekend, zeker als ik zondag alleen thuis ben. Ik hoop er het beste van ! ![]() Nu ga ik even m'n broodjes opeten ![]() xx ps : ik kon het gewoon niet laten om op de weegschaal te gaan staan.. 77.6 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb bijv. altijd koolvis in de vriezer liggen, stukje 4 minuten in de magnetron en klaar. Doe ik bijv. wat aardappeltjes bij (die je alleen maar hoeft af te bakken, 1 zak voor in de vriezer (vrij grote zak) kost bij de c1000 51 cent.. erg goedkoop dus) en wat sla. Tadaa, een verantwoorde maaltijd zonder teveel moeite ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
@ Qwuartz
Ik vind het er netjes uitzien, geen snoep! Goedzo! Tja die breaker, tis volle yoghurt, en een beetje veel, 200 gram, geloof dat het iets van 200-220 kcal is. Je hebt ook andere, die heten "Go" ofzo, groene zijn dat, en daar zit geen suiker en vet in, en maar 80 kcal per pakje. Ik vind ze zelfs lekkerder ![]() Ik heb gister 1860 kcal naar binnengewerkt, wel iets te weinig vetten. Vandaag gaat sporten niet door, en vanavond heb ik een galafeest. Ik drink wel geen alcohol, maar toch. Ik ben ook nog een halve kilo aangekomen... hoera! (iig zo probeer ik het te zien) Vandaag: 8:30: 2 bruine boterhammen, 1tje pindakaas, 1tje jam, glas vruchtensap, glas optimel 11:00 1 bruine boterham met slanki, langetje kaneel 12:10 stukje chocolade, had natuurkunde SE 13:30 2 bruine boterhammen met zeevruchtensalade 16:00 kiwi +mandarijn, ik dacht dat ik ging hardlopen, maar mn moeder wil niet ![]() dus nu verwachting: 17:00 donkere roggenboterham met kaas 18:30: lasagna + kwark en dan op galafeest hapjes, ik weet niet, zal er wel wat van nemen... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41 Verwijderd | 500 | 01-04-2005 08:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezond (snel) aankomen, mogelijk ? Zottuh | 51 | 30-08-2004 13:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvallen lingua | 3 | 29-06-2003 19:45 |