![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan had ik het goede in m'n hoofd (lengte en gewicht)...iets aankomen zou niet verkeerd zijn, maar het belangrijkste is (daar blijf ik bij ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat je ook sport kan je dat best hebben denk ik! Als je blijft sporten denk ik niet dat je erg snel blubberig wordt ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ff een vraagje, met name aan MeelFriek en MightyDuck, denk ik: via dat gebeuren wat MD zo mooi heeft uitgewerkt, ik ben er vanuit gegaan dat ik een endomorf ben (anders weet ik het ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarja, ik ben de laatste tijd niet meer zo'n kaaseter ivm de calorieen, ik eet er bv liever een snee brood extra voor in de plaats. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wel goed als je 't snoepen kan weerstaan, ik had daar in 't begin wel veel moeite mee. Hoeveel ben je trouwens afgevallen inmiddels? In 't begin val je meestal wel redelijk snel af. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk inderdaad dat ik weer ga beginnen met buikspieroefeningen. Hoe doe jij ze precies? En heb je verschillende oefeningen? |
![]() |
|
![]() |
nog even over de tomatenpathe:
- je kunt het gewoon in de supermarkt kopen - er zit 192 calorien per 100 gram in - het zit verpakt in een doosje, in dat doosje zitten 2 kuipjes van geloof ik 50 gram - er zit per 100 gram 15 gram vet in, dat is wel veel, maar niet zo een probleem lijkt mij, maarja daar kunnen jullie anders over denken natuurlijk |
![]() |
|
Wat ik vandaag gegeten heb:
08.00: -4 sneeen brood waarvan 2 met mosterd, en 2 met boter -400 gram magere yoghurt 11.00: -pakje sultana (naturel) -2 sneeen brood 13.00: -1 appel -2 sneeen brood 15.30: -1 peer -2 mandarijnen -1 kiwi 17.00: -aardappelen -sperziebonen Ik verwacht: 19.00: 400 gram vifit vla 21.00: glas magere melk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb trouwens zo'n pilates boek thuis liggen, ik doe er niet veel mee omdat ik de meeste oefeningen ronduit saai vind, ik ben dan ook niet erg ver gekomen, maar die buikspieroefeningen ben ik wel in geinteresseerd, en dat zou ook goed in mijn schema passen (vooral als ik het gewoon thuis kan doen) in de sportschool focus ik meestal meer op cardio en daarna benen/schouders/armen, mn abs en obliques staan momenteel een beetje in de achtergrond. Maar goed, z0pje, als je es uit zou kunnen leggen? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gheh, ff bologna opgezocht 84 cal per 28 gram, en 6 gram vet (2 verzadigd) *klik*
Dat is dus ok geen goed idee ![]() |
![]() |
|
![]() |
vandaag heb ik gegeten:
7.15 u - 2 boterhammen, waarvan 1 met rookvlees, 1 met 30+ kaas 9.00 u - pakje crackertjes 10.05 u - appel & peer 12.00 u - 4 boterhammen ( 2 met rookvlees, 2 met 30+kaas) 13.00 u - cup a soup (champignon) en n paar dropjes 16.00 u - appel 17.30 u - gebakken aardappels, sperziebonen, stuk rundvleesgehakt 18.00 u - schaaltje magere yoghurt straks mss nog een appel
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
@Koel: Over het niet willen kopen van die lightproducten: Waarom niet? Een pot jam kost iets van 1,5 euro en doe je aardig lang mee in je eentje. Eén pak magere melk (unilac) kost 41 cent. Als je elke dag één mok drinkt verbruik je ongeveer 2 pakken per week. Totale kosten per week zijn dan 1 euro, dat is toch niet zo veel
![]() @Leonoor: Ik heb geen flauw benul van dat endomorf en of dat een ramp is met die verdeling. Ik heb MD er al op gewezen dat je die vraag hebt, zal wel een antwoord komen ![]() Wat betreft het zelf handhaven van die percentages: Ik kom er zelf niet zoveel op uit. Mijn verdeling is meestal bij E/K/V 40% - 50% - 10% Dit komt omdat ik nauwelijks vet binnenkrijg (hou niet van vet spul). Soms vul ik het aan met wat nootjes, dan ligt 't wel anders ![]() Ik moet er erg op letten dat ik genoeg eiwit binnenkrijg. Ik 's middags 2 eieren waar ik eerst een boterham at. Ook eet ik zo'n 500 gram kwark per dag. Avondeten eet ik bijna altijd mager vlees, zit ook veel eiwit in. Verder let ik erop dat ik niet teveel 'makkelijke' koolhydraten binnenkrijg, ik doe bijv. vaak vleeswaar op brood. Als je echter geen vlees(waar) gebruikt, geen kwark/eieren eet dan kom je veel lager in eiwit uit en veel hoger in koolhydraten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Haha nee, grapje hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als jij verder elke dag gezond eet, dan zal dat ene plakje niet zoveel uitmaken hoor.
|
![]() |
zonnatura pate tomaat bevat per 100 gram:
energie: 192 kcal eiwit: 6.7 g koolhydraten: 7.6 g waarvan suikers: 0.9 g vet: 15,0 g waarvan verzadigd: 6.5 g voedingsvezel: 3.5 g natrium: 0.6 g zo genoeg? oja het is ongehard plantaardig vet en zonnebloem olie zit er in en water, gistpoeder, tomatenpuree, aardappelzetmeel, ui, zeezuit, gistextract, carobemeel, paprikapoeder, allemaal van biologische teelt |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Ikheb nou kei-trek, alleen ik zit in de les *knarsetand* Bloem: Gewoon kappen met snoepen, je weet dat het niet goed is, gewoon afblijven dan...! Ik vin dhet zelf ook soms gigantisch moeilijk, ik heb dan niet eens trek maar ihet is gewoon zo makkelijk om het dan toch op te eten, het wil mischien niet meteen maar niet de moed opgeven, gewoon zo goed mogelijk door blijven gaan. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee weet je, als iemand jarig is neem ik meestal ook wel iets, maar dan inderdaad beperkt. Een plakje cake, en soms zelfs een stuk vlaai, maar dat komt maar zelden voor. Meestal weet ik me zelfs helemaal te beheersen en neem ik helemaal niks ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Dat is inderdaad het moeilijkste. Ik heb de laatste tijd 'geluk'; m'n vader is gezonder gaan eten. Geen chocolade, patat etc meer. Gelukkig past m'n moeder zich aan, en hebben we nu alleen maar (redelijk) gezonde dingen in huis.
Wel handig als ik me niet in kan houden (wat ik de laatste tijd net heel goed kan), want dan kan ik alleen maar iets gezonds 'te veel' nemen. Laatst gewijzigd op 23-09-2007 om 12:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lijkt me dan ook heel moeilijk om de volgende dag weer een stuk minder te eten.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vanavond nog gegeten: 17.00 uur: drie plakjes ontbijtkoek zonder boter 18.15 uur: tarly met hamblokjes, cherrytomaatjes, wortel en doperwtjes en appel/banaan moes als toetje. Vanavond alleen nog drinken denk ik.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezond (snel) aankomen, mogelijk ? Zottuh | 51 | 30-08-2004 13:05 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |