Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2005, 21:56
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 05-04-2005 @ 22:54 :
Aan wat voor test had Amy nou meegedaan?
SAT = Scholastic Aptitude Test, een soort Cito, maar dan voor middelbare scholieren; de score is belangrijk voor je toelating tot een university of college.
Advertentie
Oud 05-04-2005, 21:58
Verwijderd
Leuk!
Ik vind dat Andy vaak wel eeeeeeerg overdreven reageert hoor
Oud 05-04-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-04-2005 @ 22:58 :
Leuk!
Ik vind dat Andy vaak wel eeeeeeerg overdreven reageert hoor
Uhu, vervelend mannetje af en toe
Oud 06-04-2005, 09:43
Kim18
Kim18 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-04-2005 @ 23:04 :
Uhu, vervelend mannetje af en toe
Ik vind het net zo'n kabouter
Oud 07-04-2005, 17:31
markeerstift
markeerstift is offline
kzag m laatst in n film, en daar had ie geen baard.. en toen d8 ik.. ik ken die stem! ik ken die stem.. en t was dus Andy haha maar kvind m met baard veel leuker eigenlijk!
O en hij was er ook de bad-guy.. volgens mij was t die ene film waarin brad pitt ook speelt, en dan wapens moet regelen voor Ierland ofzo..
Oud 07-04-2005, 20:30
kleindraakie
kleindraakie is offline
Hij speelt ook, zonder baard, in Miss Congeniality 2
Oud 10-04-2005, 10:18
Verwijderd
Heb gister voor de heel veelste keer Hair gekeken, zit ie ook in. Maar das 25 jaar geleden ofzo

Verder vind ik hem ook vaker vervelend worden.. zoals ie freakte over Delia en reageerde op Amanda Hij is altijd eerst zo heel overdreven en luistert alleen naar zichzelf en geeft alleen zichzelf gelijk, en daarna draait ie pas bij. Heeft hij ook vaak bij Nina.

Ik vind Amanda wel Hij zal wel iets geweldigs doen voor haar man, waardoor hij weer opnieuw bekendheid krijgt, en dan zit Harold daar met zijn uitvindinkjes
Oud 11-04-2005, 09:29
Verwijderd
wie is Amanda?
Oud 11-04-2005, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-04-2005 @ 10:29 :
wie is Amanda?
de moeder van Charlie uit Andijvies verhaaltje
Oud 11-04-2005, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 11-04-2005 @ 11:11 :
de moeder van Charlie uit Andijvies verhaaltje
Aah, ik was haar naam kwijt
Oud 11-04-2005, 11:50
Verwijderd
Daarom vind ik Everwood dus zo suf. Die vadergast is altijd heel wijs en raadgevend, alleen zelf flipt hij altijd eerst door en is ontzettend onredelijk, om vervolgens achteraf weer netjes z'n excuses aan te bieden. Hij kijkt ook de hele serie door met zo'n moeilijke blik. Dat is ook het hele karakter van die serie 'Ow, wat een drama '.
Oud 11-04-2005, 12:30
Flowtje
Flowtje is offline
Ik vind het eigenlijk de laatste tijd ook wat minder worden. Harold moet wat vaker in beeld komen met zijn maffe dingen. Die uitvindingen van hem waren wel weer leuk!
Oud 12-04-2005, 20:35
Verwijderd
Ephram zn haar vind ik toch nog suffig staan..
Oud 12-04-2005, 20:42
Verwijderd
"You have nooooo learningcurve"

ofzo
Oud 12-04-2005, 20:50
Verwijderd
OMG Andy is irritaaaaaaaaant!

Ephram praat altijd met zn handen in zn zakken en dan beweegt ie altijd met zijn kleding
Oud 12-04-2005, 20:51
Verwijderd
Edna bij die huisarts Dat ie zn tanden niet meer moest laten bleken, want het deed pijn aan zn ogen..
Oud 12-04-2005, 20:51
Verwijderd
"I'm not going to Princeton. Get over it."
Oud 12-04-2005, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-04-2005 @ 21:51 :
"I'm not going to Princeton. Get over it."
Ja dat was wel een geweldig quote...?
Oud 12-04-2005, 21:40
Gruppie
Gruppie is offline
Irv lijkt echt op Shrek

Ik vond dat stukje met Harold en Ephram wel mooi..
Die tweede reclame was echt slecht getimed!

maar Amy zal dus wel naar Princeton gaan en Ephram dan naar Julliard en dat was toch niet dicht bij elkaar? (als mensen hier al antwoorden op weten, ik wil ze niet weten hoor!)
Oud 12-04-2005, 21:48
Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb dat laatste stukje half gemist, aangezien mijn vader zo nodig even moest zappen.

Ephram stond bij de brievenbus een brief erin te gooien, wat was dat?

De 2e pauze was idd wel erg slecht getimed, dat stukje van Harold met alle info van al die scholen vond ik erg grappig.
Oud 12-04-2005, 21:52
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 12-04-2005 @ 22:28 :
Ja dat was wel een geweldig quote...?
Persoonlijk vond ik die wel leuk ja. Amy tegen harold zo van: doe niet zo moeilijk en zeik niet zo. Maar het was toch ook wel lief..

meningen verschillen?
Oud 12-04-2005, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 12-04-2005 @ 22:48 :
Ik heb dat laatste stukje half gemist, aangezien mijn vader zo nodig even moest zappen.

Ephram stond bij de brievenbus een brief erin te gooien, wat was dat?

De 2e pauze was idd wel erg slecht getimed, dat stukje van Harold met alle info van al die scholen vond ik erg grappig.
Dat was de aanmelding van amy voor Princeton. Hij had die brief voor haar geschreven.
Oud 12-04-2005, 22:18
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-04-2005 @ 22:53 :
Dat was de aanmelding van amy voor Princeton. Hij had die brief voor haar geschreven.
Thnx

Dus toch, ik wist wel dat hij dat zou doen!
Oud 13-04-2005, 17:17
BCR
BCR is offline
Ja snoezig van m.
Oud 13-04-2005, 20:26
RoxX
RoxX is offline
ja maar hij kan daar dus wel dikke ruzie met amy mee krijge... als ze erachter komt da hij da gedaan heeft...

als ze da bij mij zoude flikke zou ik zoooo boos worde
Oud 13-04-2005, 21:18
Flowtje
Flowtje is offline
Ik voorspel dikke ruzie tussen Amy en Ephram over die aanmelding.. alhoewel ik dat wel hartstikke lief van em vind dat hij dat gedaan heeft.

(Maar als dat bij mij geflikt werd zou ik ook boos worden. )
Oud 13-04-2005, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 13-04-2005 @ 22:18 :
Ik voorspel dikke ruzie tussen Amy en Ephram over die aanmelding..
Goed hé...
het is Everwood....
Oud 13-04-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 13-04-2005 @ 23:33 :
Goed hé...
het is Everwood....
Als je alleen maar commentaar kunt hebben op posts van anderen ga dan ergens anders posten ofzo..
Oud 14-04-2005, 08:37
RoxX
RoxX is offline
ik vind dat ephram steeds minder leuk word...
Oud 14-04-2005, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-04-2005 @ 23:50 :
Als je alleen maar commentaar kunt hebben op posts van anderen ga dan ergens anders posten ofzo..
Ik geef mijn mening/commentaar op andere posts.
Omdat dat de definitie van een internetforum is.
Oud 14-04-2005, 19:21
Verwijderd
Kan iemand me kort bijpraten?
Afgelopen keer gemist.. :$
Oud 15-04-2005, 11:48
Verwijderd
Ik had ook niet door dat het de brief voor Amy was die Ephram op de post deed.. dacht dat ie ineens zelf naar Princeton wilde, vond het al raar

En wat was Andy vervelend op die school zeg!
Oud 16-04-2005, 19:53
reizer
reizer is offline
ey, ik vind het egt so stupid dat ephram dat heeft gedaan, no dat ook weer niet, hij bedoeld het goed, hij het is gewoon weer niet tactisch cause het gaat net allemaal een btj lkkr en dan krijgen ze natuurlijk weer dikke ruzie...

voor mala -->
harold probeerde amy naar princeton te krijgen, ma zij wou niet want ze wil heel graag dat de relatie met ephram niet meer overgaat en daar heeft ze heel veel voor over zeg maar, en toen ging harold ephram bepraten of niet wat zou kunnen regelen maar dat had ze door dus dat had niet zo heel veel zin :-S en toen ging andy nog naar die vrouw waarvan die man zo ziek is, en zij zei dat hij eerst meer over het leven van haar man moest weten voordat hij hem probeerde beter te maken naar de man die die voreger was... verder...uhm... ephram kwam dr uiteindelijk achter dat toch naar juilliard wilt en verder heeft ie toen een motivatie voor princeton voor amy gemaakt en die in de brievenbus gedaan en verder... uhm oh ja hij ging zichzelf nog ff in 150 woorden beschrijven --> koppig, houd niet van veranderingen, probeert er het beste van te maken enz enz

dat was het denk ik zo ongeveer wel!
Oud 17-04-2005, 14:06
Bird-one
Bird-one is offline
Citaat:
reizer schreef op 16-04-2005 @ 20:53 :
ey, ik vind het egt so stupid dat ephram dat heeft gedaan, no dat ook weer niet, hij bedoeld het goed, hij het is gewoon weer niet tactisch cause het gaat net allemaal een btj lkkr en dan krijgen ze natuurlijk weer dikke ruzie...

voor mala -->
harold probeerde amy naar princeton te krijgen, ma zij wou niet want ze wil heel graag dat de relatie met ephram niet meer overgaat en daar heeft ze heel veel voor over zeg maar, en toen ging harold ephram bepraten of niet wat zou kunnen regelen maar dat had ze door dus dat had niet zo heel veel zin :-S en toen ging andy nog naar die vrouw waarvan die man zo ziek is, en zij zei dat hij eerst meer over het leven van haar man moest weten voordat hij hem probeerde beter te maken naar de man die die voreger was... verder...uhm... ephram kwam dr uiteindelijk achter dat toch naar juilliard wilt en verder heeft ie toen een motivatie voor princeton voor amy gemaakt en die in de brievenbus gedaan en verder... uhm oh ja hij ging zichzelf nog ff in 150 woorden beschrijven --> koppig, houd niet van veranderingen, probeert er het beste van te maken enz enz

dat was het denk ik zo ongeveer wel!
was dat stuk dat hij zichzelf ging beschrijven niet de motivatie die hij voor amy voor princeton had geschreven ? tenminste.. zo kwam het op mij over.
Oud 17-04-2005, 16:01
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Bird-one schreef op 17-04-2005 @ 15:06 :
was dat stuk dat hij zichzelf ging beschrijven niet de motivatie die hij voor amy voor princeton had geschreven ? tenminste.. zo kwam het op mij over.
Ja, dat was wel heel duidelijk... hij was toch gewoon voor Amy bezig?
Oud 17-04-2005, 20:10
Verwijderd
Jaa was motivatie...

In amerika loopt de serie al voor... WAUW,, fucked up hoe het gaat worden man ik ga het overigens niet zeggen hoor,, wees niet bang

maar ik vind dat everwood wel steeds meer wat overrated wordt en iedereen krijgt steeds iets erger en ergers,

Ephram is sexy

en Amy acteerde opeens anders in dat stukje waarbij ze zei van ja ik heb colin al verloren waarom zou ik ephram ook verliezen.. vond ik.. Ik vind het heel irritant dat we niet weten hoe het met madison gaat
Oud 18-04-2005, 19:56
Impulse
weet iemand van jullie een site waar je dialogen kan vinden ?
heb de laatste paar afleveringen niet opgenomen, en ben toch wel benieuwd naar wat ze in sommige stukjes nou echt zeggen
Oud 19-04-2005, 21:37
Verwijderd
O. Edna was zoooooo
En ik vond Bright echt zo lief!

Alleen wat een gedoe om seks zeg.. Pff...
Oud 19-04-2005, 21:48
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
nou

wat een leuke ( sexueel getinte ) aflevering..
ik vond dr abbot toch echt heel grappig hoe hij dat gesprek met amy begon .. met thee en zo

en bright .. lol

maar goed

vind het best wel zielig voor nina.. ze MOET het gewoon een keer snel zeggen !

verder vond ik het super leuk en ik denk dat ik ook maar eens wat ga kijken .. aka spoilers lezen
Oud 19-04-2005, 21:55
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ok heb alle spoilers eens doorgelezen voor dit seizoen en OMFG wat gaat er allemaal voor leipe weirde shit gebeuren..

maar goed

we zullen het vanzelf wel zien..
Oud 19-04-2005, 21:58
Verwijderd
Maar wat stom dat ze op net 5 allemaal dingen verklapten voordat Everwood begon
Nu weet ik dingen al
Oud 19-04-2005, 21:58
zus en zo
zus en zo is offline
waarom doen ze in die amerikaanse series altijd zo moeilijk over seks... er wordt altijd wel iemand zwanger of ziek oid...

(retorische vraag btw, het antwoord is helaas obvious...)
Oud 19-04-2005, 22:22
Verwijderd
Zooo typisch, die Amy is eerst een ontzettende doos, hoe moeilijk zij doet bij dat autowassen.
En dan later is opeens aaalles weer goed.
Om volgende keer vervolgens weer opnieuw te beginnen. Het lijkt warempel of ze nooit eens wat leren daar in Everwood .
Oud 19-04-2005, 22:26
the tourist
the tourist is offline
God, wat is het toch een ontzettend Amerikaanse serie. En Amy deed inderdaad weer erg overdreven. Ik vond het een beetje raar en ongeloofwaardig hoeveel lef Hannah ineens had. Ze is altijd heel verlegen en onzeker, en ineens verteld ze Bright wat ze van hem vindt en probeert ze hem te zoenen. Logisch
Oud 19-04-2005, 22:26
BCR
BCR is offline

Ik vond niet zo'n geweldige aflevering. Ephram was wel schattig en zn haar zat ook beter. Hij moet t alleen helemaal naar voren kammen.

Andy en Harold zijn samen grappig. En Bright was ook lief.

En dat voorstukje van Net5 was idd weer heerlijk spoilerig
Oud 20-04-2005, 16:44
Verwijderd
weten jullie site waar je goed de afleveringen kan downe?
Oud 20-04-2005, 17:03
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Ephram's haar zat echt goed, zo moet ie het houden! Zelfs mijn moeder merkte het op

Dat ze zo moeilijk doen over seks in die amerikaanse series is idd raar, maar tegelijkertijd vind ik het ook hilarisch om te zien!
Harold wordt echt met de aflevering leuker (in het begin dat ie als 'vrijgezel' op de bank zat met zo'n huilfilm en die theeparty's van m -eerst met amy en dan met andy- ) en dat hij het over ephram had als "Supersperm" , iemand anders dat ook gehoord?

Die nieuwe dokter viel wel mee deze ep (maar vind m nog steeds niet zo)
Het hele hannah en bright gedoe ging ook een beetje snel naar mijn smaak, maar wel leuk die ketchup'kindjes'

En edna was echt geweldig toen ze uitviel tegen die nieuwe dokter (ben naam ff kwijt) : "I'm a god, I know all!"

was eigenlijk toch best een leuke ep (ondanks het cliche-gedoe)
maar waar blijft delia toch? ik mis dr een beetje!
Oud 20-04-2005, 17:06
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
oh en ook nog
Spoiler
Oud 20-04-2005, 21:49
Verwijderd
Citaat:
browneyedgirl schreef op 20-04-2005 @ 18:03 :
Ephram's haar zat echt goed, zo moet ie het houden! Zelfs mijn moeder merkte het op

Dat ze zo moeilijk doen over seks in die amerikaanse series is idd raar, maar tegelijkertijd vind ik het ook hilarisch om te zien!
Harold wordt echt met de aflevering leuker (in het begin dat ie als 'vrijgezel' op de bank zat met zo'n huilfilm en die theeparty's van m -eerst met amy en dan met andy- ) en dat hij het over ephram had als "Supersperm" , iemand anders dat ook gehoord?

Die nieuwe dokter viel wel mee deze ep (maar vind m nog steeds niet zo)
Het hele hannah en bright gedoe ging ook een beetje snel naar mijn smaak, maar wel leuk die ketchup'kindjes'

En edna was echt geweldig toen ze uitviel tegen die nieuwe dokter (ben naam ff kwijt) : "I'm a god, I know all!"

was eigenlijk toch best een leuke ep (ondanks het cliche-gedoe)
maar waar blijft delia toch? ik mis dr een beetje!
Ja die uitspraak van Edna bedoelde ik. Echt geweldig!

En idd supersperm.. Hoe verzinnen ze t. Harold wordt inderdaad steeds leuker. Menselijker
Oud 20-04-2005, 22:09
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 19-04-2005 @ 23:22 :
Zooo typisch, die Amy is eerst een ontzettende doos, hoe moeilijk zij doet bij dat autowassen.
En dan later is opeens aaalles weer goed.
Om volgende keer vervolgens weer opnieuw te beginnen. Het lijkt warempel of ze nooit eens wat leren daar in Everwood .

Die ADHD dokter, die ken ik ergens van, heeft ook in zo een andere serie gespeeld wat vroeger op Net 5 kwam, weet alleen niet meer hoe die heet. Met 3 van die zussen of zoiets.

Regels voor berichten