Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2005, 10:52
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb hoofdpijn, en het is hier te warm.
Advertentie
Oud 28-02-2005, 12:02
Luna
Luna is offline
ik heb geslapen bij mn ouders want ziekig, en ik twijfel of ik nog naar school ga voor 2uur kunstgeschiedenis. ik denk van wel. want thuiszitten is niks voor mij.
Oud 28-02-2005, 12:05
vixen
vixen is offline
Gisteren had ik mn p gehaald bleek opeens dus dat moest ik vieren met tequila en rode wijn. Het werd een eighties avond (we leefden in 1985) en dat kan iedereen dus zien aan de foto's op het forum. Excuses. Ik heb nu een enorme kater. Vanochtend stond ik om 8 uur op omdat ik dacht dat ik een gymles moest geven maar dat is volgende week. Nu ga ik slapen en dan mn haar verven en dan fucking slapen.
Oud 28-02-2005, 12:12
Verwijderd
ik ben een opdracht aan het ctrlc-ctrlv -en van het discussiebord waar allemaal domme mensen vragen stellen over de vragen van de opdracht en waar slimme mensen een uitgebreid perfect antwoord geven. Bedankt voor de tip het zusje van vixen <3

Laatst gewijzigd op 28-02-2005 om 12:18.
Oud 28-02-2005, 12:22
Pan Am
Pan Am is offline
hoiii gister gingen we (pan am, heroin chique, otis, bertbart) en ik (noep) naar betty ford clinic in las palmas.
en daar swongen we tot in het heetst van de nacht tussen de hete onbereikbare nichten, die ons (de vrouwelijke aanwezigen) gelukkig wel mooi en schattig vonden, en hun lesbische vriendinnetjes ook.
oot en ik mochten een vip kaart omdat we leuk waren we moesten eigenlijk wel lesbiennes zijn maar dat werd gecompenseerd door hitsige moves.
toen ging bart tongen en wij allemaal niet doeiii.
Oud 28-02-2005, 18:39
Verwijderd
ha ho ik ging vandaag weer stage lopen en het was leuk. en net ging de mevrouw van m'n misschien aanstaande kamer bellen en ik ga woensdag kijken. whieeej
Oud 28-02-2005, 18:41
Pan Am
Pan Am is offline
noep liegt dat ze barst want ze heeft wel getongd en ik was verliefd op een blonde god met emohaar en een ondeugende lach die later een homewrecker bleek
Oud 28-02-2005, 19:59
r0b-i
r0b-i is offline
School
Film maken met vrienden
eten
internetten
Oud 28-02-2005, 20:05
tuttebel
tuttebel is offline
ik heb een vriendje gescoord
Oud 28-02-2005, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 28-02-2005 @ 19:41 :
noep liegt dat ze barst want ze heeft wel getongd en ik was verliefd op een blonde god met emohaar en een ondeugende lach die later een homewrecker bleek
niet
ik vroeg aan hem of hij met me wilde trouwens en toen zei hij dat wil ik wel hoor.
en zijn broertje was ook gay.
Oud 28-02-2005, 20:31
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb Dakar, Senegal ontdekt en heb een baby aangeboden gekregen van een meisje van 19

shocking maar een geweldig land
Oud 28-02-2005, 20:36
monolo
monolo is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 28-02-2005 @ 21:31 :
Ik heb Dakar, Senegal ontdekt en heb een baby aangeboden gekregen van een meisje van 19

avonturistje <3
Oud 28-02-2005, 21:39
Verwijderd
Citaat:

ja en meteen weer internetten he

o ja ik heb mijn pws afgemaakt en nou ja de oplettende kijker weet wel wat ik nog meer gedaan heb
Oud 28-02-2005, 22:30
monolo
monolo is offline
wie het weet mag het zeggen
!
Oud 28-02-2005, 22:33
ZerO
ZerO is offline
geen idee

Ik ben net thuis van mijn werk en ik stink, ga zo douchen. Verder ben ik naar school geweest en heb ik veel gegeten.
Maandagen zijn zo niet boeiend
Oud 01-03-2005, 00:00
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 28-02-2005 @ 23:30 :
wie het weet mag het zeggen
!
[afbeelding]
het is extince yo
Oud 01-03-2005, 07:01
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
en heb een baby aangeboden gekregen van een meisje van 19

neem m mee <333

ik ben me vanmorgen de tering geschrokken toen ik badjas&slaaphoofd naar beneden kwam voor wat drinken. de bouwmannen waren er al om kwart over 7 en zaten me aan te gapen, terwijl ik dat niet leuk vond.
Oud 01-03-2005, 08:48
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik heb me verslapen bij gebrek aan wekkers, te laat op mijn werk gekomen waar ik nu zit te internetten en daarna ga ik naar huis om te leren voor een tentamen en dan weer vanavond ergens anders werken en dan de hele nacht wakker liggen omdat m'n katten de hele nacht op mijn bed gaan bouncen ...
Oud 01-03-2005, 10:12
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben weer op school .

bezig met een scriptie over autisme, en af en toe loop ik naar buiten om te roken.

nog 6 uurtjes doorwerken, en dan ga ik weer naar huis.
Oud 01-03-2005, 10:49
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
gisteren feestje van de zotste heerser.
de halve avond gebeld.
de halve nacht gepraat.
en nu ben ik moe.
vanavond uit eten.
en weer een verjaardag.
Oud 01-03-2005, 14:23
Maharani
Maharani is offline
ik ging naar school en toen ging ik naar huis. en nu lees ik de veronica
saaaiii en koud vandaag
Oud 01-03-2005, 14:32
RockaholiC
RockaholiC is offline
vanochtend vroeg op en de trein naar amsterdam gepakt want ik moest al vroeg werken daarna naar huis en gedouched en opgetut en nu ben ik aan het internetten en zometeen ga ik wat te eten maken want ik heb honger en om 6 uur ga ik met mn zus shoppen bij de appie en dan gaan we naar haar huis om te eten, te smoken, te roddelen en om desperate housewives te kijken
Oud 01-03-2005, 14:48
Pan Am
Pan Am is offline
Ieeee KLM belde net en ze willen me als incheckslet Ik was zenuwachtig aan de telefoon, en het gesprek duurde heel lang, en die vent vroeg allemaal gekke dingen, en achteraf zei hij, oja, dit gesprek was ook een officiële ronde, en je bent door naar de laatste ronde Dus nu moet ik volgende week naar de KLM voor een persoonlijk gesprek en als ik dat haal ben ik vanaf augustus parttime blauwe inchecksnol voor onze nationale trots En dan kan ik weer gratis vliegennnn dus Australië here I come
Oud 01-03-2005, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 01-03-2005 @ 15:48 :
En dan kan ik weer gratis vliegennnn dus Australië here I come
<3

vandaag niet wakker geworden van de wekker op mn telefoon,omdat dat ding uitgevallen was,en toen kwam mijn mama vragen om 10 uur hoelaat ik naar school moest,maar ik moest er om half 9 zijn tot half 11 dus toen heb ik me omgedraaid en heb ik liggen slapen tot half 2
toen en ik aan mn huiswerk gaan zitten en daar zit ik nu eigenlijk nog steeds aan
Oud 01-03-2005, 16:43
vixen
vixen is offline
Ik was in slaap gevallen op de bank dus ik werd wakker en ik had het extreem warm want de kachel stond heel hoog. Toen ging ik naar school en toen naar een vriend die jarig was en dat was wel ok. Toen ging ik weer naar huis om te douchen en vanavond ga ik ikweetnognietwat doen.
Oud 01-03-2005, 16:44
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben net thuis van school.
Oud 01-03-2005, 16:46
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 01-03-2005 @ 15:48 :
Ieeee KLM belde net en ze willen me als incheckslet Ik was zenuwachtig aan de telefoon, en het gesprek duurde heel lang, en die vent vroeg allemaal gekke dingen, en achteraf zei hij, oja, dit gesprek was ook een officiële ronde, en je bent door naar de laatste ronde Dus nu moet ik volgende week naar de KLM voor een persoonlijk gesprek en als ik dat haal ben ik vanaf augustus parttime blauwe inchecksnol voor onze nationale trots En dan kan ik weer gratis vliegennnn dus Australië here I come
oh is het toch gelukt? ik wil mee
Oud 01-03-2005, 17:18
monolo
monolo is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-03-2005 @ 01:00 :
het is extince yo
nee rosa heeft extince niet gedaan
Oud 01-03-2005, 17:21
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 01-03-2005 @ 18:18 :
nee rosa heeft extince niet gedaan
omg ik had hem niet eens in die contexst gelezen joh, ik was zo dood gisteren na mn werk, dat merk ik wel weer

vandaag ook weer lang gewerkt en daarvoor kut geslapen, vanavond ff wat shit regelen en daarna naar de Papoea om rustig wat te chillen met een dikke J en een filmpie
Oud 01-03-2005, 19:02
Luna
Luna is offline
Citaat:

ik ben ziek. maar ik was wel even naar school voor n schoolexamen.
ohja, en ik werd gebeld door t monster van loch ness
Oud 01-03-2005, 19:09
infamous
infamous is offline
vanochtend school - rest v/d dag niets
bleh en ik wil wat gaan doen maar weetnie wat
Oud 01-03-2005, 19:25
r0b-i
r0b-i is offline
opgetreden voor me nichtje van 24 op d'r feest (niet mijn idee)

maarja ze ging huilen en kon het wel diggen

toen wat slapen eten pc

dalijk weer jackass kijken op mtv (L)
Oud 01-03-2005, 19:26
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
school, en heel punk verantwoord ruzie gemaakt met de nazi uit mijn klas
Oud 01-03-2005, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 01-03-2005 @ 20:26 :
school, en heel punk verantwoord ruzie gemaakt met de nazi uit mijn klas
heb je hem geschopt? zo niet dan is het dus niet punkverantwoord
Oud 01-03-2005, 21:06
Sunworshipper
Sunworshipper is offline
Citaat:
Noé schreef op 28-02-2005 @ 21:11 :
niet
ik vroeg aan hem of hij met me wilde trouwens en toen zei hij dat wil ik wel hoor.
en zijn broertje was ook gay.
Je had toch met die ene kleine getongd
Oud 01-03-2005, 21:28
Miles
Miles is offline
Ik ben duizelig en ik heb de hele dag geslapen.
Oud 01-03-2005, 21:39
ZerO
ZerO is offline
Ik heb het heel de dag koud , te vroeg opgestaan, les gehad kwam tot de conclusie dat ik toch maar wat moet gaan lezen, gewinkeld, & 3 kwartier in de kou gewacht op mijn trein klote ns, pff beetje sneeuw en gelijk vertraging

Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 22:04.
Oud 01-03-2005, 21:45
Susanne
Susanne is offline
geleerd
chiropractor
fysiotherapeut
geleerd
Oud 01-03-2005, 22:05
Sunworshipper
Sunworshipper is offline
Ik heb een heel leuk weekend gehad.
Vrijdag was ik naar mn ouders gegaan en daar heb ik die avond op de bank gelegen en gekeken hoe mn ouders hun salsapassen oefenden en daarna desperate housewifes gekeken op de belg.
Zaterdagochtend ging ik met mn vader 4 km hardlopen en ik was vet moe.
Daarna gingen we naar nijmegen om daar een beetje te hangen.
Zaterdagavond ging ik uit in het plaatselijke swinghol met negerzweet op de muren. Dat was leuk en ik heb er een lieve telefoonstalker aan over gehouden die vet intelligent blijkt te zijn.
Zondagavond was ik op een heel leuk feestje in rotterdam en heb ik met een hitsig meisje gezoend om een Ledenpasje te krijgen. Ik ging pas laat slapen omdat ik een cheerleaderfilm ging kijken en maandag was vet suf omdat ik de hele dag suf deed enzo.Maandagavond bleef een buddy van school met liefdesverdriet bij me slapen en we gingen samen csi kijken en vandaag heb ik met mn ouders en hun vrienden door de stad gesjokt.
Oud 01-03-2005, 22:11
Susanne
Susanne is offline
oja ik ging vnvnd ook desperate housewifes kijken

wat zou mike in zijn schild voeren
en wat zit er in de kist? (ik gok op een ongewenste baby of zo)
Oud 01-03-2005, 22:12
Susanne
Susanne is offline
niet beantwoorden hoor
ik moet volgende week zelf weer kijken
Oud 01-03-2005, 22:12
*oma*
*oma* is offline
vanochtend mijn kat naar de dierenarts gebracht om te laten castreren. een halve dag school, daarna vrij genomen om haggis (zo heet ie dus) te vertroetelen, maar hij wilde alleen maar suf zijn en slapen en wankelen en zijn niet meer bestaande ballen wassen

heb ook desperate housewives gekeken. Kreeg er kromme tenen van! Al dat mysterieuze gedoe (moet volgende week zeker kijken!!!)

Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 22:15.
Oud 01-03-2005, 22:50
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Susanne schreef op 01-03-2005 @ 23:12 :
niet beantwoorden hoor
ik moet volgende week zelf weer kijken
ik ben ook zeer benieuwd
maar ik moet volgende week dinsdag werken
Oud 01-03-2005, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Sunworshipper schreef op 01-03-2005 @ 23:05 :

Zondagavond was ik op een heel leuk feestje in rotterdam en heb ik met een hitsig meisje gezoend om een Ledenpasje te krijgen. Ik ging pas laat slapen omdat ik een cheerleaderfilm ging kijken en maandag was vet suf omdat ik de hele dag suf deed enzo.
he toevallig, dat heb ik ook allemaal gedaan
Oud 01-03-2005, 22:55
bracelance
bracelance is offline
ik heb gepoept
Oud 01-03-2005, 22:55
Verwijderd
oja wat ik vandaag heb gedaan
nouja ik wou allemaal dingen doen maar het kwam er niet van
ik sprak mijn minnaar weer na een paar dagen en hij is onofficieel weg bij zijn vriendin hij heeft zijn koffers gepakt
dat ging ik vieren met kir en mijn broer en toen werden we door mijn vader naar de esso gestuurd om sigaretten te halen
en toen swongen we in de sneeuw en ik ging ook gillen en toen er een politie langsreed ging ik me verstoppen achter een auto ik hou wel van sensatie
oja ik ben ook een beetje tipsy en nu hoop ik dat mijn minnaar belt en zegt dat hij alleen mij wil
Oud 01-03-2005, 22:59
Verwijderd
ik heb allemaal leuke dingen gekocht bij de kringloop maar als je dan thuis komt blijkt de helft toch altijd weer troep te zijn maar ik heb wel een leuke ketting dusssssssss ik ben blij en morgen ga ik een dag stage lopen in het sophia kinderziekenhuis in rotterdam en nu ben ik zenuwachtig en moe en blij, trruste!
Oud 01-03-2005, 23:06
vaag
vaag is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 01-03-2005 @ 23:59 :
ik heb allemaal leuke dingen gekocht bij de kringloop maar als je dan thuis komt blijkt de helft toch altijd weer troep te zijn maar ik heb wel een leuke ketting dusssssssss ik ben blij en morgen ga ik een dag stage lopen in het sophia kinderziekenhuis in rotterdam en nu ben ik zenuwachtig en moe en blij, trruste!
uhhahauhha hartssssssssssssstikke sssssssssssssssspannend
Oud 02-03-2005, 02:47
Verwijderd
bij de Papoea lekker lang zitten stomen want ik kan morgen sort of uitslapen dus dat is chill
Oud 02-03-2005, 07:08
Apomes
Apomes is offline
Gisteren heb ik alleen maar school gehad en voor de rest niets gedaan .
Vandaag ga ik winkelen en op zoek naar de homo Sensoa poster Oh en naar een vriendin haar kot voor iets te gaan drinken aangezien ze verjaart is

Regels voor berichten