Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2005, 16:46
ilse
ilse is offline
Citaat:
laura schreef op 10-04-2005 @ 17:30 :
nounou mijn vriendje maakte een knallende eerste indruk hoor...
de gang ondergekotst
hoe dat zo

ik heb t ff helemaal gehad met me oduers, vooral me vader. ik weet dat ze er allebei niets aan kunnen doen maar t doet me zo'n pijn..
Oud 10-04-2005, 16:54
Verwijderd
Fijn fijn, ik ben het aan het verpesten, as usual. Álles heeft hij voor me over, maar ik ga ermee om alsof het niets is en het de normaalste zaak van de wereld is.
Oud 10-04-2005, 16:56
laura
laura is offline
Citaat:
ilse schreef op 10-04-2005 @ 17:46 :
hoe dat zo

ik heb t ff helemaal gehad met me oduers, vooral me vader. ik weet dat ze er allebei niets aan kunnen doen maar t doet me zo'n pijn..
ach drank he
maar hij had niet eens veel op ofzo maar t viel gewoon verkeerd ofzo
kon mn moeder uit haar bed komen om kots te ruimen
maar gelukkig vond ze het niet erg en moest ze er eigenlijk wel om lachen
Oud 10-04-2005, 16:59
ilse
ilse is offline
Citaat:
laura schreef op 10-04-2005 @ 17:56 :
ach drank he
maar hij had niet eens veel op ofzo maar t viel gewoon verkeerd ofzo
kon mn moeder uit haar bed komen om kots te ruimen
maar gelukkig vond ze het niet erg en moest ze er eigenlijk wel om lachen
zo, mijn moeder zou er niet om moeten lachen denk.. en die zou t zeker niet op gaan ruimen!!

maar wel cool als dat zo kan
Oud 10-04-2005, 17:00
Touché
Touché is offline
Over drie uur sta ik in zijn armen.
Ik wil de hele nacht niet slapen maar dat zal wel niet lukken.
Over vijftien uur moeten we opstaan.
Over achttien uur moet ik de trein nemen naar Utrecht.
Over vierentwintig uur eet ik voor het eerst in het ziekenhuis.

Over achtenveertig uur word ik wakker uit mijn narcose.
En dan ben ik drie centimeter langer.

Over twee maanden mag ik mijn bed weer uit.

Is dit mijn leven? Echt waar?
Oud 10-04-2005, 17:00
Touché
Touché is offline
Citaat:
Touché schreef op 10-04-2005 @ 18:00 :

Ik weet het niet zeker.
Oud 10-04-2005, 17:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik word een beetje héél overspannen van mezelf..

En niemand om het aan te vertellen.
Oud 10-04-2005, 17:04
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Over drie uur sta ik in zijn armen.
Ik wil de hele nacht niet slapen maar dat zal wel niet lukken.
Over vijftien uur moeten we opstaan.
Over achttien uur moet ik de trein nemen naar Utrecht.
Over vierentwintig uur eet ik voor het eerst in het ziekenhuis.

Over achtenveertig uur word ik wakker uit mijn narcose.
En dan ben ik drie centimeter langer.

Over twee maanden mag ik mijn bed weer uit.

Sterkte

Toch maar weer even een acht gehaald, ook al geloof ik het nog steeds niet En weer aan het twijfelen. Zolang ik in controle blijf is er niet zoveel mis mee, toch? Gewoon gesprekken. Meer niet.
Oud 10-04-2005, 17:05
Touché
Touché is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 10-04-2005 @ 18:04 :
Sterkte
Lief, dankjewel.
Oud 10-04-2005, 17:32
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 10-04-2005 @ 14:54 :
Heb gisteren een tatoeage laten zetten Hij is mooi geworden.
Ja, foto!

En deed het pijn? Ik wil dr ook eentje...

OT: net trug van lekker middagje weg.. Nja, middagje.. van 15.30 tot 18.00, maar als je bedenkt dat ik pas om 13.00 weer op de wereld was, dan is het eigenlijk de hele dag geweest..
Het was zo leuk! Ik heb niet veel gezegd, maar het was zo leuk. Lekker met zn 2tjes hem een beetje voor lul zetten en afkraken.
'Ja, hij is toch wel dik aan het worden, zelfs mijn moeder zei het!'
'Ja, ik zag het ook al. Komt vast door zijn matige alcoholconsumptie NOT!'

Hmmmpf, toch mis ik ze wel...
Oud 10-04-2005, 17:43
ilse
ilse is offline
I did it again.. I am so sorry..
Oud 10-04-2005, 17:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Godverdomme, nou ruikt het hele huis ook nog naar haar! M'n moeder heeft hetzelfde parfum als zij.
Oud 10-04-2005, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet zeker.
Sterkte in ieder geval.
Oud 10-04-2005, 18:33
kroot
kroot is offline
Ik geef te veel geld uit en ik ben al ongeveer blut.....
En ik ga mijn haar verven!!! Een huisgenootje heeft het al geknipt.
En ik moet mijn paspoort nog steeds ophalen bij het CCI
en het is een wonder: ik slik mijn medicijnen al braaf langer dan een maand. En merk je dan resultaat: NEE!!!! pokkedingen
En zullen we gezamenlijk degene gaan kielhalen die de vraag ´hoe gaat het?´heeft uitgevonden. Ik word schijtzeik ervan. Als ik goed zeg, kijkt iedereen me zo aan van ja dahag. En ik vind het ook zo triest om slecht te zeggen. Zo volgens mij ben ik chagerijnig
Oud 10-04-2005, 18:48
Verwijderd
Het was gezellig gister. De mensen waren aardig en vonden het ook leuk. Leuke cadeau's gekregen, niemand gekotst.
Waarom voel ik me dan toch niet goed? Ik heb gelachen, gepraat, gedronken en van binnen zachtjes gehuild.
Ik geloof niet dat ik gemaakt ben om gelukkig te zijn, maar ik zal wel doen alsof hoor.
Oud 10-04-2005, 18:52
synclinorium
synclinorium is offline
8 jaar, 9 maanden, 10 dagen....... is hij ouder....Waarom is ie zo lief? Kan toch nooit goed gaan
Oud 10-04-2005, 19:46
Mennuz
Mennuz is offline
Intens weekend.
Ruzie met m'n ouders, naar een vriend gevlucht
en het enige wat m'n vader erover gaat zeggen is dat ik 6 kilometer met een lekke band heb gefietst en dat ik een stomme nietsnut klootzak ben, waarmee hij niet mee onder een dak wil wonen
Liever heeft ie dat ik niet doorleer en ga werken met mn ICT diploma van niks.
Want, hij betaalt, dus hij bepaalt.
Ik ben blijkbaar niet zijn zoon, meer zijn bitch.
Oud 10-04-2005, 19:48
George
George is offline
Een sterkte voor Lola, mocht je het nog lezen!

Ontopic.
Oh oh oh. Dom meisje. Dom dom meisje. Vannacht was niet zo verstandig. Maar daar komt hij ook nog wel achter, oh ja.

I felt like destroying something beautiful.
Missie geslaagd.

Nu ben ik vooral verward en weet ik niet meer wat ik wil, gewoon net als normaal dus eigenlijk.
Oud 10-04-2005, 20:24
Mennuz
Mennuz is offline
& ik ga nooit meer in iemand leven poeren.
Ik ga voor afstand. Ik heb bij niemand een speciaal plekje, teveel mensen bij mij wel. Voel me een beetje tot last de laatste tijd bij iedereen.
En ik vind mezelf een beetje dom.
Ik weet niet wat het is, ik kraam allemaal crap uit
en antidepressiva is gewoon smerige troep.
Heb nu Remeron, vergat het een dag, en naja. merkte het wel een beetje zegmaar, beetje meer gespannen en naja, not right.
Niet dat ik me meteen klote voelde, maartoch.
Ging een hele poos prima, en dan tyf ik ineens in elkaar, what the hell?!
Oud 10-04-2005, 20:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 10-04-2005 @ 21:24 :
Ik heb bij niemand een speciaal plekje, teveel mensen bij mij wel. Voel me een beetje tot last de laatste tijd bij iedereen.
Oh God, dit herken ik zo..
Oud 10-04-2005, 21:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Is het nou aan of niet? Volgens d'r beste vriendin wel, maar haar weblog vermeldt alleen dat ze 'een beetje verliefd' is. Twijfel.
Oud 10-04-2005, 21:33
CSN
CSN is offline
I shut my eyes and all the world drops dead.
I should have loved a thunderbird instead.
Oud 10-04-2005, 22:10
Gruppie
Gruppie is offline
Sinds een paar weken (eigenlijk al wel een paar maanden) ben ik er niet meer over uit wat ik voor een vriend van me voel. Ik ken die jongen al erg lang en toch kan ik hem niet doorgronden... Mijn ' zus/broer-gevoelens' zijn langzaam veranderd in andere gevoelens, maar ik moet nog uit zoeken in hoeverre en welke precies.

Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 22:21.
Oud 10-04-2005, 22:18
Verwijderd
ik heb er echt zooo'n genoeg van!!!
ik kan hier niet meer leven!
ik slaap niet meer, word ontzettend perfectionistisch, alles loopt fout enz. enz.
ik ben als de dood dat ze er een einde aan maakt...
ik ben als de dood voor wat er dinsdag zal gebeuren...
ik ben een wrak... ik huil minstens 2x per dag...
ik word hier gek!!!!!!!!!!
Oud 10-04-2005, 23:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Pfff... Wat een weekend.
En nog hoofdpijn en oorpijn ook.
Voornemen voor morgen: heel veel (en hard) leren voor mijn hertentamen van woensdag (en voor mijn eerste-kans-tentamen van volgende week woensdag, als ik tijd over heb), en verder een beetje opruimen en de boel op orde helpen hier.
En ik mis verdorie mijn vriendje. En niet te zuinig ook! Ik snap dat niet... Dan ben ik een heel weekend heel fijn met hem geweest, en dan moet ik op zondagavond weer huilen omdat ik 'm een dag moet gaan missen... Ik ben verdorie toch geen mietje!!!
Oud 10-04-2005, 23:51
rare kwast
rare kwast is offline
stiekem begin ik nu een beetje te twijfelen aan haar geloofwaardigheid....
ze zegt dat ze (tijdje terug) een zm poging heeft ondernomen en de manier op...maar da kan niet medisch gezien dan...klopt het gewoon niet
confused...

Laatst gewijzigd op 11-04-2005 om 00:16.
Oud 11-04-2005, 00:07
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
NS.
Oud 11-04-2005, 00:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sperzieboon schreef op 11-04-2005 @ 01:07 :
NS.
ja cool he....
Oud 11-04-2005, 01:11
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb een ex te koop...voor diegene die zn hart veroverd en hem van mij overneemt heb ik heeeel veeel over!!!
wordt er helemaal gek van
hij laat me iedere keer weer zien en voelen wat ik heb gedaan door het uit te maken

ja ik weet dat je niet zonder me wil en kan (kan best...zelfs ik kan zonder mezlef...zooo belangirjk ben ik nou ook weer nie)
en ja ik weet dat ik je hart brak toen ik het zei en ja het was lullig om vlak voor een date het te zeggen
en ja ik weet dat je het graag had willen door zetten en ja ik weet dat je me mist
en JAAAAAAAAAAAAAAAH ik weet het nou wel dat je me terug wil...
maar alsjeblieft hou op
je zit jezelf onnodig op iets blind te staren en je maakt mij gek
Oud 11-04-2005, 06:57
Mennuz
Mennuz is offline
Wat een fucking tijdverspilling

Laatst gewijzigd op 11-04-2005 om 07:31.
Oud 11-04-2005, 11:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat een opluchting. Gebeld en nog ja te horen gekregen ook. Dus nu even een dagtaak kopieren en dan op weg om die dingen weg te brengen. Joepie!
En daarna gauw verder met mijn leerwerk, al weet ik niet wat ik er allemaal nog aan moet leren. Maar dat dacht ik de vorige keer ook, en toen had ik een 5. Het MOET beter deze keer!
Oud 11-04-2005, 11:39
Isiyanka
Isiyanka is offline
@Mennuz: Heel veel sterkte Is het niet mogelijk om onafhankelijk van je vader te worden, op jezelf te gaan wonen oid? Ik weet niet of het al eerder is voorgesteld of hoe je situatie is ofzo, maar in dat geval heeft hij iig niks meer over je te zeggen... nu toch ook niet echt meer, aangezien je in de 20 bent, maar als je bij hem woont betaalt hij idd nog wel voor je.

OT: Elke keer als ik dit nummer hoor krijg ik zo'n vreemd gevoel. Ik wil huilen, heel hard schreeuwen, lachen, zoenen, rennen en dansen tegelijk. Verder heb ik wel even mijn scheikunde ge-aced geloof ik, maar ik durf het niet te zeggen, ik haat die paar minuten vlak na een toets, niemand luistert of wil het horen of gelooft me zelfs maar.
Oud 11-04-2005, 12:12
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Ik voel me even wat minder op t moment. Zaterdagavond naar film met een leuk meisje, daar blijven slapen, verder niets gebeurd. Volgende ochtend geef ik de eerste kus en moest toen weg. Gisteren smsjes gestuurd dat ik haar echt leuk vind enzo, gewoon laten weten wat ik voelde, schrikt ze daarvan en vind ze alles te snel gaan Nu maar afwachten
Oud 11-04-2005, 12:50
heavyukkie
heavyukkie is offline
pff waarom heb ik mn leven nog steeds niet op de rails.naar de buitenwereld doe ik net op alles ok gaat maar van binnen wil ik er een eind aan maken. mn lichaam is op van binnen. Ik zit er nu al ruim 10 jaar mee te tobben en nog steeds geen verbetering.
Ik mag niet werken ik mag niet naar school. ben 70%-100% afgekeurd. Maar ik wil gewoon net zo als mn leeftijds genootjes zijn. uitgaan lekker losbandig. niet over dag zo eenzaam zijn. werken of naar school.En gewoon heen gaan waar ik heen wil niet van iedereen afhankelijk zijn. Ik wil gewoon nee kunnen zeggen, tegen iets waar ik het niet mee eens ben. Ik wil gewoon tegen kritiek kunnen, en niet als iemand iets heeft gezegt er 3 nachten van wakker liggen. Ik wil niet bij alles moeten na denken wat ik heb gezegt. ik wil niet meer dingen vergeten. Ik wil niet meer achter alles iets achter zoeken. achter dochtig zijn. Ik wil niet meer door mn ouders gehersen spoelt zijn. en af laten kraken en de grond in laten praten dat ik niks kan. Ja ik weet het wel ik kan niks. Ik wil niet bang zijn om sex te hebben met een jongen van wie ik hou. bang dat hij iets tegen mijn wil in doet. en na vrijwillige sex zo vies voelen en een uur staan te douchen. Ik wil niet steeds maar over al weg. ik wil rust en op 1 plek blijven zitten. Ik wil niet bang zijn voor wat mensen van me denken. Ik wil niet bang zijn voor dat ik zelfmoord pleeg. Ik wil geen hersenbeschading. ik wil geen pijn hebben in mn kop. ik wil niet dik zijn. ik wil me zelf niet slaan en haren uitrekken. Ik wil geen dingen zien en horen die er niet zijn. Ik wil me voor me zelf niet schamen. ik wil geen eenling zijn. ik wil me niet afreageren op mn dieren. moet ik maar op me zelf doen. Ik wil hier niet meer op aarde zijn. Ik wil niet meer met mensen erover praten, denken het toch meestal beter te weten, de ene nog beter dan de andere. Ik wil mn eigen medicatie niet voor schrijven, maar ik neem gewoon meer als ik dat nodig vind. het liefste het hele doosje in 1 keer. ben ik gelijk van alle problemen af en komen ze niet meer terug. en waar ik dan kom in de hemel of hel zal me een worst wezen. al kom ik nergens meer, pijnlijker als dit is er niet meer.
Oud 11-04-2005, 13:35
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
heavyukkie schreef op 11-04-2005 @ 13:50 :
*knip*
Sterkte *knuffelt*

Wat een uitstelbiatch ben ik toch eigenlijk. Moet nog wel examens halen dit jaar, dat gaat niet lukken als ik pas een dag van tevoren begin
Oud 11-04-2005, 13:44
Verwijderd
Tralalala

Ik denk dat dat mijn gemoedstoestand van de afgelopen week wel samenvat.
Oud 11-04-2005, 13:48
heavyukkie
heavyukkie is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 11-04-2005 @ 14:35 :
Sterkte *knuffelt*

Wat een uitstelbiatch ben ik toch eigenlijk. Moet nog wel examens halen dit jaar, dat gaat niet lukken als ik pas een dag van tevoren begin
thnx het lullige is nog dat niemand me om de een of andere reden niet wil of kunnen helpen. zit dus nu echt sirieus na te denken om er een eind aan te maken....
Oud 11-04-2005, 13:53
ilse
ilse is offline
waarom is alles nu weer leeg, voel ik niets meer en hoeft het weer niet meeer..
Oud 11-04-2005, 13:54
Meissiej
Meissiej is offline
bah bah bah! Hoe stom kan een mens zijn? heb een afschuwelijke hekel aan mezelf

weet t niet meer
Oud 11-04-2005, 15:04
ilse
ilse is offline
jemug, zonder sommige mensen kan ik echt niet... maar hoe moet dat in 's hemelsnaam verder?
Oud 11-04-2005, 15:08
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
heavyukkie schreef op 11-04-2005 @ 14:48 :
thnx het lullige is nog dat niemand me om de een of andere reden niet wil of kunnen helpen. zit dus nu echt sirieus na te denken om er een eind aan te maken....
Niet doen meisje Er is nog zoveel moois in het leven... je kan heus wel wat, je bent een hoop waard en ik hoop dat je vlug iemand vindt die je wel kan helpen... de jongen van wie je houdt mss, of is het niet wederzijds? Of een psycholoog? Ik denk dat je wel hulp nodig hebt als je je echt zo rot voelt, maar ik heb er geen verstand van ofzo
Oud 11-04-2005, 15:19
Verwijderd
Mijn hele dag was een grote hallucinatie.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet geloven en wat mijn hoofd verzint.
En nu moet ik werken vanavond, terwijl ik gigantisch aan mezelf twijfel. Bah, ik heb er geen zin in.
Gelukkig kan over twee dagen met een psyg praten en dan komt het wel goed.
Oud 11-04-2005, 15:34
heavyukkie
heavyukkie is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 11-04-2005 @ 16:08 :
Niet doen meisje Er is nog zoveel moois in het leven... je kan heus wel wat, je bent een hoop waard en ik hoop dat je vlug iemand vindt die je wel kan helpen... de jongen van wie je houdt mss, of is het niet wederzijds? Of een psycholoog? Ik denk dat je wel hulp nodig hebt als je je echt zo rot voelt, maar ik heb er geen verstand van ofzo
ik kom al vanaf mn 12 de bij een psygoloog. ik ben er nu een tijdje niet geweest en al vanaf oktober weer bezig om bij het ggz te komen maar ja, ben niet belnagrijk genoeg waarschijnlijk ze zouden binnen 2 weken bellen, wacht nu al 2 maanden en nog niet gebelt. vandaag weer gebelt zouden ze terug bellen wacht nog...vandaar mn besluit.
Mn vriend wil maar kan niet helpen. ik heb voor de verderest niet echt iemand meer. ik praat af en toe met iemand van internet maar die wil ik ook niet lastig vallen. en dan is het makkelijk gezegt niet doen meid er is nog zo veel moois in het leven. voor mij niet meer. als je al 10 jaar bezig bent, denk ik niet meer dat het komt.... is wel lief van jou bedoelt maar ik ben zo'n opgegeven iemand.
Oud 11-04-2005, 15:35
rare kwast
rare kwast is offline
*geeft hier en daar een flinke knuffel*
en hoewel ik er ook nie echt veel verstand van heb ofzo...
kop op
Oud 11-04-2005, 15:40
Xonzo
Xonzo is offline
morgen vlugge afspraak met psych, heb niet veel zin. Vandaag was wel nog grappig, zo ff op duogesprek met een vriendin om een afspraak te maken. Pff, heb eigenlijk nix te zeggen.
Oud 11-04-2005, 15:44
ilse
ilse is offline
waarom verwachten mensen zo veel van je? ook dingen die je niet kan waarmaken, er wordt maar verwacht dat je dat kunt...
Oud 11-04-2005, 15:55
heavyukkie
heavyukkie is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-04-2005 @ 16:35 :
*geeft hier en daar een flinke knuffel*
en hoewel ik er ook nie echt veel verstand van heb ofzo...
kop op
*knuf*
Oud 11-04-2005, 16:06
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
heavyukkie schreef op 11-04-2005 @ 16:55 :
*knuf*
je snapt iig dat er eentje (grote) voor jou bij zit
Oud 11-04-2005, 16:18
heavyukkie
heavyukkie is offline