![]() |
||
Citaat:
![]() marja vandaag lekker gewerkt, mevrouw stuurde vannacht mailtje dat ze heel erg boos zou zijn als ik haar zou gaan bellen........jezus net of wil ik je bellen, ik wou dat ik je niet ging bellen, als het aan mij lag dan was ik al lang verder en was zij uit mn kop. Maar dat stomme mens ging me bellen, dat ze aangerand was, stomme doos ik geef om je, waarom zei je dat nou, nu heb ik een trauma en dwangmatig gedoe door jou !!!! volgens psycholoogje is er maar een manier om daar vanaf te komen, marja dan moet zij wel meewerken....ik raak er nooit vanaf...ik wil niet meer...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: en tsjah ik heb geen zin meer om te voelen ik wil haar vergeten ik ga mijn gezonde verstand de overhand geven ze wil me niet meer dan maar niet en me vanavond lamzuipen op wat voor manier dan ook. En plezier hebben met men vrienden!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hey, het is niet jouw schuld dat ze het verkeerd begreep. *knuft* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *geeft een dikke knuffel* Ik wou dat ik meer voor je kon doen.
||
Citaat:
Ik zit al een jaar bij die jongen in de klas en ik durf niet eens hoi te zeggen op msn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zullen vast denken...heb je haar weer met dr gezeik ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben uitgenodigd op de verjaardag van haar ![]() Nu ga ik echt huiswerk maken.
||
Citaat:
![]() Ik ben wel blij dat ze niet naar hem toe kan, maar minder gelukkig ermee dat ze: a.) wel naar hem toe wíl b.) daar tegen mij over begint te zeuren ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart topic #26 deringmeester | 488 | 29-04-2005 08:26 | |