Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2005, 15:09
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 09-04-2005 @ 14:00 :
Lichtelijk gefrustreerd over al dat verliefde schorem
Ik word het nooit meer
Ik heb het altijd prima kunnen onderdrukken, scheelt pijn.
Stom dat ik er aan toegegeven heb, tis een en al liegen.
hoe true

marja vandaag lekker gewerkt, mevrouw stuurde vannacht mailtje dat ze heel erg boos zou zijn als ik haar zou gaan bellen........jezus net of wil ik je bellen, ik wou dat ik je niet ging bellen, als het aan mij lag dan was ik al lang verder en was zij uit mn kop. Maar dat stomme mens ging me bellen, dat ze aangerand was, stomme doos ik geef om je, waarom zei je dat nou, nu heb ik een trauma en dwangmatig gedoe door jou !!!!
volgens psycholoogje is er maar een manier om daar vanaf te komen, marja dan moet zij wel meewerken....ik raak er nooit vanaf...ik wil niet meer...
Oud 09-04-2005, 15:13
Chon
Chon is offline
Ik ben verziekt op school. Daar leerde ik hoe je geen plezier moest maken, en nu ben ik te oud om te leren.
Oud 09-04-2005, 15:53
Verwijderd
Weegschaal
Jouw horoscoop voor vandaag:

--------------------------------------------------------------------------------
U bent niet echt met levensbelangrijke zaken bezig, maar u voelt u gewoonweg gelukkig. Uw zelfbewust optreden dwingt bij iemand diepe bewondering af. U beleeft enkele superromantische uren.

En dat klopt gewoon. Dat eerste deel. Ik voel me nu gelukkig. Hoe kan dit, hoelang blijft dit? Ik geniet er zooo van. Niets kan me nu van mijn stuk brengen. Zo voel ik me. Maar ik weet beter. 1 telefoontje van hem, en ik ben van de kaart. 1 smsje, mailtje of een teken van leven van mijn vakantievriend, die heel veel voor me betekent, en ik ben weer in de war en van slag...

Maar tot die tijd ben ik gelukkig, en ik hoop dat iedereen zich snel zo voelt.. Dit is heerlijk!

En die superromantische uren die wil ik vanavond waar gaan maken. Ben met mn beste vriend naar de stad geweest en dat was al supergezllig, maar niet romantisch.. Daar ga ik vanavond voor.. Met wie, geen idee...
Oud 09-04-2005, 16:07
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 09-04-2005 @ 16:53 :
[I]En dat klopt gewoon. Dat eerste deel. Ik voel me nu gelukkig. Hoe kan dit, hoelang blijft dit? Ik geniet er zooo van. Niets kan me nu van mijn stuk brengen. Zo voel ik me. Maar ik weet beter. 1 telefoontje van hem, en ik ben van de kaart. 1 smsje, mailtje of een teken van leven van mijn vakantievriend, die heel veel voor me betekent, en ik ben weer in de war en van slag...

Maar tot die tijd ben ik gelukkig, en ik hoop dat iedereen zich snel zo voelt.. Dit is heerlijk!

En die superromantische uren die wil ik vanavond waar gaan maken. Ben met mn beste vriend naar de stad geweest en dat was al supergezllig, maar niet romantisch.. Daar ga ik vanavond voor.. Met wie, geen idee...
Hehe maak er iets van meid

OT:
en tsjah ik heb geen zin meer om te voelen ik wil haar vergeten ik ga mijn gezonde verstand de overhand geven ze wil me niet meer dan maar niet en me vanavond lamzuipen op wat voor manier dan ook. En plezier hebben met men vrienden!!!
Oud 09-04-2005, 16:15
Verwijderd
Citaat:
bindmiddel schreef op 09-04-2005 @ 17:07 :
Hehe maak er iets van meid
Dank je wel... Jij ook hee!
Oud 09-04-2005, 16:29
Xonzo
Xonzo is offline
vanavond feestje en alles vergeten!
Oud 09-04-2005, 16:33
Verwijderd
ik ben heel hard aan het werk vandaag. heb mn herkansingen afgemaakt, dat voelt wel goed. en toch voel ik me vreselijk. Een gewoon gesprek met hem is niet meer mogelijk lijkt wel. we doen als vreemden. we hebben 2 jaar gedeeld hoor, samen. hij doet ook gewoon niet geinteresseerd. ik zit steeds maar met rommel in mn kop. ik bedenk me steeds dat we gewoon normaal vrienden kunnen blijven, maar ik kan me niet zo gedragen, ondanks dat ik dat heel graag zou willen. ook zegt mijn verstand dat het gewoon over is tussen ons, maar mn gevoel is nog helemaal niet klaar met 'ons'. ik weet het niet. het lijkt echt onmogelijk. bah. dit wil ik niet. dit is het einde van alles en iedereen. moet ik dan maar gewoon gaan verhuizen, alleen blijven voor de rest van mn leven en nooit meer van me laten horen? dat klinkt op het moment het aantrekkelijkst. Oh, god, ik mis het allemaal zo. en hij komt me ook niet tegemoet. hij fluit vrolijk door, gaat rustig door, is er al helemaal overheen. en ik kan me alleen maar verrot voelen.

godverdomme. ik zou willen dat ik het allemaal kon oplossen. of in ieder geval snappen...
Oud 09-04-2005, 16:35
rare kwast
rare kwast is offline
weer wil ik het vertellen en begin van...
nou voel me en moet steeds harder mn best doen de dagen door te "lachen"
komt ze aan met...is het dan geen tijd om echt een van die twee therapieën te doen?! (moet dinsdag terug komen om te vertellen welke therapie ik wil )

maar ik wil dat niet...lusiter nou gewoon eens naar mn verhaal, doe me een knuffel geven en hou me gewoon een tijd lang stevig vast
dat heb ik nu gewoon zo hard nodig...en je kijkt altijd door me heen maar dit mis je

damn

heb nu wel gezegd dat ik liever mn verhaal doe dan steeds die therapie te horen maar dat begreep ze kennelijk verkeerd

ik maak ook echt overal een teringzooi van

*huil*
Oud 09-04-2005, 16:54
Redhair
Redhair is offline
KUTVRIENDEN. Kutzooi allemaal. Hallo?! Ik ben er ook nog hoor! Weetjewel!

Damndamndamndamndamndamn. Ik ben er al een week te lang. Klotepillen, watje dat ik ben. Watjewatjewatje. Ik word erg dwangmatig en perfectionistisch, waarom doe ik het niet gewoon?
Oud 09-04-2005, 17:03
George
George is offline
Oh,
Was het maar zo makkelijk.
als het kon
was ik
allang
verdwenen.

Ik voel me nutteloos. Overbodig. Alsof ik meer kapot maak dan goed doe. En alleen.
Ik wil zo graag
een aanraking
lieve opmerking
knuffel
goedbedoeld woord
maar zoiets moet je verdienen tegenwoordig. En aan het verdienen ontbreekt het me. Dat kan ik niet.
Al die verwachtingen. ik kan niet meer. ben compleet op.

Ik weet dat ik niet uit moet gaan vanavond, er is niemand om te thuis te brengen als ik weer compleet wasted ben, maar ik doe het toch wel.
Oud 09-04-2005, 17:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 09-04-2005 @ 17:35 :

heb nu wel gezegd dat ik liever mn verhaal doe dan steeds die therapie te horen maar dat begreep ze kennelijk verkeerd

ik maak ook echt overal een teringzooi van

*huil*

Hey, het is niet jouw schuld dat ze het verkeerd begreep.

*knuft*
Oud 09-04-2005, 17:27
*Ster*
*Ster* is offline
Ik voel me onrustig en depressief. De hele dag wordt er ruzie gemaakt. Ik heb spierpijn van de spanningen! En ik heb geen zin in dat gezinsgesprek, maandag... Het word me allemaal ff teveel...
Oud 09-04-2005, 17:41
rare kwast
rare kwast is offline
tx mark

voel me nu alleen nog maar kutter....en de hoofdpijn is erger geworden
Oud 09-04-2005, 18:29
Hawahaai
Hawahaai is offline
Verdorie, eigenlijk moet ik leren aan mijn hertentamen of mijn komende eerste-kans-tentamen, maar ik heb geen zin en vrij weinig motivatie op dit moment. *zucht*.
Verder wil ik The Sims University proberen!
En ik ben blij dat ik de knoop doorgehakt heb, dat ik stop met het geven van trainingen, want ik ben het beu. Spuugzat. Gaat het eindelijk weer redelijk fatsoenlijk met de jongeren, gaan de zwemmers van mijn leeftijd zitten vervelen. En dan dus ook niet ophouden als ik daar om vraag. Nou, dan niet meer, hoor. Simpel.
Oud 09-04-2005, 18:45
Nona
Nona is offline
Zzzzzzzzzzzz... 21 uur gewerkt deze week, fulltime studie, studentenvereniging, dansles... Nu weekend. Gelukkig. Kan ik morgen het huis schoonmaken en studeren, en maandag begint het weer. Ochja, t wordt wel rustiger als er weer mensen ingewerkt zijn in Delft.

Hmmm, koekjes?
Oud 09-04-2005, 19:07
Xonzo
Xonzo is offline
het zo een verschrikkelijke zin om te huilen, te praten, te roepen, te verdwijnen...
en ondertussen gaat alles maar lekker door. Ga ik straks uit, ga ik me amuseren. Krijg het gevoel dat alles nep is wat ik doe.
En het besef dat mijn probleem eigenlijk mezelf is, moet ik me er dan bij neerleggen? Ik weet het echt niet meer, één grote knoeiboel, dat wordt het. Ik wil vergeten, verkroppen, wegstoppen en wegduwen, verdwijnen, het alles.
*huil*
Oud 09-04-2005, 19:09
bindmiddel
bindmiddel is offline
hmm gaat ie eerst met de vrienden van zn vriendin zuipen waarom moet ik nou mee dan.......
Oud 09-04-2005, 19:49
Verwijderd
Verdomme.
Oud 09-04-2005, 19:57
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mushu schreef op 09-04-2005 @ 20:49 :
Verdomme.
hmm ja dat woord komt nog al redelijk vaak voor in mijn hartje ja
Oud 09-04-2005, 20:11
rare kwast
rare kwast is offline
kom nou ******** terug online....je zou terug komen om te pratne...
ik kan zo niet slapne hoor
moet je echt nog spreken
Oud 09-04-2005, 20:37
Isiyanka
Isiyanka is offline
Het gaat niet goed, niet goed... ja, wel met mij, niet met anderen.
Ik wil hier helemaal niet alleen zijn. Ik moet maar gaan lezen, dit heeft toch geen nut
Oud 09-04-2005, 20:50
rare kwast
rare kwast is offline
ja doei he....laat mij maar met een kut gevoel zitten
maakt niets uit, ga lekker slapen...zal niet zeggen dat ik wakker ga liggen vannacht
nee joh...zijn geen tranen in mn ogen haha ja tranen van het lachen...ja precies nee ik huil eeeech nie hoor
ja gaat goed slaap lekker he...ja ik ga ook zeker niet laat...
i'm fine good night
nee hoef niet hoor...nee joh laat maar...wil ook geen knuffel
no i'm good
ga maar weg met die knuffel

ze ziet t niet hoor
ik wil een knuffel <huil>
Oud 09-04-2005, 20:57
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 09-04-2005 @ 21:50 :
maakt niets uit, ga lekker slapen...zal niet zeggen dat ik wakker ga liggen vannacht
nee joh...zijn geen tranen in mn ogen haha ja tranen van het lachen...ja precies nee ik huil eeeech nie hoor
i'm fine good night
no i'm good

ze ziet t niet hoor
meisje toch wou dat ik bij je woonde
Oud 09-04-2005, 21:26
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 09-04-2005 @ 21:50 :
i'm fine good night
no i'm good

ze ziet t niet hoor
Meisje
*geeft een dikke knuffel* Ik wou dat ik meer voor je kon doen.
Oud 09-04-2005, 21:43
Dolores
Dolores is offline
Als nou eens iemand door zou hebben hoe het echt met mij gaat..
Oud 09-04-2005, 21:45
Lane
Lane is offline
Citaat:
Dolores schreef op 09-04-2005 @ 22:43 :
Dat + wat meer lef hebben.

Ik zit al een jaar bij die jongen in de klas en ik durf niet eens hoi te zeggen op msn.
Oud 09-04-2005, 22:30
CyWu
CyWu is offline
ik heb geen zin om te leven maar ik wil zeker niet sterven, ik voel niets meer, niets raakt me en het doet niet eens pijn. Ik voel niets meer en het voelt niet slecht aan. Ik kan geen vreugde of woede oproepen want de passie ontbreekt.
Oud 09-04-2005, 23:00
Verwijderd
anton heijboer is nou ook al dood. ze gaan bij bosjes. is het nationale 'laten we met zn allen dood neervallen'-week ofzo?
Oud 09-04-2005, 23:13
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Dolores schreef op 09-04-2005 @ 22:43 :
volgens ,mij willen ze het niet zien...
zullen vast denken...heb je haar weer met dr gezeik
Oud 10-04-2005, 00:37
Skilly
Skilly is offline
Me beste vriend op de manege. Doet erg vaag tegen me de laatste tijd. Ik vraag me af waarom.
Me gymleraar lacht me uit omdat ik niet kan volleyballen
Moet iemand echt uit me hoofd halen.
En ja zo zijn er veel problemen.

Soms ben ik het echt zat en wil ik sommige kinderen echt slaan. Laats bij gym ookal bijna iemand gesloopt. Ik hou me in maar dat is niet goed. Als de schoolexamen voorbij is ga ik in totaal 3 kinderen slopen. Ik ga niet weg van die school voor ik ze heb geslagen.

Dus...

(heb ik dat geschreven )
Oud 10-04-2005, 00:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hé bah, iedere keer als ik op tv in een film, serie of zelfs een f*cking reclame een stelletje samen dingen zie doen, beeld ik me in dat ik dat ben samen met 'haar'. Alles wil ik ervoor geven, letterlijk alles.

@rare kwast: Hang in there.
Oud 10-04-2005, 01:02
Verwijderd
Uitgerekend vandaag...
Oud 10-04-2005, 06:07
deringmeester
deringmeester is offline
la la la nog steeds wakker!!
al bijna 48 uur!! en nu lekker ff het forum vol spammen.....
Oud 10-04-2005, 11:02
Gothic
Gothic is offline
waarom voel ik me nou weer zo slap vandaag ?
Oud 10-04-2005, 11:03
rare kwast
rare kwast is offline
jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik mag over 2 uur weer op weg gaan naar mijn stage

ooooow wat een zin wat een zin

verder heb ik mijn hoofd maar ff op non actief gezet...als ik te veel ga denken kan ik beter maar niet naar stage gaan
Oud 10-04-2005, 12:10
ilse
ilse is offline
pf... gister helemaal in de pan gehakt door me baas, en denk dat ik me baan kwijt ben. ach ja, maar goed ook want het ging alleen maar slecht elke keer als ik gewerkt had. me vader is onwijs boos en gaat met em praten want het kan niet hoe hij me behandeld heeft. een vriendin was gister mee en die had ook ziets van 'hallo, dit kan je niet maken' echt opmerkingen, zo hatelijk.. au...

verder... heb geen zin meer, nergens in. laat me alleen. me moeder was boos dat ik niet naar me kantinedienst van vandaag ging, maar ik kan niet. durf niet al die mensen om me heen,. heb haar gezegd dat ik het nog wel uit zou leggen,maar hoe kan ik dat nou doen? snap het zelf amper..
Oud 10-04-2005, 12:29
bindmiddel
bindmiddel is offline
hmm ja ik ben te goed, te goed van vertrouwen zegt ze,
ik ben mezelf nu eindelijk daar heeft ze gelijk in denk ik, dat hoor ik meer, met mijn ex was ik iemand anders, ik was toen niet open, ik hield me teveel in zo ben ik van mezelf niet. ik was nu veel leuker.

ze is wel lief om te zeggen dat ik ooit wel weer iemand vind,
het is een schat, hij heeft het getroffen met haar, gister lekker gepraat ze snapte me leek het wel.

maar ik wil nu iemand, ik heb het nu nodig, ik wil liefde voelen.
Waren gister zoveel mooie meiden en zelfs een paar mooie lieve meiden, en ja ik had oogcontact en ja we hebben gepraat maar ach meer dan een goeie vriend of soort van grote broer zal ik wel nooit worden bij diegenen.

En ik word niet meer dronken, ik heb gister zo mn best gedaan om me lam te zuipen, ik wou gisteravond van de gelegenheid gebruik maken en end it all. Maar ik word niet meer dronken, ja het praten en het rechte lopen word minder, maar wat ik zeg en wat ik doe is nog allemaal duidelijk.............k*tzooi

edit:
kom er net achter dat gister onze dag zou zijn geweest we zouden dan 18 maand hebben gehad....niet eens aan gedacht.

Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 14:10.
Oud 10-04-2005, 13:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jeej, ben weer (bijna) beter

En nu behoor ik natuurlijk eigenlijk al mijn huiswerk in te halen en heel hard te leren voor mijn toetsweek, maar die motivatie kan ik dan weer net niet opbrengen. Maar ben wel al hard bezig voor mijn mondelingen.
Stiekem voel ik me wel goed.
Oud 10-04-2005, 13:38
Kairi41
Kairi41 is offline
1Verveel me dood
2Tis koud
3Wil een lieve leuke vriend

Kort maar krachtig
Oud 10-04-2005, 13:54
metallica
metallica is offline
Heb gisteren een tatoeage laten zetten Hij is mooi geworden.
Oud 10-04-2005, 14:28
George
George is offline
Oh.
Ik vraag me af
hoeveel mensen het op zouden merken
als ik er opeens niet meer zou zijn.
en van die mensen
hoeveel mensen het ook nog iets uit zou maken.
Oud 10-04-2005, 14:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Pfffffffffffff...

Daar zit ik dan, zondagmiddag, half 4. Met haar op msn. Zij begon 't gesprek, da's altijd wel leuk. Maar ik zit maar de hele tijd naar d'r foto te kijken en bij ieder woordje dat ze typt besef ik weer hoe leuk ze is.

En ondertssen is er één iemand met wie ik erover kan praten, met wie ik dit kan delen... Zij is ook op msn. Maar ze zegt niks. Ik moet altijd de eerste zijn om iets te zeggen. Dan denk ik weer dat ik d'r lastigval. En dan denk ik: 'Hey! Ik zit hier! Talk 2 me!'
Oud 10-04-2005, 14:33
Nona
Nona is offline
Citaat:
metallica schreef op 10-04-2005 @ 14:54 :
Heb gisteren een tatoeage laten zetten Hij is mooi geworden.
Foto!
Oud 10-04-2005, 14:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oh, geweldig, begint ze tegen mij ook nog even te klagen dat ze vandaag niet naar haar grote liefde, de zak die haar gaat gebruiken, kan!

Fijn, wil ik net tegen die ander beginnen, is die ook opeens off.
Oud 10-04-2005, 14:39
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-04-2005 @ 15:37 :
Oh, geweldig, begint ze tegen mij ook nog even te klagen dat ze vandaag niet naar haar grote liefde, de zak die haar gaat gebruiken, kan!

Fijn, wil ik net tegen die ander beginnen, is die ook opeens off.
Dan moet je toch blij zijn dat ze daar niet heen kan? Of niet? Jij post trouwens wel heel snel achter elkaar, heb je eerste nog niet gelezen of je post nog een keer

Ik ben uitgenodigd op de verjaardag van haar En ik heb heel fijn mijn hart gelucht. God, wat zal ik haar missen als ik volgend jaar in Utrecht zit...
Nu ga ik echt huiswerk maken.
Oud 10-04-2005, 14:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-04-2005 @ 15:39 :
Dan moet je toch blij zijn dat ze daar niet heen kan? Of niet? Jij post trouwens wel heel snel achter elkaar, heb je eerste nog niet gelezen of je post nog een keer
Tja, ik postte het ene, en 5 minuten later begon zij te zeiken over die zak. Daarover wou ik dus tegen die andere meid beginnen, maar toen was die opeens off. Tja, dan maar weer terug naar LjH.
Ik ben wel blij dat ze niet naar hem toe kan, maar minder gelukkig ermee dat ze:
a.) wel naar hem toe wíl
b.) daar tegen mij over begint te zeuren

Oud 10-04-2005, 15:12
rare kwast
rare kwast is offline
ff vanaf stage....
IK VERVEEL ME
en moet aan mn opdrachten..
je moet zelfreflectie maken
hoe handel je, hoe reageer je enz. enz. ja daaag moet ik alles weer gaan opschrijven...

ja toen die ene man toenadering zocht en oversekste opmerkingen maakte...ja heb toen paar dagen er niet van geslapen en t beinvloeden mijn functioneren best wel...

ik verzin wel iets anders

eens kijken
Oud 10-04-2005, 15:55
Verwijderd
Blegh, wat heb ik daaaaaar nou weer aan
Oud 10-04-2005, 16:28
ilse
ilse is offline
fijn, ga ik eens gezellig bij me ouders zitten, wordt ik zomaar weggestuurd. laat maar ik blijf wel beneden
Oud 10-04-2005, 16:30
laura
laura is offline
nounou mijn vriendje maakte een knallende eerste indruk hoor...
de gang ondergekotst

Regels voor berichten