![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway, ik ben opzich niet ontevreden over m'n borsten. Ik vind ze wel redelijk in proportie (1.68 bij 66 kg ongeveer) alleen het nadeel is dus dat ik weinig fatsoenlijke BH's en bikini's kan kopen, maar so be it. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (als je vriend je zo mooi genoeg vind is het denk ik minder erg dan dat je zelf denkt.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, als ze er zitten, mogen ze er naar kijken ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mja.. met kleding aan heb er nog niet zoveel problemen mee. maar nu de zomer komt wel.. shirtjes en bikini's enzo.. is moeilijk om wat te zoeken dat goed zit en past! vooral met bikini's en bh's ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ontopic : Je bent pas 15 dus je hebt wel nog hoop. Je borsten kunnen nog groeien en als je aankomt dan komt er waarschijnlijk wat bij aan je borsten ook.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar afgelo0ppe maand ben ik niXx meer aangeko0mee ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() verder ben ik niet echt heel tevreden over mn borsten maar mn vriend is er positief over dus het begint wat minder te worden. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij heeft het wel een klein beetje te maken met op welke leeftijd je ongesteld bent geworden, maar ook daar zullen vast weer uitzonderingen op zijn. En 75A en 1,60 en 52kg? niks mis mee, je bent gezien 52kg en die lengte volgens mij toch aardig smal gebouwd, dus is het echt niet verkeerd en daar ben je idd ook pas 15,5 jaar ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *springt met je mee* ![]() ![]() Maargoed, even een vraagje .. is het niet beter om af te vallen voor je operatie? Mij is verteld van dat als je afvalt na je operatie, dat je borsten dan minder stevig worden, of zelf kleiner worden omdat je dan nog meer vet kwijt raakt. Als je eerst afvalt en dan je borsten laat verkleinen, dan blijven je borsten mooi stevig lijkt me ... of heb ik dat mis ? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Proppen en duwen kan ik me ook nog iets bij voorstellen, maar ze opvouwen? Nah, lijkt met niet zo'n goed idee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik was eerst heel erg ontevreden over mijn borsten.. aangezien ze absoluut niet stevig zijn. maar mijn vriend heeft me al kunnen overtuigen dat ze toch wel leuk zijn.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ben na mijn 16de nog van een B naar een E gegaan... er is dus nog hoop ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als je rustig afvalt zal het misschien wel beter gaan ja. Succes! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, ik ga niet wachten totdat ik zwanger word met mn borstverkleining .. het is een risico misschien, maar ik kan echt niet langer doorlopen zo ... *nog een paar maandjes wachten tot de operatie ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 |