![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien was het wel gewoon z'n bedoeling om die ander uit te tent te lokken oid, dat jij nu hapt zorgt er alleen maar voor dat hij zijn pleziertje heeft, gok ik zo. en nu hou ik op met offtopic zijn..
||
![]() |
Citaat:
![]() Weer even ontoppic: Ik weet niet hoeveel Joden er precies zijn vermoord, de een komt met bewijzen van nog een extra half miljoen, de ander zegt dat 6 miljoen overschat is. Laat ik het op 6 miljoen houden. Mensen die aan het aantal twijfelen zijn in mijn ogen geen antisemieten, lijkt me niet logisch. Ontkenners ervan wel, zoals nare man al zei. Maar de discussie begon ergens over het verbod op ontkenning, meen ik mij vaag te herinneren. Eigenlijk denk ik, dat als die regel ingevoerd zou worden er gewoon (in 't dagelijks leven) niks van te merken zou zijn. Ik kan in elk geval geen verschil bedenken, jullie wel?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En een dergelijk vergelijking gaat niet eens op. Jij en velen met jou ontkennen toch ook dat de Edele Koran/ of de Bijbel van God komt? Daar ben jij vrij in. En die vrijheid behoort iedereen te hebben over elk onderwerp. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn punt is dat iets dat later gebeurt niet de oorzaak kan zijn van wat eerder gebeurd is. Dat weet ieder weldenkend mens, maar in discussies wil dat weleens vergeten worden, zeker als het om politiek draait. ^^
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|