![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Kali: Een bruidsmeisje is niet hetzelfde als een getuige...vind ik dan iig, en ik dacht dat Andijvie 'alleen maar' de getuige is? Toen ik ging trouwen heb ik iid medebesloten wat de bruidskinderen (een jongentje van 4 en een meisje van 1,5) aantrokken, maar de getuigen hebben dat toch echt zelf uitgemaakt, daar zijn ze oud en wijs genoeg voor. Voor de bruidskinderen hebben we ongeveer een half jaar van te voren afspraken gemaakt over wat ze aantrokken, ruim op tijd dus. Wat ook wel handig is, zeker als je zo iets als bruid per se wilt beslissen (wat ik niet per se wilde, maar in het geval van Andijvies zus). |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik snap wel dat het zo absoluut niet bedoeld is en dat men het zo ook helemaal niet opvat, maar net zoals ik (wij?) ons niet kunnen voorstellen hoe die bruiloft in de moslimse cultuur dan is, kunnen mensen uit die cultuur naar mijn mening zich ook niet voorstellen hoe dat in de westerse cultuur dan gaat. En aangezien hij wel commentaar had op de westerse gang van zaken mogen wij toch ook best commentaar hebben op de islamitische manier van trouwen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je ze naar een restaurant stuurt waar al vantevoren bepaald is wat ze zullen krijgen, dan moet je ontzettend goed weten wat ze graag willen eten. Daarom is het juist leuker als ze zelf iets uit kunnen kiezen (ik zou iig liever m'n eigen menu samenstellen ![]() En het is ook wel belangrijk dat ze zelf een restaurant uitkiezen waar ze het fijn vinden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @andijvie: gelukkig dat alles toch nog goed is afgelopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En daarbij, als je de reactie boven je zou gelezen hebben, zou je weten dat het goed is afgelopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind dat je 500 euro voor de bruiloft van je kind in perspectief moet zien. Als je ouders een BMW, een Porsche, een Ferrari en een landhuis in 't Gooi hebben, vind ik zeer zeker weinig. Maar als ze moeten leven van een klein salaris hoeft het wat mij betreft niet. Buiten dat vind ik dat de bruiloft niet iets is wat de ouders per sé aangaat - als je hier in Nederland trouwt en je wilt een groot feest geven, dan moet je maar gewoon sparen en niet bij je ouders gaan zeuren die het eigenlijk niet kunnen missen. My God, ik zou het niet eens willen vragen! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #114 Atelier Madame | 500 | 06-01-2011 10:43 | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #12 Verwijderd | 498 | 23-08-2007 00:39 | |
Liefde & Relatie |
Moeialerige zus Apomes | 14 | 25-05-2004 18:33 | |
Psychologie |
Mijn moeder EvilSmiley | 3 | 21-12-2002 10:37 |