Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ze heeft zoveel macht over me omdat moeder altijd luistert naar haar en dat is omdat ze thuis werkt, en zonder haar zou moeder in problemen komen qua werkvolk,zij helpt veel ik ben maar iemand die constant op de computer zit voor "plezier" terwijl het allemaal voor school is wegens eindwerk. Ook hebben we winkelmeisjes uit mijn school van mijn leeftijd en dan zegt moeder altijd "die kunnen het toch, en waarom gij niet". ook kan ik niemand iets vertellen, want als ik dat doe dan weet binnen de 2 minuten heel de famillie het. Zo ben ik vorig jaar naar een Psycholoog gegaan en had gevraagd aan moeder om daar tegen niemand iets over te zeggnen ook niet tegen mijn zussen....Enkele weken geleden had ik terug ruzie met mijn zus en opeens zei ze "ja ga nog maar wat janken bij de Psycholoog", dat heeft mijn vertrouwen echt de diepte in laten gaan, echt waar. toen ik vroeg aan moeder waarom dat ze het gezegd had, zei ze "dat weet ik niet meer, en het zijn toch uw zussen he ![]() ook de Psycholoog zei tegen me dat ze niets over mij te zeggen had, ze was een gelijke...en dit had ze ook tegen moeder gezegd maarja ze helpt thuis en ze was het dan ook direct weer vergeten dat ze maar een gelijke is. Ook kan ik niets zeggen tegen mijn moeder over vanalles want het enigste wat ze dan zou zeggen is "wat gaan de mensen daar wel niet van denken". Als ik zeg dat ze alleen maar aan iemand anders zijn mening denkt zegt ze weer dat ik niet gelijk heb. En nee ben nooit alleen thuis, vader is altijd hier, teminste al ter ni op een ander ligt te ***** en ZOU moeder & vader samen weg zijn (wat nooit het geval zou zijn) dan is mijn zus nog altijd hier hé. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja,.... en verder... ben ik het ook met Morgan eens... Pik het niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|