Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2005, 03:45
rare kwast
rare kwast is offline
zo ik ben thuis van mn "feestje"
t was weer geweldig...
vertrek ik om kwart voor 3...ben ik kwart over 3 thuis kom ik er achter dat die dronke muts (vriendin) haar huissleutels bij mij dr ingegooit heeft...kan ze niet naar binnne
kan ik die ook nog eens bregnen is weer een uur in die auto...
fucking moe..was ik maar in slaap gevallen in de auto bij die betonnen brug

het was opzich wel gezellig...maar ik kreeg alles weer over me heen mannen en drank = grote bek...
ik = nuchter = alles over me heen krijgen

kut zooi kut zooi kut zooi kut zooi
Oud 19-06-2005, 09:08
Verwijderd
What a night
Oud 19-06-2005, 10:01
Verwijderd
bah, voel me nu al weer minder bij de gedachte dat ik deze week ongesteld ga worden

hopelijk wordt het rotweer...(anders plak je zo heerlijk..)

Zo wel even lekker buiten liggen
Oud 19-06-2005, 10:33
Nijn*
Nijn* is offline
Geweldig, al mijn vrienden gaan lekker zwemmen e.d. zit ik aan een bezoekje aan oma vast. 't Is altijd wel gezellig maar 't is echt zo'n oud mensje waarbij alles zo langzaam gaat.. Ach, einde van de middag nog even in de zon dan, van de week krijg ik weer lol
Oud 19-06-2005, 10:55
Stefanie
Stefanie is offline
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt,
dan iets houden wat je toch niet mist...
Oud 19-06-2005, 11:05
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 19-06-2005 @ 11:55 :
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt,
dan iets houden wat je toch niet mist...
Ik zou liever iets kwijt zijn wat ik toch niet mis en houden waar ik echt van houd..
Oud 19-06-2005, 11:05
Nachtvlinder
Nachtvlinder is offline
Mijn leven lijkt een dag lang al perfect en nu ben ik bang voor de realiteitsklap.
Oud 19-06-2005, 11:06
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Cethlion schreef op 19-06-2005 @ 01:24 :
Nu is het zeker.
Ik word een grimmige oude vrijster met 25 lapjeskatten, genaamd Poekie.
Join the club
ken er zo nog een vijftal :wink:
Alleen word ik vrijer, en gaan mijn katten puk heten
Oud 19-06-2005, 11:07
Nachtvlinder
Nachtvlinder is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 19-06-2005 @ 12:06 :
Join the club
ken er zo nog een vijftal :wink:
Alleen word ik vrijer, en gaan mijn katten puk heten
Lijkt me lastig uit elkaar houden dan.
Oud 19-06-2005, 11:08
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Nachtvlinder schreef op 19-06-2005 @ 12:07 :
Lijkt me lastig uit elkaar houden dan.
met nummers

puk1
puk2
uberpuk
enzo

OT jij

Voel me alenig
gister zoveel leuke dames......waar is mijn mooie dame maar ik wil geen mooie dame die bedriegen me toch maar. Dillema
Oud 19-06-2005, 11:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond ontzettend goed gepraat met mijn vriend. Dat was zo lang gelede en ik begon hem gewoon echt te missen omdat ik alleen maar even met hem bijpraatte maar niet echt contact met hem had terwijl ik het best wel moeilijk heb.

Het was dus stervenslaat maar het was het meer dan waard
Oud 19-06-2005, 12:23
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 19-06-2005 @ 12:05 :
Ik zou liever iets kwijt zijn wat ik toch niet mis en houden waar ik echt van houd..
Je moet die 2 zinnetjes als 1 zin zien he! Als je dan moet kiezen tussen iets kwijt zijn waar je van houdt, of iets houden wat je toch niet mist. Dan hou ik liever van iemand die ik kwijt ben, dan dat ik opgescheept zit met iets wat me toch alleen in de weg staat.
Oud 19-06-2005, 14:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Goh... Het was zowaar leuk gister! Echt leuk, niet gespeeld leuk. We hebben lekker gebarbecued en veel lol gehad. Toen het wat kouder werd, werd er een lekker warm vuur gestookt, waarbij ik met een vriendin een lange tijd heb zitten praten. Voor het eerst in maanden weer eens. En meteen een 'goed gesprek'. Ik kon m'n masker laten zakken. Heerlijk. Verder bleef 'zij' het grootste gedeelte van de avond van d'r vriendje af, dus dat ging ook wel. En toen de meeste mensen al naar huis waren en de overblijvers flink aangeschoten of al dronken waren, kwamen de jarige en haar vriendje aanzetten met de hasjpijp en de joints gingen rond. Heel apart, zo'n eerste ervaring. Maar ik merkte er niet veel meer van, dan dat het lekker smaakte. De rest had best wel een lachkick. Om 5 uur melig thuisgekomen en zonet opgestaan zonder kater of hoofdpijn.
Oud 19-06-2005, 14:17
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-06-2005 @ 15:13 :
Goh... Het was zowaar leuk gister! Echt leuk, niet gespeeld leuk. We hebben lekker gebarbecued en veel lol gehad. Toen het wat kouder werd, werd er een lekker warm vuur gestookt, waarbij ik met een vriendin een lange tijd heb zitten praten. Voor het eerst in maanden weer eens. En meteen een 'goed gesprek'. Ik kon m'n masker laten zakken. Heerlijk. Verder bleef 'zij' het grootste gedeelte van de avond van d'r vriendje af, dus dat ging ook wel. En toen de meeste mensen al naar huis waren en de overblijvers flink aangeschoten of al dronken waren, kwamen de jarige en haar vriendje aanzetten met de hasjpijp en de joints gingen rond. Heel apart, zo'n eerste ervaring. Maar ik merkte er niet veel meer van, dan dat het lekker smaakte. De rest had best wel een lachkick. Om 5 uur melig thuisgekomen en zonet opgestaan zonder kater of hoofdpijn.
de eerste keer merken de meeste mensen er niks van
Oud 19-06-2005, 14:19
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-06-2005 @ 15:13 :
*knip* Om 5 uur melig thuisgekomen en zonet opgestaan zonder kater of hoofdpijn.
sorry
Oud 19-06-2005, 14:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 19-06-2005 @ 15:19 :
sorry
Schrok me wild van die sms-toon opeens.
Oud 19-06-2005, 14:41
Nonaj
Nonaj is offline
terwijl je overspannen en depressief bent en school compleet zat bent een presentatie en 2 papers in elkaar proberen te flansen

het lukt weer geweldig
Oud 19-06-2005, 15:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wow... Ik voel me goeoeoeoeoeoed!

Ervan profiteren zolang als het duurt.

Alleen die wiet-lucht in m'n kleren vind ik minder.
Oud 19-06-2005, 15:24
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-06-2005 @ 15:32 :
Schrok me wild van die sms-toon opeens.
vandaar mijn welgemeende excuses
Oud 19-06-2005, 15:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 19-06-2005 @ 16:24 :
vandaar mijn welgemeende excuses
Waarom ben je niet op msn?
Oud 19-06-2005, 15:26
RanC
RanC is offline
Als ik mijn hart zou luchten zou deze post toch gelijk verwijderd worden.
Oud 19-06-2005, 15:39
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Morgen naar Nijmegen, want: Ik heb per 7 Juli een kamer!!!

En ken m'n economie deze keer wel (vorige keer buiten dat ik mn hoofd er niet bijhad had ik ook niet geleerd ) dus die herkansing woensdag, die gaat helemaal goedkomen.

*heeeel erg blij is*

Eindelijk kan ik thuis weg!!!
Oud 19-06-2005, 15:47
rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd

-------

on:

ik voel me kei goed, ik voel me kei goed, ik voel me kei goed...
dr is niets wat ik mag, kan maar alleen alles wat ik moet...
en het enige wat ik nooit doe(t)
is mijn masker af met die lach op mn snoet
Oud 19-06-2005, 16:43
Gothic
Gothic is offline
Altijd zo'n klap/dal als je terugkomt van iets wat heel leuk was... ben ook zo moe en voel me dan meteen heel eenzaam...
Oud 19-06-2005, 17:26
Nona
Nona is offline
Aragna, wat goed!!!

Mijn horloge staat in mijn pols (door de zon) en het doet niet eens pijn!!! Wonder. Ben ik nu echt aan het verkleuren of hoe zit dat? Wel heel veel in de zon gezeten vandaag. Misschien helpt het.

Morgen werken, leuk met die hitte. Korte broek schijnt geen probleem te zijn, dus ik denk dat ik maar een rok of een korte broek aan doe. En lekker op de fiets, niet die warme bus in.

Als ik dan vanavond nog even serieus ga studeren (zodra het wat minder warm is)... Komt het misschien nog best goed met mij.
Oud 19-06-2005, 17:32
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-06-2005 @ 17:43 :
Altijd zo'n klap/dal als je terugkomt van iets wat heel leuk was... ben ook zo moe en voel me dan meteen heel eenzaam...
Mee eens is, van 50000 mensen naar weer in je eentje op je kamertje liggen is
Oud 19-06-2005, 17:46
Verwijderd
I messed up.
Oud 19-06-2005, 18:07
Nijn*
Nijn* is offline
Ik ging vandaag naar mijn oma in Amsterdam. Woon zelf in Utrecht, vertrok om 4 uur in Amsterdam, ben nu pas thuis (lees: 3 uur later)..rara hoe kan dat? Door een stroomstoring bij de spoorwegen..

Op Amstel al gehoord dat er in Maarssen een of andere storing was en de treinen niet verder reden dan Breukelen, god zij dank, moest ik naar Breukelen. Tot we iets na Abcoude stilstonden en na 10 minuten weer terugreden naar het station. Heel Amsterdam en Utrecht lagen plat en daarmee dus heel midden nederland.. Dan zit je daar in Abcoude, een boerendorp waar niet eens een bus reed, met tweehonderd mensen 'vast'.

Van alles geprobeerd te regelen maar geen enkele bus/taxi reed. Toch naar de bushalte gelopen en daar een taxi aangehouden, uiteindelijk terug in Breukelen en weer thuis, mijn hemel 3 uur onderweg geweest Klote storingen, ben uitgeput
Oud 19-06-2005, 18:51
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
zou het verschil zijn met liefde of zonder?? op dit moment leef ik voor nix, en ik ben eenzaam als een mier in de woestijn
Oud 19-06-2005, 19:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
De vrolijkheid neemt langzaam af...
Oud 19-06-2005, 19:13
Skilly
Skilly is offline
Het was gewoon een mooie dag. Schildpadden hebben buiten gelopen.

NJu helaas geen boeiende mensen online

.....gaat weer richting de balkon->
Oud 19-06-2005, 19:57
rare kwast
rare kwast is offline
men ben moe maar heb geen slaap...wekker gaat morgen weer om 5 uur
ben gesloopt, lichamelijk, psychisch...wil niet meer

net nog ff sleutel terug gebracht bij iemand waar ik 2 wekne op t huis heb gepast cadeautje gekregen...zeep
beetje gepraat over mn opleiding enzo...lekker positief gebracht helemaal enthousiast... helemaal ik met mn masker

Laatst gewijzigd op 19-06-2005 om 20:00.
Oud 19-06-2005, 20:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bah, ik heb het helemaal gehad met dat anatomie. Heb er echt ontzettend veel tijd ingestoken vond ik zelf. Ik vond het leuk om te leren maar het is zoveel en zoveel onthouden, zoveel echt stampwerk. Er schieten nu allemaal latijnse termen door me heen maar ik heb geen idee meer waar het allemaal thuishoort, ik haal de lever, milt, maag en nieren en weet ik het wat allemaal compleet door elkaar. Hoop dat het tegen morgen een goed plekje in mijn hersenen heeft gevonden waar ik het goed terug kan vinden. Nu stop ik met leren, het zal wel.

Duimen jullie morgen? (van 8.00 - 12.00 uur)
Oud 19-06-2005, 20:38
rare kwast
rare kwast is offline
*duimt alvast voor daantje*
Oud 19-06-2005, 20:42
Verwijderd
Mijn weekend was echt geweldig.
Gister een hele leuke meet gehad en een vriendin die bleef slapen.
En vandaag bleef ze ook de hele dag. Heel gezellig. 2 films gezien.
Weer een beetje gerookt maar ben nu weer 'gestopt'.
Iig ik heb al mjin (6 pakjes) shag net aan haar meegegeven en ben niet van plan nog te kopen.
Oud 19-06-2005, 20:47
steefos
steefos is offline
grrr, *piep* slachtoffer van onrechtvaardigheid , het jurylid was niet helemaal wakker en ik zag hem terwijl ik danste steeds wegzakken, en nu heb ik echt het gevoel alsof ik te laag beoordeeld ben en ik kan er helemaal nix van zeggen.
Bye bye opgebouwde zelfvertrouwen, voor mijn gevoel ging het super en dan nu dit

Maarja het is vandaag wel heel mooi weer en lekker warm
Oud 19-06-2005, 20:48
Mennuz
Mennuz is offline
Ik moet maar eens veranderen.
Ik ben negatief, daar erg standvastig in, heb veel vooroordelen tegen naja, van alles, grootste probleem is vrouwen. Vind het raar, maar sommigen geven om me ofzo, terwijl ik altijd maar zeik dat vrouwen allemaal sletten zijn en het met iedereen doen (behalve mij ).
"Ze" hebben me ook aardig wat shit geflikt, en ik neem absoluut niet elke "ik hou van je" of wat voor lief woordje ook voor lief, zoek er meestal wel een duistere reden achter. ja, dan gaat het wel mis ja, als je iets denkt en dan meteen kwaad word.
Oud 19-06-2005, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-06-2005 @ 20:01 :
De vrolijkheid neemt langzaam af...
hier ook. godsamme. jongens, ik moet nog slapen vanavond...ik voel nu al dat het helemaal niets wordt. en leren kan ik ook niet. morgen in de trein dan maar. zucht. kut. gewoon kut.
Oud 19-06-2005, 21:21
rare kwast
rare kwast is offline
tis hoi en doei...
leuk
Oud 19-06-2005, 21:28
Verwijderd
ik moet met iemand praten. nu. iemand die tegen een stootje kan. dit gaat niet goed.

...
Oud 19-06-2005, 21:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En de vrolijkheid is alweer een tijdje terug. Man, pieken en dalen. Maar een piek op dit moment. Morgen lekker niet werken!

En nu lekker buiten zitten, laptop aan, Sinatra playing, biertje erbij...
Oud 19-06-2005, 23:33
KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Goodbye my friend its hard to die
when all the birds are singing in the sky
And all the birds are everywhere
Pretty girls are everywhere
Think of me and ill be there

Goodbye, Papa, please pray for me.
I was the black sheep of the family.
I tried to write when i was left (unintelligible)
I had bought three turds (alt: I had bought thee turds, I had
bought free turds)
With my geeky gun i would kill birds

We had joy. We had fun.
We had seasons in the sun,
but the hills that we climb
were just seasons out of time.

All our lives, we had fun.
but the stars that we reached
were just starfish on the beach

Goodbye Michelle my little one
you gave me love and helped me find the sun
and every time that I was down
All my tears are salty
I think now i was fought to beat

We had joy. We had fun.

We had joy. We had fun.

We had joy. We had fun.

We had joy. We had fun.

----------------------------------------

Nirvana - Seasons in the sun Lyrics
Oud 20-06-2005, 00:14
Barmhartige
Barmhartige is offline
Wat ben ik ook weer moeilijk

Kan weer eens niet slapen door een meisje om wie ik heel veel geef. Vind het door het leeftijdsverschil zo moeilijk om mijn gevoelens tegenover haar toe te geven en ik houd haar op een afstand, omdat ik bang ben dat het niet gaat werken. Afwijzende reacties van vrienden, familie etc. Ze denkt dat ik niet verliefd op haar ben en dat ik alleen met haar zoen voor de lol, maar dat is het niet. Ik geef werkelijk om haar, denk ik.
Oud 20-06-2005, 09:05
light fighter
light fighter is offline
hopen dat ik die presentatie een beetje redelijk doe...

morgen hoop dat het goed komt... anders heb ik pech. Nou ja het is dan wel m'n eigen schuld.

Van 't weekend m'n verjaardag alvast gevierd. Vet leuke dingen gekregen. Had alleen weer ruzie met m'n schoonzus .
Oud 20-06-2005, 09:40
Mariekje*
Mariekje* is offline
Die buikpijn, auw.
En dat allemaal door die nieuwe klote medicatie, oh hell.. blegh.
Oud 20-06-2005, 09:57
Fruitcake
Fruitcake is offline
net een goed examen wiskunde gemaakt!! JUIJ, en nu nog 1 examen te gaan! Dan is het Vakantie....
Oud 20-06-2005, 10:19
Verwijderd
Ik ben over naar de 6e! *dolblij rondspringt*
Oud 20-06-2005, 10:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hmmm... ik zit er een beetje tussenin vandaag. Ik kan nog twee kanten op. Vrolijk... of niet.
Oud 20-06-2005, 10:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-06-2005 @ 11:20 :
Hmmm... ik zit er een beetje tussenin vandaag. Ik kan nog twee kanten op. Vrolijk... of niet.
Doe maar vrolijk dan

Het is warm. En ik ben moe.

En ik heb vakantie
Oud 20-06-2005, 10:34
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Sylph schreef op 20-06-2005 @ 11:19 :
Ik ben over naar de 6e! *dolblij rondspringt*
Gefeliciteerd

Zometeen lekker zwemmen en vanavond gezichtsbehandeling, en binnenkort een weekendje naar Friesland, ik kom mn vakantie wel goed door zo

Regels voor berichten