![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dus volgens de wehkamp heb ik een te kleine borstomtrek? Tss ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb nog eens gemeten en t klopt volgens mij wel... Wel zit mn kont wat laag volgens mij. Het dikste van mn kont zit ook bij het breedste van mn heupen zeg maar. Ik heb nog nooit een broek in maat 40 hoeven kopen! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zo'n enorme kont zul je sowieso niet hebben want die van mezelf vind ik niet eens enorm en dat is 1 van de weinige dingen van mezelf die ik niet te dik vind ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maten zijn bij mij 90-82-93 (valt op zich wel mee qua maat, die heupen...maar 93 is al vervelend breed met broeken ed - al zijn het bij mij ook meer m'n bovenbenen (om allebei tegelijk heen: 108) die (véél) te breed zijn) en dat terwijl ik toch best een taille heb ed...'t is niet ideaal, maar goed, dat is wel meer niet. Ik ben opzich best tevreden met m'n gewicht op dit moment (al mag er nog wel wat af natuurlijk ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-07-2005 om 07:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
callanetics , nog nooit van gehoord.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik neem naar mijn werk meestal 3 boterhammen mee, volkoren, en s' ochtends 2. Met jam (dat light gedoe). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(En als jou taille maar 70cm is, dan heb je echt een hele slanke taille. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben nu ziek dus drink vooral enorm veel versgeperste sapjes en brandnetelthee, maar eet daarbij ook gewoon. Ik dacht dat ik doordat ik de afgelopen maanden stukken gezonder ben gaan eten en vitaminepillen slikte meer weerstand had maar toch ben ik flink verkouden geworden van een week festival (waar door droogte enorm veel stof was, dat wel...). Wat eten betreft gaat het allemaal goed, probeer veel nieuwe dingen uit en kan eigenlijk al niet meer zonder fruit en groente. ![]() Kortom, het gaat goed op mijn ziekzijn na. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens om nog even aan te tonen dat iemand met heupen van 98 cm geen brede heupen of dikke kont hoeft te hebben: [link] De 1e twee modellen, Marissa en Leentje. Ze zijn beide 178 cm hebben maatje 36 én een heupomtrek van 98 cm. Toch zien ze er superslank uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |