![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
BASTERDS! maar je hebt wel gelijk, alleen is het soms wat moeilijk om iemand zo maar te dumpen omdat diegene jou heeft geslagen oid omdat je wel van hem of haar houdt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat hier eigenlijk staat:
Nerds. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Heb ik genoeg gezien bij mijn moeder zeg! Wat 'Kshatriya' zei : "Wordt je band niet sterker met je vriend? Dat hij zoveel van jou houd, dat hij je slaat, om jou koste wat kost op het 'rechte' pad te houden?" dat gebruikte mijn stiefvader ook als argument in de rechtbank, mag ie nou lekker zijn kinderen niet meer zien, heeft ie int gevang gezeten en moet ie massaal veel geld betalen aan mijn moeder, haha!
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik denk wel zo dat boos zijn in deze maatschappij niet echt wordt toegestaan. Je moet die emotie maar zoveel mogelijk verbergen. Net als intens verdriet: een beetje snikken mag, maar meer ook niet. Alleen lachen mag wel voluit, maar bijv. de slappe lach is eigenlijk ook al te ver. In deze maatschappij moet je dus je emoties 'inhouden'. Best lastig, als er bijvoorbeeld veel boosheid in je zit (ontstaan is) om 1 of andere reden. Ik denk dat je het wel moet kunnen uiten, ja. Maar dat kan ook op manieren zonder een ander te kwetsen (ik kan zelf heel slecht tegen schelden en mensen die boos zijn, heb dan liever dat ze even in hun kussen gaan staan slaan ofzo).
||
![]() |
Citaat:
Nouwou, Een beetje Trollen kan tegenwoordig ook al niet meer. Dat 'ie nou wel of geen Marokkaan is maakt mij echt niets uit, 't gaat om het feit dat hij eerst roept dat 'ie 't wel is en later weer beweert van niet. (verder heb ik niks tegen Marokkanen). Dankzij mijn waardevolle bijdrage zorg ik dat dit doodbloedende topic weer wat levendiger word, een beetje waardering zou op zijn plaats zijn. Maar als dank krijg ik een doos vol Spam van de forumbaas. Tja, jij doet ook gewoon je best om het forum zo in te richten zoals jij denkt dat goed is, ik kan het je ook niet kwalijk nemen. Ik ben een grote voorstander van vrijheid van meningsuiting, wellicht weet je wel dat in sommige communistische landen een forum zoals dit het enige middel is voor het vrije woord. Je zou dat moeten verdedigen met verve! En natuurlijk is het je goed recht om van mijn postings te walgen, maar zeg dat dan ook in het openbaar. Hier kan en mag het, wees er trots op en gebruik het! Voorts zal ik het trollen trachten te beperken opdat hoofdonderwerp van een topic niet al te zeer verstoord word. Maar waakt u voor het vrije woord! Hoogachtend, Famillie (met bubbel L) Laatst gewijzigd op 12-07-2005 om 23:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je verdient slaag! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Fysiek geweld in een relatie Volk | 59 | 08-07-2010 15:23 | |
Psychologie |
Handtastelijke vriend.. jemoeder! | 20 | 16-09-2009 17:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met ouders. Malossi | 29 | 15-07-2008 23:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
feminisme VoRaZ | 71 | 13-01-2004 21:29 | |
Liefde & Relatie |
[Leeg of gebroken hart. Wat is erger?] Tha White Eagle | 45 | 18-08-2002 20:30 |