![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
quote:metroidminded schreef op 22-07-2005 @ 19:07 :
Zie je wel dat mannen niet alleen op uiterlijk letten ![]() (zou je natuurlijk zien dat je lesbo bent ![]() En ja, internet daten blijft niet cult, en dat ga ik zo houden ![]() Haha, nu een link bitte ![]() Citaat:
![]() mee eens ![]() jij wordt ook de mijne heheh *lolzz* en ik ben geen lesbo ![]() heb een onwijs lekkere vriend en onwijs lekkere ............................
||
Citaat:
hoe zou jij je dan voelen als je van alle kanten uitgescholden wordt omdat je iets als "beroep" wilt uitoefenen en iemand het daar niet mee eens is & over door blijft zeiken, give me a break! kijk, het kame dusdanig nix schelen -> ik ga er niet me levensstijl voor aanpassen door het bijv niet meer te doen... maar wat ik hierboven heb neergezet...ja hallo, ik bén ook nog steeds een mens hoor, ik merk het dus ook heus wel als er dit soort opmerkingen alleen maar blijven en BLIJIJIJIJIJIJIJJJJJJJJJJJJJJJVEN komen zonder een normale reden. mensen zitten gewoon stom te doen hierover. ik heb al eerder gezegd, het staat niet in de grondwet als verplicht aangegeven dat je naar dit soort dingen moet kijken zodra je de computer aanzet! als je het nix vindt, draai dan je kop om en ga verder waar je mee bezig was, dan ga ik verder waar ik mee bezig was. en voor de goeie orde: ik cam niet op msn, ik doe het liever op die site (reclame maken hier doe ik niet, weet niet of dat is toegestaan dus asje die weten wil, kom maar vragen via pm) want dan krijg ik er teminste geld voor. nú kan ik het nog doen, strax indd na me 30e waarschijnlijk niet meer (lekker boeiend trouwes), dus wat maakt het uit??!
Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 23:34. |
![]() |
||
Citaat:
zolang IK er maar voor betaald wordt! ![]()
||
Citaat:
misschien issie dat wel jah, maar hij heeft teminste het lef om ervoor uit te komen! en ik wed dat jij je vaak genoeg heb afgerukt voor mijn part savonds in bed als klein jochie, en dat nog steeds doet nu je savonds bijv naar sexfilms zit te kijken of weedikveel!! er is nix vies aan het menselijk zijn hoor, for your information. doe zelf niet zo schijnheilig man, das pas zielig...
|
|