Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2005, 21:16
Optima
Optima is offline
hmm het is weleens gebeurd....en ik ben me bewust van het knopje Prt Sc, maar ik heb het wel altijd zo gedaan dat....'vitale delen' en gezicht nooit op hetzelfde plaatje stonden...voor een eventuele politieke carriere he
Oud 22-07-2005, 21:33
jonkje
jonkje is offline
RESPECT mensen!!

Ook al hebben jullie een andere mening, respecteer wel dat er mensen zijn die zo hun geld willen verdienen. Respecteer het eens een keer dat een anders mens anders kan zijn dan jullie zelf! Dat je uit onweetendheid gelijk iemand maar een hoer noemt is ZO ONZETTEND zielig!! Het zegt meer over jou dan over degene die naakt voor de webcam zit!

Kom op mensen, waar is respect gebleven? Dat iemand het hier doet betekend maar niet dat je zoveel mogelijk moet bewijzen dat jij het niet doet?

Ik vind het moedig dat je zo volhoud XQseMe2!! Je kunt trots op jezelf zijn en trots zijn dat je tevreden bent met wat je doet! En inderdaad, de meeste mensen roepen hier BOE! Maar als het even kan vinden ze het maar wat leuk om je te zien op webcam ofzo!!!

En ik beken, ik heb ook een PM gestuurd. Waarom? OMdat ik nieuwsgierig ben en ook wel van wat spanning hou. Practisch alle meiden ontkennen hierzo en proberen zo heftig mogelijk te ontkennen. Maar dat terwijl ik verschillende meiden op mijn MSN heb gezien die geen probleem hadden om meer te laten zien op webcam!

Kortom; doe niet zo triest en wees een eerlijk en heb respect!
Oud 22-07-2005, 21:40
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 21-07-2005 @ 18:38 :
..en miss ben ik ook niet slim genoeg daar ik niet met mijn hersenen poen kan verdienen zoals zo leuk geformuleerd wordt.

maar als dat zo is bijdehantje,
kun jij me dan vertellen waarom ik dan toch echt zo GODSVERGETEND VEEL GELD VERDIEN EN AL VERDIEND HEB?????????
Als jij zo je geld wil verdienen tot je 30e (want daarna is t zéker afgelopen), prima. Ik presteer er liever wat voor. Tevens is er in deze maatschappij niet altijd een verband tussen hersencapaciteit en inkomsten, wat hier maar weer aangetoond wordt.
Oud 22-07-2005, 21:44
Prof. Dr. Uil
Prof. Dr. Uil is offline
Citaat:
jonkje schreef op 22-07-2005 @ 22:33 :
RESPECT mensen!!
Dat je uit onweetendheid gelijk iemand maar een hoer noemt is ZO ONZETTEND zielig!! Het zegt meer over jou dan over degene die naakt voor de webcam zit!
Ehmm nee, want zij is nog steeds degene die naakt voor een webcam (!) op msn (!) andere gasten op zit te geilen.

Citaat:
Kom op mensen, waar is respect gebleven? Dat iemand het hier doet betekend maar niet dat je zoveel mogelijk moet bewijzen dat jij het niet doet?
Jawel

Citaat:
Ik vind het moedig dat je zo volhoud XQseMe2!! Je kunt trots op jezelf zijn en trots zijn dat je tevreden bent met wat je doet! En inderdaad, de meeste mensen roepen hier BOE! Maar als het even kan vinden ze het maar wat leuk om je te zien op webcam ofzo!!

Ach man, hou toch op... Loop niet zo ontzettend te slijmen. Je bent gewoon zelf zo'n vies ventje dat zich loopt te rukken achter z'n webcam...
Oud 22-07-2005, 21:49
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
... Kortom; doe niet zo triest en wees een eerlijk en heb respect!
Ik BEN eerlijk als ik zeg dat ze van mij nooit een PM hoeft te verwachten. Cam sites kan ik nou met de beste wil van de wereld nog niet blij van worden; misschien leuk met iemand die je kent, maar niet met de eerste de beste *** die zich voor de cam uitleeft voor mensen die op dat moment even niets 'beters' voor handen hebben. Ik snap niet dat je zo gebruikt wil worden als tijdverdrijf.
Oud 22-07-2005, 21:54
Prof. Dr. Uil
Prof. Dr. Uil is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 22-07-2005 @ 22:49 :
Ik BEN eerlijk als ik zeg dat ze van mij nooit een PM hoeft te verwachten. Cam sites kan ik nou met de beste wil van de wereld nog niet blij van worden; misschien leuk met iemand die je kent, maar niet met de eerste de beste *** die zich voor de cam uitleeft voor mensen die op dat moment even niets 'beters' voor handen hebben. Ik snap niet dat je zo gebruikt wil worden als tijdverdrijf.
*eensch
Oud 22-07-2005, 21:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 22-07-2005 @ 22:40 :
Als jij zo je geld wil verdienen tot je 30e (want daarna is t zéker afgelopen), prima. Ik presteer er liever wat voor. Tevens is er in deze maatschappij niet altijd een verband tussen hersencapaciteit en inkomsten, wat hier maar weer aangetoond wordt.
Citaat:
Oud 22-07-2005, 22:36
Nona
Nona is offline
Gaat dit op welke manier dan ook nog over het originele onderwerp? Zo nee, willen jullie daar dan even naar terugkeren? Want ruzie maken moet zo af en toe, maar doe dat dan ontopic.
Oud 22-07-2005, 22:44
Verwijderd
Citaat:
RESPECT mensen!!

Ook al hebben jullie een andere mening, respecteer wel dat er mensen zijn die zo hun geld willen verdienen. Respecteer het eens een keer dat een anders mens anders kan zijn dan jullie zelf! Dat je uit onweetendheid gelijk iemand maar een hoer noemt is ZO ONZETTEND zielig!! Het zegt meer over jou dan over degene die naakt voor de webcam zit!

Ik vind het moedig dat je zo volhoud XQseMe2!! Je kunt trots op jezelf zijn en trots zijn dat je tevreden bent met wat je doet! En inderdaad, de meeste mensen roepen hier BOE! Maar als het even kan vinden ze het maar wat leuk om je te zien op webcam ofzo!!!

En ik beken, ik heb ook een PM gestuurd. Waarom? OMdat ik nieuwsgierig ben en ook wel van wat spanning hou. Practisch alle meiden ontkennen hierzo en proberen zo heftig mogelijk te ontkennen. Maar dat terwijl ik verschillende meiden op mijn MSN heb gezien die geen probleem hadden om meer te laten zien op webcam!

Offtopic: Er is een verschil tussen mensen respecteren en accepteren; Respect moet je verdienen, acceptatie niet.
Oud 22-07-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 22-07-2005 @ 03:37 :
I don't give a shit hoe mensen over me denken, ik ben het zelfs zat hoe mensen hierover denken

laat t nou toch gewoon een x varen mensen, grow up
En zelf verdedig je het hardst, dus het kan je wel degelijk wat schelen
Oud 22-07-2005, 23:22
XQseMe2
XQseMe2 is offline
quote:metroidminded schreef op 22-07-2005 @ 19:07 :
Zie je wel dat mannen niet alleen op uiterlijk letten
(zou je natuurlijk zien dat je lesbo bent )

En ja, internet daten blijft niet cult, en dat ga ik zo houden

Haha, nu een link bitte

Citaat:
NyteWolf schreef op 22-07-2005 @ 19:44 :
Dude, ik ga een schrift kopen en al jouw posts noteren, je bent mijn held .
jaaaaaaaaaah man!!
mee eens
jij wordt ook de mijne heheh *lolzz* en ik ben geen lesbo
heb een onwijs lekkere vriend en onwijs lekkere ............................
Oud 22-07-2005, 23:29
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
N00dles schreef op 22-07-2005 @ 23:50 :
En zelf verdedig je het hardst, dus het kan je wel degelijk wat schelen
ja jezus zeg!
hoe zou jij je dan voelen als je van alle kanten uitgescholden wordt omdat je iets als "beroep" wilt uitoefenen en iemand het daar niet mee eens is & over door blijft zeiken, give me a break!

kijk,
het kame dusdanig nix schelen -> ik ga er niet me levensstijl voor aanpassen door het bijv niet meer te doen...
maar wat ik hierboven heb neergezet...ja hallo, ik bén ook nog steeds een mens hoor, ik merk het dus ook heus wel als er dit soort opmerkingen alleen maar blijven en BLIJIJIJIJIJIJIJJJJJJJJJJJJJJJVEN komen zonder een normale reden.

mensen zitten gewoon stom te doen hierover.
ik heb al eerder gezegd, het staat niet in de grondwet als verplicht aangegeven dat je naar dit soort dingen moet kijken zodra je de computer aanzet!
als je het nix vindt, draai dan je kop om en ga verder waar je mee bezig was, dan ga ik verder waar ik mee bezig was.

en voor de goeie orde:
ik cam niet op msn, ik doe het liever op die site (reclame maken hier doe ik niet, weet niet of dat is toegestaan dus asje die weten wil, kom maar vragen via pm) want dan krijg ik er teminste geld voor.
nú kan ik het nog doen, strax indd na me 30e waarschijnlijk niet meer (lekker boeiend trouwes), dus wat maakt het uit??!

Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 23:34.
Oud 22-07-2005, 23:31
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Ik snap niet dat je zo gebruikt wil worden als tijdverdrijf.
JIJ hoeft het ook niet te snappen boy...
zolang IK er maar voor betaald wordt!
Oud 22-07-2005, 23:33
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Prof. Dr. Uil schreef op 22-07-2005 @ 22:44 :
Ach man, hou toch op... Loop niet zo ontzettend te slijmen. Je bent gewoon zelf zo'n vies ventje dat zich loopt te rukken achter z'n webcam...
hah!
misschien issie dat wel jah, maar hij heeft teminste het lef om ervoor uit te komen!
en ik wed dat jij je vaak genoeg heb afgerukt voor mijn part savonds in bed als klein jochie, en dat nog steeds doet nu je savonds bijv naar sexfilms zit te kijken of weedikveel!!
er is nix vies aan het menselijk zijn hoor, for your information.

doe zelf niet zo schijnheilig man, das pas zielig...
Oud 22-07-2005, 23:37
Nona
Nona is offline
En we gaan fijn door, ondanks waarschuwing. Jeuj.

Regels voor berichten