![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En heel erg moeilijk... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() succes..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En aan dat laatste twijfel ik niet hoor. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik begrijp alleen niet helemaal waarom ik precies zeur. Jij vindt dat ik overdrijf dat ik het jammer vindt dat ie niets van zich heeft laten horen? Of is het wat anders?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
je loopt altijd op hem te zeiken 9 van de 10 keer. Oh hij had liever moeten zijn, oh waarom smst hij niet terug, oh jeej hij was 30 min te laat gisteren en dat soort onzin, terwijl je beweert heel gelukkig en blij met hem te zijn en dan toch nog zeiken en zuchten dus is het nogal tegenstrijdig en bovendien erg erg erg vervelend want iedereen die je postst leest denk OH GAAT ZE WEER
![]() ![]() zo nu weet je het ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nogal logisch dat ze wat wil horen van hem en misschien zelfs wel een beetje teleurgesteld is als dat niet zo is en dan is het af en toe zo heerlijk om even te zeuren en te zanikken. Terwijl je het waarschijnlijk dan niet eens zo zwaar opneemt als misschien wel lijkt. Ik vind in ieder geval niet dat ze zeurt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is een forum. Als je kwijt wilt dat je een smsje van hem wilt, moet je dat toch zlef weten. Het betekent ook niet meteen dat je irl er zo over denkt? Het gewoon even kwijt moeten,lijkt me geen probleem?
En @ZerO: waar maak je je druk om, als je vindt dat ze zeurt, dat doet ze toch niet tegen jou? |
![]() |
||
Citaat:
oh en trouwens je bent ook een zeikerd dus jullie begrijpen elkaar uitstekend ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh ja... je maakt je er niet druk om, zeg je. Waarom moet je dan per se zeggen dat ik zeik? Dat vind ik nou zeiken ! maar even voor de duidelijkheid,dan: jij vindt dus dat ik overdrijf door te zeggen dat ik teleurgesteld ben dat ik niks van hem hoor? (Ik zou eigenlijk liever van Methuselah horen waarom ik zeur, want ik geloof dat wij het toch niet eens worden)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|