Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2005, 00:13
Friezo
Friezo is offline
Citaat:
655321 schreef op 01-08-2005 @ 00:12 :
fucked it all up again.
Oud 01-08-2005, 03:09
Professor Aap
Professor Aap is offline
Citaat:
fucked it all up again.
Ik ook. Deze keer ligt er gelukkig niemand van wakker (ik dus ook niet), maar ik ben onderhand wel weer toe aan iets dat langer duurt dan een paar dagen..
Oud 01-08-2005, 07:35
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 31-07-2005 @ 21:51 :
ik moet eens stoppen met meteen van uitgaan dat we wel afspreken als dat in de planning lag. dat gaat toch nooit door en ik stel mezelf alleen maar teleur
O, dat is zoooo herkenbaar! *knuf*
En heel erg moeilijk...
Oud 01-08-2005, 09:25
pizza-amigo
pizza-amigo is offline
"Women are not people, they are devices build by the lord jesus christ for our entertainment."
Als dat zo was ruilde ik ze in. Wel frustrerend dat elk leuk meisje wat ik ken niet snapt dat ik geen vriendin heb, terwijl ik zo'n leuke jongen ben. En dat zeggen ze allemaal, ze weten het wel, anders hadden ze wel wat met me .
Oud 01-08-2005, 09:27
Marcade
Marcade is offline
Het voelt vertrouwd en goed; ze is lief en schattig Hoop alleen dat ze is achter werk oid. aangaat.
Oud 01-08-2005, 09:39
Verwijderd
het gaat te goed
Oud 01-08-2005, 09:50
JJ13
JJ13 is offline
het gaat zo ontzettend goed, ik wil deze jongen niet meer kwijt
Oud 01-08-2005, 09:53
Qimm
Qimm is offline
Buh, ik heb nog 2 weken vakantie en hij is weer aan het werk...
Oud 01-08-2005, 09:56
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 01-08-2005 @ 00:56 :
Oud 01-08-2005, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 01-08-2005 @ 10:56 :
Jij post hier ook echt 3x per dag...
Oud 01-08-2005, 10:13
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Spare schreef op 01-08-2005 @ 11:02 :
Jij post hier ook echt 3x per dag...
Ja want momenteel verandert 't ongeveer zo vaak per dag.
Oud 01-08-2005, 10:21
nu_even_niet
nu_even_niet is offline
Ik ben helemaal gelukkig,

alleen woont ie een stuk verderop waardoor ik hem af en toe wel erg mis...maarja ben er gelukkig mee
Oud 01-08-2005, 10:23
Verwijderd
Goed.. hij maakt me zo ontzettend gelukkig ik wil altijd bij hem zijn..
Oud 01-08-2005, 13:06
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 30-07-2005 @ 19:57 :
Aaaaaaaaaaahhhh, en waarom vertel je mij dat dan niet even!!!
en my ook niet. Moet het via dit forum lezen... tsss
Oud 01-08-2005, 14:51
Toet0r
Toet0r is offline
leuk, hij ligt nu te slapen op mn bed.
Oud 01-08-2005, 15:14
snoopy
snoopy is offline
*zeurstemmetje* Ik wil dat ie thuiskomt!
Nog iets van 26 uur. Morgen dus.
Oud 01-08-2005, 15:45
Smobbo
Smobbo is offline
Oud 01-08-2005, 16:09
Lady Jane
Lady Jane is offline
Het gaat heel goed. <3
Oud 01-08-2005, 16:48
Sanoeske
Sanoeske is offline
hartstikke goed hebben samen en supervakantie tot nu toe en we hebben nog 3 weken
En zijn inmiddels alweer 33 maandjes bij elkaar
Oud 01-08-2005, 17:32
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 01-08-2005 @ 10:50 :
het gaat zo ontzettend goed, ik wil deze jongen niet meer kwijt
Citaat:
nu_even_niet schreef op 01-08-2005 @ 11:21 :
Ik ben helemaal gelukkig,

alleen woont ie een stuk verderop waardoor ik hem af en toe wel erg mis...maarja ben er gelukkig mee
Citaat:
Cytherea schreef op 01-08-2005 @ 11:23 :
Goed.. hij maakt me zo ontzettend gelukkig ik wil altijd bij hem zijn..
Ja, naja, dat alles dus!
Oud 01-08-2005, 18:01
Toet0r
Toet0r is offline
Volgens mij hebben we een beetje een dipje. We moeten eens wat leuke dingen ondernemen, maar we zijn vrij inspiratie-loos. Zeeland is zo duf op dat gebied. En mn vriendje is ook nog eens nauwelijks romantisch, dus de veel dingen uit het wat-te-doen topic vallen ook al af
Oud 01-08-2005, 19:04
Verwijderd
ik ben heel stom geweest en nu ben ik heel boos op mezelf, met andere woorden

has been much better
Oud 01-08-2005, 19:17
biep
biep is offline
zo goed.. echt beter dan ooit.
zaterdag gaan we samen surfen in Spanje
Oud 01-08-2005, 19:58
snoopy
snoopy is offline
Hij had best even kunnen reageren op m'n mail en/of smsje. Nou ja, maakt ook niet zoveel uit, maar ik zou graag wat van m horen. Ik weet dat ie allebei gelezen heeft, dus daar ligt t niet aan. Wat maakt het ook uit, ik ga m binnenkort weer vasthouden, das veel belangrijker.
Oud 01-08-2005, 20:13
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
snoopy schreef op 01-08-2005 @ 20:58 :
Hij had best even kunnen reageren op m'n mail en/of smsje. Nou ja, maakt ook niet zoveel uit, maar ik zou graag wat van m horen. Ik weet dat ie allebei gelezen heeft, dus daar ligt t niet aan. Wat maakt het ook uit, ik ga m binnenkort weer vasthouden, das veel belangrijker.
Beltegoed op, tijd tekort om terug te mailen... Niet zeuren om te zeuren.
Oud 01-08-2005, 20:22
Gadje
Gadje is offline
erg goed, allebei vakantie dus we zijn lekker veel bijelkaar en doen veel leuke dingen.
Oud 01-08-2005, 21:05
Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
goed, laatst op vakantie gegaan en dat heeft onze relatie weer nieuw leven in geblazen na 3 jaar
Oud 01-08-2005, 21:06
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Uhuh...vier weken weinig uitgeweest, wegens geldgebrek. Ik heb ook weinig afspraakjes gemaakt ofzo.

Ik had laatst nog een oude bekende gebeld, maar ze kon niet. Ik heb weer geld namelijk! ...Voor de rest een beetje dood. Maar de komende weken genoeg feest! Moet wel goedkomen.

Ik krijg mij kansen wel.
Oud 01-08-2005, 21:17
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 24-07-2005 @ 17:26 :

misschien zijn het inderdaad de hengelose jongens..
dat denk ik ook
succes..
Oud 01-08-2005, 21:59
biep
biep is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 01-08-2005 @ 22:17 :
dat denk ik ook
succes..

Oud 01-08-2005, 23:32
EkiaM
EkiaM is offline
ben een beetje eenzaam op t moment..
ben al een hele tijd singel, heb daarvan genoten, maar ben t nu een beetje zat eerlijk gezegd..
Oud 01-08-2005, 23:46
Verwijderd
Citaat:
ben een beetje eenzaam op t moment..
ben al een hele tijd singel, heb daarvan genoten, maar ben t nu een beetje zat eerlijk gezegd..
Houdt moed! De zomer komt eraan en dat schijnt voor behoorlijk wat liefdes te zorgen

Hij is lief * zucht *
Een lief vriendinnetje van me is na 3 jaar gedumpt door haar vriendje, dus zit ze hier nu constant in huis. Hij reageert echt super! Hij praat gewoon mee, vind het niet erg dat ze de hele tijd in de buurt is, snapt het als we dingen even uitstellen vanwege haar, spreekt haar bemoedigend toe, zegt dat die vent een klootzak is enz enz enz. Kortom: hij reageert helemaal goed op mijn vriendin! Altijd leuk als je vriend normaal overweg kan met je vriendinnen en dat hij niet wegrent zodra het over gevoelens gaat enzo

Over 2 dagen naar Italië, heb er superveel zin in, nog steeds onzettend verliefd en het echtpaartje uithangen bevalt prima....
Oud 02-08-2005, 02:12
Methuselah
Methuselah is offline
Vanavond was leuk, gezellig...
Oud 02-08-2005, 06:09
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 01-08-2005 @ 21:13 :
Beltegoed op, tijd tekort om terug te mailen... Niet zeuren om te zeuren.
nah... dat is t allemaal niet (hij heeft een abonnement en onbeperkt internet), maar het doet er ook niet toe. Ik had er alleen op gehoopt, dus dan mag ik toch teleurgesteld zijn? Ik vind m heus nog wel lief, hoor.
Oud 02-08-2005, 08:47
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2005 @ 07:09 :
nah... dat is t allemaal niet (hij heeft een abonnement en onbeperkt internet), maar het doet er ook niet toe. Ik had er alleen op gehoopt, dus dan mag ik toch teleurgesteld zijn? Ik vind m heus nog wel lief, hoor.
Dan nog zeur je soms te vaak vind ik.
En aan dat laatste twijfel ik niet hoor.
Oud 02-08-2005, 09:38
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 02-08-2005 @ 09:47 :
Dan nog zeur je soms te vaak vind ik.
hmm... ik hoor t vaker hier (in t echt niet... ), dus je zult vast gelijk hebben.
Ik begrijp alleen niet helemaal waarom ik precies zeur.
Jij vindt dat ik overdrijf dat ik het jammer vindt dat ie niets van zich heeft laten horen? Of is het wat anders?
Oud 02-08-2005, 09:50
Shitonya
Shitonya is offline
Super
Oud 02-08-2005, 09:57
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2005 @ 09:38 :
hmm... ik hoor t vaker hier (in t echt niet... ), dus je zult vast gelijk hebben.
Ik begrijp alleen niet helemaal waarom ik precies zeur.
Jij vindt dat ik overdrijf dat ik het jammer vindt dat ie niets van zich heeft laten horen? Of is het wat anders?
ik vind niet dat jíj zeurt hoor.
Oud 02-08-2005, 10:23
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-08-2005 @ 10:57 :
ik vind niet dat jíj zeurt hoor.
jawel
Oud 02-08-2005, 10:32
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ZerO schreef op 02-08-2005 @ 11:23 :
jawel
nah... leg dat s uit, dan. Jij bent een van de mensen die het vaker tegen me gezegd heeft, maar meer dan 'jij bent zo'n zeikerd' komt er niet uit. Ik wil echt wel iets veranderen, maar niet als ik t zelf niet snap.
Oud 02-08-2005, 10:48
ZerO
ZerO is offline
je loopt altijd op hem te zeiken 9 van de 10 keer. Oh hij had liever moeten zijn, oh waarom smst hij niet terug, oh jeej hij was 30 min te laat gisteren en dat soort onzin, terwijl je beweert heel gelukkig en blij met hem te zijn en dan toch nog zeiken en zuchten dus is het nogal tegenstrijdig en bovendien erg erg erg vervelend want iedereen die je postst leest denk OH GAAT ZE WEER
zo nu weet je het
Oud 02-08-2005, 11:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ZerO schreef op 02-08-2005 @ 10:23 :
jawel
le-zen

ik VIND
Oud 02-08-2005, 11:28
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 02-08-2005 @ 11:48 :
je loopt altijd op hem te zeiken 9 van de 10 keer. Oh hij had liever moeten zijn, oh waarom smst hij niet terug, oh jeej hij was 30 min te laat gisteren en dat soort onzin, terwijl je beweert heel gelukkig en blij met hem te zijn en dan toch nog zeiken en zuchten dus is het nogal tegenstrijdig en bovendien erg erg erg vervelend want iedereen die je postst leest denk OH GAAT ZE WEER
zo nu weet je het
Dat heb ik echt nog zelden van haar gehoord. Ik ken dr ook wat beter, misschien dat dat scheelt, maar ik meen dat ze het ook op het forum niet echt doet.
Nogal logisch dat ze wat wil horen van hem en misschien zelfs wel een beetje teleurgesteld is als dat niet zo is en dan is het af en toe zo heerlijk om even te zeuren en te zanikken. Terwijl je het waarschijnlijk dan niet eens zo zwaar opneemt als misschien wel lijkt.

Ik vind in ieder geval niet dat ze zeurt.
Oud 02-08-2005, 11:42
Verwijderd
Dit is een forum. Als je kwijt wilt dat je een smsje van hem wilt, moet je dat toch zlef weten. Het betekent ook niet meteen dat je irl er zo over denkt? Het gewoon even kwijt moeten,lijkt me geen probleem?

En @ZerO: waar maak je je druk om, als je vindt dat ze zeurt, dat doet ze toch niet tegen jou?
Oud 02-08-2005, 12:02
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-08-2005 @ 12:28 :
Dat heb ik echt nog zelden van haar gehoord. Ik ken dr ook wat beter, misschien dat dat scheelt, maar ik meen dat ze het ook op het forum niet echt doet.
Nogal logisch dat ze wat wil horen van hem en misschien zelfs wel een beetje teleurgesteld is als dat niet zo is en dan is het af en toe zo heerlijk om even te zeuren en te zanikken. Terwijl je het waarschijnlijk dan niet eens zo zwaar opneemt als misschien wel lijkt.

Ik vind in ieder geval niet dat ze zeurt.
Jaja jullie zijn vriendjes en ik zie dat je niet objectief wil zijn, prima !

oh en trouwens je bent ook een zeikerd dus jullie begrijpen elkaar uitstekend
Oud 02-08-2005, 12:04
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 02-08-2005 @ 12:42 :
Dit is een forum. Als je kwijt wilt dat je een smsje van hem wilt, moet je dat toch zlef weten. Het betekent ook niet meteen dat je irl er zo over denkt? Het gewoon even kwijt moeten,lijkt me geen probleem?

En @ZerO: waar maak je je druk om, als je vindt dat ze zeurt, dat doet ze toch niet tegen jou?
ik maak me nergens druk om ik geef mijn mening want die wilde snoopy graag horen !
Oud 02-08-2005, 12:15
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 02-08-2005 @ 13:02 :
Jaja jullie zijn vriendjes en ik zie dat je niet objectief wil zijn, prima !

oh en trouwens je bent ook een zeikerd dus jullie begrijpen elkaar uitstekend
Oud 02-08-2005, 12:33
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-08-2005 @ 13:15 :
troela
Oud 02-08-2005, 12:37
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ZerO schreef op 02-08-2005 @ 11:48 :
zo nu weet je het
ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo tegenstrijdig. Ik ben inderdaad heel gelukkig en blij met hem, daarom vind ik het juist jammer dat ik geen reactie krijg. Volgens mij schrijf ik juist heel vaak dat ik m lief vind, dat het goed gaat etc. Alleen soms (volgens mij echt niet 9 van de 10 keer, zelfs niet 2 van de 10 keer) erger ik me aan dingen als te laat komen enzo (volgens mij heb ik dat hier zelfs nog nooit gezegd, maar goed...). Als ik ergens teleurgesteld over ben, dan is dat hoe ik me op dat moment voel op relationeel gebied. Ik heb trouwens nooit gezegd dat hij liever zou moeten zijn, want dat is gewoon niet waar! Er zijn alleen wel kleine dingetjes waar ik soms van baal, maar meestal zeg ik er juist bij dat het verder heel goed gaat tussen ons.

Oh ja... je maakt je er niet druk om, zeg je. Waarom moet je dan per se zeggen dat ik zeik? Dat vind ik nou zeiken !

maar even voor de duidelijkheid,dan: jij vindt dus dat ik overdrijf door te zeggen dat ik teleurgesteld ben dat ik niks van hem hoor?
(Ik zou eigenlijk liever van Methuselah horen waarom ik zeur, want ik geloof dat wij het toch niet eens worden)
Oud 02-08-2005, 12:52
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 02-08-2005 @ 13:33 :
troela
That's me
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten