Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2005, 13:24
cha0s
cha0s is offline
ik ga zometeen m'n spullen uitpakken en een auto ontdoen van heel veel modder.
Oud 08-08-2005, 13:50
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ben blij want ik heb een nieuw tostiapparaat van de little (AANRADER) voor maar 10 euro ik heb net tosti's gegeten
en straks even mn lowlandskaartje halen wuhwuh

en vanavond ga ik met mn zusje films kijken en blue curacao drinken en vreten omdat het de laatste avond is dat ik thuis ben en ze wilde graag iets samen doen lief he
Oud 08-08-2005, 13:53
grandmommy
grandmommy is offline
ik zit al de hele dag ogen te tekenen
Oud 08-08-2005, 13:54
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik ben nu aan het schoonmaken bij mijn nicht. Vanavond ga ik niks doen omdat ik morgen heel vroeg op moet. En ik baal want ik heb geen schoenen voor Lowlands en ik weet ook niet wat voor ik moet kopen.
Oud 08-08-2005, 13:55
Verwijderd
vroeg opgestaan, naar de markt geweest, spullen gekocht om een etui te maken, nu maak ik een etui en kijk ik pirates of the caribean zonder ondertiteling om mn engels te trainen
Oud 08-08-2005, 14:00
Stevill
Stevill is offline
Ik voel me de hele dag al slecht, stemmingswisselingen lui furloos en verschrikkelijke last van opvliegers
Oud 08-08-2005, 14:00
woezel
woezel is offline
opgestaan. ontbeten blablabla eten en verse soep gemaakt, eten afwassen. home and away gekeken. een afspraak gemaakt met de voetendokter in frankrijk die Lichtevoet heet. nu ga ik het bureau van mn moeder leeghalen (betaald).
Oud 08-08-2005, 14:27
grandmommy
grandmommy is offline
oh en ik ga zometeen ff een stageplek regelen en dan langs de legerdump voor een paar schoenen of anders langs de schoenenreus voor faketimberlands. lekkah fout. en verder ga ik vanavond koken denk ik! of nouja, friet bakken he. want dat kan ik.
Oud 08-08-2005, 14:33
kuik
kuik is offline
ik heb gewerkt en boodschappen gedaan, kom ik bij de kassa moest ik de broccoli nog wegen het is toch vrij logisch dat als de broccoli al verpakt is met een stickertje erop dat je het niet nog eens hoeft te wegen en daarna 'gechilled' met de starstyle, magnetronpopcorn, otis redding en mylo nu verveel ik me weer.
Oud 08-08-2005, 14:41
ZerO
ZerO is offline
Laat opgestaan, beetje opgeruimd en oh ik ging zelfs met een stofdoekje langs mijn tv ja werd tijd en nu ben ik aan het nerden en knip ik ondertussen foto's uit tijfschriften
zz
en zometeen werken en daar heb ik echt geen zin in
Oud 08-08-2005, 14:58
Verwijderd
Ik ben brak, dus ik ga zometeen rrrrroken. Gisteren fokking twaalf uur in de auto Daarna pak ik mijn spullen, kruip in een trein en beweeg richting huis om daar na te geilen over W:A en de handtekeningen van Hammerfall die ik daar bemachtigd heb. <3 Voor de rest zou ik daar eigenlijk ook mijn spullen weer moeten uitpakken en moeten ontdoen van modder, maar ik denk dat ik maar gewoon nieuwe schoenen koop. En nieuwe kleren. En-en.

Voor de rest heb ik er spijt van dat ik toch maar geen leren broek gekocht heb.

Tot zo ver mijn spannende leven.
Oud 08-08-2005, 15:27
monolo
monolo is offline
Citaat:
Avelon schreef op 06-08-2005 @ 00:58 :
hoii ik ging woensdag swingen met monolo en dat was heel leuk. toen gingen we naar huis en namen we iemand mee en toen werden we wakker en gingen we met poorleno stadten (hihi) toen kwam rogue ook nog. ze zou er eigenlijk al woensdag zijn maar ez was in slaap gevallen. zij gingen naar de film en toen ging ik meeten met noé met perm ban. daarna gingen we ze weer bij de film halen en toen kwam tex ook nog monolo halen. daarna gingen we naar de parade alwaar tom violence was.
we hebben ook forum filmpjes gemaakt
<33 en forum filmpjes?
Oud 08-08-2005, 16:27
Snuitermans
Snuitermans is offline
Autorijtheorie afgezegd doordat mijn rij-instructeur geen examenkaart had, dus gaan surfen.
Oud 08-08-2005, 16:32
Roadrunner
Roadrunner is offline
Vandaag meegeholpen met krantenwijk van mn broer
en me kapot verveeld en gewacht tot hij eindelijk online kwam maar hij kwam niet dus ik ben me verder gaan vervelen.
En nu ga ik trainen, in de regen met vervelende mensen
Oud 08-08-2005, 16:36
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik ging te vroeg wakker worden en toen heb ik tot half vijf tv gekeken. Friese dramaseries zijn érg goed . Nu drink ik een verfrissend biertje en ik heb droog brood gebakken in een pan
Oud 08-08-2005, 16:37
Verwijderd
ik heb gewerkt en kreeg een aanvaring met mijn baas over 2 milkshakes en verder ben ik druk bezig dingen te regelen voor mijn verhuizing
Oud 08-08-2005, 18:58
Stevill
Stevill is offline
Wat een verschrikkelijke kutdag ik ga zo slapen doei!
Oud 08-08-2005, 19:02
Roos
Roos is offline
Ik heb de hele dag op de uni gezeten, het was nogal saai dus werden de grappen onderling steeds stommer.
Wel een gratis lunch garantie voor de rest van de maand, echt beterrrrr.

Daarna ben ik boodschappen gaan doen en straks ga ik bij de AH mn fiets weer ophalen, die had ik laten staan omdat ik zoveel tassen had. Dan w.s. even blijven hangen bij de boys op de rotonde die ondertussen allemaal bij me willen langskomen
Oud 08-08-2005, 19:06
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik heb de hele dag niets gedaan, wel eventjes boodschappen gedaan tussen de tienermoeders en de bijstandsletjes hier oh

en nu ga ik bubbelen in de jacuzzie met een vriendin

doei!
Oud 08-08-2005, 19:20
Verwijderd
ik luister al heel de dag goldfrapp en racoon en ik maak een etui voor P33N en nu zitten mijn handen onder de secondelijm en dat is een kut gevoel
Oud 08-08-2005, 20:27
Verwijderd
Wuhhu ik had eigenlijk de hele dag zin om iets kunstigs te doen dus ging ik keyboard spelen (of ja kunstig.. )maar de batterijen waren direct op (waarom o waarom zit er geen adapter bij ) dus heb ik die in de oplaadmachine gestoken maar ze zijn nog altijd niet opgeladen. Daarna bedacht ik dat ik ook kon schilderen maar daar heb ik geen plaats voor in mijn kamer want die ligt vol rommel. En toen ben ik muziek gaan luisteren en forummen en mails lezen enzo en ik heb veel gedownload en een lijst gemaakt van wat ik ook nog wil downloaden want ik mag niet te veel downloaden enzo. En toen moest ik mee kasten gaan verhuizen want we gaan een nieuwe vloer leggen. En toen gingen we semi-spaans eten, dat bijlange niet zo lekker was als dat heerlijke tapasvoedsel in barcelona. Boehoeeee. En het is hier koud

Wat een rotdag. Zal ik jullie ook nog verlichten met mijn plannen voor morgen?
Oud 08-08-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 08-08-2005 @ 20:20 :
ik luister al heel de dag goldfrapp en racoon en ik maak een etui voor P33N en nu zitten mijn handen onder de secondelijm en dat is een kut gevoel
gnigni. wat is racoon voor iets en is het een aanrader?
Oud 08-08-2005, 20:38
snoodaard
snoodaard is offline
Aanmelding voor de uni ingevuld, cd's gekocht, broek opgehaald, gegeten, 8 dvd's gehuurd, 1 van thuis geleend & bier gekocht.

Ik leg de lat lekker laag en doe deze week bar weinig.
Oud 08-08-2005, 20:39
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
doezel schreef op 08-08-2005 @ 21:38 :
gnigni. wat is racoon voor iets en is het een aanrader?
Nederlandse 'rock' band die lekker-luister-nummertjes maakt. Wel een aanrader, niets om nat van te worden.
Oud 08-08-2005, 20:47
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 08-08-2005 @ 21:39 :
Nederlandse 'rock' band die lekker-luister-nummertjes maakt. Wel een aanrader, niets om nat van te worden.
Hmz ik zal het toevoegen aan mijn te-downlaoden-lijst.

En morgen ga ik werk zoeken en als ik niks vind een dvd huren.
Oud 08-08-2005, 20:49
Kreator
Kreator is offline
Druk. Nieuwe meubeltjes gekauft undsoweiter
Oud 08-08-2005, 20:58
snoodaard
snoodaard is offline
Telkens als ik nu Kreator lees wil ik zeggen "Bij Equilibrium was de sfeer een stuk gemoedelijker, kutposers".
Oud 08-08-2005, 21:07
Gadje
Gadje is offline
Brownies gebakken en opgegeten. Daarna geplaystationd, tekken 4 en gta <3
Oud 08-08-2005, 21:14
Broeder
Broeder is offline
ik, eh.
Oud 08-08-2005, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 08-08-2005 @ 22:14 :
ik, eh.
Nou? Wat heb je gedaan vandaag?
Oud 08-08-2005, 21:26
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ìk ga morgen koekjes bakken
Oud 08-08-2005, 21:26
pipimädchen
pipimädchen is offline
De vorm is een verrassing
Oud 08-08-2005, 21:30
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 08-08-2005 @ 22:24 :
Nou? Wat heb je gedaan vandaag?
Een aardbei in de toiletpot gelegd

Ik wil overigens ook koekjes bakken. In de vormen van dikke dieren met gekleurde hagelslag erop
Oud 08-08-2005, 21:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb vandaag weinig gedaan want ik heb eindelijk es 2 dagen vrij. woei. Dus ik heb gevreten en mijn nieuwe DVD's afgekeken.
En toen nog effe naar de supermarkt voor meer vreten, en daarna heb ik burritos gemaakt.Nu stink ik dus uit m'n bek...
Ik heb ook nog een info boekje aangevraagd voor een NTI studie,
MBO apothekers assistente, want ik blijf niet heel m'n leven in de kiosk werken en ik ga niet terug naar 't VWO.

PS: Ik lees als topictitel steeds kenkie Henkie, en dan vraag ik me steeds af wie dat is.
Oud 08-08-2005, 21:47
Verwijderd
ik heb een chill weekend gehad in een huis vol dronken vrienden. mijn ouders zijn dus 2 weken weg en iedereen kwam langs me ook nog ingeschreven voor de hva dus dat is ook geregeld.
vandaag brak gewerkt en nu met een biertje ff bijkomen. keihard tokyo ska door het huis en zittend skanken
Oud 08-08-2005, 21:58
qghp
qghp is offline
Citaat:
terror koe schreef op 08-08-2005 @ 17:36 :
Ik ging te vroeg wakker worden en toen heb ik tot half vijf tv gekeken. Friese dramaseries zijn érg goed . Nu drink ik een verfrissend biertje en ik heb droog brood gebakken in een pan

Baas boppe baas?
Oud 08-08-2005, 22:29
A'k.a
A'k.a is offline
Het goede voornemen om vandaag te gaan solliciteren was al snel verdwenen toen ik erachter kwam dat de printinkt op was en ik mn mooie cv'tje dus niet uit kon printen. Zo erg vond ik het eigenlijk niet want een ik-doe-vandaag-niks-dag zag ik ook wel zitten. Tot mn broer langs kwam die een vandaag-gaat-alles-fout-dag had en ik wilde hem wel even bijstaan. Nou, voor ik het wist sleepte ie me mee door de Gamma langs alle mogelijke schroefjes en boren en zat ik op mn knieën te helpen met laminaat leggen.. Ik heb me in ieder geval nuttig gemaakt vandaag.
Oud 08-08-2005, 23:34
ZerO
ZerO is offline
ja ik heb gewerkt en ik stink maar het was weer ontzettend interessant op mijn werk de chef kok is nu hoogstwaarschijnlijk met een minderjarige serveerster aan het neuken
en ik verveel me
Oud 09-08-2005, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-08-2005 @ 22:34 :

PS: Ik lees als topictitel steeds kenkie Henkie, en dan vraag ik me steeds af wie dat is.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kenkie+henkie&meta=

Oud 09-08-2005, 00:27
cha0s
cha0s is offline
haha, die eerste hit.

- Sugababes.nl - _Fleurr;; - You're all invited! -
HAHA,, SGAAT IK HOU KENKIE HENKIE VEEL VAN JEEH,, EN MISSCHIEN KUNNE WE MORGEN
WAT DOEN,, MAAR BEL IK JE NOG OVER,, IK HOU VAN UU,,, KUSJEE VAN JE GEILE ...
www.sugababes.nl/_Fleurr;;/messages - 68k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Oud 09-08-2005, 01:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
http://bluejack.binus.ac.id/19082002...o&uname=KENKIE

Dit is de echte!!!
Oud 09-08-2005, 04:15
Verwijderd
Net playboy channel zitten te "kijken"...
nou nou

saves teh day
Oud 09-08-2005, 07:25
morango
morango is offline
ik kom net uit mijn nachtdienst, ben echt ontiegelijk moe.
het lijkt wel of ik knetterstoned ben
dus ik duik voorlopig mn bed in
dagdag
Oud 09-08-2005, 07:30
Verwijderd
ik word net baggerbrak wakker. zometeen naar mijn werk fietsen en tot 5 uur werken. dan klaar voor de rest van de week dus vanavond lekker feesten en morgen heeeeel lang slapen
Oud 09-08-2005, 07:56
Kreator
Kreator is offline
Was nog geen 10 minuten uit bed toen ik shit moest regelen in't gemeentehuis. Bah.
Oud 09-08-2005, 08:25
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben net wakker en ik heb afgelopen dagen veel auto gereden en straks ga ik mijn zus ophalen van het station.
Oud 09-08-2005, 08:47
Broeder
Broeder is offline
ik ging voor de grap eens om half één slapen en nu ben ik om half tien alweer wakker
Oud 09-08-2005, 10:07
Verwijderd
Ik heb vandaag een vrije dag maar toch moest ik om 9u uit bed komen omdat mijn vader een kast kwam schilderen die ik mee wil nemen naar Amsterdam. Daarna ben ik naar de stad gegaan en heb ik een jasje naar de stomerij gebracht en een laars naar de reparateur, en informatie gehaald over studentenverzekeringen.
Vanmiddag moet ik naar de dokter en vanavond werken in het filmhuis bij Simon, die ik al 2 keer gezien heb
Oud 09-08-2005, 10:42
Verwijderd
Wel een mooie film Marloes .
Ik ga vandaag mijn kamer opruimen, en weer es wat schrijven denk ik. En vanavond naar de zomerfeesten met Ramon.
Oud 09-08-2005, 10:50
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ging om 7 uur opstaan en toen heb ik expres de bus gemist, zodat ik te laat op mijn werk was. En zo ga ik weer terug en dan ga ik spaghetti maken met heleboel knoflook. zodat ik vanavod op mijn andere werk heel erg stink .

En dan ben ik middernacht klaar en ga ik boemelen ofzo. of lezen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten