![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik vind 6 boterhammen ook te veel hoor... Als ik dat zou eten, dan zou ik brood helemaal niet meer zo interessant vinden... Ik kom daar alleen aan als ik ze allemaal rooster... Anders zijn het er maximaal 4. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De beste afleiding is 't huis uit. Even gaan lopen ofzo. Maar de uiteindelijke, beste oplossing is om bij jezelf na te gaan waarom. Heb ik dit nodig? Nee? Dan eet ik 't niet. Kost veel oefening, maar uiteindelijk werpt 't z'n vruchten af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
eet wel wat na het sporten, avondeten bv. Want je vraagt veel van je lichaam, zeker op nuchtere maag, dus eet ervoor toch iets. En erna ook, anders moet ze tot het ontbijt met niets doen en ze had voor het sporten veel energie nodig...
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar daar moge we het nie meer over hebbe dus sst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ MeelFriek: dank je wel voor je tip! Ik zal het proberen al zal het wel even wat moeite kosten het vol te houden ![]()
||
Citaat:
Ik heb voor 't fitnesse een eetbui gehad, + wat ik daarboeven gepost had -2 repen peperkoek -2 gewone stukken peperkoek -kommetje chips -stroopwafel -chocolade Slecht ![]() nu moet ik me alleen inhouden, want nu heb ik het idee, dat ik toch alles verprutst heb, maar als ik nu doorsla weeg ik morgen 59 kilo ![]() Hoe vinden jullie het persoonlijk het doel van 'tracteren' met iets wat je graag wilt, (mooie broek/piercing etc) als je je doelen bereikt hebt. Hebben jullie ook doelen, en wat zijn jullie beloningen dan. volgensmij motiveert dat behoorlijk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Alleen ik ben bezig met vasthouden.. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mooie kleren kan je nu ook kopen ![]() Hoeveel weeg je nu, en hoelang ben je? Als ik vragen mag.. Ps. vandaag in de stad geen mooie broek gevonden, voor alle wijde pijpen model waren mijn bovenbenen te dun volgens bijna alle mevrouwen van de winkels..) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben bezig met alles omhoog te halen, geleidenlijk zodat ik niet meteen veel bijkom ![]()
||
Citaat:
Als ik bv 10 boterhammen eet met kip, zit ik stampvol en heb ik echt geen trek meer in ander eten. Dan heb ik overgens pas 1000 cal binnen, wat betekent dat ik 's avonds pizza kan eten en nog te weinig cal binnen krijg om op gewicht te blijven... dus om 8 uur nog 2 boterhammen, of yoghurt met muesli. Als je dan nog naar snoep grijpt vind ik dat eigenlijk ontzettend knap, ik zou tegen m'n zin in dingen naar binnen moeten gaan proppen na zo'n dag...
||
Citaat:
Probeer jezelf een gezond eetpatroon aan te meten. Verdeel 6 boterhammen tussen 8 uur 's ochtends en 4 uur 's middags, eet daarna goed warm, eet nog 2 stuks fruit en eet om 8 uur 's avonds nog een bakje yoghurt/kwark met muesli. Door veel verschillende maaltijden te eten, gaat je stofwisseling op hoog tempo werken, waardoor je evt zelfs kunt afvallen, als je dat zou willen. Nu is je lichaam waarschijnlijk op slot. Omdat je lichaam niet genoeg binnenkrijgt. Daardoor slaat ze alles op wat ze binnenkrijgt. Als je wat beter gaat eten, zoals hierboven beschreven, lijkt het voor je lichaam alsof ze heeeel veel eten binnenkrijgt, alsof ze het in overvloed krijgt aangeboden, hierdoor hoeft ze niet dingen op te slaan, omdat ze weet dat ze genoeg krijgt. Hierdoor verbruikt ze gewoon de energie die binnenkomt, in plaats van alles op te slaan... hopelijk snap je het een beetje...
||
Citaat:
![]() maar dat ga ik niet doen ![]() want als ik nu ineens heel veel ga eten wat er staat, dan word ik wel dik. want dat is mijn lichaam niet meer gewend denk ik.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() eerst at ik 0boterhammen alleen avondeten. maar zo vnid ik het wel weer goed en als de school weer begint ben ik bang dat ik terugval. want om 7uur 's ochtends KAN ik niks eten! en op school tussen de mensen kan ik ook niet eten dat lukt gewoon niet ![]() maarja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarja ik ben ook aant opbouwen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() succes ![]() ik kan het niet zo goed ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat op school tussen de mensen niet eten moet je jezelf ook aanleren. Dat is puur psychisch en daar moet je jezelf overheen zetten. Kijk op school eens om je heen hoeveel mensen er zitten te eten. Vaak eten ze op school ook ongezonde dingen, uit de snoepautomaat bijvoorbeeld. Als jij daar tussen zit en gewoon bruine boterhammen en fruit (of zoiets) eet, dan ben je een stuk beter bezig dan die mensen en hoef je jezelf echt nergens voor te schamen. Eten is heel normaal en gezond. Zet jezelf alsjeblieft over het idee dat eten in gezelschap niet kan heen. Dat is gewoon echt onzin. Succes ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #7 Verwijderd | 250 | 30-08-2005 15:28 | |
Psychologie |
heb ik een eetstoornis? HelpMePlease | 16 | 20-07-2005 13:55 |