Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2005, 12:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-11-2005 @ 11:45 :
Eigenlijk kijk ik daar minder van op dan dat Bommel erbij zit...
Maar Jaliens is uitstekend bezig dit seizoen, dus opzich snap ik wel dat hij in aanmerking komt als een aantal verdedigers niet beschikbaar is.
Je word steeds minder geloofwaardig
Oud 08-11-2005, 13:54
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-11-2005 @ 12:23 :
Je word steeds minder geloofwaardig
Wie had van Basten dan moeten oproepen?
Opdam, Boulahrouz, De Jong, De Cler en Lucius zijn geblesseerd (Boula en De Jong twijfel gevallen). Dan is Heitinga nog eens compleet uit vorm... Vertel jij mij eens wie er dan in aanmerking zou moeten komen ipv Jaliens?
Oud 08-11-2005, 17:53
Cola
Cola is offline
Ron Vlaar?
Maduro eventueel ook mogelijk.
En als de nood aan de man komt kan Cocu ook nog verdedigen..
Oud 08-11-2005, 18:06
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-11-2005 @ 13:54 :
Wie had van Basten dan moeten oproepen?
Opdam, Boulahrouz, De Jong, De Cler en Lucius zijn geblesseerd (Boula en De Jong twijfel gevallen). Dan is Heitinga nog eens compleet uit vorm... Vertel jij mij eens wie er dan in aanmerking zou moeten komen ipv Jaliens?
Linksback: Leiwakabessy, hij speelt een fantastisch seizoen en is tenminste een échte linksback die z'n gebrek (lengte) om kan zetten in onverwachte klasse.
Linkscentraal: Jaliens is inderdaad een redelijke optie, aangezien Bouma nog steeds geblesseerd is.
Oud 08-11-2005, 19:34
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2005 @ 18:06 :
Linksback: Leiwakabessy, hij speelt een fantastisch seizoen en is tenminste een échte linksback die z'n gebrek (lengte) om kan zetten in onverwachte klasse.
Linkscentraal: Jaliens is inderdaad een redelijke optie, aangezien Bouma nog steeds geblesseerd is.
Linksback: Frankel

nee serieus, als Jaliens al in oranje kan komen, dan mag Ruudje Knol ook wel kandidaat worden
Oud 08-11-2005, 19:52
The 1 and only
The 1 and only is offline
WTF Mark van Bommel geblesseerd!

KATWIJK - Mark van Bommel is dinsdagavond bij de training van de selectie van het Nederlands elftal geblesseerd van het veld gedragen. De middenvelder van Barcelona liep een kwetsuur aan de enkel op na een duel met George Boateng. De ernst van de blessure is nog onduidelijk. Ook Boateng verliet aangeslagen het veld.

Bron: www.nu.nl
Oud 08-11-2005, 20:00
Verwijderd
Hihi, klaasjan huntelaar staat nog steeds als verhuurt bij de psvjeugdsite
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 20:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Is Markie eindelijk weer bij het Nederlands Elftal, raakt hij geblesseerd.
Wie was de dader? Van Basten?
Oud 08-11-2005, 20:36
The 1 and only
The 1 and only is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-11-2005 @ 20:28 :
Is Markie eindelijk weer bij het Nederlands Elftal, raakt hij geblesseerd.
Wie was de dader? Van Basten?
Boateng in opdracht van van Basten
Oud 08-11-2005, 21:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-11-2005 @ 19:34 :
Linksback: Frankel

nee serieus, als Jaliens al in oranje kan komen, dan mag Ruudje Knol ook wel kandidaat worden
Linksback Heubach!
Oud 08-11-2005, 22:59
WolterB
WolterB is offline
update:
Citaat:
Zware enkelblessure Van Bommel

Mark van Bommel is op de training van Oranje ernstig geblesseerd geraakt. Bij een botsing met George Boateng liep de Barcelona-middenvelder waarschijnlijk een gescheurde enkelband op. De speler van Middlesbrough verrekte z'n knieband en is ook enige tijd uitgeschakeld.

Bondscoach Marco van Basten roept in de aanloop naar het oefenduel van zaterdag met Italië geen vervanger op voor de twee. Van Bommel maakte zijn rentree bij Oranje na enkele maanden afwezigheid.

Eerder haalde de bondscoach wel Ellery Cairo en Kew Jaliens bij de ploeg als stand-in voor Khalid Boulahrouz, Nigel de Jong en Ruud van Nistelrooij die met een lichte blessure kampen.
Als hij er lang uit zou liggen, zou dit een flinke domper zijn, net nu zijn vorm zo goed was.
Oud 08-11-2005, 23:28
Ketjing
Ketjing is offline
Markie en Geore geblesseerd?

mag ik het roepen?

"Dikke" THEO IN ORANJE!!

of een andere Vitesse man.

Als half AZ mag, dan mag Schaars misschien wel komen, zou wel mooi zijn (h)
Oud 08-11-2005, 23:48
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-11-2005 @ 23:28 :
Als half AZ mag, dan mag Schaars misschien wel komen, zou wel mooi zijn (h)
Stijn "waarom mocht hij in godsnaam voor zo'n zacht prijsje weg bij Vitesse" Schaars!
Maar dat zou toch iets te gek worden... Al zal ie wel 4e op het lijstje zijn achter Cocu, vd Vaart en Davids. Dus mochten 2 van deze geblesseerd raken, wie weet.
Oud 09-11-2005, 09:58
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-11-2005 @ 23:48 :
Stijn "waarom mocht hij in godsnaam voor zo'n zacht prijsje weg bij Vitesse" Schaars!
Maar dat zou toch iets te gek worden... Al zal ie wel 4e op het lijstje zijn achter Cocu, vd Vaart en Davids. Dus mochten 2 van deze geblesseerd raken, wie weet.
Vitesse wilde hem verhuren ivm weinige spelen. Schaars wilde zelf meer spelen, AZ kwam (bood een goed bedrag naar het schijnt) en ja Vitesse kan zulke bedragen niet weigeren (bedrag schijnt zelfs in het miljoen te zitten)
Oud 09-11-2005, 10:39
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-11-2005 @ 09:58 :
Vitesse wilde hem verhuren ivm weinige spelen. Schaars wilde zelf meer spelen, AZ kwam (bood een goed bedrag naar het schijnt) en ja Vitesse kan zulke bedragen niet weigeren (bedrag schijnt zelfs in het miljoen te zitten)
Het bedrag lag iig rond het miljoen idd... Maar opzich is dat een scheintje voor zo'n talent. Al had niemand natuurlijk kunnen voorspellen dat ie het zo goed zou doen bij ons.

Misschien is het wel te verklaren dat ie bij ons wel slaagd en bij jullie niet. Afgezien dat hij o.a. Jansen voor zich had, moet Vitesse het ook vooral hebben van hun strijd. De bikkels houden daar de ploeg op de been heb ik het idee.
Bij AZ is de techniek meer doorslaggevend. Bij ons worden duels zoveel mogelijk vermeden door snel rond te tikken. Stijn is fysiek niet een van de sterksten, maar moet het vooral van zijn techniek hebben.
(En hier bedoel ik natuurlijk niet mee dat Vitesse spelers geen techniek hebben...)
Oud 09-11-2005, 10:46
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-11-2005 @ 10:39 :
Het bedrag lag iig rond het miljoen idd... Maar opzich is dat een scheintje voor zo'n talent. Al had niemand natuurlijk kunnen voorspellen dat ie het zo goed zou doen bij ons.

Misschien is het wel te verklaren dat ie bij ons wel slaagd en bij jullie niet. Afgezien dat hij o.a. Jansen voor zich had, moet Vitesse het ook vooral hebben van hun strijd. De bikkels houden daar de ploeg op de been heb ik het idee.
Bij AZ is de techniek meer doorslaggevend. Bij ons worden duels zoveel mogelijk vermeden door snel rond te tikken. Stijn is fysiek niet een van de sterksten, maar moet het vooral van zijn techniek hebben.
(En hier bedoel ik natuurlijk niet mee dat Vitesse spelers geen techniek hebben...)
ik ben het helemaal met je eens. Ik vond Stijn altijd een "mooie" voetballer met een goede techniek en inzicht, alleen idd fysiek kwam hij in het spel van Vitesse tekort. En bij Vitesse als hij inviel werd hij te vaak verkeerd gebruikt als halve rechtsbuiten, en centraal werd ie niet neergezet.
In de jeugd werd ie de nieuwe Cocu genoemd, benieuwd of hij dat kan waarmaken, ik gun het iig wel, enige trots die wij op dit moment in de gemeente hebben
Oud 10-11-2005, 14:10
WolterB
WolterB is offline
van Nistelrooy is vertrokken uit de selectie met een gekneusde rib en Castelen en van Persie zijn geblesseerd uitgevallen tijdens de laatste training. Het is nog niet bekend wat voor blessures zij hebben.

Gaat lekker daar...

Laatst gewijzigd op 10-11-2005 om 14:13.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 17:16
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
WolterB schreef op 10-11-2005 @ 14:10 :
Gaat lekker daar...
Survival of the fittest.
Oud 10-11-2005, 17:22
Guissie
Guissie is offline
Totti ook naar huis..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 19:15
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Als ik van Basten was, zou ik oefenen met Stekelenburg als 1e keeper, die jongen heeft talent
Oud 10-11-2005, 19:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 10-11-2005 @ 19:15 :
Als ik van Basten was, zou ik oefenen met Stekelenburg als 1e keeper, die jongen heeft talent
Van Basten heeft Stekelenburg helemaal niet opgeroepen voor deze oefeninterland. Alleen Van der Sar en Timmer.
Of er moet nieuws zijn waar ik niet van op de hoogte ben dat Stekelenburg aan de selectie is toegevoegd door het uitvallen van Van Bommel en Boateng... maar die kans lijkt me klein.
Oud 10-11-2005, 20:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Of met Van Persie!
Oud 10-11-2005, 20:59
Gimme more beer
Citaat:
Aerts
Oud 10-11-2005, 21:50
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Sinouh!

Maargoed, Cairo in de basis! Ik heb er vertrouwen in, en maandag zullen de kranten wel weer vol staan met de Lucky Balls van Van Basten mbt zijn selectiebeleid.
Oud 11-11-2005, 19:16
Verwijderd
stiekem moest ik een klein beetje grinneken toen ik die beelden van van Bommel zag
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 19:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-11-2005 @ 21:50 :
Sinouh!
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-11-2005 @ 20:59 :
Aerts
Nee, doe dan Van den Ban maar.
Oud 13-11-2005, 10:08
Sandersss
Sandersss is offline
Eindelijk met beide benen op de grond gezet
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 11:39
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 05-11-2005 @ 15:25 :

Ik hoop wel dat Van Basten er voor het WK nog achter komt.

Gezien zijn analyse wel, maar ik zou nog maar even zijn volgende selectie afwachten.

Brain-Damage is er waarschijnlijk nog niet achter maar ach...
Oud 13-11-2005, 12:31
Verwijderd
Hehe, wie heeft babel eigenlijk gezien.

Zijn bal aanname is zo slecht. Zelfs een aanhanger van de f-side vindt dat hij de bal niet kan aannemen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 12:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 13-11-2005 @ 11:39 :
Brain-Damage is er waarschijnlijk nog niet achter maar ach...
Ik vond ze helemaal niet zo slecht spelen... Vlaar had er niet in moeten staan. Hij zit al sinds het begin van dit seizoen al niet goed in zijn vel. Toen ik zag dat ie in de basis moest starten was ik al bang voor een ongelukkige wedstrijd van zijn kant.
Mathijsen speelde gewoon goed, en ook Kromkamp deed zijn werk uitstekend. Kwam regelmatig opzetten en stond verdedigend goed.
Het middenveld stond opzich ook heel goed te voetballen. Landzaat speelde uitstekend, en Cocu en Van der Vaart gewoon goed.

Het grote verschil was gister vooral de afwezigheid van van Nistelrooy en Robben. Babel zorgde voor geen enkel gevaar, maar dat was wel te voorzien vooraf. Kuyt speelde heel redelijk, maar is niet een afmaker als Ruud.

Ik persoonlijk raak echt niet in paniek na deze wedstrijd.

Laatst gewijzigd op 13-11-2005 om 12:37.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 12:40
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Babel scoorde.

Uhm, ik vond dat ze het niet eens zo slecht deden. Het was niet echt goed, maar de tegenstander is ook niet de minste. Hopelijk tempert dit ook de verwachtingen een beetje.
Oud 13-11-2005, 12:47
Strever
Strever is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 19-08-2005 @ 23:52 :
Ik vind de prestatie toch niet om naar huis te schrijven.
Het is dat het voetbal de laatste jaren internationaal gezien achter uitgegaan is. Er is geen team meer met meerdere sterren. Neem bijvoorbeeld Brazilie, die heeft eigenlijk alleen nog Ronaldinho.

Ik vind het Nederlandselftal echt niet om aan te zien. Zo zwak voetbal passes die niet aankomen ectera.
Als je echt verstand hebt van voetbal dan noem je Argentinië. Dit is een meesterlijk team. Kijk naar de wedstijd van gisteren. Jah, ze hebben verloren, maar ze speelden zo goed.

Op de Duitse en Engelse tv noemden ze het de beste oefen interland sinds tijden
Oud 13-11-2005, 12:49
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 13-11-2005 @ 12:40 :
Babel scoorde.
Omdat ie bij een klutsbal toevallig op de goeie plek stond... Als linksbuiten moet je kansen creeeren voor de spits, je man voorbij, voorzetten geven. Ik heb hem dit amper zien doen. Als zag je het verschil tussen Castelen en Babel... (vul dit zelf maar in)
Oud 13-11-2005, 12:51
Verwijderd
Het viel mij trouwens op dat die Italianen veel breder waren dan de hollanders.

En even over Marco, ik zou niet naar Milaan gaan. Daar zit Seedorf.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 17:19
Gimme more beer
Babel en Vlaar zijn echt niet goed genoeg, het spijt me zeer. Ik neem aan dat die ook niet mee hoeven naar het oosten.
Oud 13-11-2005, 18:00
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-11-2005 @ 17:19 :
Babel en Vlaar zijn echt niet goed genoeg, het spijt me zeer. Ik neem aan dat die ook niet mee hoeven naar het oosten.
Word.

Vlaar heeft de potentie een waardig verdediger te worden voor het Nederlands elftal maar is nou nog niet ver genoeg, hij tegen Ronaldo of Rooney en ik zie een drama zich voltooien.

En van Babel ben ik nooit een fan geweest.
Oud 13-11-2005, 18:50
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Gunstige uitslag voor Oranje, vriendschappelijke wedstrijden moet je verliezen. Daar kun je meer van leren dan bijvoorbeeld Brazilie dat met 0-8 van een of ander oliestaatje wint.

Alleen moet Vlaar nog heel veel wedstrijden verliezen, ik hoop dat hij goed kijkt naar de carriere van Heitinga en het beter doet dan hem.

@ BrainDamage; Kromkamp viel me zwaar tegen, in verdedigend opzicht met name. Dat hij niet geweldig speelt omdat hij weinig wedstrijdritme heeft is hem niet kwalijk te nemen maar hij stond tot drie keer toe helemaal verkeerd te dekken. Dat mag je hem zeker aanrekenen, op dit niveau mag dat niet gebeuren.
Oud 13-11-2005, 21:16
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-11-2005 @ 18:50 :
@ BrainDamage; Kromkamp viel me zwaar tegen, in verdedigend opzicht met name. Dat hij niet geweldig speelt omdat hij weinig wedstrijdritme heeft is hem niet kwalijk te nemen maar hij stond tot drie keer toe helemaal verkeerd te dekken. Dat mag je hem zeker aanrekenen, op dit niveau mag dat niet gebeuren.
Ik had meer het idee dat hij af en toe Vlaar moest bijstaan... Dus hij moest naar binnen trekken, en als vleugelverdediger sta je dan al snel aan de verkeerde kant. Vlaar was duidelijk de zwakke schakel in de verdediging en dat had effect op de gehele achterhoede.
Jammer voor Ron, maar ik denk dat dit zeker een goeie les voor hem zal zijn geweest. Volgende week zal ik m wel vragen hoe hij er zelf nou tegenaan kijkt.
Oud 13-11-2005, 21:25
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het was toch echt zijn eigen man waar hij bij stond te kloten, maar jij zegt; 'Kromkamp speelde uitstekend' dat is onzin.
Oud 13-11-2005, 21:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo hey, het Nederlands Elftal verliest. Lang geleden. Zelfs onder Van Basten kan het kennelijk.

Heb niets gezien, maar ik snap gewoon niet waarom hij deze verdediging opstelde. Met alle respect, maar met een Kromkamp die op de bank zit in Spanje, Vlaar die nog geen 15 wedstrijden of zo voor AZ heeft gevoetbald, Mathijssen die net terug is van een blessure... ja dat noem je niet echt stabiel. Echter, de laatste wedstrijden hebben we met hetzelfde verdedigingsblok gespeeld (Boulharouz-Opdam) en die zijn nu beiden geblesseerd. Dan moet je uiteraard iets anders proberen.

En inderdaad, waarom Babel als je bijvoorbeeld Castelen hebt. Babel is totaal niet in vorm dit seizoen, van Castelen gaat veel meer dreiging uit (vind ik zelf dan).

Zo hey, Italianen die 3 keer in een wedstrijd scoren, dat gebeurt ook niet zo vaak!
Oud 13-11-2005, 21:36
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-11-2005 @ 21:25 :
Het was toch echt zijn eigen man waar hij bij stond te kloten, maar jij zegt; 'Kromkamp speelde uitstekend' dat is onzin.
Ok, jij je zin... "Ik vond hem uitstekend spelen!"

Zo beter?
Oud 13-11-2005, 21:38
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-11-2005 @ 21:36 :
Zo hey, Italianen die 3 keer in een wedstrijd scoren, dat gebeurt ook niet zo vaak!
Technisch gezien scoorden ze maar 2 keer...
Oud 13-11-2005, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 13-11-2005 @ 21:38 :
Technisch gezien scoorden ze maar 2 keer...
1x afgekeurd
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 21:45
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 13-11-2005 @ 21:36 :
Ok, jij je zin... "Ik vond hem uitstekend spelen!"

Zo beter?
geweldig, maar ik ben het niet met je eens
Oud 13-11-2005, 23:12
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-11-2005 @ 21:45 :
geweldig, maar ik ben het niet met je eens
Dat had je al duidelijk gemaakt... En ik kan begrijpen dat jij er anders tegenaan kijkt.
Oud 16-11-2005, 13:38
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Prachtig die wedstrijd net, krijg je al helemaal zin in het WK. Met een beetje mazzel hebben we straks 4 Nederlandse coaches op het WK en met nog meer mazzel allemaal in één poule
Oud 16-11-2005, 16:11
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-11-2005 @ 13:38 :
Prachtig die wedstrijd net, krijg je al helemaal zin in het WK. Met een beetje mazzel hebben we straks 4 Nederlandse coaches op het WK en met nog meer mazzel allemaal in één poule
Dan heeft Oranje zeker mazzel... als dat zo zou zijn...
Oud 16-11-2005, 19:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jammer genoeg heb ik de Aussies slechts tot minuut 90 kunnen zien. Mooi dat ze er weer na 30 jaar of zo bij zijn. Beter dan Uruguay, waar ook nog eens revanche op is genomen na de play-off bij het WK 2002.
Guusje en Don Leo naar het WK, mooi!
Oud 16-11-2005, 19:32
McDuck
McDuck is offline
Ik had net een toets de laatste 30 minuten van de wedstrijd. Toen ik klaar was ben ik als een gek naar huis gefietst, zo hard is het me nog nooit gelukt. Maar ik was nog op tijd voor de penalty's
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 20:45
Verwijderd
Hehe, Australia was echt een mooie pot. Echt bikkelhard gevoetbald en mooi toneel erbij.

Zo hoort voetbal te zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten