![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hopen op het beste dan maar, hoe gaat het bij jou Leonoor, al wat afgevallen? Kan me herinneren dat het bij jou toen ook zo moeizaam ging namelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb jij puur om je gewicht van pil gewisseld? Ben namelijk een beetje bang dat hij dan zegt dat ik gewoon wat minder moet eten ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben best tevreden over Yasmin, Diane35 beviel in het begin beter, maar op een gegeven moment kwam ik dus erg aan en het ging er niet meer af, wat ik ook deed. Om die reden ben ik overgestapt naar een andere pil (dat heb ik de huisarts ook gezegd, ik kreeg toen trigynon30), maar die beviel niet, dus toen heb ik om Yasmin gevraagd. Als hij zegt dat je gewoon wat minder moet eten dan kun je hem altijd vertellen wat je dan precies eet, wat je al geprobeerd hebt om wat af te vallen, enz. Misschien is het omdat ik op dat moment een vrouwelijke stagaire had, maar ze begreep me volkomen en deed alles behalve moeilijk over het feit dat ik een andere pil wilde. En toen ik om Yasmin vroeg kreeg ik die ook zo (was ook weer bij een (andere) vrouwelijke stagaire) ze vroeg waarom, ik zei het van het gewicht en dat ik me bij trigynon ook niet lekker voelde ed en het was goed). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kleine noot : na een hele week op het randje, vanochtend eindelijk onder de 66 wat mijn doel ook is deze week, 65.8. Ik ben gelukkig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En pannenkoeken zijn idd heerlyck ![]()
||
Citaat:
Ik slik nu Yasmin en ik had dit geloof ik ook al toen in microgynon slikte dus ik geloof niet dat het daaraan ligt bij mij.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beter is om jezelf elke dag een tussendoortje te gunnen waar je je niet schuldig over voelt, dan gaat de rest stukken makkelijker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je gaat echt niet op een gezonde manier om met eten. Ik zeg het nogmaals. Doe er wat aan. Ik weet niet hoeveel je nog wil afvallen, maar je zult toch je schema moeten gaan opkrikken, zodra je op je streefgewicht zit. Al zie ik jou dat nog niet doen. Nogmaals, hoe lang ben je ookal weer, hoeveel weeg je en hoeveel moet er nog af?
||
Verwijderd
|
![]() Citaat:
is echt het enige wat ik lekker vind op het moment ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ook mag ik nog maar max 2 keer per week op de weegschaal gaan staan. maar vanochtent wou ik mn boekentas wegen, Ik vind school echt leuk ik lijk wel weer een brugklasser ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wit brood bevat wat meer vet dan bruinbrood, maar dat scheelt niet super veel; het bevat wel veel minder vezels dan bruinbrood. Vezels heb je nodig voor een goede spijsvertering en voor een vol gevoel in je maag; bovendien zorgen ze ervoor dat de koolhydraten langzamer worden opgenomen, waardoor je bloedsuikerspiegel langer constant blijft, waardoor je minder gauw zin krijgt in snoep. Het is niet ongezond, maar wel echt minder gezond dan bruinbrood of volkorenbrood. Afwisselen met broodbeleg is beter dan altijd hetzelfde te eten, maar altijd hetzelfde broodbeleg eten is ook weer niet slécht. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik houd niet zo van yoghurt enz en dat hebben we ook nooit in huis omdat niemand dat eet hierzo. en ik eet liever wit dan bruin brood omdat ik dat gewoon makkelijker naar binnen krijg enzo ,maar ik heb geen last van mijn spijsvertering ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #8 Verwijderd | 502 | 13-09-2005 17:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 |