Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2005, 09:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Daarbij zie ik dat je al een heeeeel erg gezond gewicht hebt en helemaal niet hoeft af te vallen Maar dat weet je vast al.

En zulke weekenden zijn er altijd... Het is even balen, maar vaak is je lichaam snel weer op t oude gewicht.
Oud 04-09-2005, 09:08
Maija
Maija is offline
Ja, ik eet ook alleen als ik zelf wil, maar vooral op gezellige feestjes zijn er wel calorierijke drankjes (bijvoorbeeld cream wiskey)
En als je eenmaal bezig bent is het moeilijk stoppen voor de cal.

Ik heb ook een gezond gewicht ,

Ik voel me gewoon dan beter, sorry.. dat is ook mijn probleem..

Ik eet vandaag goed..

nu op
2 boterhammen en een heel kommetje aardbeien
dadenlijk nog 'n plakje ontbijtkoek voordat ik ga werken.
en voor mn werk moet ik nog even kijken..
Ik verwacht weer ontbijkoek, dat is makkenlijk en snel
Oud 04-09-2005, 09:12
Verwijderd
Soms kan je beter met je verstand werken dan met je gevoel. Je hebt al een vrij laag gewicht...nog lager is absoluut niet nodig. Als ik jou was zou ik gewoon gezond eten en dan maar wat meer sporten om het strakker te krijgen. Weinig eten ed is ongezond, zeker als je al alles behalve te zwaar bent.

Waarom niet gewoon lunch meenemen naar je werk? Je hebt toch gewoon recht op pauze? En in een kwartiertje (oid) kan je ook best twee boterhammen en bv. wat fruit eten.
Oud 04-09-2005, 11:22
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-09-2005 @ 08:31 :
eet je echt meer dan 2500 cal per dag als je niet sport?
Ik tel geen calorien meer, maar ik sport wel vrij veel (sportschool). Ik eet minstens 6 meergranenboterhammen, 2 x jam, 2x kaas, en 2 x iets anders. Ik eet ook meestal nog twee crackers met jam. Verder 3x 250 ml vruchtensap, 500 g vruchtenyoghurt, 250-500 ml karnemelk, 3 stuks fruit, 1 eierkoek, 1 plak ontbijtkoek. 'S avonds 1-1,5 portie kip,vis,vegetarische vervanger, 200-300 g groente, 75-125 g ongekookte pasta/rijst of 4 aardappels, en soms wat saus ofzo, iig sladressing. Vaak neem ik 's avonds nog wat bescuitjes. Drink ook elke dag 1-2 kopjes cup-a-soup (niet helder) voor het zout. Verder paar snoepjes of waar ik nog meer zin in heb. Dan nog 1-3 pakjes Nutricia.
Oud 04-09-2005, 11:33
-(L)-
Ik ben echt trots op mezelf
Na 'n jaar niet gesport te hebben gaat het nu weer echt heeeeeel goed
Afgelopen week 4x geweest (3x cardio en 1x kracht), en de weken ervoor ook zo'n 3 tot 4x per week! Ik ben echt trots op mezelf en het werkt ook nog !
Oud 04-09-2005, 12:01
Gothic
Gothic is offline
bah, mn vetpercentage was nog steeds hoog... 25%. Die paar kilo hebben dus duidelijk veel effect gehad.
Oud 04-09-2005, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-09-2005 @ 13:01 :
bah, mn vetpercentage was nog steeds hoog... 25%. Die paar kilo hebben dus duidelijk veel effect gehad.
Waarom? Weet je ook hoe hoog het een tijdje terug was? (En weet je ook zeker dat die meting toen goed was...als je die van de Oosterhof als meting neemt?)

En is 25% niet nog steeds acceptabel?
Oud 04-09-2005, 12:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-09-2005 @ 13:11 :
Waarom? Weet je ook hoe hoog het een tijdje terug was? (En weet je ook zeker dat die meting toen goed was...als je die van de Oosterhof als meting neemt?)

En is 25% niet nog steeds acceptabel?
Tijdje terug was het onder de 20. Sindsdien ongeveer 4 kilo erbij. Dus vind ik dit behoorlijk hoog...
Oud 04-09-2005, 12:58
Mara
Mara is offline
Kan dat wel?

Mag ik volledige gegevens? Lengte, eerder gewicht + percentage en die van deze meting?
Oud 04-09-2005, 13:39
Mindfields
Mindfields is offline
Wat zijn eigenlijk jullie maten? Had het net laten meten door mn vriend, en mijn taille is 73cm..kan dat?
Oud 04-09-2005, 13:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 04-09-2005 @ 13:58 :
Kan dat wel?

Mag ik volledige gegevens? Lengte, eerder gewicht + percentage en die van deze meting?
vorige gewicht denk ik: 57 denk ik bij 1m74 (al woog ik toen wel 55 oid)... percentage was toen 16 of 17... Ze vroeg toen ook of ik veel sportte en of ik topsport deed ofzo.

en nu 60 bij 1m74

ben trouwens ook in cm'ers stukje 'dikker' geworden. Taille is van 68 naar 73 en heupen van 92 naar 96 ofzo...

Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 13:57.
Oud 04-09-2005, 13:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 04-09-2005 @ 14:39 :
Wat zijn eigenlijk jullie maten? Had het net laten meten door mn vriend, en mijn taille is 73cm..kan dat?
kan heel goed, die van mij is ook 73.
Oud 04-09-2005, 13:57
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 04-09-2005 @ 14:39 :
jep dat kan

ik heb 91/74/97
dus even veel bij de taille
Oud 04-09-2005, 14:03
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Hagel schreef op 04-09-2005 @ 14:57 :
jep dat kan

ik heb 91/74/97
dus even veel bij de taille
En 97 is dus heupen? Daar had ik 99. En borstomvang was 98 ofzo, maar ik heb dan ook D.
Oud 04-09-2005, 14:04
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 04-09-2005 @ 15:03 :
En 97 is dus heupen? Daar had ik 99. En borstomvang was 98 ofzo, maar ik heb dan ook D.
mijn heupen begonnen op 99 en mijn borstomvang op 95 geloof ik. Bij mij is het wat gekrompen
Oud 04-09-2005, 14:16
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Hagel schreef op 04-09-2005 @ 15:04 :
mijn heupen begonnen op 99 en mijn borstomvang op 95 geloof ik. Bij mij is het wat gekrompen
Wat? Je borsten?
Oud 04-09-2005, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-09-2005 @ 14:55 :
vorige gewicht denk ik: 57 denk ik bij 1m74 (al woog ik toen wel 55 oid)... percentage was toen 16 of 17... Ze vroeg toen ook of ik veel sportte en of ik topsport deed ofzo.

en nu 60 bij 1m74

ben trouwens ook in cm'ers stukje 'dikker' geworden. Taille is van 68 naar 73 en heupen van 92 naar 96 ofzo...
En je bent nog steeds alles behalve dik.

Mijn taille is 72 cm, m'n heupen 93 (niet over m'n kont gemeten, ik vind dat m'n heupen daar niet zitten).
Oud 04-09-2005, 14:58
Mara
Mara is offline
Mijn taille is 69 cm, maar m'n heupen 102.

@Gothic:

Dat zou betekenen dat je de 1e x (bij 17% en 56kg) een VVM van 46,48 had.
Bij de 2e keer zou je dan (25% en 60kg) een VVM hebben van 45kg.

Vind ik een beetje raar, dat je 1,5 kg VVM kwijt bent.
Oud 04-09-2005, 16:02
Verwijderd
taille 70 heupen 87 als het zo klopt.

best wel veel eigenlijk
Oud 04-09-2005, 16:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 04-09-2005 @ 17:02 :

best wel veel eigenlijk
best heel weinig . Met vind dat ik dun, slank en mager ben. Jij moet echt niet meer afvallen.
Oud 04-09-2005, 16:12
Mara
Mara is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 04-09-2005 @ 17:02 :

best wel veel eigenlijk
Ja echt gigantisch veel, moet je kijken naar de andere cijfers die hier zijn! 92, 95, 99, of 102! Dan heb jij echt gigantisch veel en tering, wat ben jij dik!
Oud 04-09-2005, 16:14
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 04-09-2005 @ 17:12 :
Ja echt gigantisch veel, moet je kijken naar de andere cijfers die hier zijn! 92, 95, 99, of 102! Dan heb jij echt gigantisch veel en tering, wat ben jij dik!
Wij zijn in haar ogen dus moddervet. Weten we dat ook weer.
Oud 04-09-2005, 16:15
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-09-2005 @ 17:14 :
Wij zijn in haar ogen dus moddervet. Weten we dat ook weer.
Ja, volgens mij ga ik mezelf maar opsluiten in m'n kamer en er nooit meer uitkomen
Oud 04-09-2005, 16:22
Verwijderd
ghehe nou nou.... nee dat vind ik niet van jullie hoor
alleen van mijn eigen (A)
Oud 04-09-2005, 16:23
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 04-09-2005 @ 17:12 :

ja weet ik
Oud 04-09-2005, 16:25
Mara
Mara is offline
Hypocriet, ga weg.

Jij bent oh zo zielig en dik en weet ik 't, maar ondertussen zit jij hier andere mensen te kwetsen. Alsjeblieft zeg.
Oud 04-09-2005, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 04-09-2005 @ 17:22 :
ghehe nou nou.... nee dat vind ik niet van jullie hoor
alleen van mijn eigen (A)
Waarom zou jij zo heel anders zijn dan wij? Zo werkt het in mijn beleving niet. Als jij jezelf qua centimeters dik vindt of het iig teveel vindt, dan zijn mensen met meer centimeters dus gewoon dik. Als je die mensen niet dik vindt, dan ben jezelf ook niet dik. Dat je het anders voelt, best, maar feitelijk is het niet zo en daar kun je niet om heen. Zo zie ik het iig.

Maar goed, laten we er verder maar over ophouden. Misschien kunnen we in het vervolg zelfs beter geen centimeters ed meer noemen en dergelijke dingen lekker op valtaf.nl laten. Op deze manier vallen we weer terug in discussies die we al zo vaak gehouden hebben.
Oud 04-09-2005, 16:34
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 04-09-2005 @ 17:25 :
Hypocriet, ga weg.

Jij bent oh zo zielig en dik en weet ik 't, maar ondertussen zit jij hier andere mensen te kwetsen. Alsjeblieft zeg.
neuh niet voor jou , en ik kwets helemaal niemand mischien dat jij je eigen aangesproken voelt ofzo...
en kijk eerst naar je eigen want zelf doe je soms ook zon uitspraken.
Oud 04-09-2005, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 04-09-2005 @ 17:27 :
Waarom zou jij zo heel anders zijn dan wij? Zo werkt het in mijn beleving niet. Als jij jezelf qua centimeters dik vindt of het iig teveel vindt, dan zijn mensen met meer centimeters dus gewoon dik. Als je die mensen niet dik vindt, dan ben jezelf ook niet dik. Dat je het anders voelt, best, maar feitelijk is het niet zo en daar kun je niet om heen. Zo zie ik het iig.

Maar goed, laten we er verder maar over ophouden. Misschien kunnen we in het vervolg zelfs beter geen centimeters ed meer noemen en dergelijke dingen lekker op valtaf.nl laten. Op deze manier vallen we weer terug in discussies die we al zo vaak gehouden hebben.
geen idee omdat ik het zelf ben ofzo en dan toch anders is hmz.

Oke we houden er over op.
Oud 04-09-2005, 16:40
Mara
Mara is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 04-09-2005 @ 17:34 :
neuh niet voor jou , en ik kwets helemaal niemand mischien dat jij je eigen aangesproken voelt ofzo...
en kijk eerst naar je eigen want zelf doe je soms ook zon uitspraken.
Natuurlijk kwets je wel mensen.

Je vindt 87 centimeter veel. Nou hebben een stuk of wat mensen hier opgenoemd wat hun heupomvang is, en 't overgrote deel zit daar (ruim) boven. Wat dus betekent dat je al die mensen (heel) dik vindt. En dat is gigantisch kwetsend.

Je vind jezelf zo zielig, ach wat ben jij dik met je 87 centimeter. Ondertussen zit je hier in dit topic, mensen spenderen hun tijd aan jou om je proberen te helpen en te steunen maar je luistert voor geen meter. Stank voor dank.

Als jij wilt afvallen moet je dat vooral doen. Maar ga dan niet hier mensen lastig zitten vallen met ontieglijk domme vragen waarvan je de antwooren zelf ook wel kan vinden als je een beetje zoekt. Neem 's een advies aan van iemand hier die d'r verstand van heeft, in plaats van iets te vragen en vervolgens niks met het antwoord te doen, maar stronteigenwijs weer verder te gaan met je domme gedrag.

En begin niet tegen mij van dat ik gemene uitspraken doe. Ja, ik kan hard uit de bocht komen, maar ik ben níet kwetsend. Ik zit al 4 jaar op dit forum en sinds 't begin bij dit lijntopic. Geloof me, ik heb inmiddels genoeg kennis vergaard (door zelf ook dingen op te zoeken, niet dom hier wat te zeuren) om mijn mening te mogen geven en mensen duidelijk te maken dat ze iets verkeerd doen. Ik heb dat echter altijd gedaan met de gedachte dat ik mensen help. Ik heb nog nooit iemand gekwetst hier die serieus af wilde vallen. Zéker heb ik nog nooit iemand hier gekwetst door iets negatiefs te zeggen over zijn/haar gewicht of over zijn/haar maten.

Jij moet echt eens naar jezelf kijken en nadenken over waar je mee bezig zijn. Klagen, klagen, nog eens klagen en andere mensen beledigen die je willen helpen.
Oud 04-09-2005, 16:46
Verwijderd
En nu allemaal ophouden. (Als er eentje doorgaat, reageert de ander daar weer en de volgende daar weer op, enz. enz. enz.)
Oud 04-09-2005, 16:47
Mara
Mara is offline
Ik hou er al over op, ik was echter de reactie al aan 't typen voor 't 'ophouden sein' werd gegeven, het spijt me

Maar toch, ik moest 't er even uitgooien
Oud 04-09-2005, 16:50
Verwijderd
ik reageer er niet op met moeite
Oud 04-09-2005, 16:55
Verwijderd
Morgen weer naar school...'k ga proberen om het gewoon bij brood en water te houden en me niet te laten 'verleiden' door alle lekkere dingen in en om de school. Ik zit in m'n eentje in een klas (bij wijze van spreke dan natuurlijk), dus ik zit dan iig niet bij klasgenoten die van alles en nog wat gaan halen in de tussenuren en pauzes ed.

Wat doen jullie tegen 'snacktrek' en tegen het probleem dat weinig je smaakt? Ik heb continu trek in ongezonde dingen. Natuurlijk eet ik ze niet continu, maar de trek is en blijft er wel. En veel van de andere dingen smaken me niet. Ik heb voor bepaalde dingen alternatieven proberen te vinden, wat heel lastig is, omdat ik veel niet mag...en ook alternatieven smaken me zelden.
Oud 04-09-2005, 17:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
@Gotic: jij bent toch de gene die zo verantwoord is etc.....? Ik snap niet waarom jij dan baalt dat je aangekomen bent... Je bent lichter dan ik en langer!!
Oud 04-09-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-09-2005 @ 18:03 :
@Gotic: jij bent toch de gene die zo verantwoord is etc.....? Ik snap niet waarom jij dan baalt dat je aangekomen bent... Je bent lichter dan ik en langer!!

sst....
Oud 04-09-2005, 17:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 04-09-2005 @ 18:04 :
sst....
Ow sorry, ik had die discussie van net niet gelezen... Nu begin ik weer over iemand anders...
Oud 04-09-2005, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-09-2005 @ 18:06 :
Ow sorry, ik had die discussie van net niet gelezen... Nu begin ik weer over iemand anders...
hihi kan gebeuren toch
Oud 04-09-2005, 17:22
Mindfields
Mindfields is offline
Heupen van 87.. Dan ben je echt enorm schriel lijkt me zo.

Net weer 11km gefietst op de hometrainer, een half uur achter elkaar, woei.
Oud 04-09-2005, 17:22
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-09-2005 @ 17:55 :
Morgen weer naar school...'k ga proberen om het gewoon bij brood en water te houden en me niet te laten 'verleiden' door alle lekkere dingen in en om de school. Ik zit in m'n eentje in een klas (bij wijze van spreke dan natuurlijk), dus ik zit dan iig niet bij klasgenoten die van alles en nog wat gaan halen in de tussenuren en pauzes ed.

Wat doen jullie tegen 'snacktrek' en tegen het probleem dat weinig je smaakt? Ik heb continu trek in ongezonde dingen. Natuurlijk eet ik ze niet continu, maar de trek is en blijft er wel. En veel van de andere dingen smaken me niet. Ik heb voor bepaalde dingen alternatieven proberen te vinden, wat heel lastig is, omdat ik veel niet mag...en ook alternatieven smaken me zelden.
Druiven? Zijn beter dan snoep, en lekker zoet?
Oud 04-09-2005, 17:35
Mara
Mara is offline
Lekkere dingen drinken, doe ik tegen dat snackgevoel
Of ik neem een biscuitje, lost ook een boel op.

Ik ga zo maar 's een nieuw 'school-ga-schema' opstellen
Oud 04-09-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 04-09-2005 @ 18:22 :
Druiven? Zijn beter dan snoep, en lekker zoet?
Als er lekkere druiven zijn neem ik die ook, maar ik ben een zeikerd wat fruit betreft. Het mag niet te rijp en te zacht zijn en het moet er gaaf uit zien.

Citaat:
MeelFriek schreef op 04-09-2005 @ 18:35 :
Ik drink me helemaal gek. Probleem is alleen dat in lekker drinken vaak of suiker of zoetstoffen zitten en die mag ik beiden niet (vruchtensappen uit pak mag ik eigenlijk ook niet en die bevatten ook veel suikers, dus kies ik dan toch eerder voor light drank). Ik drink wel wat lightdrinken, maar daar ga ik me lichamelijk niet beter door voelen...op een gegeven moment houdt dat dus op.

Biscuitjes mag ik niet (ivm de suiker), dat lost dus weinig op. (Of ik moet suikervrije halen, maar de helft daarvan is niet bepaalde lekker en anders lost één biscuitje nog weinig op. Ik haal elke week een pak crackers en meestal nog wel iets (soepstengels ofzo) om te 'snacken'), maar het lost zo weinig op. )
Oud 04-09-2005, 17:44
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 04-09-2005 @ 18:35 :

Ik ga zo maar 's een nieuw 'school-ga-schema' opstellen
Doe maar, ben benieuwd.
Oud 04-09-2005, 17:54
Mara
Mara is offline
Zo, gedaan (gaat snel als je weet wat je wilt ):

Commentaar is handig, maar ik denk dat 't wel goed zit

Ontbijt
2 bruine boterhammen met mager beleg (linesse paturain ingevuld)

Tussendoor (1e pauze)
1 bruine boterham rookvlees
1 appel

Lunch
2 bruine boterhammen rookvlees

Tussendoor (als ik thuis kom)
1 bruine boterham met 100g koolvis
200mL Wiener Melange

Avondeten
200g aardappels
Groente
Vlees

Avond
175 gram magere kwark

1400kcal. Daar komt waarschijnlijk nog een stuk fruit bij én de kcal van de boter/olie die je gebruikt voor 't braden/bakken van 't vlees.
Oud 04-09-2005, 17:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 04-09-2005 @ 18:54 :
Zo, gedaan (gaat snel als je weet wat je wilt ):

Ontbijt
2 bruine boterhammen met mager beleg (linesse paturain ingevuld)

Tussendoor (1e pauze)
1 bruine boterham rookvlees
1 appel

Lunch
2 bruine boterhammen rookvlees

Tussendoor (als ik thuis kom)
1 bruine boterham met 100g koolvis
200mL Wiener Melange

Avondeten
200g aardappels
Groente
Vlees

Avond
175 gram magere kwark

1400kcal. Daar komt waarschijnlijk nog een stuk fruit bij én de kcal van de boter/olie die je gebruikt voor 't braden/bakken van 't vlees.
Nou, het kon zo mijn schema zijn. Alleen ik eet een banaan ipv een appel, en ik doe meestal 2 boterhammen in de eerste pauze ipv van 1.. maar hem tussendoor doen is veel beter (ik heb vaak tot 16.00 les!).
Oud 04-09-2005, 17:58
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 04-09-2005 @ 18:54 :

Ik vind dat je wel iets meer mag eten qua kcal... 1400 kcal vind ik al erg aan de lage kant, met name als je naar school moet ed, en als je dan eens 'iets vergeet' oid, dan wordt het wel erg weinig.
Oud 04-09-2005, 17:59
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-09-2005 @ 18:58 :
Ik vind dat je wel iets meer mag eten qua kcal... 1400 kcal vind ik al erg aan de lage kant, met name als je naar school moet ed, en als je dan eens 'iets vergeet' oid, dan wordt het wel erg weinig.
Het is dus ook exclusief enkele dingen, uiteindelijk zal 't zo'n 1500-1600 zijn. Dit is nog uitgegaan van positief eten, dus dat ik geen vet spul binnenkrijg qua vlees bij 't avondeten, dit is allemaal mager.

Als ik sport eet ik natuurlijk wel meer enzo
Oud 04-09-2005, 18:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-09-2005 @ 18:03 :
Ben ik minder verantwoord als ik ervan baal? Ik baal misschien, maar ik ga zeker niet minder eten ed, ik handel niet naar/uit dat gevoel. Puur omdat ik weet met verstand dat ik dan verkeerd met eten ga omgaan. Ik ken mezelf. Daarom blijf ik altijd eten met verstand .

Jij bent overgens gespierder en dunner, daarom weeg je meer. Daarnaast zijn je cm'ers ook minder dan de mijne...

Ik baal overgens niet van m'n gewicht, die is gezond. Ik baal wel van de extra cm'ers, daarvoor ik niet meer in m'n broeken kan en een nieuw sportrokje moest kopen voor 30 euro, maat 40 . Terwijl ik normaal 36 had.

Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 18:04.
Oud 04-09-2005, 18:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-09-2005 @ 18:44 :
Als er lekkere druiven zijn neem ik die ook, maar ik ben een zeikerd wat fruit betreft. Het mag niet te rijp en te zacht zijn en het moet er gaaf uit zien.

Ik drink me helemaal gek. Probleem is alleen dat in lekker drinken vaak of suiker of zoetstoffen zitten en die mag ik beiden niet (vruchtensappen uit pak mag ik eigenlijk ook niet en die bevatten ook veel suikers, dus kies ik dan toch eerder voor light drank). Ik drink wel wat lightdrinken, maar daar ga ik me lichamelijk niet beter door voelen...op een gegeven moment houdt dat dus op.

Biscuitjes mag ik niet (ivm de suiker), dat lost dus weinig op. (Of ik moet suikervrije halen, maar de helft daarvan is niet bepaalde lekker en anders lost één biscuitje nog weinig op. Ik haal elke week een pak crackers en meestal nog wel iets (soepstengels ofzo) om te 'snacken'), maar het lost zo weinig op. )
mag je wel honing?
Oud 04-09-2005, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-09-2005 @ 19:02 :
mag je wel honing?
"met mate" (En dan dus echt met mate...wat eigenlijk met alles is, zodra ik het teveel of te vaak/te snel achter elkaar ed binnen krijg word ik er ziek van. )
Topic gesloten

Regels voor berichten