![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat we we het bij ckv2 niet gaan redden, eigenlijk. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ontopic: net uit school, en het was op zich weer leuk. ik had drama. en ik merk gewoon heel erg aan mezelf dat ik steeds makkelijker contact leg en gewoon mn ding doe. en dat vind ik een prachtige vooruitgang. nu moet K nog even van zich laten horen over het vrijwilligerswerk. misschien bel ik hem vanavond even over de telefoonnummers. ik heb vanavond even niets. ik heb nu overigens ook alw eekend. pff. vanavond maar even voetbal kijken ofzo, morgen autorijden en proberen aan de slag te gaan, vrijdag even niets, en zaterdag/zondag/maandag aan mijn theorie voor autorijden. maandag dus examen. ik hoop dat ik het in 1 keer haal. dat zou ik prettig vinden, want nu heb ik het nog niet zo druk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan gaat iedereen vragen: 'Wat heb jij?' |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Succes nog! |
![]() |
||
Citaat:
heb 22 gehad al (die rijschool gaat wel lang door gelukkig, tot 40 oid) en meestal gaat et wel goed, maar vandaag werd k voor mn gevoel echt afgerekend op elk foutje en dat kan k er momenteel niet bijhebben...Maar dank je voor je reactie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nee, daar word ik vrolijk van ![]() Verder gaat het alweer wat beter, misschien ga ik toch gewoon wennen aan de universiteit en het ooit nog leuk vinden ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
iig super veel succes, misschien kun je aangeven dat je er erg onzeker van wordt. Vraag anders eens wat hij wel goed vind gaan, dat geeft (even) een goed gevoel. Enne, thanks ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Constant met haar gecommandeerd wat heeft ze opeens rang ofzo. Ze doet alsof ze slim niet maar dta is ze niet. Dat ze leiding is op de AH..boeiend maar op school heeft ze niet de leiding... EN dat zoutzuur op haar kleren bedoel ik hara labjas. BPoef mocht er dan iets brandsbaar opvallen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #39 coopergirl | 487 | 08-10-2005 23:23 |