Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2005, 13:27
merijn
merijn is offline
Die spoilers geven precies aan hoe vreemd GTST bezig is. Op een moment dat er weinig personages in en uit gaan valt er weinig te spileren en op het moment dat alle dooie GTSTers tot leven gewekt worden valt er nu eenmaal veel te spoileren. Doe je beklag bij de makers van GTST en niet bij de mensen die spoileren!

Advertentie
Oud 17-10-2005, 15:48
merijn
merijn is offline
Ik weet dat het hier niet thuis hoort, maar omdat ik er vanuit ga dat niet alle mensen die hier posten ook op het forum gezocht posten wil ik hier toch mijn oproepje plaatsen:

Wie o wie heeft er VHS of DVD met afleveringen van GTST voor me?

Groetjes,

Merijn
Oud 17-10-2005, 21:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zo, van Zwinzwanza zijn we nu hopelijk voorgoed verlost! Echt te maf, zo'n brandstapel! Nu is het de vraag wat Ludo met Ray heeft gedaan...

Sowieso weinig variatie in personages vandaag, maar dat kon ook niet anders. Die Bing die is wat van plan met Nina. Hij zoekt haar wel opvallend vaak op.
Oud 17-10-2005, 21:59
Dinalfos
Dinalfos is offline
Hoe is het nou met Janine afgelopen?
Oud 17-10-2005, 22:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 17-10-2005 @ 22:59 :
Hoe is het nou met Janine afgelopen?
Op het laatste nippertje van de brandstapel gered door Ludo.
Oud 17-10-2005, 22:04
Dinalfos
Dinalfos is offline
Nou ja, dat zat er dik in.
Oud 17-10-2005, 22:21
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2005 @ 22:58 :
Zo, van Zwinzwanza zijn we nu hopelijk voorgoed verlost! Echt te maf, zo'n brandstapel! Nu is het de vraag wat Ludo met Ray heeft gedaan...

Sowieso weinig variatie in personages vandaag, maar dat kon ook niet anders. Die Bing die is wat van plan met Nina. Hij zoekt haar wel opvallend vaak op.
-Ik denk dat hij hem in de kofferbak heeft gestopt ofzo

-Bing ziet als enige dat Nina ongelukkig is en wil haar helpen... ik persoonlijk zou haar op die brandstapel van vincenza gooien. Wat een BrEeZaHkakkerzeikslet
Oud 17-10-2005, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Evil creature schreef op 17-10-2005 @ 23:21 :
ik persoonlijk zou haar op die brandstapel van vincenza gooien. Wat een BrEeZaHkakkerzeikslet
Whaaa, dat is een goed plan

Brandt dat vuur nog?
Oud 17-10-2005, 22:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 17-10-2005 @ 23:21 :
-Bing ziet als enige dat Nina ongelukkig is en wil haar helpen... ik persoonlijk zou haar op die brandstapel van vincenza gooien. Wat een BrEeZaHkakkerzeikslet
Ik vind d'r anders best te doen. En Sjors heeft het toch te druk met die broer van d'r.
Oud 17-10-2005, 22:40
CoolCat
CoolCat is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2005 @ 23:37 :
Ik vind d'r anders best te doen. En Sjors heeft het toch te druk met die broer van d'r.
Mee eens.
Oud 17-10-2005, 23:36
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 17-10-2005 @ 23:28 :
Whaaa, dat is een goed plan

Brandt dat vuur nog?
niet doeoen, nina is leuk, helemaal nu ze opeens "emotie" moet tonen
Oud 17-10-2005, 23:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als ze dan toch allemaal oude personages af aan het stoffen zijn: doe voor mij effe Tracey er terug in.
Oud 17-10-2005, 23:45
Dinalfos
Dinalfos is offline
Het feest is pas echt compleet als die vechtjas Melvin(met zijn broodje pindakaas) weer terugkomt in de serie. Lijkt me heeeerrrrlijk.
Oud 18-10-2005, 00:17
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-10-2005 @ 00:38 :
Als ze dan toch allemaal oude personages af aan het stoffen zijn: doe voor mij effe Tracey er terug in.
o god nee laat haar alsjeblieft in dat hotnews blijven en er nooit meer uitkomen...
Oud 18-10-2005, 10:18
Verwijderd
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 18-10-2005 @ 01:17 :
o god nee laat haar alsjeblieft in dat hotnews blijven en er nooit meer uitkomen...
Voor mij ook

Laat voor mij de oude Job maar weer terugkomen
Oud 18-10-2005, 10:35
nochtans
nochtans is offline
doe jessica, kim en daantje dan meteen terug
Oud 18-10-2005, 10:51
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
nochtans schreef op 18-10-2005 @ 11:35 :
jah die waren tof!
Oud 18-10-2005, 11:44
Verwijderd
ray is denk wel ontvoerd ofzoiets door loedo.
Oud 18-10-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
nochtans schreef op 18-10-2005 @ 11:35 :
Daantje niet.
Jessica en Kim is wel ok
En Rik en Anita.
En Gijs.
En Milan (geen geweldige rol, maar wel een leuke jongen) - alleen die kan zijn tijd wel beter besteden - op de toneelschool
Oud 18-10-2005, 12:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 18-10-2005 @ 13:30 :
En Gijs.
Waarom Gijs in hemelsnaam? Wat een saaie kleurloze sukkel vond ik dat.
Oud 18-10-2005, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-10-2005 @ 13:35 :
Waarom Gijs in hemelsnaam? Wat een saaie kleurloze sukkel vond ik dat.
Is ook wel zo.
Maar ik vond hem wel symathiek.
Hij was van de Nationale Soap Acteerwedstrijd en toen was ik vanaf het begin al voor hem enzo.
Oud 18-10-2005, 12:44
nochtans
nochtans is offline
ja ik zie liever daantje terug dan gijs hoor
Oud 18-10-2005, 16:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 18-10-2005 @ 01:17 :
Ja inderdaad, Tracey hoeft voor mijn part ook niet terug trouwens. Dat Hotnews is trouwens best wel leuk vind ik.

Kim en Julian terug. Net als Jessica, Hedwig, Rik, Anita en Job. Met Job was altijd wel wat te beleven. Had-ie spacecake gemaakt, had Harmsen ervan gegeten en was-ie helemaal stoned.
Iemand noemde ook ene Melvin, wie is dat dan? Kan ik me niet meer herinneren...
Oud 18-10-2005, 16:56
Rachel
Rachel is offline
Che mag van mij wel terug! {ex-klasgenootje van Kim}
&. Kim mag ook wel terug

Ik weet niet wie die Melvin is, hij staat ook niet op de site van gtst en Tracey, was dat dat meisje van Morris?
Oud 18-10-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Rachel schreef op 18-10-2005 @ 17:56 :
en Tracey, was dat dat meisje van Morris?
jep.
Oud 18-10-2005, 17:13
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Rachel schreef op 18-10-2005 @ 17:56 :
Che mag van mij wel terug! {ex-klasgenootje van Kim}
&. Kim mag ook wel terug

Ik weet niet wie die Melvin is, hij staat ook niet op de site van gtst en Tracey, was dat dat meisje van Morris?
Kim ( Angela Schijf) mag inderdaad wel terug. Vond de verhaallijn rond haar altijd wel leuk.
Oud 18-10-2005, 17:34
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
dokter peer mag ook wel terug( die naam al alleen )
en Che en wie is Melvin kan me hem niet herrineren?/
is dat een nerd?
Oud 18-10-2005, 19:19
Verwijderd
OMG.

Vroeger stopte ik met ONM kijken, omdat iedereen opeens opgebeamd werd door buitenaardse wezens en dat soort achterlijke acties. Nooit gedacht dat GTST ook die weg in zou slaan. Worden de teksten tegenwoordig tijdens lsd-trips geschreven?
Oud 18-10-2005, 21:35
Lente
Lente is offline
arnie
Oud 18-10-2005, 21:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Na 10 jaar wordt *nu opeens* het lichaam van Arnie gevonden. En *toevallig* is het archief van de tandarts in vlammen opgegaan, zodat nu DNA nodig is.

Als de schrijvers me écht een plezier willen doen, halen ze Marcus Sanders terug, en dan ook echt gespeeld door Hugo Metsers, aders hoeft het niet.

En Stefano natuurlijk.
Oud 18-10-2005, 22:05
Poor twisted me
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-10-2005 @ 22:45 :
Na 10 jaar wordt *nu opeens* het lichaam van Arnie gevonden. En *toevallig* is het archief van de tandarts in vlammen opgegaan, zodat nu DNA nodig is.

Als de schrijvers me écht een plezier willen doen, halen ze Marcus Sanders terug, en dan ook echt gespeeld door Hugo Metsers, aders hoeft het niet.

En Stefano natuurlijk.
Ik vond die rol van Marcus niet echt geweldig

Arnie is weer gevonden... na 10 jaar pas? en hoe weten ze nu al met zoveel zekerheid te zeggen dat hij het is? Er is toch ook minstens 1 piloot in dat vliegtuig geweest. Hebben ze hem trouwens op de maan gevonden? dat pas na 10 jaar iemand hem * toevallig * gevonden heeft. Komt er normaal nooit iemand op die plaats?

En wat toevallig weer dat het archief van de tandarts in vlammen is opgegaan. Maar wat slecht die reactie van Laura.. op het einde.

Janine zal btw wel weer door gaan draaien, door alles wat ze meegemaakt heeft. En natuurlijk zal ze Ludo verwijten dat Ray weg is. Begint dat gezeur ook weer op nieuw.
Oud 18-10-2005, 22:17
Verwijderd
Inderdaad. Hoeveel mensen heeft Ludo nu al uit de serie gewerkt? Zonder Ludo was heel GTST een langlopende begrafenis.
Oud 18-10-2005, 22:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 18-10-2005 @ 23:05 :
Ik vond die rol van Marcus niet echt geweldig
Ben je gek? Marcus had humor! Door hem heb ik ontelbare keren op de grond gelegen van het lachen. Marcus had ook wel iets triests: hij wilde aan de ene kant het respect van anderen en vooral Ludo, aan de andere kant was hij een enorme luie lapzwans. En juist die tegenstelling maakte 'm zo leuk.

Dus: Marcus moet terug!
Oud 18-10-2005, 22:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 18-10-2005 @ 23:05 :
Arnie is weer gevonden... na 10 jaar pas? en hoe weten ze nu al met zoveel zekerheid te zeggen dat hij het is? Er is toch ook minstens 1 piloot in dat vliegtuig geweest. Hebben ze hem trouwens op de maan gevonden? dat pas na 10 jaar iemand hem * toevallig * gevonden heeft. Komt er normaal nooit iemand op die plaats?
Idd, en dat nogwel terwijl Laura en Robert de gehele omgeving afgekamt hebben met de politie. Maar nee, destijds kon een vliegtuig + inzittenden zomaar spoorloos verdwijnen, terwijl ze hem nu 'zomaar' terugvinden...

En idd, Kim en Julian enzo moeten terug
Hoewel het dan vast niet zo leuk wordt als dat het destijds was.
Oud 18-10-2005, 23:01
Big Brother
Big Brother is offline
conclusie blijft: ze halen maar terug wie ze willen, zolang nina maar blijft

nina fans verenigd u!

owja kim is ook wel leuk, ik ben ook fan van angela schijf
Oud 19-10-2005, 09:14
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Angela schijf is echt leuk ja (vind ik)
Oud 19-10-2005, 12:02
merijn
merijn is offline
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze alle oude onafgemaakte verhaallijnen terug halen om ze goed af te maken zodat de serie er mee kan kappen?

Ik hoop het niet, maar dit was iets dat me even te binnen schoot...
Oud 19-10-2005, 12:11
Solid
Solid is offline
oh idd stom dat we na het martine ludo verhaal nu weer hetzelfde krijgen met ray ludo! echt irritant, hoezo een verhaallijn herkauwen!
en ik heb ook veel liever dat ludo en janine bij elkaar komen verdorie

ik vond Nina echt dom gister, jeez eerst zeiken dat je je moeder mist en als ze dan terug is, tegen je moeder gaan zeiken! nog gemeen ook..als ik janine was had ik het echt niet gepikt. waarom vliegt ze elkaar niet gewoon in de armen, zoooo einde

normaal vergeten ze in gtst altijd van alles, bv dat Isabella en Amy nooit gevonden zijn en meer van dat soort dingen, maar nee dat hele gedoe van sjors moeten ze nu ook weer gaan aanhalen; ik zat gister echt even zo van; huh owja ook dat nog..(boring!)

arnie verhaal sucks big time
vooral omdat laura nu weer lekker gaat panieken
en dat frits amulet gedoe gaat me ook de keel uithangen

ik vind alleen de charlie en dennis verhaal lijn leuk eigelijk ;o
Oud 19-10-2005, 12:21
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Solid schreef op 19-10-2005 @ 13:11 :
oh idd stom dat we na het martine ludo verhaal nu weer hetzelfde krijgen met ray ludo! echt irritant, hoezo een verhaallijn herkauwen!
en ik heb ook veel liever dat ludo en janine bij elkaar komen verdorie

ik vond Nina echt dom gister, jeez eerst zeiken dat je je moeder mist en als ze dan terug is, tegen je moeder gaan zeiken! nog gemeen ook..als ik janine was had ik het echt niet gepikt. waarom vliegt ze elkaar niet gewoon in de armen, zoooo einde

normaal vergeten ze in gtst altijd van alles, bv dat Isabella en Amy nooit gevonden zijn en meer van dat soort dingen, maar nee dat hele gedoe van sjors moeten ze nu ook weer gaan aanhalen; ik zat gister echt even zo van; huh owja ook dat nog..(boring!)

arnie verhaal sucks big time
vooral omdat laura nu weer lekker gaat panieken
en dat frits amulet gedoe gaat me ook de keel uithangen

ik vind alleen de charlie en dennis verhaal lijn leuk eigelijk ;o
Spoiler
Oud 19-10-2005, 12:37
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
ratsja schreef op 19-10-2005 @ 13:21 :
Spoiler
Dan is het ook niet leuk.
Oud 19-10-2005, 12:39
Solid
Solid is offline
Citaat:
ratsja schreef op 19-10-2005 @ 13:21 :
Spoiler
Spoiler
Oud 19-10-2005, 12:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
merijn schreef op 19-10-2005 @ 13:02 :
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze alle oude onafgemaakte verhaallijnen terug halen om ze goed af te maken zodat de serie er mee kan kappen?

Ik hoop het niet, maar dit was iets dat me even te binnen schoot...
Nee. Die oude personages en verhaallijnen worden simpelweg teruggehaald omdat het scoort. Ik geloof dat de aflevering waarin Hannie terug te zien was de topper in maanden was. De kijkcijfers gaan er van omhoog en tja, dat is wat ze bij GTST willen.
Oud 19-10-2005, 14:11
Hanneke
Hanneke is offline
is 't trouwens niet zo dat martine in de gevangenis zat voor de moord op frits, en hannie in een tbs-kliniek, klopt dan toch niet?

en hoe wisten ze dan dat arnie nog een jaar in leven was gebleven in een grot en alles? oke dat 'ie een jaar in leven is gebleven is vast te achterhalen. maar ook hoe?
Oud 19-10-2005, 14:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 19-10-2005 @ 15:11 :
is 't trouwens niet zo dat martine in de gevangenis zat voor de moord op frits, en hannie in een tbs-kliniek, klopt dan toch niet
dat is inderdaad niet zo

Martine zat in de gevangenis wegens poging tot moord op Helen Helmink.
Hannie zat in de tbs-kliniek wegens moord op Frits van Houten.
Oud 19-10-2005, 15:24
nochtans
nochtans is offline
dus is er gisteren na de reclame nog iets boeiends gebeurd, dat heb ik gemist
Oud 19-10-2005, 16:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het lichaam van Arnie is gevonden... bohhh dat dat lijk in al die jaren nog niet is weg gerot of door de ratten helemaal is opgepeuzeld! Want die dingen waren waarschijnlijker geweest. En Laura met haar reactie over dat DNA-gedoe, oewww die brengt zichzelf nu wel in de nesten.

Nina is irritant... en ik wil weten wat Ludo met Ray heeft gedaan. Voor zover hij er iets mee heeft gedaan. Tja en Ludo en Janine lijken voor de 685e keer weer bij elkaar te komen, zo voorspelbaar!

Spoiler

Inderdaad MA, Marcus moet ook terugkomen. Altijd lachen met die kerel.

Citaat:
Balance schreef op 19-10-2005 @ 13:46 :
Nee. Die oude personages en verhaallijnen worden simpelweg teruggehaald omdat het scoort. Ik geloof dat de aflevering waarin Hannie terug te zien was de topper in maanden was. De kijkcijfers gaan er van omhoog en tja, dat is wat ze bij GTST willen.
Inderdaad, ik denk dat dat het is, voor de kijkcijfers. Maja, dat krijg je he, als je alle verhaallijnen van de laatste jaren zo saai mogelijk maakt. Dan vallen er op een gegeven moment wat kijkers af (zal niet bijster veel zijn, maar dan nog...) en dan moet je dat met iets kunnen compenseren. GTST had gewoon de laatste jaren de verhaallijnen spannender, vlotter, moeten laten verlopen, dan houd je je kijkers tenminste. Tenminste, als het hier aan ligt.
Oud 20-10-2005, 22:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gelukkig is Ray terecht. Ik vreesde even dat dit nog 7 weken ging duren.
Oud 20-10-2005, 23:15
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-10-2005 @ 23:56 :
Gelukkig is Ray terecht. Ik vreesde even dat dit nog 7 weken ging duren.
even wekkertje zetten op 10:50
Oud 21-10-2005, 14:07
Poor twisted me
Is er gisteren nog iets "spannends" gebeurt in gtst? ik heb het namelijk gemist
Oud 21-10-2005, 15:46
Verwijderd
Waarom kwam Ray pas zo laat terug zeg maar, heeft Ludo niks met hem gedaan ofzo? Ik heb toen die aflevering gemist.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten