Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In groep 6 "Confetti", weet niet meer precies..ging over een oppas dacht ik. Ik speelde een televisie ![]() Ik zat op een kleine school (mijn groep 5 pers.)...dus wilde je de rollen een beetje kwijt kunnen moest de hele bovenbouw meedoen, vandaar 3 keer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En jouw rol ken ik ook nog wel! Weet alleen niet meer hoe dat meisje heette... Was het niet 'Nicoline is zo netjes' Inmiddels ook al 7,5 jaar geleden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mijne was big boat kent iemand het? ik was de opera zangeres ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind inderdaad ook dat een musical vrolijk moet zijn; het is het afscheid van je basisschool. Bovendien is het helemaal niet goed voor de verwerking lijkt me, want iedereen doet dat op een andere manier, terwijl iedereen nu gedwongen werd op deze manier de dood van de meester te verwerken. Wat stom van je school.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Belachelijk om daar een groep8-musical over te maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja die ken ik ook die heeft me broertje ook gehad was in 2000 ik vond het wel gezellige musical
|
![]() |
Hoi,
Ik ben een jaar of 10 geleden toeschouwer geweest een basisschool die de musical Koning van Katoren deed. Ik doe nu zelf musicals instuderen met kinderen en zou graag die musical doen. Heeft iemand voor mij de tekst en muziek? Of weet iemand waar ik die kan krijgen? gijsvoortman@msn.com Ik wil er best voor betalen Groetjes Gijs |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat is dat voor school dat ze gewoon doodleuk alleen de 'goede spelers' mee laten doen aan het afscheid van de basisschool? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb laatst de video gezien (ik heb geen videospeler meer, dus het was bij een meisje dat de reunie wil gaan regelen) en het was nog best mooi gezongen steeds. Het is alleen hylarisch slecht gespeeld terwijl ik toen dacht dat het zo goed was
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 |