![]() |
||
Citaat:
![]() iets van fraude ofzo? ik weet het niet meer precies.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind het wel leuk dat Joost gewonnen heeft ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ingrid was er als eerste uitgegaan met 37.500, ze mochten onderhandelen (1 iemand er uit met een deel van de prijzenpot). Daarna ging Roel voor 50.000 extra voor de winnaar een kaartenhuis bouwen. Daarna moest Lieske er uit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat ze Roel naar de dagboekkamer hadden moeten laten komen, daar vertellen dat hij niet gewonnen had, en ondertussen Joost via de voordeur naar de studie brengen (geblinkdoekt etc) en verder alles hetzelfde. Dat van Roel was echt sneu. Maar ik denk wel dat ze hem een flink applaus hebben gegeven, alleen kregen wij dat niet te zien
![]() |
![]() |
|
![]() |
ze hadden nadat joost weg gebracht werd vanuit de dagboekkamer Roel naar de dagboekkamer roepen een tv neerzetten en tegelijkertijd met iedereen laten zien hoe joost onthaald werd in de studio.
Misschien zielig, maar he het is big brother, dat weet je voordat je eraan mee doet.
|
Omdat ze zo schandalig met Roel zijn omgegaan, vind ik dat Roel die 50000 Euro van de laatste opdracht (met dat kaartenhuis) mag krijgen, die opdracht heeft-ie namelijk zelf in zijn eentje uitgevoerd, dat geld hebben ze dus aan hem te danken.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
::.Big Brother.:: levi's | 501 | 08-10-2005 19:54 | |
Films, TV & Radio |
big brother terug op nl tv danielle84 | 37 | 27-04-2005 15:28 | |
De Kantine |
heb je weleens een bekend/beroemd iemand zien lopen op straat?? potverdorie | 114 | 12-03-2003 09:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Big Brother: Nederland een afluisterstaat? dystopia | 21 | 13-09-2002 15:44 | |
Films, TV & Radio |
[poll]moet er een 4e big brother komen?????? miss-tess | 43 | 30-05-2002 13:52 | |
Films, TV & Radio |
yes staracadamy is dood Verwijderd | 32 | 18-03-2002 03:01 |