Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2005, 01:34
Verwijderd
Geen relatie ofzo maar voel me wel driewerf kut over een situatie met een vriendin.
Advertentie
Oud 11-11-2005, 06:38
Verwijderd
Dan wordt je wakker en dan kijk je op je mail en dan zie je dat hij een heel verhaal heeft geschreven, foto's erbij en hij zou een automatische inhoudsopgave voor me maken bij een verslag... Nou, hij heeft het meteen even een beetje aangepast enzo. Zucht.. Wat lief toch
Oud 11-11-2005, 10:27
Lady Jane
Lady Jane is offline
Wel goed geloof ik. Ben een beetje in de war.
Oud 11-11-2005, 12:52
Schranktür
Schranktür is offline
Fantastisch.
Oud 11-11-2005, 13:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
Wel goed, bijna een jaar nu. Blijf alleen verschrikkelijk de ziekte houden over de hoeveelheid waarin we elkaar zien: Compleet weekend werk dus.
Oud 11-11-2005, 13:56
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm
Oud 11-11-2005, 14:12
Maija
Maija is offline
Alles goed,
Oud 11-11-2005, 16:03
Verwijderd
Word een beetje heen en weer geslingerd tussen liefde, haat en verdriet. Wat dus het ene moment zeer prettig is, maar het volgende moment een stuk minder.
Oud 11-11-2005, 18:23
YellowLight
YellowLight is offline
het is twee weken uit, dus dat is nog een beetje rot, al valt het nu wel mee.

maar daarnaast is er wel een andere hele leuk jongen dus ik ben een beetje in de war
Oud 11-11-2005, 18:42
Verwijderd
Oeh Niet geweten dat ik na meer dan een jaar nog zo vreselijk verliefd kon zijn. Krijg echt geen genoeg van hem, en hij ook niet van mij geloof ik. Het is echt top om zo blij te zijn met elkaar
Oud 11-11-2005, 19:33
Verwijderd
* zwijmelt *
Oud 11-11-2005, 20:27
ST*R
ST*R is offline
hm heb m al een tijdje (vanaf dinsdag niet, voor ons best lang) niet gezien, en daarom deed ik beetje raar aan telefoon (wil m gewoon graag zien!), hij deed ook raar maar kwam omdat ie niet zo vrolijk was
en nu weet ik niet of ik moet smsen dat ik m mis, of dat lief is of beetje té of of of
pfffff wat moeilijk allemaal (iig: ik maak het moeilijk)
Oud 11-11-2005, 20:57
Verwijderd
Stiekum dingetjes voor hem kopen, me bedenken hoe hij gaat reageren, leukleukleuk

Vannacht heb ik mezelf een beetje wakker gehouden tot het 00.00 was (nja, gisterenavond dus) en toen hebben we elkaar 'gefeliciteerd' dat we 5 maanden samen zijn.. Kussen, kroelen, knuffelen en denken aan de eerste keer dat we elkaar zagen.. 5 maanden is eigenlijk niets, maar het voelt veel langer.. we kennen elkaar nu al zó goed

En toen ik thuiskwam na een harde dag werken lag er een lief kaartje voor me klaar...
Oud 11-11-2005, 22:02
langejongen
langejongen is offline
Ga morgenmiddag voor het eerst naar haar thuis en zie haar nu na 2 weken weer voor het eerst. Blijf daar ook eten en morgenavond verder ook. Een deel van de familie komt ook. Ben benieuwd.
Oud 11-11-2005, 22:48
Verwijderd
Mwah, ik weet het niet eigenlijk.
Oud 11-11-2005, 23:54
Verwijderd
Oud 12-11-2005, 07:54
Qimm
Qimm is offline
Bah ik vind het helemaal niet leuk als hij weg is op zaterdag

Verder wel helemaal happy
Oud 12-11-2005, 09:30
Verwijderd
Gisteren heb ik m weer gezien. Was echt weer fijn We moesten niet meer zoveel kleffen (al viel het over het algemeen redelijk mee naar mijn idee ), dus hij zei: 'laatste kusje voor vandaag' en gaf me een kusje.
Ik: 'laatste kusje? Voor vandaag?'
Naja, het zou niet de laatste zijn voor vandaag, maar wel vanaf toen. Oké. Mij best
Loopt ie weg en geeft ie me een kus. Ik: 'hé, ik dacht dat net het laatste kusje was!'
Gisteren op handbal lekker gekletst met één van de meiden daar (haar vriend speelt bij mijn vriend in het team en ze is een vriendin van mijn zusje en van mijn vriend en het is echt een geweldig mens!) en heel erg gelachen enzo. Op een gegeven moment nog tien minuutjes van de training van mijn vriend gezien en daarna gingen we wel weer naar beneden.
Ik moest op een gegeven moment naar de wc en ik kwam terug en ik liep terug naar de kantine en toen kwam hij net aanlopen. Ik zei hoi, lachte en liep gewoon door Hahaha.. Was echt grappig. Later kwam ie naar me toe en gaf me een kus. (was het dus alweer niet de laatste. Foei! )

Ik lekker met dat meisje kletsen, zoals we al de hele avond deden, en hij zat ergens met z'n vrienden. En op een gegeven moment keek ik om en toen zat ie heel sneaky te kijken. Met zo'n ondeugende blik op z'n gezicht. Echt grappig. Ik lief lachen en weer verder kletsen Ik zeg tegen dat meisje: 'hij kan toch zoooo sneaky kijken he'.. Zij kijken en toen ging ze hem even pesten dat ie me helemaal zat te bekijken 'Mag toch?', zei hij
Later zegt ze opeens: 'hij zit naar je kont te kijken'... Moest echt heel hard lachen.

Naja, zij ging met haar vriend naar huis () en ik zei doei tegen mijn vriend. 'Waar ga je heen?' 'Met Marloes mee'. Hij keek echt heel grappig. Ik even met haar meegelopen, afscheid genomen en 'tot morgen' gezegd en toen weer teruggelopen. Ik een kruk erbij gepakt en toen was er een andere vriendin van één van die jongens ook bij gekomen. Dus ik ging naast mijn vriend zitten, dus hij heel stiekem elke keer met zn elleboog en zijn arm tegen me aan en een hand op mn been enzo. En dan die ondeugende blik van m Echt grappig.
Toen zei ie dat het toch niet echt de bedoeling was dat we elkaar helemaal niet meer zouden aanraken hahaha.. Ik kon hem goed op z'n plaats wijzen zei hij. Dat was goed ofzo Haha..
Naja, even gezellig gekletst met iedereen en toen naar huis gegaan. Om kwart over één belde hij nog even en hij had nog lief gesmst.

Vanavond moet hij een wedstrijd spelen en dan zie ik iedereen weer. Echt gezellig! Hij vroeg of ik nog eerder langskwam (rond vier uur), maar ik ga lekker aan mijn huiswerk en ik zie hem dan wel in de hal.
Zegt ie: 'Nee, ga maar lekker aan je huiswerk enzo, want zondag komt er ook niets van. Dan zie ik je wel na de wedstrijd.'
Die vriendin van één van die jongens ving dat op en die zei verbaasd: 'Kom je niet kijken morgen? '
Natuuuurlijk wel

En dan gaan we vanavond uit en dan blijf ik lekker slapen. Morgen ga ik dan wat eerder weg dan hij, want een vriendin van hem blijft ook slapen en ik had mijn moeder beloofd op tijd thuis te zijn, want we krijgen visite. Ik mag gelukkig de auto mee, dus dat scheelt. En dan komt hij 's middags naar mij toe en dan blijft ie eten.

Gisteren ben ik ook nog uitgenodigd om bij dat ene meisje (Marloes) te komen donderdag, want mijn vriend en een andere jongen/vriend uit dat team gaan altijd op donderdag naar haar toe. En toen zei zij: 'Dan neem je Ilona ook mee'. Dan was zij niet het enige meisje enzo en dat was heel gezellig. Hij: 'Oké. Is goed.'
Ik stond echt te kijken van: O ja?
Dus toen vroeg ie snel: 'Ga je donderdag mee?'

En later nodigde ze mijn zusje ook uit, dus mijn zusje, dat meisje en ik gaan (misschien samen met mijn vriend en de hare, maar dat weten we nog niet. Misschien doen wij als vrouwen dat wel gewoon) zelf pizza maken en dan komt die andere jongen rond negen uur. Gaat echt gezellig worden

En ik heb ook opeens gehoord dat ik ook ingecalculeerd ben in het weekend dat die vriendengroep met elkaar een weekendje weg gaat. Hahahaha.. Echt weer zo'n 'Hmm... O. Oké '-moment

Naja, weer lang verhaal merk ik alweer. Ik ga nu maar boodschappen doen
Oud 12-11-2005, 09:51
WolterB
WolterB is offline
(de verhalen worden steeds langer)
Wel erg schattig
Oud 12-11-2005, 11:26
rots
rots is offline
*zucht* Het is toch ook geweldig?

Op mn plaats gezet? Is soms wel nodig omdat ik veel te snel in dingen doordrijf

Waarom is ze er nu niet? Het voelt geweeeeeeeeldig

Ciao ciao!
Oud 12-11-2005, 12:11
I C U
I C U is offline
Hm... Voorlopig ben ik te moe om me ook maar ergens druk om te maken. Ik geloof dat ik mijn liefdesleven maar even op een lager pitje zet, ik heb er toch geen tijd voor, laat staan energie
Oud 12-11-2005, 12:32
Jolt
Jolt is offline
dood
Oud 12-11-2005, 13:13
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-11-2005 @ 08:54 :
Oud 12-11-2005, 13:42
Verwijderd
Citaat:
rots schreef op 12-11-2005 @ 12:26 :
*zucht* Het is toch ook geweldig?

Op mn plaats gezet? Is soms wel nodig omdat ik veel te snel in dingen doordrijf

Waarom is ze er nu niet? Het voelt geweeeeeeeeldig

Ciao ciao!
Hihi.. Vanavond lieverd Wel je best doen he
Oud 12-11-2005, 13:42
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 12-11-2005 @ 10:51 :
(de verhalen worden steeds langer)
Wel erg schattig
En het wordt er volgens mij niet duidelijker op
Oud 12-11-2005, 13:49
Verwijderd
Oud 12-11-2005, 14:31
Verwijderd
Heb net allemaal leuke nieuwe kleren gekocht, en net al een klein kind wil ik ze aan iedereen showen, maar vooral aan hem
En ik heb heeeele erge buikpijn (lang leve het vrouw-zijn), en zou willen dat ie hier was, om me te troosten....
Oud 12-11-2005, 14:36
M'oek
M'oek is offline
Ik voel me vrij verrot. Ik heb hem nu al 4 weken niet gezien! We wonen best evr weg van elkaar, maar hij laat ook niet bijzonder veel van zich horen ..dus beetje jammer allemaal eigelijk.,
Oud 12-11-2005, 16:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Loontjuh praat als een blije muts die teveel in één zin wil zetten en daardoor maar onsamenhangende tiener verhaaltjes schrijft (Lees: ik vind het geweldig om te lezen en ga vooral zo door )

Dit weekend ben ik alleen. (Boehoe ). Maar ik heb het zo druk gehad vandaag dat ik er niets van merk! Lekker een weekendje voor mezelf (dat ik dat ooit nog eens zou gaan zeggen )
Oud 12-11-2005, 17:01
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-11-2005 @ 17:48 :
Loontjuh praat als een blije muts die teveel in één zin wil zetten en daardoor maar onsamenhangende tiener verhaaltjes schrijft (Lees: ik vind het geweldig om te lezen en ga vooral zo door )

Dit weekend ben ik alleen. (Boehoe ). Maar ik heb het zo druk gehad vandaag dat ik er niets van merk! Lekker een weekendje voor mezelf (dat ik dat ooit nog eens zou gaan zeggen )
Hahaha Soms is het zo heerlijk om een blije muts te zijn die alles in één zin wil zetten en daardoor maaro nsamenhangende tienerverhaaltje schrijft Hahaha...

Dat is inderdaad ook wel lekker op z'n tijd. Even tijd voor jezelf, even rust. Ik zou zeggen: Extra van genieten en dan kun je ook weer extra genieten als je hem weer ziet
Oud 12-11-2005, 17:11
ST*R
ST*R is offline
ik ben best wel egoistisch bezig, heb weer met iemand gezoend (wel leuke, jongen, hij was knap!!) en hopelijk komt mijn soort van vriend er noooit achter want doet hem alleen maar pijn en hij is zo lief
verder wel grappig gister, zag iemand die ik vorige week met uitgaan had ontmoet, en hij was een vriend van een jongen waar ik lang geleden mee heb gezoend, wat is de wereld toch klein
hij zag dat ik met die andere jongen had gezoend, en vroeg of hij dan mn 2e mocht zijn.. ik: eh, nou ik ga even naar de wc, kom zo wel terug, niet terug gegaan..
wat ben ik toch een trut
Oud 12-11-2005, 18:44
T!ne
T!ne is offline
Hij is geweldig..
Oud 12-11-2005, 18:46
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-11-2005 @ 14:42 :
En het wordt er volgens mij niet duidelijker op
Ach, ik kan me er redelijk goed in verplaatsen, dus ik volg je wel
Oud 12-11-2005, 20:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-11-2005 @ 10:30 :
verhaal
Welgeteld 33 smiley's!
Maar wel leuk dat je zo enthousiast bent over je nieuwe relatie!
Oud 12-11-2005, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-11-2005 @ 21:13 :
Welgeteld 33 smiley's!
Verveel je je ofzo ...

Ontopic: het gaat goed; gister en vandaag me echt goed gevoeld bij hem.
Vanaaf alleen, we gaan allebei naar een feest, maar dan wel HEEL ergens anders. Morgen zie ik hem weer .
Oud 12-11-2005, 20:40
Muchacha
Muchacha is offline
Kut.
Oud 12-11-2005, 20:46
Nyawa
Blij . Uiteindelijk heb ik weer eens lopen stressen om niets. Geen nadelen, alleen maar voordelen, en een houding van we-zien-wel-wat-het-wordt. Heerlijk.
Oud 12-11-2005, 20:56
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-11-2005 @ 08:54 :

Verder wel helemaal happy
Precies hetzelfde
Oud 12-11-2005, 21:08
hemhemhem
hemhemhem is offline
nog steeds alleen...
en hoe ik me er over voel weet ik niet

de ene keer maakt het me niet uit / zit ik er niet mee / denk ik er niet aan
de andere keer voel ik me heel eenzaam

maar 't had erger kunnen zijn
Oud 12-11-2005, 21:14
yavanna
yavanna is offline
ik begrijp mijn gevoelens niet meer
wat voel ik voor 'm ?
Oud 12-11-2005, 22:10
I C U
I C U is offline
Citaat:
hemhemhem schreef op 12-11-2005 @ 22:08 :
nog steeds alleen...
en hoe ik me er over voel weet ik niet

de ene keer maakt het me niet uit / zit ik er niet mee / denk ik er niet aan
de andere keer voel ik me heel eenzaam

maar 't had erger kunnen zijn
Zoiets dus, maar dan met vlagen van gevoelens voor zekere mannelijke menselijke exemplaren. Het zijn vlagen, en het schijnt een feit te zijn dat dingen die bij vlagen komen ook zo weer verdwijnen. Scheelt weer.

Man, het is gewoon te laat, en ik zeur. Dus.
Oud 12-11-2005, 22:46
fractuur
fractuur is offline
Goehoeoed!!! Nooit gedacht dat het zo heerlijk was om in iemands armen wakker te worden.

Maar ehm.. wat dacht die jongen op de avond ervoor nou precies? Ik ken hem redelijk goed, en als ik de situatie goed inschat, voelde ik even een steekje bij mijn hart..
Oud 12-11-2005, 23:10
Fietsertje
Fietsertje is offline
Vrij klote, alleen heb ik stiekem de hoop dat het toch snel eens een beetje in de lift gaat, het zou tijd worden..
Oud 12-11-2005, 23:12
Bloem
Bloem is offline
Ik moet niet van die 'ik wil bij je zijn' muziek draaien als er niemand is om bij te kunnen zijn
Oud 13-11-2005, 00:18
Verwijderd
blavblabalbal ik vond het gezellig en heel leuk en lief maar toch wordt het niks blablabalbalbal
Oud 13-11-2005, 01:00
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Bloem schreef op 13-11-2005 @ 00:12 :
Ik moet niet van die 'ik wil bij je zijn' muziek draaien als er niemand is om bij te kunnen zijn
ik wil wel bij je zijn <3

nog niks helaas, is miss wel beter zo maak er toc een bende van
Oud 13-11-2005, 02:02
Verwijderd
Beetje alleen op dit moment. Ben aan het werk (slaapdienst) en hij is er dus niet. Voelt... nou ja, voelt gewoon kut.
Ik hoor nu, zoals altijd, in bed te liggen bij hem terwijl hij me vasthoudt. Hij hoort nu naast me te liggen en net als altijd te reageren op iedere opmerking die ik maak als hij slaapt: 'Kom maar hier lief, ik hou van je en blijft bij je...' Zelfs als ik gewoon vroeg of hij even wilde opschuiven

Nog 6 uur voordat ik klaar ben met werken...

Verder gaat alles helemaal goed. Hij is en blijft mijn man

Laatst gewijzigd op 13-11-2005 om 02:05.
Oud 13-11-2005, 03:36
Menahem
Menahem is offline
Allen, maar erg blij dat ik haar nu kan horen!
Heb zin in morgen, lekker hele dag samen zijn!
Ik ben nog steeds gek op haar!!!
Oud 13-11-2005, 08:33
Tox
Tox is offline
Ik en mijn vriendin zijn na anderhalve maand uit elkaar geweest te zijn weer bij elkaar.
Nadat het uitging ging het alleen maar beter tussen ons, echt raar, dus kwamen we tot de conclusie dat we het beide weer wilde.
Oud 13-11-2005, 10:18
Yolcu
Yolcu is offline
Hij is fantastisch en tussen ons gaat het super. Wat voelt dat goeoeoeoed...

Regels voor berichten