Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() wordt steeds leuker |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ow, relaxt! het moet haast de Aventijn wel geweest zijn ^^
ondertussen begin ik een bepaalde reactie opeens beter te begrijpen. OMG zoiets had ik aan moeten zien komen, sukkel die je bent, hahahahahaha, alle mensen zijn hetzelfde ^^ zeg maar niks hoor. Nee, DAT maakt mijn dag pas echt goed ^^
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Succes met je toetsen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() OT: Gaat wel lekker eigenlijk. Maar dat leren.. ![]()
||
Citaat:
![]() Succes!! Je mag me _altijd_ pm'en of toevoegen op msn joyce_4ever_u2[at]hotmail.com
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar gaat je tentamen over? |
![]() |
||
Citaat:
Veel fysiologie, biochemie ed. Dit tentamen wordt het 1e jaar het slechtste gemaakt en door de minste mensen gehaald. Tnx iig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als jij leert en alles doet, enz. dan maak je de meeste kans om tot die mensen te behoren, lijkt me. Gewoon doorgaan met leren, enz. dus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Succes ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Neemt niet weg dat de stof die jij noemde ook niet echt tot mijn favoriete leerstof behoort. Succes ermee en houd in je achterhoofd: meer dan je best kan je niet doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Pff wil eigenlijk slapen maar ben weer veel te veel aan het nadenken. Naar mate R. en ik langer uit elkaar zijn zie ik steeds meer in dat er zo ontzettend veel mis was met onze relatie en dat zijn jaloezie gewoon niet normaal was. Maar ja wist ik veel, het was mijn allereerste relatie. Maar ik snap nu niet echt meer waarom ik me door hem zo in mijn vrijheid liet beperken. Hij wilde niet dat ik uit ging, dan deed ik dat niet. Hij wilde dat ik geen "laag" uitgesnede shirtjes droeg (tenminsten zijn definitie van laag uitgesneden dus eigenlijk was zo'n beetje alles dat lager kwam als mijn sleutelbenen in zijn ogen al niet goed) dan deed ik dat ook niet. Hij wiste nummers uit mijn telefoon. Hij wiste emailadressen uit mijn msn. En nog veel meer van dat soort dingen. En ik liet dit gewoon toe. Het is dus echt waar, liefde maakt blind. Want als ik er nu op terug kijk was ik echt ontzettend blind. Dat ik nooit in de gaten heb gehad dat hij me zo controleerde begrijp ik nu gewoon eigenlijk al niet meer. Maar ja heb ook hele leuke tijden met hem gehad. Achteraf was onze relatie zo enorm heftig. We konden intens heftig ruzie maken en zelfs zo erg dat ik hem op sommige momenten bijna aanvloog van woede terwijl ik dat verder nooit heb en we konden echt intens gelukkig met elkaar zijn. Er waren eigenlijk altijd hoge pieken of enorme dalen maar nooit iets daar tussen in. Ben inmiddels eigenlijk wel weer blij dat ik ruim 2 maanden geleden besloot om het uit te maken. Vind het alleen soms niet makkelijk, mis hem op sommige momenten behoorlijk maar ja dat zal ooit ook wel weer over gaan. Kan niet na een relatie van 2,5 jaar verwachten dat ik hem plots helemaal niet meer mis. Heb toch ontzettend veel met hem gedeeld. Vind het lief van E. dat hij me aan het lachen probeert te maken. Ik ken hem nog maar zo kort maar zoals nu lijkt het net alsof hij me al heel lang kent. Best wel raar eigenlijk. Ga maar eens proberen te slapen. Moet morgen nog even flink leren voor mijn tentamen vrijdag. Maar dan ben ik er daarna wel weer even vanaf. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43 Redhair | 496 | 29-11-2005 12:44 |