Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2005, 20:06
moon
moon is offline
Waarom heb ik zo'n moeite om nee te zeggen? ik lieg echt zoveel, alleen maar omdat ik geen nee kan zeggen. Een voorbeeldje: Mijn psych zegt: "school hoeft niks van jou problemen te weten. Ben je het daar mee eens?" Een schoolpsycholoog zegt: "Wij willen op de hoogte gehouden worden van hoe het met jou gaat, wat we voor je kunnen doen enz. Vind je het goed dat we informatie over jou vragen?". Bij beide zeg ik ja, ik durf geen nee te zeggen of iemand tegen te spreken dus zeg ik ja. Ik lieg de boel soms echt aan elkaar als ik vragen gesteld krijg waar ik alleen maar ja of nee op kan zeggen. Mijn standaard antwoord is gewoon ja, ik durf echt geen nee te zeggen. Een hele nare kant hiervan heb ik vorige week en ook al in het verleden mee gemaakt. Iemand die me op straat wat probeert te verkopen en waar ik geen nee tegen durf te zeggen. Al heb ik mezelf van te voren duizend keer ingeprent dat ik niks op straat koop. Voor je het weet staat er iemand voor je die je overspoelt met woorden...en ik kan er niet tegen op. Ik kan geen nee zeggen. Het vergroot mijn gevoel van zelfhaat elke keer weer, maar de angst zit gewoon zo diep. En angst waarvoor? ik weet het eigenlijk niet eens.
Oud 08-11-2005, 20:59
Nona
Nona is offline
Zoooo, Kruimel weer rustig. Voor iedereen die interesse heeft: mijn vader geeft gratis cursussen genaamd "hoe-maak-ik-Kruimel-pissig". Opgeven onder mijn e-mail adres.

Eindelijk wat gedaan bij de dansles. Ik denk dat die jeugdlessen me wel bevallen. Hij gaat veel sneller, werkt aan houding en perfectioneert de passen in plaats van ze alleen maar aan te leren (zoals bij die ouwe lullen ja ). En mijn ouders maar zeggen dat ik er niets aan zou vinden... Nou, dat valt dus reuze mee!
Oud 08-11-2005, 21:07
Raven
Raven is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-11-2005 @ 21:59 :
Zoooo, Kruimel weer rustig. Voor iedereen die interesse heeft: mijn vader geeft gratis cursussen genaamd "hoe-maak-ik-Kruimel-pissig". Opgeven onder mijn e-mail adres.

Eindelijk wat gedaan bij de dansles. Ik denk dat die jeugdlessen me wel bevallen. Hij gaat veel sneller, werkt aan houding en perfectioneert de passen in plaats van ze alleen maar aan te leren (zoals bij die ouwe lullen ja ). En mijn ouders maar zeggen dat ik er niets aan zou vinden... Nou, dat valt dus reuze mee!
dansles is

wordt steeds leuker
Oud 08-11-2005, 21:16
Nona
Nona is offline
Citaat:
Raven schreef op 08-11-2005 @ 22:07 :
dansles is

wordt steeds leuker
I know. Ik kom zowaar nog eens langs dingen waarbij ik moet opletten.
Oud 08-11-2005, 21:20
Redhair
Redhair is offline
Moon, heb je het daar al eens met je psych over gehad? Ik denk dat dat wel belangrijk is.

Ontopic:

Pfff, lange dag vandaag. Na vanochtend niets gehad, wat wel zwaar is omdat ik nu direct weer brak ben en nergens zin in heb. Toch iets leuks gedaan, met een vriendin onze honden uitgelaten in het plantsoen. Het is daar zo mooi. Zo'n lage oranje zon, de fontijn, de heuvels deels bedekt met rode en gele bladeren, de bomen in de zon die een hele mooie rode gloed geeft door de bladeren. In totaal 2 uur weggeweest, maar wel een leuke twee uur.

Nu ben ik na een bezoekje aan mijn vriendin weer thuis en ik wil en ik wil en ik wil zo graag weer maar het is op en dat is maar goed ook.
Oud 08-11-2005, 21:26
JaJ
JaJ is offline
Ow, relaxt! het moet haast de Aventijn wel geweest zijn ^^
ondertussen begin ik een bepaalde reactie opeens beter te begrijpen. OMG zoiets had ik aan moeten zien komen, sukkel die je bent, hahahahahaha, alle mensen zijn hetzelfde ^^ zeg maar niks hoor.
Nee, DAT maakt mijn dag pas echt goed ^^
Oud 08-11-2005, 21:28
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 08-11-2005 @ 20:07 :
Niet doen joh Gewoon proberen goed te blijven eten. Let goed op jezelf nu je weet dat het mis kan gaan. Dan ben je er op tijd bij om het te stoppen.
Doe m'n best.
Oud 08-11-2005, 22:39
cagie
cagie is offline
Voel me de laatste tijd zo ontzettend moe. Het voordeel is wel dat ik eindelijk na 2 maanden geen last meer heb van mijn slaapproblemen.
Had ik eindelijk alles geregeld voor een avondje met vriendinnen blijkt dat er plots toch weer iemand niet kan. Baal wel een beetje omdat ik al zoveel moeite had gedaan om een dag te vinden waarop we allemaal eens konden. Nu we allemaal studeren of werken is het nog moeilijker om eens met elkaar af te spreken. Maar goed het avondje zal er komen, hoe dan ook
Oud 08-11-2005, 23:46
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je .

Ik voel me zwak, klein, machteloos en bang.
Bang voor alles, bang voor wat ik verliezen zal.
Ik las net een dierbare brief. Niet 1 keer, maar steeds opnieuw.
Waarom, waarom moest het gebeuren.
Veel woorden draaien nu rond in mijn hoofd. Wanneer verdwijnen ze?

Ik las nog een brief. Een brief die ik zelf heb geschreven maar nooit op de post heb durven doen. Bang, bang voor een reactie, bang voor de feiten.

Steeds opnieuw las ik ze na elkaar. steeds opnieuw zie ik beelden voor me.

Het is weer terug bij af, terug waar ik altijd zal blijven.
Ik breng anderen een stap vooruit, en mij steeds een stap terug.
Tot er geen stappen meer terug kunnen.
Geef mij mijn stappen terug, asjeblieft.

Geef mijn leven terug, naar waar ik ooit was, asjeblieft.

'sochtends als ik wakker word stap ik uit bed.
Ik loop naar mijn kledingkast, en kleed me aan.
Ik kijk naar mijn arm, en ik zie weer herinneringen.
Elk litteken heeft een gedachte, elk litteken doet me aan een moment denken.
Ik heb mensen pijn zien lijden, ik heb mensen zichzelf pijn zien doen. Ik heb angst gezien.
Hun angst en pijn is nu weg. Het zit in mij. Ik heb de angst en pijn overgenomen.
Ik poets mijn tanden. Ik ze gedag tegen mijn ouders. Ik ga naar mijn werk. Alsof er niets aan de hand is.
Oud 09-11-2005, 00:05
Verwijderd
Bericht aan alle opdringerige optimisten: Houd godverdomme uw klep dicht telkens als je wilt meedelen hoe makkelijk en plezant het wel niet is om gelukkig te zijn!

Natuurlijk is het plezant, maar makkelijk is dat zeker niet voor alle mensen en geloof me, ik zou ook graag gelukkig zijn en ik zou het ook graag op die makkelijke manier klaargespeeld krijgen. Maar dat gaat voor sommige mensen nu eenmaal NIET OP.

Dus als er ook maar iemand nog eens durft af te komen met een uitleg die ook maar in de verste verte insinueert dat ik het mezelf aandoe, scheld ik godverdomme die persoon de huid vol totdat hij begrijpt dat ik het niet leuk vind om down te zijn!

dank u
Oud 09-11-2005, 00:09
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
hmpf, t gaat al wer goed nu.
Vlagen
Oud 09-11-2005, 07:54
Verwijderd
@ijsklontje, heb ik ook wel vaker, zo'n stemmingswisselingen.
*knuf*

ot: Hm... Ik voel eigenlijk helemaal niks
Hoop dat ik de toetsen zometeen goed maak!
Oud 09-11-2005, 07:58
Skilly
Skilly is offline
Dat meisje gaat me helemaal zwart maken. Alleen omdat ik haar een onvoldoende gaf. Ja ze is ook de populaire meisje van de klas. Alle jongens staan achter haar en ik ga vandaag worden zwart gemaakt.

Waarom waarom vinden zer haar allemaal leuk ze doet aardig zodat je aardig terug tegen haar doet en als je bv gemeen doet wordt ze gek.

Kwam ze dreigen in het begin: wie me een onvoldoende geef maak me af.... Nou ik ben benieuwd.

De galg met haar
Oud 09-11-2005, 08:17
Miracle
Miracle is offline
Ik moet twee mensen echt nodig spreken. Voel me klote en ik weet even niet wat ik moet doen.
Oud 09-11-2005, 08:31
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 09-11-2005 @ 08:54 :
@ijsklontje, heb ik ook wel vaker, zo'n stemmingswisselingen.
*knuf*

ot: Hm... Ik voel eigenlijk helemaal niks
Hoop dat ik de toetsen zometeen goed maak!
Dankjewel. Die vlagen zijn gewoon heel irritant soms. Maar ik weet nu ook op welke momenten die er zijn

Succes met je toetsen!
Oud 09-11-2005, 08:39
rare kwast
rare kwast is offline
- > moet leren (moet moet moet)
- > moet antwoord krijgen (moet moet moet)
- > wil slapen (wil wil wil)

ga straks weer naar mn kamertje eindelijk! maar moet echt hard leren nu heb ook mn rooster tot 10 feb. binnen dat is ook niet wat
blegh!
en ga zaterdag ook nog stappen of zal ik afbellen?? toch geen zin
Oud 09-11-2005, 09:23
Verwijderd
ARGH! Ik wil niet uit mijn bed gebeld worden als ik een hele grappige droom heb!!
Oud 09-11-2005, 10:22
rare kwast
rare kwast is offline
*dumpt nog even een lading knuffels, lieve woordjes, belangstelling, zakdoeken en reserve knuffels*
Oud 09-11-2005, 11:38
Verwijderd
Stand by me

When the night has come
And the land is dark
And the moon
is the only light we'll see,
No, I won't be afraid,
No, I won't be afraid,
Just as long as you stand,
Stand by me.

So darling, darling,
Stand by me.
Oh, stand by me.
Oh, stand,
Stand by me,
Stand by me.

If the sky that we look upon
Should tumble and fall
Or the mountains
should crumble in the sea,
I won't cry, I won't cry,
No, I won't shed a tear,
Just as long as you stand,
Stand by me.

So darling, darling,
Stand by me.
Oh, stand by me.
Oh, stand,
Stand by me,
Stand by me.

Ik word zo vrolijk van dit nummer <3
Oud 09-11-2005, 12:22
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 09-11-2005 @ 11:22 :
*dumpt nog even een lading knuffels, lieve woordjes, belangstelling, zakdoeken en reserve knuffels*

OT: Gaat wel lekker eigenlijk. Maar dat leren..
Oud 09-11-2005, 12:51
Ruudje
Ruudje is offline
lekker is dat
ik hoor graag wat je uit te leggen hebt
Oud 09-11-2005, 13:41
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-11-2005 @ 15:11 :
Dank je

Waar heb jij hem weer ontmoet? Hij zei namelijk dat hij van mij wilde weten waar ik hem zou willen ontmoeten, maar dat vind ik nogal moeilijk..
Ik kwam mijn vader gewoon in Zwolle tegen. Hij zei al al maanden opzoek te zijn hij zou ook al maaaaanden visioenen van God hebben dat ie mij hier tegen zou komen.. Yeah right. ) .. Ik geloofde niet dat hij het was, hij moest z'n rijbewijs laten zien voordat ik hem geloofde Hij schijnt ergens in Friesland te wonen, dus ik verwachtte hem absoluut niet hier.. Hij nodigde me bij hem uit waar ik overigens niet op in ben gegaan.. (Er is teveel gebeurd, dat ligt nog te pijnlijk). Als ik mijn vader zou gaan meeten, zou ik samen met hem gaan lunchen. Een dinner lijkt me meer wat voor een vervolgafspraak.. Persoonlijk zou ik het buiten de deur houden en ergens in een gezellige, rustige lunchroom gaan zitten.

Succes!! Je mag me _altijd_ pm'en of toevoegen op msn joyce_4ever_u2[at]hotmail.com
Oud 09-11-2005, 13:45
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-11-2005 @ 15:28 :
Nee ik wil geen vriendin meenemen Ik ga denk ik zijn vrouw bellen omdat ik bang ben dat ik niet uit mijn woorden kom als ik hem aan de telefoon heb Misschien dat zij een idee heeft waar ik hem het beste kan ontmoeten...

Maar ik ben echt bang dat mn vader zich aan de kant voelt gezet door dit... Omdat ik nu mijn biologische vader ga leren kennen. Maar hij blijft natuurlijk altijd mijn vader Hij heeft me opgevoed... Hopelijk blijft hij dat ook denken..

Maar ik heb wel al sterk een vader gevoel bij mn biologische vader En ik ben dus bang dat dat sterker wordt als ik hem ontmoet... Ik moet dus zeker niet vergeten dat ik al een vader heb.

Maar zooo spannend
Mijn stiefvader zegt er open voor te staan, toch voelt het voor mij alsof ik hem te kort doe. Ik dat opzicht herken ik heel erg wat je zegt...
Oud 09-11-2005, 13:55
synclinorium
synclinorium is offline
lekker dagje vrij, HBO is in dat opzich best lekker. Heerlijk uitgeslapen, net mijn zusjes geholpen, beetje recht gemaakt en vanavond fitnessen en heb zin in het weekend as usual Gaat echt lekker de laatste tijd, niets om echt over te klagen
Oud 09-11-2005, 14:27
WolterB
WolterB is offline
hmpf, door al die verslagen heb ik veel te weinig tijd voor andere mensen, baal daar een beetje van

terwijl ik ook gewoon beter had kunnen plannen...
Oud 09-11-2005, 14:29
Gothic
Gothic is offline
ik weet bij god niet hoe ik dit tentamen ooit moet halen ... en dat terwijl ik overal heenga, alles maak, leer en voorbereid .
Oud 09-11-2005, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-11-2005 @ 15:29 :
ik weet bij god niet hoe ik dit tentamen ooit moet halen ... en dat terwijl ik overal heenga, alles maak, leer en voorbereid .
Dan haal je het toch heus wel
Waar gaat je tentamen over?
Oud 09-11-2005, 14:44
rare kwast
rare kwast is offline
ff snel vanuit enschede.. zo een sollicitatie weet niet eens waar ik moet zijn
er zijn twee vestigingen en en en dit wordt niets
geleerd heb ik ook al niet.. dus dat wordt een onvoldoende maandag en woensdag...
argh stomme stomme ik
Oud 09-11-2005, 15:22
kroot
kroot is offline
..........

I hope you don't feel just like me
Oud 09-11-2005, 15:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo, de glycolyse ken ik helemaal. Nu nog even uurtje/anderhalf uur verder met de laatste twee colleges, dan het oefententamen maken en dan ben ik klaar
Oud 09-11-2005, 16:11
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 09-11-2005 @ 15:42 :
Dan haal je het toch heus wel
Waar gaat je tentamen over?
Circulatie en dan met name het hart. Contactie via Na en Ka, ionkanalen en al die andere kanalen, werking van het ANZ op hart, werking van neurotransmitters en hun receptoren, regulatie en hemodynamiek, pompfunctiestoornissen en allerlei afwijkingen problemen en ziektes, vaatregulatie en stoornissen, en allerlei grafiekjes van hartritme bloeddruk hartminuutvolume vullingsdruk ed.

Veel fysiologie, biochemie ed. Dit tentamen wordt het 1e jaar het slechtste gemaakt en door de minste mensen gehaald.

Tnx iig.
Oud 09-11-2005, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-11-2005 @ 17:11 :
Veel fysiologie, biochemie ed. Dit tentamen wordt het 1e jaar het slechtste gemaakt en door de minste mensen gehaald.
Maar er zijn dus mensen die het wel halen.

En als jij leert en alles doet, enz. dan maak je de meeste kans om tot die mensen te behoren, lijkt me. Gewoon doorgaan met leren, enz. dus. Succes.
Oud 09-11-2005, 16:46
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Circulatie en dan met name het hart. Contactie via Na en Ka, ionkanalen en al die andere kanalen, werking van het ANZ op hart, werking van neurotransmitters en hun receptoren, regulatie en hemodynamiek, pompfunctiestoornissen en allerlei afwijkingen problemen en ziektes, vaatregulatie en stoornissen, en allerlei grafiekjes van hartritme bloeddruk hartminuutvolume vullingsdruk ed.

Tnx iig.
omg, wat een stof De anatomie van de hersenen is alleen al zooo complex (en dan heb je het alleen nog maar over wat ervan bekend is!)

Succes
Oud 09-11-2005, 16:50
Roosje
Roosje is offline
Ik heb behoefte aan een knuffel en aan donker en aan stilte.
Oud 09-11-2005, 17:40
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 09-11-2005 @ 17:46 :
omg, wat een stof De anatomie van de hersenen is alleen al zooo complex (en dan heb je het alleen nog maar over wat ervan bekend is!)

Succes
zo diep gaat het gelukkig nog niet ... maar de anatomie vd hersenen zal ik vast ook ooit moeten leren.
Oud 09-11-2005, 17:49
moon
moon is offline
Morgen krijgt ze de uitslag. Hopen dat alles goed is.

Vandaag werden ze weer boos op me. Er hoeft maar een verkeerd woord te vallen of ze beginnen weer over. Ik snap het wel, maar het doetme zo'n pijn.
Oud 09-11-2005, 18:03
Gothic
Gothic is offline
hopelijk weet ik het morgen...

Hopelijk valt het morgen allemaal mee. Hopelijk ga ik niet trillen of huilen ofzo. Hopelijk ben ik niet de enige en vinden ze me geen aansteller of wat dan ook als ik wel de enige ben. Het was vrijwillig zeiden ze. Hopelijk valt het mee... en hopelijk kan ik slapen.
Oud 09-11-2005, 18:32
Verwijderd
Deze week alle huiswerktoetsen inleveren en maandag tentamen...maar mijn lijf vertikt het een beetje om mee te werken. Nu maar weer aan de pijnstillers, hopelijk krijg ik dan net dat kleine beetje 'rust' die ik nodig heb om dingen af te maken en te leren en om morgen weer stage te gaan lopen. Ik kijk nu al uit naar de kerstvakantie...twee weken geen stage en school (niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat het veel energie kost en ik niet de energie heb om er in te stoppen wat ik wil ).

En als iemand een leuk baantje weet voor na mijn opleiding...?
Oud 09-11-2005, 18:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-11-2005 @ 18:40 :
zo diep gaat het gelukkig nog niet ... maar de anatomie vd hersenen zal ik vast ook ooit moeten leren.
De anatomie van de hersenen is hel (die van de craniale zenuwen is nog erger)

Neemt niet weg dat de stof die jij noemde ook niet echt tot mijn favoriete leerstof behoort. Succes ermee en houd in je achterhoofd: meer dan je best kan je niet doen
Oud 09-11-2005, 18:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pff, klaar (naja klaar, moet eigenlijk nog wat doen maar ik vind het wel mooi geweest) met biochemie. Heb net het oefententamen gemaakt en 25 van de 38 vragen goed, zou een 6.6 zijn Ben best tevreden mee eigenlijk. Als ik dat morgen haal ben ik echt uberblij

Ik hoop echt zo dat ik het haal. Ik ging er alsmaar vanuit dat ik het niet zou halen maar ik heb er nou zoveel tijd ingestoken en ik snap het allemaal best wel goed (alleen vaak net niet goed genoeg ) dus ik vind dat ik het eigenlijk wel mag halen. Ik heb wel alle geluk van de wereld nodig dus iedereen die wil duimen tussen 11.00 en 12.30 uur morgen alvast bedankt
Oud 09-11-2005, 18:48
Halflight
Halflight is offline
Omg hoe toffe dag wederrrom. Hoewel ik eigenlijk ziek ben naar school gesleept, en met allemaal populaire mensen getalkt en bij toneel zei de lerares dat ik sterk speelde en nu ben ik plannies aan het beramen om, jawel, morgen schoolziek te worden samen met mn beste vriendin. Yeahh.
Oud 09-11-2005, 20:37
JaJ
JaJ is offline
duidelijk niet eerlijk, duidelijk te verwachten. als ik nu eens wat leerde van die dingen ^^.

wat is het lang geleden dat ik echt jongw as trouwens. Natuurlijk ben ik pas 18, maar ik wou dat ik me in mijn broertje kon inleven.
Oud 09-11-2005, 21:33
WolterB
WolterB is offline
Bijna klaar met verslag, lig voor mijzelf nog steeds op schema om he toptijd af te krijgen
Nu nog benieuwd naar het resultaat.

En morgen tentamen, weinig geleerd door bovenstaande, maar ik heb er vertrouwen in.
Oud 09-11-2005, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Circulatie en dan met name het hart.
Bij ons kwam dat blok pas later in het jaar, dus dan had je al een hoop stof gehad.. dat scheelde wel denk ik. Maar succes, en als je alles gewoon gevolgd hebt komt alles goed!
Oud 09-11-2005, 21:43
Stefanie
Stefanie is offline
If I was standing by you
How would you feel?
Knowing your love's decided
And all love is real

Don't you cry tonight baby!
Oud 09-11-2005, 22:08
Hawahaai
Hawahaai is offline
Er zit een giga-knoop in mijn hoofd... En van de ene kant sta ik achter wat ik deed, van de andere kant was het erg dom.
Oud 09-11-2005, 22:23
Nocturnal
Nocturnal is offline
pfff, mijn verkering is uit... en ik vind het prima, maar ik mis dingen! En dan bedoel ik niet alleen sex... gewoon... liefde, knuffels, warmte... damn wat klink ik gay!
Oud 09-11-2005, 23:12
cagie
cagie is offline
Citaat:
moon schreef op 09-11-2005 @ 18:49 :
Morgen krijgt ze de uitslag. Hopen dat alles goed is.

Vandaag werden ze weer boos op me. Er hoeft maar een verkeerd woord te vallen of ze beginnen weer over. Ik snap het wel, maar het doetme zo'n pijn.
Ik hoop ook dat de uitslag goed is... *knuffel*

Pff wil eigenlijk slapen maar ben weer veel te veel aan het nadenken. Naar mate R. en ik langer uit elkaar zijn zie ik steeds meer in dat er zo ontzettend veel mis was met onze relatie en dat zijn jaloezie gewoon niet normaal was. Maar ja wist ik veel, het was mijn allereerste relatie. Maar ik snap nu niet echt meer waarom ik me door hem zo in mijn vrijheid liet beperken. Hij wilde niet dat ik uit ging, dan deed ik dat niet. Hij wilde dat ik geen "laag" uitgesnede shirtjes droeg (tenminsten zijn definitie van laag uitgesneden dus eigenlijk was zo'n beetje alles dat lager kwam als mijn sleutelbenen in zijn ogen al niet goed) dan deed ik dat ook niet. Hij wiste nummers uit mijn telefoon. Hij wiste emailadressen uit mijn msn. En nog veel meer van dat soort dingen. En ik liet dit gewoon toe. Het is dus echt waar, liefde maakt blind. Want als ik er nu op terug kijk was ik echt ontzettend blind. Dat ik nooit in de gaten heb gehad dat hij me zo controleerde begrijp ik nu gewoon eigenlijk al niet meer. Maar ja heb ook hele leuke tijden met hem gehad. Achteraf was onze relatie zo enorm heftig. We konden intens heftig ruzie maken en zelfs zo erg dat ik hem op sommige momenten bijna aanvloog van woede terwijl ik dat verder nooit heb en we konden echt intens gelukkig met elkaar zijn. Er waren eigenlijk altijd hoge pieken of enorme dalen maar nooit iets daar tussen in.
Ben inmiddels eigenlijk wel weer blij dat ik ruim 2 maanden geleden besloot om het uit te maken. Vind het alleen soms niet makkelijk, mis hem op sommige momenten behoorlijk maar ja dat zal ooit ook wel weer over gaan. Kan niet na een relatie van 2,5 jaar verwachten dat ik hem plots helemaal niet meer mis. Heb toch ontzettend veel met hem gedeeld.
Vind het lief van E. dat hij me aan het lachen probeert te maken. Ik ken hem nog maar zo kort maar zoals nu lijkt het net alsof hij me al heel lang kent. Best wel raar eigenlijk.
Ga maar eens proberen te slapen. Moet morgen nog even flink leren voor mijn tentamen vrijdag. Maar dan ben ik er daarna wel weer even vanaf.
Oud 09-11-2005, 23:25
Verwijderd
*diepezucht* stom...
Oud 10-11-2005, 06:20
Roosje
Roosje is offline
Mijn iPod is aan het crashen.

En ik moet zo naar school en vannacht was raar en alles. Bah.

Regels voor berichten