Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2005, 02:35
Verwijderd
@TS

Ijdelheid is een volkomen menselijke eigenschap (niet alleen vrouwelijk of homofiel).

Ik ben heteroseksueel, heb niet echt veel serieuze relaties gehad, trek me weinig aan van wat mensen van me vinden, en gebruik toch veel verzorgingsproducten, draag mooie kleren en besteed er veel tijd aan om dit uit te zoeken, puur en alleen omdat ik dat zelf fijn vind.

Wat is dat toch voor een prehistorische, calvinistische opvatting?

Dat jij dit niet doet geeft jou toch niet het recht om anderen hierover te bekritiseren?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 12:43
Counterfeit
Counterfeit is offline
mooi boys taking over
Oud 28-12-2005, 11:07
Pim89
Pim89 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 29-11-2005 @ 21:43 :
Het gaat erom hoe het wordt aangeprezen (opgedwongen bijna) door de media.
Het is jou zwakte daaraan toe te geven

Afijn, ik ben electriciën in de bouw en scheer me bijna elke dag, gebruik brylcreem voor m'n haar, deo en tandenpoetsen uiteraard en soms een body lotion op m'n gezicht (droge huid van scheren).

Ben ik een mietje nu?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 11:47
Counterfeit
Counterfeit is offline
ja
Oud 28-12-2005, 13:00
Pim89
Pim89 is offline
Citaat:
Counterfeit schreef op 28-12-2005 @ 12:47 :
ja
Dan hou ik het geen dag op mn werk uit :')
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 14:10
Verwijderd
De TS ziet volgens mij overal homo's. Wat pim89 doet hoort naar mijn idee tot een redelijk elementaire vorm van lichaamsreiniging/verzorging.

Ik zal er ook nog eens aan toevoegen dat ik elke vijf weken mijn wenkbrauwen laat epileren, een heleboel designer eau de toilettes heb, mijn hele plankje vol heb staan met verzorgingtroep, meer kleren heb dan menig meisje dat ik ken, elke dag een uur nodig heb om te douchen / aan te kleden, mijn kam overal mee naar toe neem, lang bezig ben om kleren uit te zoeken, shoppen geweldig vind, er niet voor terugdeins mijn emotionele kant te laten zien, maar....................... *tromgeroffel*..........me toch echt alleen seksueel aangetrokken voel tot vrouwen en niet meegegaan ben met jouw zogenaamde mediahype; omdat ik dit al jaren doe.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 15:00
Pim89
Pim89 is offline
Citaat:
thomas_katz schreef op 28-12-2005 @ 15:10 :
De TS ziet volgens mij overal homo's. Wat pim89 doet hoort naar mijn idee tot een redelijk elementaire vorm van lichaamsreiniging/verzorging.

Ik zal er ook nog eens aan toevoegen dat ik elke vijf weken mijn wenkbrauwen laat epileren, een heleboel designer eau de toilettes heb, mijn hele plankje vol heb staan met verzorgingtroep, meer kleren heb dan menig meisje dat ik ken, elke dag een uur nodig heb om te douchen / aan te kleden, mijn kam overal mee naar toe neem, lang bezig ben om kleren uit te zoeken, shoppen geweldig vind, er niet voor terugdeins mijn emotionele kant te laten zien, maar....................... *tromgeroffel*..........me toch echt alleen seksueel aangetrokken voel tot vrouwen en niet meegegaan ben met jouw zogenaamde mediahype; omdat ik dit al jaren doe.
Danku en you go dude!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 16:19
juno
juno is offline
Aan de ene kant fijn, een mooie man, maar ook lastig, want jij pikt dus altijd de badkamer en de spiegel in....
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 16:46
Pim89
Pim89 is offline
Citaat:
juno schreef op 28-12-2005 @ 17:19 :
Aan de ene kant fijn, een mooie man, maar ook lastig, want jij pikt dus altijd de badkamer en de spiegel in....
Ben maar 15 minuutjes bezig van douchen tot luchtje opdoen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 17:55
RoB!N
RoB!N is offline
Die men expert zooi is anders wel fijn Vooral dat scheerschuim is stukken beter.

Dus boeit mij niet wat iedereen er van vindt maar als je het eens hebt gebruikt blijf je dr wel bij
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 21:57
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
als het dan toch zo'n hype wordt kun je maar beter je smoel gaan verzorgen voor je vriendin achter 'zo'n nicht' aanloopt

jeezes,vrouwen worden door de media al veel langer en veel meer bestookt met 'je moet dit en dat doen anders ben je niet mooi'-gedoe(het zelfbeeld van jonge beinvloedbare meisjes compleet kelderend).Jij verwacht toch ook van je vriendin dat ze er goed uitziet,wat doet je denken dat meisjes geen aantrekkelijke man willen dan?(we doen er allessinds genoeg voor in de plaats he) Wij waxen al jaren onze benen en bikini lijn voor jullie, epileren onze wenkbrauwen, ruïneren onze huid met make-upp spul en spenderen een groot deel van onze tijd en ons geld (die we aan leukere dingen zouden kunnen uitgeven) aan spulletjes om vervolgens de schade te herstellen. vanaf dat de media meer inspeelt op mannen komt er gezeik van types zoals jij,terwijl er van mannen veel minder verwacht wordt (voor vrouwen is er een gigantische maatschappelijke druk, je doet mee aan dit gedoe,anders ben je al snel een outkast,voor mannen geld dit nauwelijks), wij hebben het over voor jullie(meer zelfs), dus be a real man and not a sissy,stop met zeuren en deal with it babe. een creme opsmeren is het eind van de wereld niet,in tegendeel,het is volledig pijnloos,en soms als je er voor openstaat zelfs aangenaam, probeer het eens zou ik zeggen.Zelfde met kleren kiezen,als je shirt daadwerkelijk bij je broek past is dat echt zo gay nog niet.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 22:10
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 29-12-2005 @ 22:57 :
als het dan toch zo'n hype wordt kun je maar beter je smoel gaan verzorgen voor je vriendin achter 'zo'n nicht' aanloopt

jeezes,vrouwen worden door de media al veel langer en veel meer bestookt met 'je moet dit en dat doen anders ben je niet mooi'-gedoe(het zelfbeeld van jonge beinvloedbare meisjes compleet kelderend).Jij verwacht toch ook van je vriendin dat ze er goed uitziet,wat doet je denken dat meisjes geen aantrekkelijke man willen dan?(we doen er allessinds genoeg voor in de plaats he) Wij waxen al jaren onze benen en bikini lijn voor jullie, epileren onze wenkbrauwen, ruïneren onze huid met make-upp spul en spenderen een groot deel van onze tijd en ons geld (die we aan leukere dingen zouden kunnen uitgeven) aan spulletjes om vervolgens de schade te herstellen. vanaf dat de media meer inspeelt op mannen komt er gezeik van types zoals jij,terwijl er van mannen veel minder verwacht wordt (voor vrouwen is er een gigantische maatschappelijke druk, je doet mee aan dit gedoe,anders ben je al snel een outkast,voor mannen geld dit nauwelijks), wij hebben het over voor jullie(meer zelfs), dus be a real man and not a sissy,stop met zeuren en deal with it babe. een creme opsmeren is het eind van de wereld niet,in tegendeel,het is volledig pijnloos,en soms als je er voor openstaat zelfs aangenaam, probeer het eens zou ik zeggen.Zelfde met kleren kiezen,als je shirt daadwerkelijk bij je broek past is dat echt zo gay nog niet.
Make-up bij vrouwen vind ik dan ook hoerig, opzouten ermee dus
Net als de meeste kleding die in de 'mode' is. Die achterlijke bontlaarsjes bijvoorbeeld, iemand met ook maar een beetje zelfrespect gaat dat toch niet dragen? Of je moet een eskimo zijn natuurlijk... maar dat zijn ze niet, dus DOE NORMAAL!
Heel die hype rondom het zogenaamde 'ideaalbeeld' voor vrouwen vind ik ook helemaal niets, met zo'n britney spears achtig iets wil ik ook niet gezien worden
En als m'n vriendin achter zo'n nicht aan loopt moet ze dat lekker zelf weten, dan weet ik dat ik te goed ben, weer een mooie egoboost
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 22:28
debieltje nr 1
Citaat:
MTpower schreef op 29-12-2005 @ 23:10 :
hmmz,wijs jij er eerder in dit topic niet op dat jouw vriendin zo'n meisje is die 3 uren nodig heeft om zich klaar te maken? weet zij dat jij er zo over denkt,anders zou ik haar dit even melden,kun je haar in 5 seconden ontelbare uren werk besparen

Citaat:
Net als de meeste kleding die in de 'mode' is. Die achterlijke bontlaarsjes bijvoorbeeld, iemand met ook maar een beetje zelfrespect gaat dat toch niet dragen? Of je moet een eskimo zijn natuurlijk... maar dat zijn ze niet, dus DOE NORMAAL! [/B]
ik ben akkoord over de bontlaarsjes,dat zijn serieus lelijke gedrochten,maar een afgewassen doch makkelijk zittend trainingspak uit de jaren 80 bv. is minstens even lelijk

Citaat:
Heel die hype rondom het zogenaamde 'ideaalbeeld' voor vrouwen vind ik ook helemaal niets, met zo'n britney spears achtig iets wil ik ook niet gezien worden [/B]
dus jij vind het zelfs geen klein beetje jammer als uw vriendin net zoals een man dr benen niet scheert,dr oksels niet scheert,dr haar niet kamt en helemaal niet op dr gewicht let (in het geval ze aanleg tot verdikken zou hebben),je weet toch dat die benen niet van nature zo glad zijn he

Citaat:
En als m'n vriendin achter zo'n nicht aan loopt moet ze dat lekker zelf weten, dan weet ik dat ik te goed ben, weer een mooie egoboost [/B]
yeah right. Dit is een even debiele uitspraak als 'de laatsten zullen de eersten zijn',als je het realistisch bekijkt klopt die uitspraak voor geen meter en dient het enkel en alleen om uzelf te troosten en te tonen aan anderen dat je je er zogezegd geen reet van aantrekt
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 22:33
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
MTpower schreef op 29-12-2005 @ 23:10 :
Net als de meeste kleding die in de 'mode' is. Die achterlijke bontlaarsjes bijvoorbeeld, iemand met ook maar een beetje zelfrespect gaat dat toch niet dragen? Of je moet een eskimo zijn natuurlijk... maar dat zijn ze niet, dus DOE NORMAAL!
Heel die hype rondom het zogenaamde 'ideaalbeeld' voor vrouwen vind ik ook helemaal niets, met zo'n britney spears achtig iets wil ik ook niet gezien worden
En als m'n vriendin achter zo'n nicht aan loopt moet ze dat lekker zelf weten, dan weet ik dat ik te goed ben, weer een mooie egoboost
tsja, iedereen heeft zo z'n eigen mening hè, ik blijf het gewoon fantastisch vinden om een mooie opgemaakte verzorgde vrouw te zien, het kan me echt niet veel schelen of ze bontlaarsjes of want dan ook in die trant aan heeft, daar komt bij dat ik britney spears er ook errg mooi uit vind zien als ze een beetje opgemaakt is...
...en als je me nu wilt excuseren ga ik m'n gezicht even reinigen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 22:39
debieltje nr 1
Citaat:
Encrypted schreef op 29-12-2005 @ 23:33 :
daar komt bij dat ik britney spears er ook errg mooi uit vind zien als ze een beetje opgemaakt is...
ik moet wel zeggen,bij Britney Spears is dat niet 'een beetje', bij Britney Spears zijn dat hele lagen plamuursel.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 23:13
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 29-12-2005 @ 23:28 :
dus jij vind het zelfs geen klein beetje jammer als uw vriendin net zoals een man dr benen niet scheert,dr oksels niet scheert,dr haar niet kamt en helemaal niet op dr gewicht let (in het geval ze aanleg tot verdikken zou hebben),je weet toch dat die benen niet van nature zo glad zijn he
Ik heb nergens gezegd dat algemene verzorging uit den boze is
Net als bij mannen: scheren, dagelijks wassen, deodorant en een beetje gel ofzo in de haren horen gewoon bij algemene verzorging, dat doe je gewoon om een beetje fatsoenlijk voor de dag te komen [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Pim89 schreef op 28-12-2005 @ 12:07 :
Het is jou zwakte daaraan toe te geven

Afijn, ik ben electriciën in de bouw en scheer me bijna elke dag
En ik als advocaat scheer me nog niet eens om de twee dagen
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 08:48
Vice
Vice is offline
Citaat:
MTpower schreef op 30-12-2005 @ 00:13 :
Ik heb nergens gezegd dat algemene verzorging uit den boze is
Net als bij mannen: scheren, dagelijks wassen, deodorant en een beetje gel ofzo in de haren horen gewoon bij algemene verzorging, dat doe je gewoon om een beetje fatsoenlijk voor de dag te komen
[/B][/QUOTE]
Eindelijk een man die zijn benen scheert.
Oud 30-12-2005, 15:55
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 29-12-2005 @ 22:57 :

Ik maak me al jaren niet op, alleen als ik ineens een bui heb, en dat komt heus niet vaak voor. En nee, ik heb niet veel vriendinnen, maar dat maakt me geen outcast (wel veel vrienden btw), slechts een outcast uit de breezerslet-wereld, en ik ben maar wat blij dat die meisjes me met rust laten zeg...

Edit: Ik vind iedereen die zich niet kan handhaven zonder het uiterlijk aan een groep aan te passen stiekem best zwak. Val maar over me heen, zeg dat mensen groepsdieren zijn, maar ik volg al jaren mijn eigen stijl, en het heeft me alleen maar goed gedaan.
Oud 30-12-2005, 21:38
debieltje nr 1
Citaat:
Meadow schreef op 30-12-2005 @ 16:55 :
Ik maak me al jaren niet op, alleen als ik ineens een bui heb, en dat komt heus niet vaak voor. En nee, ik heb niet veel vriendinnen, maar dat maakt me geen outcast (wel veel vrienden btw), slechts een outcast uit de breezerslet-wereld, en ik ben maar wat blij dat die meisjes me met rust laten zeg...

Edit: Ik vind iedereen die zich niet kan handhaven zonder het uiterlijk aan een groep aan te passen stiekem best zwak. Val maar over me heen, zeg dat mensen groepsdieren zijn, maar ik volg al jaren mijn eigen stijl, en het heeft me alleen maar goed gedaan.
laat je beenhaar groeien,je okselhaar groeien,knip je haar kei-kort omdat dat lekker gemakkelijk zit en kom dan eens zeggen dat je geen enkele sociale druk ervaart wat 'uiterlijk' betreft,want dan zal ik je volledig geloven (en je gek verklaren,doch bewondering hebben voor je volharding )
Mooie mensen worden beter behandeld in onze maatschappij,dat is pijnlijk,dat is unfair,ook ik erger me er rot aan,maar het is zo en als enkelling kun je daar niet veel tegen beginnen dus kun je op dat vlak maar beter enigzins meegaan met de flow,dat je je voorkomen extra verzorgt wil trouwens niet zeggen dat je op britney spears moet lijken,jezelf in een wandelend picasso-schilderij moet veranderen of geen eigen stijl kunt hebben.
(don't get me wrong,ook ik ben een outcast wat de breezerslet-wereld betreft)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 22:52
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 30-12-2005 @ 22:38 :
laat je beenhaar groeien,je okselhaar groeien,knip je haar kei-kort omdat dat lekker gemakkelijk zit en kom dan eens zeggen dat je geen enkele sociale druk ervaart wat 'uiterlijk' betreft,want dan zal ik je volledig geloven (en je gek verklaren,doch bewondering hebben voor je volharding )
Mooie mensen worden beter behandeld in onze maatschappij,dat is pijnlijk,dat is unfair,ook ik erger me er rot aan,maar het is zo en als enkelling kun je daar niet veel tegen beginnen dus kun je op dat vlak maar beter enigzins meegaan met de flow,dat je je voorkomen extra verzorgt wil trouwens niet zeggen dat je op britney spears moet lijken,jezelf in een wandelend picasso-schilderij moet veranderen of geen eigen stijl kunt hebben.
(don't get me wrong,ook ik ben een outcast wat de breezerslet-wereld betreft)
Ik scheer regelmatig mijn okselhaar en/of beenhaar niet, als ik daar geen zin in heb. Heb er inderdaad ook over gedaht om mijn haar erg kort te laten maken, alsin: minimeteren. So what?

Zelfs al zou ik misschien leuker worden gevonden als ik meer aan mijn uiterlijk zou doen, daar wil ik zo min mogelijk op gewaardeerd worden. Dus dan kun je beter doen waar je zelf trek in hebt, en kijken wie je nog waardeerd, dat gaat tenminste over jou.

En uiteraard gebruik ik wel deo, en ben ik schoon en fris, maar ook dat hefet bij mij weinig te maken met wat anderen ervan vinden. Je moet je lichaam goed verzorgen...

Des al niet te min doe ik dit ook niet altijd. Ik voel ook die druk wel. Als ik naar een begrafenis moet, zal ik er piekfijn uitzien, omdat dat van me verwacht wordt, maar ook uit respect voor de overledene.

Regels voor berichten