Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2005, 20:11
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Scatterbrain schreef op 20-12-2005 @ 18:53 :
huhuh, sjoerd, jij en je biertje zijn elkaar zaterdag misgelopen
Weet ik, maar ik moest even m'n geld bewaren voor de dag erna en ik was stiekem heeel erg brak van de de donderdag en vrijdag.
Zondag gelukkig de schade ruimschoots ingehaald .
Oud 21-12-2005, 12:13
idontcare
idontcare is offline
ik stond gister onder de douche en toen wilde ik scheerschuim op mn badspons doen ipv douchegel en toen dacht ik ook omgwtf.
Oud 21-12-2005, 17:55
Mephisto
Mephisto is offline
toen ik vanmiddag een brief in de brievenbus aan de overkant van de straat ging mikken kwam ik tot de ontdekking dat je daar mijn muziek letterlijk kan verstaan
Oud 21-12-2005, 18:30
snoodaard
snoodaard is offline
Dat kutverhaal in de eerste post. Godver ik heb de tijd niet om die shit te lezen.
Oud 27-12-2005, 16:24
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Toen ik acht was, wilde ik eens kijken of ik wel een beetje met links kon schijven. Dus, ik zat heel intensief moeilijk te doen en mijn naam op te schrijven. Toen was ik klaar en besefte ik toen ik naar het slordige gekrabbel keek, 'hè? Heb ik dat nou met rechts geschreven?' En het bleek nog zo te zijn ook.
Oud 27-12-2005, 16:36
kuik
kuik is offline
ik zet mn fiets normaal altijd bij de bushalte zo dicht mogelijk bij mijn huis en toen stapte ik pas uit bij de halte en toen zag ik mijn fiets nergens staan, dus ik dacht 'OMG mn fiets is gestolen!' toen bedacht ik me dat ik m die ochtend 3 haltes verderop had gezet dus toen moest ik nog een kkeind lopen.

en ik heb ook altijd dat ik iets kwijt ben en dan zoek ik het hele huis af terwijl ik het dan gewoon in mn zak heb gestopt of in mn hand heb.

en vandaag heb ik dus een hele tijd met een man zitten praten voor mn werk en toen ging ik weg en toen zat ik er op de fiets over na te denken en toen kon ik me zijn gezicht dus echt totaal niet meer herinneren terwijl ik m echt 5 minuten geleden nog gezien had
Oud 28-12-2005, 09:25
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
kuik schreef op 27-12-2005 @ 17:36 :
ik zet mn fiets normaal altijd bij de bushalte zo dicht mogelijk bij mijn huis en toen stapte ik pas uit bij de halte en toen zag ik mijn fiets nergens staan, dus ik dacht 'OMG mn fiets is gestolen!' toen bedacht ik me dat ik m die ochtend 3 haltes verderop had gezet dus toen moest ik nog een kkeind lopen.
Zoiets had ik ook wel eens gehad.
Ik zette voor school mijn fiets (dat dacht ik ten minste) voorin het fietsenrek. Na school ging ik naar mijn fiets, half uur staan zoeken en toen bleek 'ie achterin te staan (Misschien gewoon verplaatst door een stel idioten )
En de volgende dag had ik weer zoiets. Alleen toen bleek ie gewoon gejat te zijn.
Hij lag een eindje verderop in de bosjes of zo, de concierge had hem gevonden. (Ik vraag me nog steeds af wat de concierge doet in de bosjes? )
En bij de hockeytraining paste de ketting van mijn fiets niet om het rek heen. Dus ik dacht, screw 'em, hoe groot is de kans nou dat hij nog eens word gestolen?
En die kans bleek redelijk groot te zijn.
Oud 29-12-2005, 07:58
Verwijderd
Mijn WTF moment van gisteravond was toen ik de wc-rol in het toilet gooide in plaats van het stukje papier.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 10:42
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik stapte vanmorgen serieus met twee benen in 1 broekspijp, en toen viel ik
Oud 29-12-2005, 10:51
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Scatterbrain schreef op 29-12-2005 @ 11:42 :
Oud 29-12-2005, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Scatterbrain schreef op 29-12-2005 @ 11:42 :
heheh
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 21:34
*amélie*
*amélie* is offline
Vanmiddag was ik met een vriendin aan het verhuizen en reden we met de auto een straatje in. Dat werd geblokkeerd door een auto die stilstond. De bestuurder zat voorover, dus wij dachten dat ie onwel was geworden o.i.d. Dus ik de auto uit om ff te kijken zit ie godverdomme midden op de weg een lijntje te snuiven. WTF
Oud 29-12-2005, 23:45
655321
655321 is offline
Scatterbrain ownt dit topic mensen. Mijn meisje he. Echt iets om trots op te zijn. <3
Oud 30-12-2005, 18:56
lodemai
lodemai is offline
volgens mij heet ze 'scatterbrain' met een goeie reden...

ik stond gisteren heel vrolijk (WTF?! ansich) op, zet thee, wandel vrolijk de badkamer in en doe m'n lenzen in. ik kijk in de spiegel, wrijf een keer in m'n ogen... word vervolgens wakker en lig in bed in m'n ogen te wrijven: khad alles gedroomd. de hele dag met zo'n insane WTF-gevoel rondgelopen dat ik echt overal tegenaan liep. including other people.

in een vaag, alto-dinges cd-winkeltje vantevoren even vragen voor de zekerheid of ze cd-bonnen aannemen. ja, dus ik cd's uitzoeken. kom ik weer bij die dude, vraag ik zeer onnozel: 'nemen jullie cd-bonnen aan?' like, d'oh!
Oud 31-12-2005, 15:11
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 29-12-2005 @ 22:34 :
Vanmiddag was ik met een vriendin aan het verhuizen en reden we met de auto een straatje in. Dat werd geblokkeerd door een auto die stilstond. De bestuurder zat voorover, dus wij dachten dat ie onwel was geworden o.i.d. Dus ik de auto uit om ff te kijken zit ie godverdomme midden op de weg een lijntje te snuiven. WTF
Doet me denken aan de vriend van een vriendin van me. Hij was uitgeweest en had zoveel gedronken dat hij uiteindelijk niet meer naar huis kon rijden. Hij had maar ergens zn auto geparkeerd en was op zn stuur in slaap gevallen. De buurtbewoners dachten echter dat hij dood was en hebben toen de politie gebeld. Toen had de politie hem maar naar huis gereden
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 01:29
Verwijderd
ik irc zoveel dat ik standaard overal met mn rechtermuisknop op klik om het te slappen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 01:06
Outlaw
Outlaw is offline
ik zocht net mijn fietssleutel in mijn broekzak terwijl ik hem in mijn mond had.
Oud 08-01-2006, 01:23
grandmommy
grandmommy is offline
ik had net een niesaanval en die duurde ongeveer vijf minuten. ik heb denk ik in totaal een keer of 25 geniesd. dat was wel zwaar WTFFFFFF
Oud 08-01-2006, 01:23
Outlaw
Outlaw is offline
pfff dat is niets
Oud 08-01-2006, 01:26
grandmommy
grandmommy is offline
nou het was heel beangstigend

en nog een omg wtf is dat ik over precies twee weken en twintig minuten jarig ben.
Oud 08-01-2006, 15:53
ZerO
ZerO is offline
gisteren ging ik mijn mobiel opladen en ik zag dat mijn mobiel maar niet wilde opladen
dus ik begon te gillen want ik dacht HOE KAN DAT NOU WEER. Wat blijkt mijn oplader zat niet in het stopcontact
Oud 10-01-2006, 13:47
da leentjuh
da leentjuh is offline
Gisteren keek ik Oprah, zag ik een mens dat ongeveer de helft aan volume heeft op tietgebied vergeleken met mij, had ze maat 70E Dat is mijn maat En ze had ook de beha aan die ik wou gaan kopen.

En vanmorgen knalde er een auto bovenop de onze, dus nou is mn fietsje kapot, die zat achterop de auto. Kan niet meer gemaakt worden
Oud 10-01-2006, 13:52
botulismf
botulismf is offline
Ik smeerde vanochtend abuisievelijk douchegel in mijn haar en shampoo op mijn huid.
Oud 10-01-2006, 14:13
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik was vanochtend zeker een kwartier heel boos op zoek naar een hemdje die ik gewoon al aan had
Oud 10-01-2006, 17:49
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
WTF, net dacht ik dat ik huiswerk aan het maken was, kom ik er achter dat ik een sudoku aan het maken ben.
Oud 10-01-2006, 18:00
]{ing
]{ing is offline
Ik dacht laat ik stoppen met roken maar na welgeteld vijf uur heb ik het opgegeven . Hoezo doorzettingsvermogen?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 13:22
Skilly
Skilly is offline
Het was al laat voor school. En ik zat te de heletijd me huisleutels te zoeken. En ik maar WTF hoe ver kan ik die sleutel nou hebben gelegd? Het was net in mijn handen. Toen ik even naar me hand keek en zag dat ik het idd nog in me handen had

In het lab. Moest ik een bekerglasje op de aanrecht zetten. En de inhoud in de gootsteen. Wat deed ik? Inhoud op de aanrecht gegooit (was water) en bekerglas in de gootsteen gelegd.
Oud 11-01-2006, 13:57
June bug
June bug is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 10-01-2006 @ 14:47 :
Gisteren keek ik Oprah, zag ik een mens dat ongeveer de helft aan volume heeft op tietgebied vergeleken met mij, had ze maat 70E Dat is mijn maat En ze had ook de beha aan die ik wou gaan kopen.
Haha ja dat was best vaag, echt vrouwen met 'normale' borsten die een extreem grote maat bleken te hebben. Dan ga je toch echt twijfelen aan je eigen cupmaat

edit: mijn wtf van vandaag was dat er een dood kinderlijkje is gevonden in dommelen en dat ligt hier vlakbij

Laatst gewijzigd op 11-01-2006 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 16:17
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
June bug schreef op 11-01-2006 @ 14:57 :
edit: mijn wtf van vandaag was dat er een dood kinderlijkje is gevonden in dommelen en dat ligt hier vlakbij
Sorry, ik wist niet precies waar je woont anders had ik 't vuilnis even persoonlijk aan je overhandigd
Oud 11-01-2006, 16:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
June bug schreef op 11-01-2006 @ 14:57 :
mijn wtf zou zijn als het een levend kinderlijkje was.

Een makker van me heeft zn ouderlijk huis in betreffende straat dus ik ben benieuwd naar de sappige details Vanavond allemaal Hart van NL op!
Oud 11-01-2006, 16:45
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Mijn 1911 kwam eindelijk aan met de post. \m/

En nu ben ik ziek, kutzooi.
Oud 12-01-2006, 10:44
Project 50
Project 50 is offline
Ik werd om een uur of half 12 wakker en dacht dat ik maar een half uurtje geslapen had, maar het bleken er 24 en een half uur te zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 11:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was gisteren na middernacht pas thuis van m'n werk, en ze hadden me vandaag om 7 uur alweer ingeroosterd, dus ik kon on 5 uur m'n bedje al weer uit. Nu ben ik vertiefd.
Oud 12-01-2006, 11:55
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 10-01-2006 @ 15:13 :
ik was vanochtend zeker een kwartier heel boos op zoek naar een hemdje die ik gewoon al aan had
dat heb ik soms met mijn bril OMG
Oud 12-01-2006, 12:04
botulismf
botulismf is offline
Ik liep eergisteren over straat naar de albert heijn om boodschappen te doen en toen was ineens het ZEBRAPAD weg. Van de ene dag op de andere.
Oud 12-01-2006, 12:27
Verwijderd
hoelang heb je toen aan de kant van de weg gestaan voordat je over durfde te steken Jorge?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 12:33
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Fake schreef op 12-01-2006 @ 13:27 :
hoelang heb je toen aan de kant van de weg gestaan voordat je over durfde te steken Jorge?
Ik ben maar terug naar huis gegaan, ik pas me makkelijk aan.
Oud 12-01-2006, 14:39
*oma*
*oma* is offline
haha
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 19:34
grasblater
grasblater is offline
Ik neem regelmatig een deurpost mee in het voorbijgaan, ben al meerdere keren ergens in m'n pyama verschenen, mijn schoenen vergeten aan te trekken, en iets gezocht terwijl ik het in m'n hand had.
Mezelf bijna in de fik gestoken door een kapot kacheltje, een volle beker verkeerd om oppakken (d'oh.), me afvragen waarom er geen geluid uit m'n cdspeler komt, terwijl ik hem niet aan heb staan...

Zo kan ik nog wel even doorgaan...
Oud 15-01-2006, 23:57
matt trakker
matt trakker is offline
Roxane:

In de gezelligste buurt in lombok
zolder kamer etage, huurprijs 490 euro
een oppervlakte van 20m2.

Oud 16-01-2006, 14:55
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 16-01-2006 @ 00:57 :
Roxane:

In de gezelligste buurt in lombok
zolder kamer etage, huurprijs 490 euro
een oppervlakte van 20m2.

490
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 15:17
matt trakker
matt trakker is offline
ik ga roxane verhuren om zelf een kamer te kunnen huren denk ik, interesse rutger?
Oud 16-01-2006, 15:28
Verwijderd
hey ik wil niet gaan steuken he ;P
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 13:48
botulismf
botulismf is offline
Het vogelbekdier, je zou haast vergeten dat hij echt bestaat:

Oud 17-01-2006, 14:01
grandmommy
grandmommy is offline
hahahaha
Oud 17-01-2006, 15:04
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
omg die zijn echt zo lieff

het gebeurt wel eens vaker maar vannochtend stapte ik in de verkeerde bus omdat ik aan de telefoon was en niet oplette. kwam er veels te laat achter en kon vervolgens uit stappen om 25 minuten te wachten tot de volgende bus die terug ging.
Oud 17-01-2006, 16:33
Verwijderd
ehh ik werk in een restaurant in de bediening, en als het niet druk is, dan gaat er wel eens iemand uit de keuken 'voor de gein' naar voor (naar ons dus) bellen om een tafel te bespreken voor 1000 man ofzo

gister toen ging de telefoon, het was niet druk, en die gast zei iest van: hee hallo? met zo'n super wazige stem. dus ik meteen lachen: "HAAAAAAAAAAAAA!" hij zo van ehhh hallo? dus ik weer, haha ja zeg het maar! hij: ik wil graag een tafel voor 2, of 4. (hij had écht een vage stem) dus ik: ja, of 36. hij: ja of 75. ik: ja of 91, 'hahaha' allemaal lachen. en toen zei die nee ik wil 1 tafel bij de bar. ik zo jaajaaja, 1 tafel van 91 haha daag

en toen hing ik op.

het was iemand die wilde komen eten.
hij had keelkanker gehad.

Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 16:37
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
dat is erg dom van je..
Oud 17-01-2006, 16:41
Verwijderd
jep I know

het scheelde dat hij zlef ook hard aan het lachen was
misschien had ik het dan eerder door gehad.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 16:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
hahah.
wat dacht die man wel niet van jou..
Reageren

Regels voor berichten