Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2006, 14:01
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 05-02-2006 @ 14:10 :
Wel raar dat Charissa wel doormocht vanwége haar zwangerschap.

zeker omdat ze daardoor ariël naar huis stuurden, en uit het commentaar van nu (ik heb het niet gezien, maar van wat ik hier lees over wat de jury heeft gezegd) blijkt dat ze helemaal geen zwangere idol willen.. dan had charissa dus waarschijnlijk sowieso nooit gewonnen, en was het eerlijker geweest om Ariël nog een kans te geven.
Advertentie
Oud 05-02-2006, 14:28
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 05-02-2006 @ 14:49 :
Je kan toch best een keer de pil vergeten?
Maar in dat geval kan ze niet zeggen dat het een foutje was van de natuur. Dan was het gewoon een foutje van d'r zelf.
Oud 05-02-2006, 14:36
Solid
Solid is offline
Citaat:
Laen schreef op 05-02-2006 @ 12:03 :
Ik irriteer me echt aan al die reacties op Raffaëla's zwangerschap.
Het kan toch een foutje van de natuur zijn?!
Je kun nóg zo goed de pil slikken, of condoom gebruiken, er kan altijd iets mis gaan. Je bent nooit voor 100% beschermd tegen zwangerschap.
En wat jullie dus suggereren is dat ze dan maar abortus moet plegen, zodat ze Idols kan winnen? Nou, dan heb ik nu (ze het houdt) meer respect voor haar.
Ja, het is ongelukkige timing. Maar so be it!
Ze in nu eenmaal zwanger, en tuurlijk zal het niet gepland zijn. Ze zal er in het begin waarschijnlijk ook niet zo happy mee geweest zijn. Maar na 3 maanden mag je er toch wel blij mee zijn?

Alsof elk niet gepland kind ook daadwerkelijk ongewenst is.
Precies.
Ook wat Laen zegt, nu wordt ze er op afgerekend dat ze het houdt, maar het is toch haar persoonlijke keuze? Wat voor keuze heb je eigelijk; het gaat wel om een leven van een kind. Pff het is gewoon goed van dr dat ze er eerlijk over is en verder gewoon doorgaat..

Overigens, het feit dat ze zwanger is, is niet per se problematisch, er zijn zoveel zangeressen die kinderen hebben (trijntje oosterhuis bv heeft ook nog lang doorgewerkt toen ze zwanger werd) en als het net geboren is kan ze bv in de eerste weken toch gewoon de studio ingaan om een cd te maken en pas later optreden oid? Gewoon kwestie van een goede planning lijkt me.
Oud 05-02-2006, 14:50
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Solid schreef op 05-02-2006 @ 15:36 :

Overigens, het feit dat ze zwanger is, is niet per se problematisch, er zijn zoveel zangeressen die kinderen hebben (trijntje oosterhuis bv heeft ook nog lang doorgewerkt toen ze zwanger werd) en als het net geboren is kan ze bv in de eerste weken toch gewoon de studio ingaan om een cd te maken en pas later optreden oid? Gewoon kwestie van een goede planning lijkt me.
Het lijkt me voor een net doorbrekende zangeres wel een ander verhaal, dan voor iemand die al jaren bekend is en voor wie het opzich niet uitmaakt wanneer de nieuwe cd wordt gelanceerd en er wordt opgetreden.
Oud 05-02-2006, 14:55
Solid
Solid is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 05-02-2006 @ 15:50 :
Het lijkt me voor een net doorbrekende zangeres wel een ander verhaal, dan voor iemand die al jaren bekend is en voor wie het opzich niet uitmaakt wanneer de nieuwe cd wordt gelanceerd en er wordt opgetreden.
ja ok dat is wel waar, maar toch
Oud 05-02-2006, 15:19
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Laen schreef op 05-02-2006 @ 12:03 :
Ik irriteer me echt aan al die reacties op Raffaëla's zwangerschap.
Het kan toch een foutje van de natuur zijn?!
Je kun nóg zo goed de pil slikken, of condoom gebruiken, er kan altijd iets mis gaan. Je bent nooit voor 100% beschermd tegen zwangerschap.
En wat jullie dus suggereren is dat ze dan maar abortus moet plegen, zodat ze Idols kan winnen? Nou, dan heb ik nu (ze het houdt) meer respect voor haar.
Ja, het is ongelukkige timing. Maar so be it!
Ze in nu eenmaal zwanger, en tuurlijk zal het niet gepland zijn. Ze zal er in het begin waarschijnlijk ook niet zo happy mee geweest zijn. Maar na 3 maanden mag je er toch wel blij mee zijn?

Alsof elk niet gepland kind ook daadwerkelijk ongewenst is.
Precies wat jij zegt!!!!

En verder maak ik er gewoon geen woord meer aan vuil

I adore raffaela....punt!
Oud 05-02-2006, 16:39
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
En Aaron eruit lees ik nu op de site (heb uitslag gemist wegens uitgaansomstandigheden ), maar hij heeft dus lopen janken met de woorden "ik hou van jullie!" ?

Nou dat moet ik dus echt zien, ik ga zeker naar de herhaling kijken...
Oud 05-02-2006, 17:29
Verwijderd
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 05-02-2006 @ 17:39 :
En Aaron eruit lees ik nu op de site (heb uitslag gemist wegens uitgaansomstandigheden ), maar hij heeft dus lopen janken met de woorden "ik hou van jullie!" ?

Nou dat moet ik dus echt zien, ik ga zeker naar de herhaling kijken...
haha serieus? Dan wil ik die uitslag ook wel eens zien
Oud 05-02-2006, 17:34
Roos
Roos is offline
Nou zo'n drama was het ook weer niet hoor
Oud 05-02-2006, 17:57
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 05-02-2006 @ 14:49 :
Je kan toch best een keer de pil vergeten?

Tja, ze kan er niks aan doen dat ze zwanger is geworden dusja..
Wel grappig, had idols niet gezien, alleen de uitslag, dus ze zeiden zo 'jaa onverstandige keuze blabla' en ik zo: wat is er gebeurd wat is gebeurd. En toen ze het zeiden riep de pa van mijn vriend heel hard OOOOOh ZE IS ZWANGER!
Ja tuurlijk, maar misschien had ze gewoon geen zin om de pil te slikken ofzo.

Maar ja ach, het is gebeurd en er is niets meer aan te doen.
Oud 05-02-2006, 19:13
Verwijderd
normaal kijk ik niet, maar gister toen martijn met die twee nlse vrouwen ging praten in het publiek, zag je zo'n jongen met iets wits aan, en hij zat deze week in de BO!strip.
Oud 06-02-2006, 20:17
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Henk-Jan schrijft op zijn weblog:
Citaat:
Het schijnt dat mijn commentaar bij Idols afgelopen zaterdag de gemoederen nogal bezig houdt. En dan heb ik het in het bijzonder over mijn commentaar op Raffaëla. Ik schijn respectloos over te zijn gekomen. Dat is geenszins mijn bedoeling geweest en ik wil het graag nog meer nuanceren dan ik in de uitzending al deed.

Om te beginnen heb ik nooit gedacht, laat staan gezegd, dat het moederschap niet te combineren is met een carrière. Verder ging mijn kritiek voornamelijk over mijn twijfel of ik wel een plaat met haar wil maken. Niet omdat Raffaëla zwanger is, maar omdat ik twijfel aan de echtheid van dit Emmense talent. Een popster moet namelijk authentiek en echt zijn. Bij Raffaëla kreeg ik steeds meer de indruk dat ze fake is.

En heel oprecht blijkt ze niet te zijn. Laten we even nadenken over de auditie. Het begon dat ze met haar vriend was en verkondigde verliefd te zijn op ondergetekende, hetgeen ze later weer afdeed als een uit de hand gelopen grap. Maar het belangrijkste hier is dat ze letterlijk zei:"als ik moet kiezen tussen de muziek en mijn vriend... dan kies ik voor de muziek". Inmiddels heeft ze een andere vriend, die ze nu vier maanden kent en maakt ze bekend 10 weken zwanger te zijn en (en hier wringt de schoen) vertelt ze aan de media dat ze hierdoor de laatste drie weken onder haar kunnen had gepresteerd.

Iemand die, om wat voor reden dan ook, onder zijn kunnen presteert, dient in een programma als Idols aangepakt te worden. Daarvoor zit de jury daar. Men vindt het niet netjes dat ik dat op tv deed, ik had het toch achter de schermen kunnen doen? NEE, Idols is juist een kijkje in de keuken van de talentscout, dus een kijkje achter de schermen.
Verder heb ik gezegd dat ik twijfel aan die uitgesproken ambitie om het te maken. De kraamtijd is namelijk echt niet te combineren met een beginnende carrière. Haloohooo, hoor ik je denken, we leven in 2006. De vrouw kan moeder worden en toch een carrière krijgen. Natuurlijk weet ik dat. Sterker, ik ben er een groot voorstander van. Zelfs een carrière als directeur van een bedrijf. In bijna iedere carrière kan je af en toe tegen je collegae zeggen dat ze het even moeten overnemen omdat je moet kolven of vroeger naar huis moet, maar niet met de carrière van een solo-pop-idool. Natuurlijk heb je een giga team om je heen, maar niemand kan het van jou overnemen.

Zeker het eerste jaar zal er veel druk op je schouders komen. Dat een kraamtijd goed combineert met het artiestzijn weet ik ook wel. Anita Meyer, Laura Fygi, ja zelfs Anouk hebben dit heel goed bewezen, maar allen hadden het al gemaakt toe de eerste zwangerschap zich aankondigde en allen konden zich permitteren even een break te nemen om zich te focussen op het thuisfront. Dat moet ook. De jury van Idols en ook het publiek straks dat je CD koopt of een kaartje voor een concert, verwacht 100% inzet, passie en bevlogenheid. Iemand die de kantjes eraf loopt (om wat voor legitieme reden dan ook) op het podium, zal er niet komen. Wij willen juist een winnaar dit jaar die minstens zo ver gaat komen als Boris en Jamai. Deze twee heren zijn volgens sommigen minder ver gekomen dan ze hadden verwacht, maar zijn met hun ambitie en muzikaliteit daar gekomen waar ze wilden. De natuur heeft ervoor gezorgd dat Rafaëlla dit jaar wellicht niet alle tijd en energie kan stoppen in haar carrière als ster, waardoor zij niet zo ver zal komen als haar ambitie en muzikaliteit in eerste instantie deden verwachten.

Charissa was ook zwanger en minder hard aangepakt. Toch had ik daar, toen ik het hoorde, dezelfde reactie op, maar die heb ik iets herzien, daar ze al zwanger was tijdens de auditieronde en zij was net zo verrast dat ze zo ver was gekomen als wij. Rafaëlla wist dat ze het in zich had en was ervan overtuigd dat ze in de finale zou komen. Kortom geen probleem dat ze kiest voor een dubbele carrière, die van moeder en popster, maar de timing is en blijft op z'n zachtst gezegd apart. En we leven anno 2006, de tijd dat een zwangerschap je overkomt ligt ver achter ons. We weten allemaal dat er middelen zijn om een zwangerschap tegen te gaan. Zwangerschap wordt tegenwoordig veel meer gepland dan in onze grootouders tijd.

Daphne Bunskoek zei het al in RTL Boulevard:"Dit zou in Amerika nooit gebeuren". Nu weet ik wel dat we niet in Amerika wonen en dat de ambitie van Amerikaanse popsterren over het algemeen vele malen groter is dan de ambitie van de Nederlandse sterren, maar ze heeft wel gelijk. Idols is zo'n gouden kans op een carrière in de entertainmentwereld, dat het zonde is om die kans te vergooien als je zoveel talent hebt. Doodzonde!!!

mee eens
Oud 07-02-2006, 07:16
levi's
levi's is offline
Citaat:
Roos schreef op 05-02-2006 @ 18:34 :
Nou zo'n drama was het ook weer niet hoor
Precies, hij liep helemaal niet te janken
Oud 09-02-2006, 22:23
__
__ is offline
hahaha ik moest vet hard lachen om een grap van henk-jan hij zei tegen serge "gelukkig nieuw haar" ahahahaha
Oud 11-02-2006, 15:48
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Heb toch wel extra zin in vanavond

Hoop echt dat Raffaela net zo gaat presteren als vorige week, of nog liever....nog beter!

Harm eruit aub!
Oud 11-02-2006, 16:01
Tsu
Tsu is offline
Nee Harm moet blijven

Ik ben benieuwd hoe de show vanavond wordt, van mij mag nog steeds kwijl Serge eruit
Oud 11-02-2006, 16:11
Laen
Laen is offline
Citaat:
Tsu schreef op 11-02-2006 @ 17:01 :
van mij mag nog steeds kwijl Serge eruit
Dat vind ik nou ook
Oud 11-02-2006, 16:47
geen punt :|
geen punt :| is offline
Als Floortje, Serge en Angelique er maar in blijven.

Liefst Harm of Rafaëlla er uit.
Oud 11-02-2006, 17:34
Balance
Balance is offline
Ik hoop echt dat Harm eruit gaat vanavond!
Oud 11-02-2006, 17:47
Verwijderd
Ik hoop dat Floortje eruit gaat!

Ja, dat hoop ik echt. Maar het gebeurt toch niet.
Oud 11-02-2006, 17:55
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Serge moet eruit
Oud 11-02-2006, 18:12
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Rafaëlla --> kapsones knol
Oud 11-02-2006, 18:17
Verwijderd
volgens de site is het thema van vanavond 'love' en zingt iedereen twee liedjes.

vanavond ga ik wel weer een stukje kijken denk ik.

en harm of rafaella mag eruit van mij.
Oud 11-02-2006, 18:42
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 06-02-2006 @ 21:17 :
Henk-Jan schrijft op zijn weblog:

mee eens
hij heeft helemaal gelijk ja
goed geschreven
Oud 11-02-2006, 19:22
Verwijderd
Henk-Jan heeft wel gelijk in zijn weblog-stukje. Deze nuancering was wel nodig om het wat duidelijker te maken.

Enneh, wat is dat voor rare 'Honey, I shrunk the kids'-setting? Wat hebben een stel uitvergrote planten/bloemen te maken met het thema Liefde?

Overigens was die stoppende muziek bij Serge wel hilarisch
Oud 11-02-2006, 20:14
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Laen schreef op 11-02-2006 @ 17:11 :
Dat vind ik nou ook
Yes een leeftijdsgenootje EN een medestander
Oud 11-02-2006, 20:38
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
hahah die outfit van serge
Oud 11-02-2006, 20:55
lipglossnblack
klopt, damn Serge ziet er echtttt niet uit zeg, damn. Hoop echt dat ie eruit flikkert vandaag Kan het einde niet zien helaas
Oud 11-02-2006, 20:59
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 11-02-2006 @ 21:55 :
klopt, damn Serge ziet er echtttt niet uit zeg, damn. Hoop echt dat ie eruit flikkert vandaag Kan het einde niet zien helaas
Nog een medestander! Halleee
Oud 11-02-2006, 21:00
lipglossnblack
hehe het anti-serge front

pff komop zeg, die gast is echt te sneu voor woorden
Oud 11-02-2006, 21:01
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 11-02-2006 @ 22:00 :
hehe het anti-serge front

pff komop zeg, die gast is echt te sneu voor woorden

hahahaha, ik vind dat hij niet mooi zingt, veel te schel en een snel irriterend accent in zijn stem als hij zingt (en ook praat).
No offence als jij misschien zo'n accent hebt hoor Maar hij is gewoon stom.
Oud 11-02-2006, 21:03
Laen
Laen is offline
Citaat:
Tsu schreef op 11-02-2006 @ 21:14 :
Yes een leeftijdsgenootje EN een medestander
Ik heb echt zó de neiging om heel veel op alle anderen te gaan stemmen zodat Serge eruit licht, maar dat gaat me toch weer iets te ver
Oud 11-02-2006, 21:04
lipglossnblack
hihi ik vind zijn accent ook mateloos irritant ja

ik kom dan wel uit Limburg, maar trust me, zo praat ik echt niet haha
Ik vind ook dat ie niet zingen kan en gewoon zijn hele player-houding staat me niet aan, bleh.
Jammer dat je niet kan tegen stemmen haha
Oud 11-02-2006, 21:04
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
achja het is de jim van deze idols ronde.
volgens mij heb je er altijd zo'n een nodig om het een beetje boeiend te houden voor de kijkers.
Oud 11-02-2006, 21:05
Laen
Laen is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-02-2006 @ 22:04 :
achja het is de jim van deze idols ronde.
volgens mij heb je er altijd zo'n een nodig om het een beetje boeiend te houden voor de kijkers.
ja maar, bij Jim kon ik me noog voorstellen dat meisjes hem leuk vonden. Want lelijk is Jim echt niet, maar.. Serge
Oud 11-02-2006, 21:06
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 11-02-2006 @ 22:04 :
hihi ik vind zijn accent ook mateloos irritant ja

ik kom dan wel uit Limburg, maar trust me, zo praat ik echt niet haha
Ik vind ook dat ie niet zingen kan en gewoon zijn hele player-houding staat me niet aan, bleh.
Jammer dat je niet kan tegen stemmen haha
hahahaha zon-de Maar ik vrees wel dat hij er nog wel een tijdje in blijft Alle 14 jarige meisjes vinden Serge wel "een lekker ding"....

Harm mag wel winnen van mij, hahaha. Gewoon omdat hij totaal anders is Hij wint toch niet, maar het zou wel grappig zijn
Oud 11-02-2006, 21:08
lipglossnblack
ik denk dat Angelique gaat winnen. Maar van mij mag Harm ook wel winnen ja. Rock 'n roll hippieeee
Raphaella zal er wel uitvliegen met haar zwangerschap gedoe
Oud 11-02-2006, 21:09
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 11-02-2006 @ 22:08 :
ik denk dat Angelique gaat winnen. Maar van mij mag Harm ook wel winnen ja. Rock 'n roll hippieeee
Raphaella zal er wel uitvliegen met haar zwangerschap gedoe
hmmm ik denk iets van Floortje eigenlijk, maar ik vind Angelique wel iets beter. Floortje vind ik een beetje een kwallebal.
Oud 11-02-2006, 21:10
lipglossnblack
helemaal mee eens ja. Floortje is zo... gewoontjes, zo saai
Oud 11-02-2006, 21:13
Verwijderd
Ik vond het niveau erg laag vanavond...Serge had er al veel eerder uit gemoeten en datzelfde geldt voor Harm (die wil te graag 'anders' zijn, hij legt er te veel nadruk op, nu weer dat verhaal over die eerste vriendin )... Rafaella mag ook wel weg... Wie zijn er dan nog...Floortje, Angelique en Ellen...nah, die zien maar wat ze doen.
Tsu
Tsu is offline
Tsja, Almere volk
Hahaha, nu voelt menig forummer zich weer aangevallen door mijn uitspraak, RELLEN

Nee ja, ze is wel een leuk meisje om te zien maar ze is nu zo saaiig. Moet je maar eens filmpjes kijken voordat ze in de grote live show zat, ze ziet er doorgaans echt niet zo sprankelend uit in de workshops.
Verwijderd
Citaat:
lipglossnblack schreef op 11-02-2006 @ 22:10 :
helemaal mee eens ja. Floortje is zo... gewoontjes, zo saai
Maar ze kan wel zingen (meestal dan ).
Oud 11-02-2006, 21:15
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-02-2006 @ 22:13 :
Maar ze kan wel zingen (meestal dan ).
Ja zeker weten, maar het gaat ook om wat je uitstraalt. Ik vind haar steeds meer uhm, gemaakt over komen. Altijd maar dat glimlachen de hele tijd, ik zie haar altijd hetzelfde. Beetje het tegenovergestelde van Journey, zij lacht alleen en Journey is juist helemaal niet zo
Oud 11-02-2006, 21:18
lipglossnblack
Journey kan niet lachen door haar strakgetrokken gezicht he
Maar Floortje kan wel zingen ja, dat zeker, maar ik vind haar echt geen 'idool' ofzo. Daar heeft ze niks speciaals voor vind ik.
Eigenlijk denk ik dat Serge wint, is goed voor de verkoopcijfers ofzo.
Oud 11-02-2006, 21:27
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 11-02-2006 @ 22:18 :
Journey kan niet lachen door haar strakgetrokken gezicht he
Maar Floortje kan wel zingen ja, dat zeker, maar ik vind haar echt geen 'idool' ofzo. Daar heeft ze niks speciaals voor vind ik.
Eigenlijk denk ik dat Serge wint, is goed voor de verkoopcijfers ofzo.
Oud 11-02-2006, 21:37
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
De moeder van Floortje past echt precies in de categorie Kim Holland, het lijkt haar zus wel...

Echt met die nep over the top "geile" houding en lach met dr borsten naar voren...bah!

Moest er opeens aan denken toen ik haar de 1e keer in beeld zag vandaag naar floortje haar eerste optreden
Oud 11-02-2006, 21:37
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 11-02-2006 @ 22:37 :
De moeder van Floortje past echt precies in de categorie Kim Holland, het lijkt haar zus wel...

Echt met die nep over the top "geile" houding en lach met dr borsten naar voren...bah!

Moest er opeens aan denken toen ik haar de 1e keer in beeld zag vandaag naar floortje haar eerste optreden
Almere
Oud 11-02-2006, 21:43
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Tsu schreef op 11-02-2006 @ 22:37 :
Almere
Ik snap je niet
Oud 11-02-2006, 21:57
heavinly
heavinly is offline
Daar gaat ie Tsu.
Oud 11-02-2006, 21:58
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
YES serge eruit

Die was eerder altijd heel populair dus wie weet gaat dit ook nog voor Floortje gelden

Ellen zal er ook ook wel uitliggen volgende week...

En dan wordt het echt heel spannend bij de laatste 4
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten