Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2006, 22:20
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 09-02-2006 @ 18:57 :
Niks.
Oud 09-02-2006, 22:57
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 09-02-2006 @ 23:40 :
En als we iets leuks willen doen, doen we dat sowieso wel, niet ter ere van Valentijnsdag.
Dat vind ik nou ook Net zoiets als dierendag, je moet gewoon het hele jaar lief voor ze zijn!
Oud 10-02-2006, 01:06
Windmill45
Windmill45 is offline
Al de valentijnskaarten lezen die ik niet krijg, dan maar eens iemand opbellen om een pizza te laten bezorgen, zielig op mijn terras naar de zee zitten staren, met een kampvuurtje erbij. Fles wijn opentrekken en me dan eens afvragen waarom ik in Godsnaam het leger ben ingegaan.

Dus mocht je niets te doen hebben PM me dan gaan we samen naar de oceaan kijken
Oud 10-02-2006, 08:12
underthabridge
underthabridge is offline
Hm... op Valentijnsdag zelf, misschien een roosje of kaartje voor mijn vriendin. Meestal doen wij niet iets specifiek voor Valentijn, maar altijd net voor Valentijnsdag, aangezien het op de 10e/11e aanging tussen ons gebruiken we die data dan als een mooi excuus om samen lekker uit eten/naar de bios oid. te gaan. Dat wil overigens niet zeggen dat we dat de rest van de dagen niet doen hoor, maar het is wel leuk, toch een beetje iets vieren (iets 'specialer', praten over: 'weet je nog..' allemaal heel romantisch en liefelijk ).

Morgen wil mijn vriendin graag een avondje samen weg, dus ik ga net doen of we naar de bios gaan. Dan verzin ik een smoesje om een stukje om te rijden. Dan komen we toevalilg langs een heel leuk restaurantje, waar we allebei nog een keer wilden eten. Het is een nieuw restaurantje hier in de stad en omdat ik best wel 'kookgek' ben zeg ik dan dat ik wel even binnen wil kijken. Zij weet natuurlijk niet dat ik gereserveerd heb, dus tadaa: verrassing En dan gaan we lekker eten en bij elkaar slapen. Gewoon lekker samen, nu al zin in
Oud 10-02-2006, 14:57
Stefanie
Stefanie is offline
Niets bijzonders ofzo, tenminste ik heb niets gepland
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 15:25
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Windmill45 schreef op 10-02-2006 @ 02:06 :
Al de valentijnskaarten lezen die ik niet krijg, dan maar eens iemand opbellen om een pizza te laten bezorgen, zielig op mijn terras naar de zee zitten staren, met een kampvuurtje erbij. Fles wijn opentrekken en me dan eens afvragen waarom ik in Godsnaam het leger ben ingegaan.

Dus mocht je niets te doen hebben PM me dan gaan we samen naar de oceaan kijken
Dat klinkt wel HEEL erg zielig, gelukkig heb je de zee nog om naar te kijken .
Oud 10-02-2006, 15:29
ijoghurtf
ijoghurtf is offline
Kaartjes zijn haar niet waardf
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 15:50
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
RandomThoughts schreef op 09-02-2006 @ 16:28 :
is dat een uitnodiging?
als jij het zo interpreteert... kom maar op
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 13:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ga hem een kaart sturen, want dat vind ik leuk
En waarschijnlijk gaan we samen uit eten. Maar ik ben nog op zoek naar iets creatievers...
Oud 12-02-2006, 13:35
__
__ is offline
ik ga een gebakje in de vorm van een hartje eten, want die heeft m'n moeder voor m'n vader gekocht EN DIE GINGEN PER ZES!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 19:44
scrooping~paper
scrooping~paper is offline
Ik ga rozen halen voor mn ouders en verder ga ik morgen met mn vriend n leuke film kijken en ik heb een gedicht voor hem geschreven en een heel tof boekje voor hem gekocht Ik doe eigenlijk altijd wel iets aan valentijn. Het is zo commercieel als de pest, maar wel n mooie gelegenheid je dierbaren om je heen wat extra te prijzen ^^
Oud 13-02-2006, 20:51
Verwijderd
Een superlief kaartje versturen en wat meer naar gewone vriendinnen, en me kut voelen omdat ik 1) niets krijg 2) nog steeds vrijgezel ben, klootzak die ik ben
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 21:04
Emperor
Emperor is offline
kheb een meisje ontmoet, ben zoooo verliefd.. die wou ik vragen op valentijnsdag, kheb egt keimooi cadeau gekocht enzo! grrr is mevrouw mij voor vraagt ze mij eerst kan niet weigeren natuurlijk cadeau krijgt ze alsnog
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 08:43
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 10-02-2006 @ 09:12 :
Hm... op Valentijnsdag zelf, misschien een roosje of kaartje voor mijn vriendin. Meestal doen wij niet iets specifiek voor Valentijn, maar altijd net voor Valentijnsdag, aangezien het op de 10e/11e aanging tussen ons gebruiken we die data dan als een mooi excuus om samen lekker uit eten/naar de bios oid. te gaan. Dat wil overigens niet zeggen dat we dat de rest van de dagen niet doen hoor, maar het is wel leuk, toch een beetje iets vieren (iets 'specialer', praten over: 'weet je nog..' allemaal heel romantisch en liefelijk ).

Morgen wil mijn vriendin graag een avondje samen weg, dus ik ga net doen of we naar de bios gaan. Dan verzin ik een smoesje om een stukje om te rijden. Dan komen we toevalilg langs een heel leuk restaurantje, waar we allebei nog een keer wilden eten. Het is een nieuw restaurantje hier in de stad en omdat ik best wel 'kookgek' ben zeg ik dan dat ik wel even binnen wil kijken. Zij weet natuurlijk niet dat ik gereserveerd heb, dus tadaa: verrassing En dan gaan we lekker eten en bij elkaar slapen. Gewoon lekker samen, nu al zin in
Lief!

Ik kook zijn lievelingseten (wordt wel een 3gangen gebeuren), we gaan een film kijken (als het van zijn smaak afhangt: the Descent), we trekken een flesje wijn open en na een x-rated slaapmutsje vallen we lekker in slaap. Vermoed ik.
Oud 14-02-2006, 08:47
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik meot tot 11 uur 's avonds werken
maar we vieren het toch nietecht want volgende week hebben we 3 jaar en dan gaan we iets leuks doen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 11:25
Tsu
Tsu is offline
Valentijnsdag sucks
Oud 14-02-2006, 12:00
Verwijderd
Ik ging met enigzins hoopvolle verwachtingen naar de brievenbus toen ik wat op de mat hoorde ploffen. Geen valentijnskaart, maar wel mijn telefoonrekening. Ook leuk natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 14-02-2006 @ 12:25 :
Valentijnsdag sucks
*totally agrees en in een hoekje wegkruipt, zijn verdriet verwerkend *
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 13:07
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb vannacht bij mijn vriend geslapen terwijl ie om half 8 al moest werken en ik vrij had. Maar aangezien ik blijkbaar iets verkeerds had gegeten gisteravond (gourmet, rauw vlees oid), werd ik vannacht ziek, misselijk, overgeven, diarree.. En heb dus na 3 uur niet meer geslapen. Dus thuisgekomen ging ik meteen weer naar bed en ziehier het resultaat: net wakker. Dus t voelde niet echt als een opoffering..

Vanavond neem ik hem mee naar de bios (jawel, emancipatie) maar das niet zo bijzonder want dat doen we vrij vaak.
Oud 14-02-2006, 15:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-01-2006 @ 21:21 :
Ik ga me bezatten.
Aangezien ik morgen college heb zal zelfs dát niet lukken.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 15:49
flipsyde
flipsyde is offline
vandaag gaat m'n vriendin het waarschijnlijk uit maken.
we hebben er net al kort over gepraat..

vanavond gaat het gebeuren.
ik voel me echt enorm scheisse nu
Oud 14-02-2006, 15:51
Verwijderd
Ik heb mijn vriendin vanochtend vroeg verrast met een paar rozen en een beertje en zodadelijk gaan we eten en vanavond naar de bioscoop.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 16:34
Verwijderd
We hebben zojuist besluiten dat we tóch maar iets gaan eten samen, aangezien we verder niets hebben gedaan.

Ik wou naar de Mac maar hij wilde chinees eten, dus dan maar naar de chinees om de hoek.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 16:42
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik ga in m'n eentje films kijken en bonbons eten ofzo?
Als ik die had ... bonbons dan.
Oud 14-02-2006, 16:48
__
__ is offline
ik ga pizza eten en gilmore girls kijken en ijs eten en gezellig doen met een vriendin van me en dat wordt heet en verder zie ik m'n vriendje niet denk ik, of hij moet onverwachts langskomen, maar dat lijkt me sterk?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 16:51
YellowLight
YellowLight is offline
leren

maar vanavond eet ik een extra groot stuk taart, en dat maakt de héle dag weer goed
Reageren

Regels voor berichten