Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
"kaatje neuktgraag wou eens weten wat er in dr kutje ging, pakt een heipaal om te meten en die ging er hillemoal in, jonges jonges help eens mee er zit een heipaal in mn snee jonges jonges help eens mee er zit een heipaaaaaaaal in mn sneeeeeeee"
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik kreeg echt 2 maanden geleden mijn zus al hysterisch aan de telefoon dat er nog maar 100 waren. Maar okay.. in vergelijking met voorgaande jaren. Het wordt echt een GEKKEhuis denk ik.
||
Citaat:
![]() en beter wordt het niet te druk
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mooie tijden... |
![]() |
||
Citaat:
Kutwillem snuifsel is NIET stoer
||
Citaat:
Vorig jaar 10.000 dit jaar 10.000(combi+los) dus gok maar op net zo druk |
![]() |
||
Citaat:
![]() Krijg je van: Dammmm man, ik zat helemaal strak tijdens less than jake. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee dan krijg je van "Kut mijn speed is nat geworden oh nou trek ik het allemaal niet meer" ik ben er niet van. Dan drink ik wel wat minder
||
Citaat:
![]() Ik hou het maar bij bier, ik krijg er trouwens nog eentje van carn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriendin van me zoekt (met spoed atuurlijk) een combi ticket! Door persoonlijke redenen kon ze eerst niet echt gaan, maar nu dus wel. Kan iemand me helpen??? Drop even een mailtje naar siebshizzle@gmail.com of reply even, hou ik dit even in de gaten!
In ieder geval alvast THANKS. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dan moet je het wel komen ophalen hoor, want het is dit weekend. ![]() ![]() |
![]() |
|
|