Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2006, 12:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tf: wat is er met je zusje dan? Zijn de ruzies weer een beetje over?

Eindelijk niet meer zo moe, vannacht echt goed geslapen Alleen nog wel steeds misselijk en ik weet niet hoe dat komt en wat ik ertegen kan doen. En ik snap niet wanneer ik nu welke opdrachten moet inleveren, waarom krijgen we niet een Von der Thüsenachtig schemaatje waarop precies staat wat we gaan doen en wanneer en niet zo'n stomme site die ik niet snap
Oud 16-02-2006, 13:18
rare kwast
rare kwast is offline
wil er iemand les van deze rare kwast in:

hoe je vriendschap te verpesten..

ik geef cursussen zoals:
laat je beste vriendin hangen..
hoe kan je het beste falen
hoe kan je een goede vriendschap totaal nutteloos maken
en hoe kom ik zo snel mogelijk van mn beste vriendin af

inschrijvingen via de pm

leuk we zouden verdomme afspreken.. waarom zit je nu weer bij je vriendin.. very much great.. echt great..
en dat op momenten dat ik je t meest nodig heb..

ik ben een stomme ego tripper
Oud 16-02-2006, 13:48
Tink*
Tink* is offline
Rare Kwast, volgens mij kan ik die cursussen wel met je gaan geven.

Ik weet dat ik mezelf nu ongelofelijk af ga schermen. En ik heb ook zo'n hoofdpijn weer de laatste tijd.
Oud 16-02-2006, 13:53
rare kwast
rare kwast is offline
wees welkom tink..
samen is altijd beter dan alleen..
Oud 16-02-2006, 15:08
rare kwast
rare kwast is offline
sorry dat ik dit halve topic onder gooi met mijn gezeik maar ik krijg t weer..
alles zit me dwars, iedereen zit me in de weg en ik mezelf nog het meeste

ik loop aan alle kanten tegen mijn eigen muur op of kom die van iemand anders tegen

ik kan alleen maar huilen en een beetje agressief doen tegen mezelf..

ik wil dit niet meer, ik trek dit niet meer..

genoeg.. please
Oud 16-02-2006, 16:05
rare kwast
rare kwast is offline
Life it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Oud 16-02-2006, 16:22
Meissiej
Meissiej is offline
*geeft rare kwast een knuffel*
Oud 16-02-2006, 16:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Vakantie, yeaah! Eindelijk rust, tenminste dat hoop ik. Ik ben bang voor zondag, maar dat zal ik wel overleven. Ik ben wie ik ben en zal dat ook blijven doen. Alleen zal ik wat meer van me afbijten als het nodig is. Komt wel goed, denk ik. Het moet wel, want dit moet gewoon een rustige vakantie worden.
Oud 16-02-2006, 16:53
Saarah
Saarah is offline
Ik echt verliefd aan het worden ben op een jongen van school, en dat terwijl ik eigenlijk nog nooit een woord met hem gewisseld heb!
Ik niet weet wat ik nu moet doen... Ik zou het hem zo graag zeggen, gewoon omdat ik die onwetendheid háát, ik wil echt weten wat hij van me denkt, MAAR als hij me dan gaat uitlachen ofzo ga ik helemaal door de grond gaan... Ik moet hem nog wel onder ogen kunnen komen!
Op school kijkt hij wel vaak naar mij, maar mss is dat gewoon omdat ik hem op MSN heb toegevoegd, je ne sais pas...
Hij zou gewoon zo perfect zijn voor mij
Oud 16-02-2006, 17:22
Gothic
Gothic is offline
Bah, m'n oefententamens gaan niet zo goed... ik zal het vast wel halen, maar toch, geeft een slecht gevoel zo.

Straks trainen, maar ben zo ontzettend moe. Terwijl ik vroeg naar bed ga en uitslaap. Volgens mij ben ik niet heel gestresst, maar ja, zal ik vast wel onderdrukken dat gevoel en toch moe worden, fijn zo...

Vanaf morgenavond ff weekendje helemaal ontspannen ...
Oud 16-02-2006, 17:45
coopergirl
coopergirl is offline
Het meisje dat suicide heeft gepleegd ken ik.. Ze zat op de afdeling waar ik werk.. Dat mijn zusje haar nou uitgerekend moest aantreffen
Oud 16-02-2006, 18:04
Redhair
Redhair is offline
Coopergirl, wat naar voor je zusje zeg! Ik moet er niet aan denken iemand aan te treffen die suicide heeft gepleegd.

On:
Wel goede dag gehad. Veel gedaan, ben maar een beetje moe. Precies drie weken geen pep gehad, is zwaar. Als N. gister wat had gehad, had ik drie weken net niet gehaald. Ik voel me leeg, maar niet depressief.
Oud 16-02-2006, 18:05
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-02-2006 @ 14:53 :
wees welkom tink..
samen is altijd beter dan alleen..
Idd.
Gaat het allemaal wel goed, je moet wel goed op jezelf passen hoor. Heel veel dingen kunnen opgelost worden, het is alleen heel moeilijk

Ik weet niet perfectie niet bestaat, maar ik wil het bij sommige mensen zo graag perfect doen en het mislukt totaal.
Oud 16-02-2006, 19:01
Verwijderd
Ik heb het overleefd .
Gisteravond ging het even mis. eerst een huilbui, daarna een hyperventilatieaanval en volgens mijn moeder was ik weer aan het dissociëren, maar vandaag ging het helemaal goed! Mijn lerares vond zelfs dat ik er erg relaxt bij zat, haha. oooh, ik ben zo opgelucht!
Vanmiddag even met moeders wezen shoppen om het te vieren. Heb een nieuwe maillot, nieuwe oorbellen en een nieuw truitje .
Oud 16-02-2006, 19:11
Tink*
Tink* is offline
Ik vind dat ik me er nog best goed onder houd nu aangezien er vandaag echt iets rots voorviel en ik me wel heel erg gekwetst voelde.
Oud 16-02-2006, 19:13
Hawahaai
Hawahaai is offline
Moe maar voldaan, dat gevoel heb ik nu al voor de tweede keer deze week na de training. Jammer dat ik dat niet al eerder bereikt heb, dan had het nog wat kunnen worden met de kampioenschappen. Heb net de inschrijvingen gezien, en ik kan het echt wel schudden dit jaar... Zo slecht. Maar ach: positief gezien: ik ben ouder dan de meeste anderen en train veel minder.

En verder hoop ik dat vriendje nog even langs wil komen...
Oud 16-02-2006, 19:13
Hanneke
Hanneke is offline
Handig ja, zo'n openbaar forum.
Oud 16-02-2006, 19:23
moon
moon is offline
auw! Ik had geprobeerd te sporten maar dat deed zo'n pijn dat ik niet wist hoe snel ik weer moest stoppen. Ik kan nu zowat niet lopen van de pijn in me knie. Maandag heb ik in het sportcentrum een afspraak met een fysiotherapeut, hopelijk kan hij me helpen.
Oud 16-02-2006, 19:31
rare kwast
rare kwast is offline

prachtig toch..
precies verwoord
Oud 16-02-2006, 19:45
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-02-2006 @ 20:31 :
[afbeelding]

prachtig toch..
precies verwoord
Ik moest huilen toen ik het las.
Het is wel heel erg waar ja.
Oud 16-02-2006, 19:54
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Tink* schreef op 16-02-2006 @ 20:45 :
Ik moest huilen toen ik het las.
Het is wel heel erg waar ja.
yeah me too..

*knuf*

---

ik voel me leeg, elendig, kut, verdrietig, eenzaam, rot..
blablablabla
Oud 16-02-2006, 20:29
Anno2007
Anno2007 is offline
ga maar weer is proberen wat te doen aan mn blaren... morgen huisarts, kijken waar hij me nu naar doorverwijst.. *ben er f*cking zenuwachtig voor, hoop datter nou wel wat uitkomt*

verder magk zaat reserf staan bij 1 egt vet!
Oud 16-02-2006, 20:34
Roosje
Roosje is offline
Morgen school, SO Grieks, nablijven-omdat-ik-mijn-boek-niet-bij-me-had, naar huis, inpakken en een weekendje weg. Ik heb er niet eens zin in.
Oud 16-02-2006, 20:39
marrel
marrel is offline
Je had dit toch ook wel even uit jezelf kunnen zeggen? Waarom moet ik het van iemand anders horen en ik ben echt blij voor je.
*Leren op eigen benen te staan*
Oud 16-02-2006, 20:39
Miracle
Miracle is offline
Blaaah, ik heb zoveel aan m'n kop.
Oud 16-02-2006, 21:10
ST*R
ST*R is offline
Ik voel me de laatste dagen beetje raar, vind mn leven heeel leuk en ben meestal ook wel vrolijk, maar soms ook niet ofzo nouja raar dus
En ik vind het echt jammer dat mn vriendinnen niet meer dagelijks zie/spreek.. mn beste vriendin spreek ik nog wel bijna dagelijks en zie ik een paar keer per week, maar de rest..Nouja de meeste zie ik ook wel ong 1x per week maar dat is alleen met uitgaan
Zou willen dat we weer op de middelbare school zaten en elkaar dagelijks zagen en het raar was als we elkaar 2 dagen niet spraken..
Maarja, we moeten gewoon vaker wat met zn allen doen
Oud 16-02-2006, 21:38
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Redhair schreef op 16-02-2006 @ 19:04 :
Coopergirl, wat naar voor je zusje zeg! Ik moet er niet aan denken iemand aan te treffen die suicide heeft gepleegd.

On:
Wel goede dag gehad. Veel gedaan, ben maar een beetje moe. Precies drie weken geen pep gehad, is zwaar. Als N. gister wat had gehad, had ik drie weken net niet gehaald. Ik voel me leeg, maar niet depressief.
Inderdaad, heel klote Het beeld zit op haar netvlies gebrand zegt ze.

Hartstikke goed dat je het spul links laat liggen! Ga zo door meis
Oud 16-02-2006, 22:12
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 16-02-2006 @ 22:38 :
Inderdaad, heel klote Het beeld zit op haar netvlies gebrand zegt ze.

Hartstikke goed dat je het spul links laat liggen! Ga zo door meis
Dat zal ook nog wel een tijd gebrand blijven, echt verschrikkelijk.

Hmhm, alleen het komt vooral uit noodzaak
Oud 16-02-2006, 23:07
Until It Sleeps
Until It Sleeps is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-02-2006 @ 17:05 :
Life it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
metallica
ga er 8 juni heen!
Oud 16-02-2006, 23:12
Verwijderd
Stik.
Oud 16-02-2006, 23:32
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 16-02-2006 @ 12:34 :
ben moe, duizelig, voel me slap, last van mn rug, kan niet eten want dan protesteert mn maag maar heb wel reuzehonger, heb buikpijn en diarre Ben net uit mn bed terwijl ik in normale omstandigheden nooit na half 9 nog in bed lig. En mijn lichaam kan niet meer vechten, is op. Ik zit hier nu als een dwaze dit stukje te typen en het voelt alsof niemand me kan helpen. Ik ga ons weekend alweer verkloten want zoals ik me nu voel lijkt het alsof ik ni anders ga kunnen dan in bed liggen

Ik weet da je dit gaat lezen. Sorry gij verdient niet zo'n vooruitzicht ma ik kan echt nimeer en het spijt me vreselijk ma zelfs 100.000.000 knuffels kunnen me hier niet door heen slepen.

wat moet ik hierop antwoorden. sterkte klinkt zo zwakjes.
mja, beterschap lieffie.. ast echt ni gaat dan stuur je me maar weg
Oud 16-02-2006, 23:34
rare kwast
rare kwast is offline
godver.. ze is me dus gewoon vergeten vandaag
Oud 16-02-2006, 23:45
Verwijderd
Ik heb gewoon absoluut geen zin in komend weekend/komende week.
Oud 16-02-2006, 23:46
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 17-02-2006 @ 00:45 :
Ik heb gewoon absoluut geen zin in komend weekend/komende week.
ik ook niet..
Oud 17-02-2006, 00:54
Verwijderd
Oh, het was gezellig. En ik heb moest zo lachen om de herinneringen die we op gingen halen aan de 3e klas. Het was gezellig. Ook later in de stad nog even. Omdat het af en toe gewoon heerlijk is om met iemand te praten die zo weinig van je weet. En Hind was leuk, hoewel die voorstelsolo van de band niet had gehoeven. Morgen geen school, wel MacBeth. Even een bloemetje voor M. halen. Omdat het zo sneu is.

Aaaargh en ik kraak zo vreselijk overal. En ik mis hem.

Voor ik vergeet..
Oud 17-02-2006, 07:55
Stefanie
Stefanie is offline
Maandag kijken naar een écht eigen huisje Ben er stiekem al langsgereden met de auto en op de fiets. Wil zo graag weten of het wat voor ons is Zin in!
Oud 17-02-2006, 08:03
Anno2007
Anno2007 is offline
en weer een doorverwijzing, nu naar de caesartherapie

nog een paar uurtjes en dan...weekend!
Oud 17-02-2006, 08:43
Gothic
Gothic is offline
tering wat heb ik slecht geslapen ... nu maar hopen dat het geen effect heeft...
Oud 17-02-2006, 10:36
Tink*
Tink* is offline
Hmmm, volgens mij wordt vandaag weer net zoals al die andere vrijdag, het lijkt een doorgaand patroon te worden.
Oud 17-02-2006, 11:23
Nona
Nona is offline
Kruimel gaat skieën!!!
Oud 17-02-2006, 11:35
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ruzie met mijn schoonmoeder. Hoe cliché.
Oud 17-02-2006, 12:34
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben nog steeds geschokt dat Sven Kramer viel.

Ow ja, ik heb geen leven.
Oud 17-02-2006, 12:45
Roosje
Roosje is offline
Dadelijk weg. Nog anderhalf uur. Jeej.

Misschien is het wel goed voor me.
Oud 17-02-2006, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 17-02-2006 @ 13:34 :
Ik ben nog steeds geschokt dat Sven Kramer viel.

Ow ja, ik heb geen leven.
Je bent niet de enige, misschien is dat een troost?
Oud 17-02-2006, 14:22
Verwijderd
menn ik kan hier zo chagreinig van worden. Het gedoe om met een aantal mensen een zomervakantie uit te zoeken.
Als eerste de groep samenstellen. Ik wil niet met zn 3jen, dat werkt niet, zoek maar is een vierde persoon die precies op die data kan.
Daarbij is de bestemming zoeken ook nog een probleem. Eigenlijk zou ik vandaag al vertrokken zijn richting Londen, dat ging niet door dus volgende week naar Parijs. Hardstikke gaaf, ook ontzettend veel zin in. Ik wil alleen van de zomer wel graag naar Londen. Maar anderen willen dan weer naar een warm land.
Dan de ene die nog weggaat met ouders precies in een periode dat de ander thuis is. En ga zo maar door.

Uiteindelijk zal het wel niet doorgaan..
Oud 17-02-2006, 14:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 17-02-2006 @ 14:40 :
Je bent niet de enige, misschien is dat een troost?
De enige die nog geschokt is, of de enige die zo saai is dat het boeiendste van de dag de val van een ander is?
Oud 17-02-2006, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 17-02-2006 @ 15:24 :
De enige die nog geschokt is, of de enige die zo saai is dat het boeiendste van de dag de val van een ander is?
Geschokt, plus dat dit wederom een bevestiging is dat ik in feite geen leven heb.
Oud 17-02-2006, 14:30
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 17-02-2006 @ 15:25 :
Geschokt, plus dat dit wederom een bevestiging is dat ik in feite geen leven heb.
Oké
Oud 17-02-2006, 14:36
Tink*
Tink* is offline
He lastig allemaal. Op zich was het wel redelijk gezellig vandaag. Goed weer contacten onderhouden met sommige mensen. Maar aan de andere kant was het nog zo moeilijk. Door dat rotvoorval van gisteren kreeg ik elke keer een huilgevoel als ik 'm aankeek. En hij deed ook nog eens niet heel erg aardig. Nou ja, misschien moeten we gewoon maar eens liever tegen elkaar gaan doen. Ik weet dat ik het zo niet langer volhoud.

Voorzichtig veeg ik
De dag bij elkaar

Wat is er veel
Stukgegaan

Overal ligt pijn

Scherven van vriendschap
Snippers van geluk

Wat een puinhoop
En jij op de vlucht
Oud 17-02-2006, 15:47
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik heb net te horen gekregen dat een oom van mij kanker heeft en dat is nogal ver uitgezaaid en als het geen lymfekanker is, is hij niet meer te redden

fuckzooi, fuck allesbehalve haar
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten