![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag weer een doujinshi-meet gehad en geinformeerd naar mogelijkheden om een boekje uit te geven... Sylvester in Den Bosch geeft geen manga uit, maar we hebben wel wat adressen en tips gekregen \o/ Verder weer een verse lading manga, o.a. de nieuwe serie van Maki Murakami (van Gravitation ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
et wordt btw weeres tijd voor een paar Beet eps ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet ook even lid worden van een club waar ik mijn ei een beetje kwijt kan. Ik had al 'the Japanese Society Club' of iets in die geest (ben de exacte naam ff kwijt) gezien, in Rotterdam dus precies goed, gewoon een vereniging van lui die geïnteresseerd zijn in Japan en bijeenkomsten, diners, uitstapjes, viewings e.d. organiseren, lijkt me best vet ![]() Ik raak na 20 afleveringen wel steeds meer verward, of ik KimiNozo of HachiKuro nu beter vind. Maar goed, ik hoef natuurlijk ook niet te kiezen, het zijn zulke volledig andere verhaalsoorten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maakt ook niet uit trouwens, we zijn immers nog maar net 3 eps onderweg ![]() Wat mij daarentegen wél uitmaakt is hoe de naam van het "kijk mij eens stoer wezen met m'n overdosis mascara"-meiske vertaald wordt. Softsubs : Lil Y-F & A-U : Rill Jelly : Lir En dan heb ik de versie van Shinsen nog niet kunnen zien. Naast het namen-gedonder ben ik er ook nog niet uit wie ik zou moeten volgen op kwaliteitsgebied. Eerste keer in mijn anderhalf jaartje anime kijken dat ik me zo druk maak over welke subgroep ik moet kiezen, maar alé, deze show is dat tot nu toe verdorie wel waard ![]() (nou maar hopen dat ie niet de Speed Grapher-way gaat: lollig begin en daarna als een baksteen de diepte in) Mr. Bambix ; welke subber volg jij en waarom? ![]() ![]()
||
Citaat:
Makkelijk te verkrijgen ![]() & Anime Unkeep ken ik, Jelly en Softsubs niet
||
Citaat:
![]() Clover could whoop het emo gezeur van KimiNozoEi anytime 24/7 ! Al vind ik het opmerkelijk in positieve zin dat je juist bij de latere afleveringen meer waardering krijgt voor dit pareltje. Op het moment dat
Spoiler
Zorg er ook voor dat je de eerste DVD special te pakken krijgt die gesubberd is door C1. (Wordt ook wel de "Honey & Clover Special" genoemd (...verassend!). Deze kan eigenlijk op elk moment gekeken worden omdat ie weinig tot niks met het oorspronkelijke verhaal te maken heeft. Desondanks rockt ie het pannetje uit. ![]()
|||
Citaat:
![]() P.s. Oeh, begrijp me nou niet verkeerd ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 22-03-2006 om 11:11. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dat was een ARM ofzo, soort van Diablo wapens met sockets erin je kan ze 'upgrade' ![]() Ben nu bij Eps 21 En het is wel vermaak Het zijn trouwens wel Vre.se.lijke CGI's die 'ARMS'
Laatst gewijzigd op 22-03-2006 om 21:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het verhaal gaat heel ergens anders over
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja het zijn beiden series die in hun eigen genre heel goed zijn, HK neemt het net een stukje lichter op terwijl KGNE bloedserieus is, met dat hele girlfriend-in-a-coma-gedoe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyhoe, ben maar eens begonnen met Monster van Akeep te downloaden. De reviewers op Animenfo zijn er helemaal gek van. Kijen of het wat is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Monster is de bom ![]() Dat is echt een top anime
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het verhaal vrij apart, dus ik had er ook nog weinig zin in gehad om er naar te kijken Al vind ik wel dat je Serial Lain Experiments niet kan vergelijken met Cowboy Bebop of 1 van die 2 met Ghost in the Shell Tenminste: je zegt: voor het type wat *insert willekeurige anime* kijkt Maar Mensen die Serial Lain Experiments te gek vinden, zijn minder te spreken over Cowboy Bebop ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik kijk alleen de serie's die gaaf zijn ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naruto t/m 125, RK in z'n geheel. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() - Normale dialogen (of het stylie ontbreken er van) en dan bedoel ik met 'normaal' een niveau dat ik moeilijk kan omschrijven, maar dat iedereen wel aanvoelt. - Het hoogtepunt van een episode bestaat thank-God eens niet uit een pantyshot. - Geen harem-rommel te bekennen, en áls het al om relaties gaat dan in ieder geval serieuzer dan dat tenenkrommende high school gedoe (Green Green, Amenaidinges, Canv...ach wat, de lijst is eindeloos) Ik geloof dat ze 't ook wel samenvatten onder de noemer seinen (of iets wat daarnaar klinkt ![]() Citaat:
![]() ![]() Moeilijk uit te leggen zonder videovoorbeeld, maar neem nou het kapsel van de liefelijke madame Haydee in de bovenstaande afbeelding. Fakking funky. (en das nog niks...je zou d'r jurk eens moeten zien. Mijn onderkin flikkerde op m'n bureaublad.) Maar het beste voorbeeld is natuurlijk gewoon in episode 1 te vinden. "Downloaden die bende," zegt de huisarts. Van de manga weet ik niks af. Maar dat 't van brakke kwaliteit is...ligt lijkt me niet aan de makers, maar aan de scanners. Die hebben waarschijnlijk gewoon een shitty job gedaan. Citaat:
![]() ![]() ![]() Kennen mensen hier nog meer voorbeelden van dat soort oude anime's die stiekum best hun tijd vooruit waren qua animatie en awesomeheid)? Laputa ken ik dan al wel, maar verder dan dat weet ik eigenlijk niks te noemen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #17 Dinalfos | 76 | 07-10-2008 10:42 | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #16 bam | 500 | 26-04-2008 14:49 | |
Films, TV & Radio |