![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- m'n rugklachten zijn verdwenen sinds m'n rug sterker geworden is - puur voor het plezier - om het feit dat ik sterker word - om de energie die je ervan krijgt - het lekkere gevoel achteraf - en inderdaad ook om m'n uiterlijk te verfraaien. Is dat echt zo erg? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, loze 'discussie' want het betreft enkel meningen en niemand schiet er iets mee op ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo kan je dus gewoon verbranden in de trein/auto/binnen |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Nog steeds strandklaar, hoor, tenminste, zo strandklaar als ik ooit zal zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja want helemaal geen vet is mooi ![]() on-topic: wat is strandklaar? een perfect model, dan nee maar ik ben best tevreden met hoe ik eruit zie, wat me ontbreekt is strand en vrije tijd
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ze is 1.70) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat? je zal me toch niet gaan zeggen dat je denkt dat iemand die 45 kg weegt bij 1m70 veel vet kan hebben?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bovendien vind het merendeel van deze sporters het wel leuk om te doen, anders is het verdomd moeilijk om de discipline erin te houden. En met zwaar lichamelijk werkt bereik je ook niets zonder abnormaal efficiente genen. Je mag het romantisch noemen, ik noem het liever naief. Hoeveel bouwvakkers zie jij met een mooi lichaam, of bij welke beroepen dan ook? Enkel sporters hebben een esthetisch lichaam. Natuurlijk is het allemaal maar jouw mening maar ik vind het wel getuigen van oppervlakigheid en een gebrek aan inlevingsvermogen. Edit: Ik ben altijd strandklaar trouwens. Ookal heb ik een buik en hangtieten dan nog lig ik op het strand. Om mijn uiterlijk maak ik mij niet zo druk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ikzelf ben de afgelopen dagen terug wat slanker geworden(al voel ik me dik)..best fijn behalve dan dat ik mijn kont aan het verliezen ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb nu zelfbruinende creme geprobeerd, opgesmeerd, in laten trekken, daarna naar t strand gegaan maar wel factor 30 opgesmeerd.. Dus weinig verandering. Je moet t officieel elke dag opsmeren tot je huid de gewenste kleur heeft maar t was niet van mij dus eenmalig..
||
Verwijderd
|
Citaat:
dàt vind ik dus suf... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn lichaam is niet strandklaar, maar dat zal het nooit zijn, dus is het toch strandklaar, ben gister ook al naar het strand geweest, wel met kleren aan, want het was al avond en zwemmen doe ik er toch niet, dus dan maakt het ook weinig uit. |
![]() |
|
|