Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2006, 19:11
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik kan niet tegen dat depressief gedoe van hem Ik wil hem helpen, maar dat laat hij niemand toe.. Hij zegt zelf dat hij zich slecht voelt, in een put zit, maar hij wil zo wel blijven verder doen. Oh en er een einde aan maken schijnt hij ook wel te zien zitten.. Komaan zeg jongen! Doe er iets aan en laat je helpen!
__________________
Having again my favourite dream.
Advertentie
Oud 24-03-2006, 19:19
Verwijderd
Kutkutkut.

Kon ik maar iemand anders zijn. Al was het maar voor even.
Oud 24-03-2006, 19:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het is een tijd geleden dat ik dit gezegd heb, maar serieus: Ik hou van mezelf!

Er is niemand die mij momenteel nog naar beneden weet te halen, want jammer voor hun: Ik krijg steeds meer het gevoel dat het eindelijk weer is als vroeger (En ja dat is héél positief). Ik geniet van de dingen om me heen, ben inmiddels bijna suprieur te noemen in het leggen van contacten, en het leuke van alles: Ik weet precies wat ik wil! Goh ik begin bijna arrogant te klinken, maar het voelt gewoon zo goed om te weten dat je sterk genoeg bent om de grootste problemen te overleven, en ja ik ben er best trots op dat dat gevoel nu eindelijk weer van mij is!

Vanavond lekker relaxen, en misschien een beetje gamen met wat mensen. Ik heb mijn deadlines voor school gehaald, ik heb mijn deadlines voor school gehaald! Jeeej, en nu eindelijk klaar *vrijheid, blijheid*
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 24-03-2006, 19:55
Verwijderd
Mn mama is erg ziek. Ze heeft sinds gister middag niet meer geslapen, ligt nog steeds aan de zuurstof en mag daar ook niet vanaf. Ze gaat met een rolstoel naar het toilet enzo, kan geen eens meer staan. Mijn arme mama die nooit ziek is en altijd maar rent, ligt daar nu te liggen.

En ik ben moe, zo moe. En heel veel te doen, getsie.
Oud 24-03-2006, 20:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ sonho: sterkte met je moeder.. *knuff*

OT: Weer een hele ingrijpende dag. Allerlei ruzies. J, T en L hebben dus ruzie met M. En ik ben al die tijd met beide om blijven gaan samen met D. En nu werd M. gisteren boos op mij omdat ik niet op haar had gewacht en daar ging ze dan een heel probleem van maken (ze voelt zich nogal snel buitengesloten) en ik vond dat erg kut. En ik voelde me ook wel een beetje schuldig dus ik vroeg aan J of M ook aan haar had vertelt dat ze boos was. Maar dat was dus niet zo dus ik vertelde wat M tegen mij had gezegt en J ontplofte bijna. Volgens mij heeft D. toen weer tegen M. vertelt dat ik tegen J heb vertelt over het gesprek tussen mij en M. (knap als je het nu nog volgt). En toen werd M. dus boos op mij, dacht ik. Dus ik besloot het aan haar te vragen en J wilde met me mee. Dus ik vroeg het en ze zei van niet en toen voelde het voor ons weer gewoon goed. Tot J dus ontploft en tegen M vertelde dat ze een *heel erg scheldwoord*-gier is en dat ze niet moet zeiken e.d. waardoor ik, N, D en M heel erg schrokken. Dus nu hebben M en J weer erge ruzie en het voelt alsof ik het heb aangewakkerd, wat helemaal niet mijn bedoeling was! (een kus voor degene die het nu nog begrijpt!)

In ieder geval, iedereen lult weer over elkaar achter elkaars rug om en is zo fucking achterbaks nep-aardig tegen elkaar, ik word er echt zo ziek van! En ik begrijp ook heel goed dat M zich buitengesloten voelt (ook al is het niet zo) want zo voelde ik me een paar maanden geleden ook. Maar het gaat sowieso niet goed met haar en ik probeer d'r te helpen maar het is zo'n gesloten boek..

Eten ging wel goed vandaag, veel gesport ook. Verder ongeveer een uur met m'n moeder zitten praten net, half huilend de hele tijd. Voel me wel opgelucht nu, maar ook down. Over mij gepraat en over m'n vader en alles. Waarom zijn wij zo'n moeilijk gezin? Waarom kan het niet gewoon goed gaan? Ik maak me zo'n zorgen om m'n vader maar tegelijkertijd ook om mezelf. En ik wil dat het allemaal goed komt met hem en dat hij hulp zoekt. Ergens heb ik ook het gevoel dat IK me pas écht goed kan voelen als HIJ ook hulp zoekt. Want er is door hem toch ook wel heel veel verpest in mijn jeugd. En ergens begrijp ik hem zo goed, zijn verslaving, geslotenheid en eenzaamheid. En ergens haat ik hem daarom, omdat ik er wel uit probeer te komen, en hij niet. En dat is zo moeilijk om te zien, iemand die zichzelf steeds dieper in het dal werkt waar jij uit probeert te krabbelen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-03-2006, 20:52
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb mezelf opgesloten op mijn kamer.

Niet letterlijk, ik heb immers geen slot. Maar dit is beter voor de rest van de wereld. Ik val toch tegen iedereen uit, dus waarom zou ik in vredesnaam gezellig beneden gaan zitten?

En ik wil dat het morgen is. Morgen is vast alles weer beter.

Het meisje met de prikkeldraadogen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-03-2006, 21:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik wil helemaal niet mee op vakantie. We gaan naar Portugal en ik had al in mijn hoofd gepland waar ik allemaal heen wilde en wat ik wilde zien. Samen met m'n moeder ook al wat appartementjes gevonden. Zijn m'n ouders vanavond naar 't reisbureau geweest, komen ze terug met het nieuws dat we ergens in het noorden in een afgelegen dorpje zitten. Niets Lissabon en alle dingen waar ik nog meer heen wilde..
Het is er vast ook wel leuk, maar ik wil niet in een appartement zitten waar nog maar 12 andere gezinnen zitten. Ik ben daar vast weer alleen, maar een camping vind ik ook niets. Niets te commercieel of druk, maar ook niet afgestorven. Hallo, eerst twee jaar lang rondreisvakanties gedaan. Mooi, interessant en zeker bijzonder, maar geen koe gezien. Nu is de kans dat dát gebeurd weer ongelooflijk klein.
Maar wat ik wilde was te duur, en 'niet leuk' volgens mijn vader. Christus, golf dan eens minder en besteed dat geld aan iets leuks met ons. We gaan al nooit weg, alleen maar in de zomer.

Maar voelt zich ook een beetje verwend..

Anders gaan we maar naar Texel hoor.
Oud 24-03-2006, 22:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
niet weer
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-03-2006, 00:20
Verwijderd
Dit is de eerste avond, sinds ik weet wat er aan de hand is, dat ik niet heb hoeven denken aan vanalles. Dat ik onbezorgd stomme grappen kon maken, kon lachen, kon drinken, kon roken. En het voelt zo goed.

Jammer van die stomme del

Don't it always seems to go
that you don't know what you've got
'till it's gone...
Oud 25-03-2006, 01:34
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi kwor gek
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-03-2006, 06:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
note to self: slaap wat meer..

kan het zijn dat je meer rust heb zonder je beste vriendin??
als zij niet smst of als ik haar niet spreek lijkt het net of ik wat meer rust heb..
alhoewel ik wel weer ga afvragen of ik iets fout heb gedaan..
maar als ik het nou verbreek.. zou t dan beter gaan?!


stomme denkkronkels...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-03-2006, 06:52
Verwijderd
Ik heb één of andere oogontsteking. Dat gaat een week of vier duren, vier weken een bril op en ik kan alleen mijn oude bril vinden, waarmee ik dus niet gewoon over straat ga. Maar goed, ik kan nu iig weer autorijden, dus dat is al iets. Verder ben ik ook moe en 'grieperig'. Vandaag een drukke en lange dag en komende weken (hele) drukke weken. Ach, ik overleef het wel.

Citaat:
duivelaartje schreef op 24-03-2006 @ 22:37 :
We gaan al nooit weg, alleen maar in de zomer.
Er zijn genoeg mensen waar dat zo bij is. Of mensen die nooit weg gaan.
Oud 25-03-2006, 08:16
Verwijderd
Ik hoop dat ik me vandaag weer zo goed voel als gister! Gister was echt leuk!

@BananaSplit: Veel sterkte met alles.
Oud 25-03-2006, 10:03
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 24-03-2006 @ 22:37 :
We gaan al nooit weg, alleen maar in de zomer.

Maar voelt zich ook een beetje verwend..
Fijn dat je het zelf opmerkt. Ik ga nooit op vakantie, ook niet in de zomer ofzo.
Oud 25-03-2006, 10:37
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik ben weer gekalmeerd.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-03-2006, 10:49
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Wat een rare droom
Oud 25-03-2006, 10:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik haat kleren kopen.. haat t echt
stomme zooi, pokke drukte..

uiteindelijk wel geslaagd.. broek en shirt.. en nog in record tempo ook
maar kleren kopen is slecht voor jezelf beeld
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-03-2006, 10:52
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 24-03-2006 @ 22:37 :
Zijn m'n ouders vanavond naar 't reisbureau geweest, komen ze terug met het nieuws dat we ergens in het noorden in een afgelegen dorpje zitten.
Het noorden van Portugal is juist heel mooi hoor. Het midden van het land is alleen maar uitgedroogde zooi. En je kan miss wel een dagje naar Lissabon? Of Coimbra, ook leuk!
Oud 25-03-2006, 11:02
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 25-03-2006 @ 09:16 :
Ik hoop dat ik me vandaag weer zo goed voel als gister! Gister was echt leuk!

@BananaSplit: Veel sterkte met alles.
zozo, jij bent lekker vroeg wakker, nja ik zat ook al in de huiskamer een concert van Steve Lukather en een zon Carltonvent te kijken

Ik heb zin in over een week. Meeting met faded away
En nu effe lekker weekend houden
Oud 25-03-2006, 11:16
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Zo, n u effe onder de douche en dan verder genieten van een luie middag
Oud 25-03-2006, 12:11
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Tja, een rare avond was het wel..
__________________
Guitarred and feathered
Oud 25-03-2006, 12:50
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
sonho schreef op 25-03-2006 @ 11:52 :
Het noorden van Portugal is juist heel mooi hoor. Het midden van het land is alleen maar uitgedroogde zooi. En je kan miss wel een dagje naar Lissabon? Of Coimbra, ook leuk!
Ja, ok, het is wel heel mooi. Ik moet ook niet zeuren. Maar 'vroeger' gingen we altijd wat vaker op vakantie, simpeler vaak, maar dan was je tenminste even weg. Ook omdat ik enigs kind ben vond ik dat altijd erg leuk. Maar de laatste tijd lijken ze hun geld aan andere dingen te willen besteden en schiet vakantie erbij in. Ik weet wel dat sommigen niet verder gaan dan Nederland met vakantie, maar dat hebben we nooit hoeven doen.
Zucht, ik denk dat ik er gewoon blij mee moet zijn en dat ik al genoeg leuke dingen meemaak. Maar waar ik vooral meezit, is dat ze gewoon niet naar me geluisterd hebben. Ik wilde graag een tijdje in de buurt van Lissabon zitten, omdat het me gewoon erg mooi leuk. Volgens mij zitten we te ver van Lissabon om er één dagje naar toe gaan..
Maar goed, ik bekijk de mooie en positieve kant er wel van.
Oud 25-03-2006, 12:53
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Jezus, wat een effect kan muziek hebben. Heb het al vaker gemerkt, maar nu ook weer.

Van beetje suf naar heel happy en energiek door een paar stukjes muziek
Oud 25-03-2006, 12:58
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-03-2006 @ 13:50 :
Ja, ok, het is wel heel mooi. Ik moet ook niet zeuren. Maar 'vroeger' gingen we altijd wat vaker op vakantie, simpeler vaak, maar dan was je tenminste even weg. Ook omdat ik enigs kind ben vond ik dat altijd erg leuk. Maar de laatste tijd lijken ze hun geld aan andere dingen te willen besteden en schiet vakantie erbij in. Ik weet wel dat sommigen niet verder gaan dan Nederland met vakantie, maar dat hebben we nooit hoeven doen.
Zucht, ik denk dat ik er gewoon blij mee moet zijn en dat ik al genoeg leuke dingen meemaak. Maar waar ik vooral meezit, is dat ze gewoon niet naar me geluisterd hebben. Ik wilde graag een tijdje in de buurt van Lissabon zitten, omdat het me gewoon erg mooi leuk. Volgens mij zitten we te ver van Lissabon om er één dagje naar toe gaan..
Maar goed, ik bekijk de mooie en positieve kant er wel van.
Ga even zoeken op internet en reisgidsjes wat er allemaal te doen is in het noorden. Misschien dat je er op die manier ook wat meer zin in krijgt. En dat er niet naar je geluisterd wordt is gewoon .
Oud 25-03-2006, 13:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
verveling
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-03-2006, 13:10
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb er gewoon geeneens woorden meer voor
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 25-03-2006, 13:10
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
sonho schreef op 25-03-2006 @ 13:58 :
Ga even zoeken op internet en reisgidsjes wat er allemaal te doen is in het noorden. Misschien dat je er op die manier ook wat meer zin in krijgt. En dat er niet naar je geluisterd wordt is gewoon .
Daar was ik inderdaad net meebezig. Het ziet er daar best mooi uit, dat wel.
Oud 25-03-2006, 13:22
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Ik mis je... /
Oud 25-03-2006, 13:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn ogen zijn droog en dat vind ik irritant.

Ik heb een zoemboek
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 25-03-2006, 14:42
Verwijderd
Ik wil sterk zijn. Ik wil zo graag de keuze volgen die van binnen goed voelt, maar die tegelijkertijd zoveel angst met zich meebrengt. Ik wil de knoop doorhakken en niet met me laten sollen. Ik wil het echt, écht. Maar het doet zo'n pijn. Nu voelt het ineens allemaal weer zo ongelooflijk kut. Ik weet niet waaraan ik dit heb verdiend, ik weet niet wat ik moet doen. Fout. Ik weet het wel, ik durf alleen niet..

Ik ben zo bang voor de eenzaamheid die onherroepelijk volgt. Ik ben me er nu zo pijnlijk goed van bewust hoeveel mensen ik náast hem eigenlijk heb... zeg maar, bijna geen. Alles wijst erop dat het góed is om er mee te stoppen, maar van binnen voel ik me zo verscheurd.

Ik weet niet wat hij denkt, óf hij überhaupt wel aan me denkt. Wanneer hij van plan is wat van zich te laten horen, en hoe ik dan ga reageren. Ik weet niets, en it's killing me.

Maar goed. Vanavond naar de kermis met mn broer. Smile, the world is a beautiful place.
Oud 25-03-2006, 15:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik sta op punt van instortne..
zowel door de vermoeidheid als door de leegte enzo..
straks komen mijn vrienden.. pfff S ook en ik geloof niet dat ik dat op dit moment ga trekken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-03-2006, 16:20
Verwijderd
Spijt wil ik niet zeggen. Maar gewoon, alles is even kut.
Oud 25-03-2006, 19:30
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wat een ronduit vertiefde klotedag! We moesten vandaag repeteren op theater en dit was de laatste les (volgende week is de voorstelling). Wat gebeurt er: ten eerste komt de helft meer dan 40 minuten te laat. Ten tweede kennen de twee jongens uit onze groep beide hun teksten niet. Ten derde gaan de jongens vervolgens weg om iets te bespreken met een andere docent en vervolgens zien we beide de hele dag niet meer terug! Gevolg: alle stukken waarin de heren horen te spelen, zijn niet gerepeteerd, bij repeteren van onze stukken moesten ze steeds vervangen worden etc. Vervolgens is de repetitie fucking chaotisch, langdradig en aan het einde is iedereen onwijs chagerijnig. Iedereen boos en zo. Nou kan het volgende week twee kanten op gaan:
1. de jongens zijn er wel, maar hebben dankzij vandaag een zodanige achterstand dat het hele stuk wordt verkloot.
2. de jongens zijn er niet, het hele stuk moet dus omgegooid worden, we krijgen het niet op tijd af en het hele stuk wordt verkloot.

In ieder geval: ik zie het dus niet meer zitten. Ben doodop door alle inspanning vandaag en als ik wat zeg van het humeur van m'n broer dan ben ik opeens degene die chagerijnig is. Ze zakken allemaal maar lekker in de dikkevettepoeppieskakdrollen en zo.

YEAH! I really like my life today!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 25-03-2006, 20:55
kroot
kroot is offline
gisteren 1,5 uur!!!!! bij een verzekeringsarts van het uwv gezeten. pfffffffff........... ik werd er wel een beetje moe van. Nu maar hopen dat ik een wajong krijg en voor hoeveel procent, 'k ben benieuwd.
Oud 25-03-2006, 21:18
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Voel me weers rot. great
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 25-03-2006, 21:21
Verwijderd
Vandaag mijn vakantie geboek: ik ga een weekje naar Polen! Samen met wat andere jongeren daar op een biologische boerderij helpen en leuke dingen doen .
Verder ben ik erg moe. Zou dat nog steeds komen van de operatie? Nouja, ik ga wel een beetje op tijd naar bed en slaap een beetje uit. Dan morgen wat huiswerk maken enzo, gaat helemaal goed komen.

ik heb er zin in, zin in, zin in.
Oud 25-03-2006, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 25-03-2006 @ 17:20 :
Spijt wil ik niet zeggen. Maar gewoon, alles is even kut.
Vervang kut maar door leuk
Oud 25-03-2006, 22:53
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag was rustige dag de helft van de tijd alleen thuis
en nou misselijk duizelig aangeschote dubbel zien wazig zien en als bijwerkinge van medicijne de hele dag naar de wc
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-03-2006, 22:58
kroot
kroot is offline
morgen concert en ik moet niet vergeten de klok vooruit te zetten
Oud 25-03-2006, 23:28
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
hmmm... lekker slapen en dromen en uitslapen
Oud 26-03-2006, 01:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
leegte
gewoon geen woorden meer om dit te beschrijven..

leegte
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-03-2006, 09:28
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-03-2006 @ 03:01 :
leegte
gewoon geen woorden meer om dit te beschrijven..

leegte
*troost*

Hier juist geen leegte. Zet gewoon muziek op om jezelf op te peppen. BIj mij werkt zoiets als bon jovi goed, maar t ligt ook net aan je smaak van muziek.

Als ik me gewoon leeg voel helpt muziek echt om je te motiveren en weer energie te geven.
Oud 26-03-2006, 09:46
kroot
kroot is offline
Ik heb dalijk concert, ben benieuwd.
Oud 26-03-2006, 11:23
Verwijderd
ik ben gewoon nog steeds moe. Ik word ook alleen maar moe wakker. En ik moet zoveel doen, en ik heb er zo geen zin meer in. Motiveer mij, of schiet me af. Ik weet gewoon niet meer hoe en wat hoor.
Gisteren was het in de Efteling leuk, hoewel ik waarschijnlijk meer genoten zou hebben als ik meer had geslapen. Ach, misschien doe ik het wel expres, dan kan ik het als reden aandragen ongezellig te zijn. En mn kop doet zeer. Nou ja, alles aan mij eigenlijk. Ik voel me gewoon vreselijk. dus.
Oud 26-03-2006, 11:26
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Whoeii de zón schijnt!

zou het dan eindelijk écht lente worden?
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 26-03-2006, 11:46
Verwijderd
Ik voel me rustig vandaag. Alsof ik het iets meer kan loslaten. Eigenlijk zou ik graag vanavond even met hem praten, en het dan definitief beëindigen. Het smsje is geschreven, maar nog niet verstuurd. Ik ga eerst maar even ontbijten, en dan zal ik het (denk ik) toch maar versturen. Dit is ook niets, op deze manier. Ik wil horen wat hij denkt, waarom hij al die tijd niets heeft laten horen. Of hij me gewoon uit wil lokken, of dat hij het langzaam op een einde zou willen laten lopen. Dat laatste zou ik erg vinden, negen maanden samen beëindig je toch hopelijk op een iets fatsoenlijkere manier.

Ik sms het hem nu toch maar. Ik kan voor eeuwig wachten op hem of mijn eigen keuzes maken. Dit werkt niet, er moet wat veranderen. Nog een week zo gaat me echt opbreken. Ik sms het.

"Bericht is verzonden".

And now we wait.
Oud 26-03-2006, 12:08
Verwijderd
Gister was gewoon zo ontzettend leuk. En dat laat me beseffen hoe gezellig en goed ik het eigenlijk had op de middelbare school. Al besef je het dan niet, omdat het zo vanzelfsprekend was. Altijd was er wel iemand om iets mee te doen, iedereen had nog tijd. Nu is dat stukken moeilijker, omdat iedereen wat en ergens anders studeert. Spontaan afspreken gaat meestal gewoon niet meer eigenlijk. Maar hierdoor ontdek je wel wie je echte vrienden zijn. En de drie van gisteravond behoren daar zonder twijfel toe

Alleen drong het gister wel tot me door wat een andere vriendin van me eigenlijk aanricht. Ze heeft met m'n beste vriend, maar dat is al ontelbare keren uit geweest. Mede doordat zij gewoon meer interesse heeft voor sommige andere jongens uit onze studiestad, maar toch blijft ze bij d'r vriend. Maar ze belazert 'm gewoon. Gister zat hij zo enthousiast te vertellen over haar en over wat ze gedaan hadden. En ik wist dat ze gewoon weer 'per ongeluk' met een goeie vriend van me in onze studiestad gezoend had. Ik heb m'n mond gehouden, maar met moeite. Ik kan er niet tegen om te liegen. En dit voelt gewoon als liegen. Of in ieder geval als het achterhouden van de waarheid. Maar het probleem is gewoon dat alle betrokkenen gewoon goeie vrienden van me zijn. Maar ik kan er gewoon niet tegen dat ze elkaar niet eerlijk behandelen

Maar ach, niet aan denken. De zon schijnt En ik ga zo m'n bank halen <3

You're such a beautiful disaster
Oud 26-03-2006, 12:15
Verwijderd
lekker picknicken zometeen maar dat is toch veel te koud enzo en eigenlijk moet ik naar m'n barman en dat zou ik ook doen maar niet als ik ga picknicken enzo maar ach, who cares ?
Oud 26-03-2006, 12:18
Verwijderd
Raar, ik kreeg een lege sms van hem. Ontvangen, net. Datum, gisteren. Uh?
Oud 26-03-2006, 13:20
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Praat ik even met mijn moeder. Vraagt ze me of ik nog die aardige Iraanse familie ken waar we een paar geleden uitgenodigd waren voor een etentje. Schijnt dat dat zoontje in Amersfoort is doodgeschoten. Ik kende hem verder gelukkig niet, maar ik weet wel dat ze zo aardig en gastvrij waren. Ik geloofde het eerst niet totdat ik het las. http://www.nu.nl/news/700278/14/Schu...ngehouden.html

Schijnt dat hij was doodgeschoten om een meisje. Zo onecht. Wat een triestigheid en wat zal het zwaar zijn voor de familie. Ik fietste er vrijdag nog.

Laatst gewijzigd op 26-03-2006 om 13:23.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.