Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2006, 15:10
Verwijderd
Koolhof nieuwe trainer MVV. Mr.Oizo, wat denk je daarvan?
Advertentie
Oud 26-05-2006, 19:56
Fides
Fides is offline
Wamberto naar Willem II

Hehe, Wampie die weer gaat lachen als hij kansen voor open doel op de lat schiet
Oud 26-05-2006, 20:00
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
en Dickie naar Zenith St. Petersburg, gaat roebels vangen
Oud 26-05-2006, 20:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Koolhof breekt met Dordt voor contract bij MVV

Na één seizoen stapt Jurrie Koolhof op bij FC Dordrecht om aan de slag te gaan bij MVV. In Maastricht wordt hij de opvolger van Andries Jonker, die als assistent-trainer aan de slag gaat bij Willem II.
'Jurrie Koolhof heeft ons gevraagd om zijn contract te ontbinden', vertelde manager technische zaken Marco Boogers aan Voetbal International. 'Daarover zijn we het eens geworden. Vandaag (vrijdag, red.) is zijn laatste werkdag.'

Het vertrek van Koolhof komt na een seizoen waarin Dordrecht op de negende plaats van de Gouden Gids Divisie eindigde. Smetjes waren de aanvaringen die de coach had met routinier Gérard de Nooijer die hij naar de beloften verbande. Koolhof was eerder werkzaam als hoofdcoach bij De Graafschap en AGOVV Apeldoorn.

MVV, dat als dertiende eindigde, was op zoek naar een nieuwe trainer na het vertrek van Jonker die de club twee seizoenen diende. Onder zijn leiding drong MVV afgelopen seizoen door tot de kwartfinale van de Gatorade Cup.

Bron: vi.nl

Eindelijk, de nieuwe trainer. Hopelijk volgen de nieuwe aankopen snel. Tja, wat ik er van vind? Ik weet niet zo veel van hem, dus het is afwachten. Laatste jaren redelijk onopvallend bezig, verder een rustige man... maar hij is met AGOVV en Dordrecht die in mijn ogen minder spelersmateriaal hebben dan wij in de middenmoot geëindigd met vrij leuk voetbal. Dus ik denk dat het een goede keus is voor ons, al blijft het natuurlijk afwachten. Geen grote naam, maar dat had ik ook niet verwacht na het afhaken van Jo Bonfrčre.
Oud 27-05-2006, 14:36
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Fides schreef op 25-05-2006 @ 22:46 :
De laatste transfers van hoog niveau:
Rosicky naar Arsenal
Morientes naar Valencia (adiós Patrick Kluivert)
C. Zanetti naar Juventus
Rui Costa naar Benfica
Pires naar Villarreal
Runje naar Besiktas
Je vergeet Gianni Zuiverloon naar SC Heerenveen
Oud 27-05-2006, 22:22
Verwijderd
Verhoogd bod brengt Johnson bij Everton

27/5/2006 16:17

Everton heeft de slag om Andrew Johnson gewonnen. The Toffees verhoogden hun bod op de tweevoudig international van Crystal Palace en troefden daarmee Bolton Wanderers en met name Wigan Athletic af.
Manager David Moyes heeft een recordbedrag van dertien miljoen euro over voor Johnson. Een eerder bod van ruim elf miljoen euro werd door Crystal Palace van de hand gewezen.

Johnson speelde zich twee seizoenen geleden in de kijker door 21 keer te scoren in het Premiership. Desondanks degradeerde hij met Palace, maar de topscorer bleef de club trouw.

In vier seizoenen bij Crystal Palace was Johnson goed voor 73 doelpunten in 142 competitieduels. Bij Everton moet de 25-jarige spits een aanvalsduo gaan vormen met James Beattie.

Johnson staat op de reservelijst van de Engelse WK-selectie. Het is onwaarschijnlijk dat hij alsnog naar Duitsland zal afreizen. Bondscoach Sven-Göran Eriksson houdt vooralsnog hoop op de geblesseerde Wayne Rooney.

-----------

Er staan nogal wat fouten in dit bericht. Zowel Everton zelf als planetfootball melden dat Everton, Bolton en Wigan alledrie 8,5 miljoen pond geboden hebben. Everton is de derde ploeg die erbij kwam, dus VI zit gewoon te slapen, Johnson heeft vanavond gepraat met Everton, pas na het bericht op VI terechtkwam. Hij heeft zeker nog niet getekend.

Bovendien heeft Everton (helaas) wel eens meer dan 8,5 miljoen pond betaald, geloof ik. Walter Smith en zijn voorgangers mochten met geld smijten zonder iets te bereiken.

Tenslotte geloof ik niet dat hij op de reservelijst staat, daar staan Scott Carson, Luke Young, Nigel Reo-Coker en Jermain Defoe op, volgens planetfootball op 15 mei. Intussen zijn Reo-Coker en Luke Young geblesseerd, en Phil Neville en Michael Dawson toegevoegd aan de reservelijst.

Tot zover de fouten van VI Wat vind Ertur de Evertonfan van een eventuele komst van Johnson?

Mja, redelijk goede spits, past qua karakter heeeeel goed bij de toffees. Maar 8,5 miljoen pond is erg veel geld, ik ben bij hem nogal bang dat hij zijn beste seizoen al gehad heeft. Een beetje het verhaal wat ik ook bij Beattie denk. Maar Everton heeft doelpunten nodig. Als ze nog een verdediger, een centrale en een vleugelmiddenvelder van niveau halen, zit europacupvoetbal erin volgend seizoen.
Oud 27-05-2006, 23:32
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Adriaanse wil Landzaat en Vennegoor naar Porto halen...

Wat mij betreft mogen ze, mits ze een mooi bedrag neertellen, Landzaat hebben. Ik heb het idee dat ie toch wel aan een nieuwe uitdaging toe is gezien zijn spel het afgelopen seizoen. En aangezien zijn contract volgend jaar afloopt lijkt mij het verstandig nog een paar miljoen voor hem te vangen...
Oud 28-05-2006, 08:49
Fides
Fides is offline
Lyon heeft Toulalan en Kallstrom gekocht om het middenveld te versterken
Nu heb je daar een middenveld met Diarra, Toulalan, Juninho, Tiago, Kallstrom en Pedretti. Als talent hebben ze nog altijd Ben Arfa achter de hand en op de flanken Malouda en Govou/Wiltord. In de spits Carew en Fred. Ze hebben ook nog die Frau en het talent Benzema voorin. Op doel Coupet, daarvoor Cris en Cacapa met alternatief Muller. Op de back hebben ze de keus uit Reveillere, Clerc en op links Abidal en Berthod. Monsoreau hebben ze ook nog achter de hand.

Bovendien heeft men op dit moment Ribery en Gourcuff nog op de korrel.

Wereldteam dat Lyon. Allez!
Oud 28-05-2006, 13:25
Welgemeend
Welgemeend is offline
Lyon wordt nu echt ontzettend sterk, Toulalan en Kallstrom zijn/worden echt topmiddenvelders. En ik geloof dat Lyon ook nog een spits er bij wil, Drogba misschien nu sheva naar chelski gaat, dat wordt de champions league finale volgend jaar .

En Porto is een mooie club voor Landzaat .
Oud 28-05-2006, 13:36
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 27-05-2006 @ 23:22 :
*Johnson naar Everton*
13 miljoen euro is 8,5 miljoen pond
Oud 28-05-2006, 13:38
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Fides schreef op 28-05-2006 @ 09:49 :
Lyon heeft Toulalan en Kallstrom gekocht om het middenveld te versterken
Nu heb je daar een middenveld met Diarra, Toulalan, Juninho, Tiago, Kallstrom en Pedretti. Als talent hebben ze nog altijd Ben Arfa achter de hand en op de flanken Malouda en Govou/Wiltord. In de spits Carew en Fred. Ze hebben ook nog die Frau en het talent Benzema voorin. Op doel Coupet, daarvoor Cris en Cacapa met alternatief Muller. Op de back hebben ze de keus uit Reveillere, Clerc en op links Abidal en Berthod. Monsoreau hebben ze ook nog achter de hand.

Bovendien heeft men op dit moment Ribery en Gourcuff nog op de korrel.

Wereldteam dat Lyon. Allez!
Ik snap niet wat ze dan ook nog met Ribery willen, was Kallstrom niet echt nodig geweest imo. Ribery schat ik ook hoger in, zal alleen niet goedkoop zijn.
Oud 28-05-2006, 20:32
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-05-2006 @ 16:54 :
Van Nistelrooij kan voor miljoenen naar alle topclubs in Europa en nog spelen ook.
Ik denk dat ie weleens naar AC Milan kan gaan... Nu Sjevtsjenko richting Chelsea gaat.
Oud 28-05-2006, 20:49
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Blind nieuwe trainer Vitesse'
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 28 mei om 21:38

Danny Blind gaat aan de slag bij Vitesse, zo meldt AT5. De ex-trainer van Ajax tekent komende week een contract voor twee seizoenen met de optie op nog een derde jaar en neemt Gerard van der Lem mee als assistent.

Ook van der Lem tekent bij Vitesse een contract voor twee jaar. Het duo werkte afgelopen seizoen samen bij Ajax. Met de Amsterdamse club veroverden zij de Gatorade Cup en werd plaatsing afgedwongen voor de voorronde van de Champions League.

Blind wordt in Arnhem de opvolger van Edward Sturing. Hij komt in plaats van Jan Boskamp, die al persoonlijk rond was met Vitesse, maar niet over de benodigde papieren bleek te beschikken. Diezelfde Boskamp tekende vorige week een contract bij Standard Luik.

voetbalzone
Oud 28-05-2006, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-05-2006 @ 14:36 :
13 miljoen euro is 8,5 miljoen pond
Volgens mij is 8,5 miljoen pond echt meer dan 13 miljoen euro, maar goed. Lange discusssie, ondanks mijn terughoudendheid schijnt AJ naar Everton te willen en niet naar Bolton en wigan, terecht.

Ertur is dronken, kijk dit molrgen na.
Oud 28-05-2006, 22:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
jawel, klopt precies

http://www.tapu.nl/kk_1800000.html
Oud 28-05-2006, 22:56
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-05-2006 @ 21:32 :
Ik denk dat ie weleens naar AC Milan kan gaan... Nu Sjevtsjenko richting Chelsea gaat.
Dat was mijn gok ook een beetje ja
Oud 29-05-2006, 08:15
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Fides schreef op 25-05-2006 @ 22:46 :
De laatste transfers van hoog niveau:
Pires naar Villarreal
IS dit uiteindelijk nog doorgegaan?
Want volgens mij wilde Henry Pires overtuigen toch te blijven.
Oud 29-05-2006, 08:18
WolterB
WolterB is offline
Volgens is het Lyon in de bol geslagen
Citaat:
LYON HEEFT VEEL OVER VOOR RIBERY

Franck Ribéry, de smaakmaker van Marseille, staat op de verlanglijst van Lyon. Preses Jean-Michel Aulas is bereid om 3 internationals af te staan.

Réveillčre, Govou en Carew zouden op die manier verhuizen naar O.Marseille. "Marseille kan zich op alle vlakken verbeteren", zei Aulas. "Ribéry wil graag Champions League spelen volgend seizoen", gaf Ribéry's manager toe.

Ribéry (23) maakte zijn debuut bij Metz en trok daarna naar Galatasaray. Maar pas bij Marseille ontbolsterde de middenvelder. Kenners zien de international als opvolger van Zinédine Zidane.
Oud 29-05-2006, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-05-2006 @ 23:51 :
jawel, klopt precies

http://www.tapu.nl/kk_1800000.html
Ik hou mijn mond
Oud 29-05-2006, 11:38
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
WolterB schreef op 29-05-2006 @ 09:18 :
Volgens is het Lyon in de bol geslagen
Nee hoor, als ze dat voor die drie jongens kunnen ruilen maken ze een hele goede deal. Franck Ribery is een van de grootste talenten ter wereld. Maar dat ie niet goedkoop zou zijn had ik hierboven ook al een keer gezegd.
Oud 29-05-2006, 17:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Van Boxel van AGOVV naar MVV
Robert van Boxel gaat zijn geluk beproeven in het zuiden des lands. De verdediger zal daar vanmiddag een contract tekenen voor 1 jaar. De populaire verdediger wordt daar hereenigd met een oude bekende, oud AGOVV trainer Jurrie Koolhof.

Het was al enige tijd duidelijk dat trainer Stanley Menzo en technisch directeur Ted van Leeuwen voor van Boxel gaan plaatsje hadden in de basiself voor aankomend seizoen.

De fans verliezen door het vertrek van Robert van Boxel wederom een speler die zeer geliefd is bij fans en medespelers, altijd oog voor de fans bij winst EN verlies.

Jeuj, goed nieuws. Na het vertrek van Kruijer, Martha en Kienle zaten we al krap in de achterste linie, en aan de hand van diverse verhalen hoor ik dat dit een goede vervanger is.
Oud 02-06-2006, 10:17
Ketjing
Ketjing is offline
Heerenveen betaalt Vitesse flink voor Dingsdag
2/6/2006 10:09

SC Heerenveen heeft de transfer van Michael Dingsdag afgerond. De 23-jarige verdediger tekende in Friesland een contract voor vier seizoenen.

Dingsdag komt over van Vitesse, dat een transfersom van 2,8 miljoen euro tegemoet kan zien. Heerenveen moest het tot medio 2008 doorlopende contract van de verdediger afkopen.

Dingsdag is afkomstig uit de jeugdopleiding bij Vitesse. Hij maakte zijn debuut in het seizoen 2001/02. In zijn vijf seizoenen bij Vitesse speelde de verdediger negentig wedstrijden (drie goals).

Het vertrek van Dingsdag maakt bij Vitesse de weg vrij voor de komst van de Fransman Sébastien Sansoni. De Arnhemmers kunnen de 28-jarige verdediger transfervrij overnemen van het Griekse Ethnikos Asteras.
bron: www.vi.n
--------------------------------------------------------------------------------

Jammer, goede verdediger die echt niet zo gemeen is als menigeen van hem denkt. Tuurlijk zn laatste rode kaart was stom, maar verder erg goed en afgelopen seizoen flink gegroeid.
Maar of Vitesse er nu goed aan doet om een 28jarige 2e rangs Fransoos aan te schaffen...
Oud 02-06-2006, 11:38
Gimme more beer
El Hamdaoui mag misschien naar NEC
Oud 02-06-2006, 22:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-06-2006 @ 12:38 :
El Hamdaoui mag misschien naar NEC
Ik snap ook niet wat hij daar in Engeland is gaan doen. Natuurlijk is Tottenham een mooie club, maar hij kwam er nooit aan spelen toe, waardoor je ontwikkeling stagneert.
Oud 03-06-2006, 12:28
Strever
Strever is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-06-2006 @ 23:09 :
Ik snap ook niet wat hij daar in Engeland is gaan doen. Natuurlijk is Tottenham een mooie club, maar hij kwam er nooit aan spelen toe, waardoor je ontwikkeling stagneert.
Geld, Geld, Geld
Oud 03-06-2006, 12:51
Gimme more beer
Citaat:
Strever schreef op 03-06-2006 @ 13:28 :
Geld, Geld, Geld
Juist, Excelsior staat tot Tottenham als 1 staat tot 6 of iets dergelijks.
Oud 03-06-2006, 13:07
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-06-2006 @ 13:51 :
Juist, Excelsior staat tot Tottenham als 1 staat tot 6 of iets dergelijks.
Maak er maar 1 staat tot 12 van ofzo.
Oud 04-06-2006, 12:56
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 27-05-2006 @ 23:22 :

Tot zover de fouten van VI Wat vind Ertur de Evertonfan van een eventuele komst van Johnson?
Oud 04-06-2006, 13:53
Gimme more beer
Citaat:
Methuselah schreef op 04-06-2006 @ 13:56 :

En dat van Ertur. Ik had het hem al gezegd in een PM volgens mij
Oud 04-06-2006, 20:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Strever schreef op 03-06-2006 @ 13:28 :
Geld, Geld, Geld
Daar draait het tegenwoordig inderdaad om ja.
Oud 05-06-2006, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 04-06-2006 @ 13:56 :
Dat krijg je ervan als je het over jezelf in de derde persoon enkelvoud hebt. Maar Johnson is wel naar Everton.
Oud 05-06-2006, 10:35
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 05-06-2006 @ 09:57 :
Dat krijg je ervan als je het over jezelf in de derde persoon enkelvoud hebt. Maar Johnson is wel naar Everton.

RSCA heeft trouwens Biglia, Leiva en Van Damme al gehaald. De eerste twee: , de derde: Een nóg beperkter voetballer halen dan degene die al op de linksachter rondloopt en die bakken kritiek krijgt...
Oud 05-06-2006, 13:59
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Van Damme vond ik geen hoogvlieger maar heb er toch ook nooit een slecht gevoel over gehad. Denk dat hij een beetje de pech heeft gehad betere spelers voor zich te hebben gehad, wat zijn ontwikkeling gestagneerd heeft.
Oud 06-06-2006, 16:48
Gimme more beer
NEC heeft aangegeven dat Niedzielan, Barreto en Denneboom voor elk aannemelijk bod weg kunnen.

En NEC heeft nog steeds geen vervolg kunnen geven aan de goede transfers van Babos en El Akchaoui. Van der Doelen, Tininho, Jones, Takak, Wielaert, ze moeten allemaal nog vervangen worden.
Oud 06-06-2006, 17:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nieuwe assistenten voor Gertjan Verbeek

SC Heerenveen heeft de trainingstaf voor volgend seizoen weer compleet. De Friese club legde Hans Visser en Alex Pastoor vast. Visser en Pastoor, die bij Harelbeke één seizoen elkaars ploeggenoten waren, tekenden in Friesland voor twee jaar. Voor beiden is het een terugkeer in het Nederlandse voetbal. Visser (39) deed als trainer ervaring op bij MVV en in België bij Tongeren en RC Genk. Pastoor (39) was afgelopen seizoen werkzaam bij het Turkse Fenerbahçe.

Bron: www.vi.nl

Jammer, ik had Hansje graag toegevoegd gezien aan onze technische staf, maar we zullen het waarschijnlijk nog steeds moeten blijven doen met Rob Delahaye.
Oud 06-06-2006, 18:15
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Huysegems naar Feyenoord...
Sja, ik vind het persoonlijk wel jammer. Ik heb het altijd een goeie voetballer gevonden, maar bij ons liet ie dat veel te weinig zien. Ik hoop voor hem dat het hem wel gaat lukken bij Feyenoord.
En wij kunnen ons op gaan maken voor transfer nummer 8, aangezien we nu geen linksbuiten meer hebben.
Oud 06-06-2006, 18:37
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-06-2006 @ 19:15 :
Huysegems naar Feyenoord...
Sja, ik vind het persoonlijk wel jammer. Ik heb het altijd een goeie voetballer gevonden, maar bij ons liet ie dat veel te weinig zien. Ik hoop voor hem dat het hem wel gaat lukken bij Feyenoord.
En wij kunnen ons op gaan maken voor transfer nummer 8, aangezien we nu geen linksbuiten meer hebben.
Koop Niedzielan. Alsjeblieft!!!

Oud 07-06-2006, 13:24
Verwijderd
Juul naar AZ
Oud 07-06-2006, 15:27
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Gabri naar Ajax
Oud 07-06-2006, 15:38
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 07-06-2006 @ 16:27 :
Gabri naar Ajax
Dat is toch die speler die van de ene blessure in de andere valt?

Betekend wel dat Landzaat zowieso niet naar Amsterdam zal gaan. Zou toch al niet gebeuren, maar nu zal het zonder rel zijn...
Oud 07-06-2006, 15:46
Fides
Fides is offline
Waarschijnlijk vertrekt Edgar Davids ook naar Ajax. Leuke versterking.

Defour komt niet.
Oud 07-06-2006, 16:03
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Fides schreef op 07-06-2006 @ 16:46 :
Waarschijnlijk vertrekt Edgar Davids ook naar Ajax. Leuke versterking.
Het doet me denken aan toen Witsche, Litmanen, Vierklau en Winter terug werden gehaald... Al was het toen wel extremer natuurlijk.

Maar ik moet nog maar zien of Davids en Stam nog een acceptabel niveau gaan halen.
Oud 07-06-2006, 17:13
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 07-06-2006 @ 17:03 :
Het doet me denken aan toen Witsche, Litmanen, Vierklau en Winter terug werden gehaald... Al was het toen wel extremer natuurlijk.

Maar ik moet nog maar zien of Davids en Stam nog een acceptabel niveau gaan halen.
Dat hebben ze afgelopen seizoen wekelijk gedaan, met name Stam, in hoger aageschreven competities, bij betere clubs.
Oud 07-06-2006, 18:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Toch leuk dat Davids weer terugkeert op de Nederlandse voetbalvelder. Net als Stam overigens...
Oud 07-06-2006, 18:15
Tofke_H
Tofke_H is offline
Steven Defour (KRC Genk) zal niet naar Ajax gaan.
Oud 07-06-2006, 18:21
Gimme more beer
Citaat:
:')
Oud 07-06-2006, 21:48
Gimme more beer
Kivuvu van Stormvogels Telstar naar NEC.
Oud 08-06-2006, 07:33
Verwijderd
Farfan verlengt (verrassend) zijn contract bij psv tot 2010.
Oud 08-06-2006, 10:56
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Tsja, met die baggersubtop hier moet dat geen probleem worden, toch?
Oud 08-06-2006, 10:57
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Tsja, met die baggersubtop hier moet dat geen probleem worden, toch? Acceptabel zat om iig de play-offs te halen.

Regels voor berichten