![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hond uitlaten is altijd leuk, mits ie van honden houdt. Maar sowieso wandelen is ok. Op je kamer zitten is niet zo'n goed idee denk ik. Als hij zich niet op zijn gemak voelt, dan schiet je er vrij weinig mee op. Je moet gewoon dingen zoeken om te doen, die voor beiden ok zijn. Mocht het een en ander ooit vastlopen, dat je ergens anders over kan beginnen en niet gelijk van die ijzige stiltes vallen, die erg kut zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hey dat is nou leuk, normaal blaft hij als een gek bij wildvreemden, maar bij jou voelt hij zich op zijn gemak (ff lief lachje) ... ik trouwens ook wel (en kijk je wat hij zegt) |
![]() |
||
Citaat:
sorry, ik ben 2 nachten achter elkaar wakker geweest, dus ik was best wel in de war... heb net dus ff van half 8 (gister) tot half 10 vandaag geslapen ![]() SORRY!!! vertel morgen maar alles dan ![]()
||
Citaat:
![]() Niet sjiek natuurlijk, maarja, kan gebeuren. Is hij er ondertussen al? Als je niet antwoordt, denk ik dat het zo is ![]()
||
Ik denk dat hij toch wel is gekomen? Aangezien je niet meer hebt gepost. Het is wel kut dat hij zo te laat komt ja.
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat laatste; wat ik snel doe is voordat hij uitgesproken is al roepen 'Geeft niet hoor!' Vervolgens denkt hij 'Oow, die is makkelijk, ik hoef me niet meer schuldig te voelen' Nee, als hij zegt sorry dan blijf ik even stil, zucht dan ff en zeg een beetje eentonig: 'Okee..'
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mag niet met ze omgaan foreveryoung16 | 4 | 22-07-2015 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Liefde & Relatie |
Vervolg op: 'Vanavond gaan of niet?' martina1991 | 54 | 05-09-2006 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Zou ik gaan of niet...? Soms | 28 | 01-10-2005 20:24 | |
Liefde & Relatie |
ligt dit nou aan mij of? Aguy | 24 | 21-07-2003 14:23 | |
Films, TV & Radio |
vanavond (23/12) Dirty Dancing, moeite waard of niet? marlies | 19 | 27-12-2002 20:06 |