Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2006, 20:18
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
fractuur schreef op 15-07-2006 @ 21:03 :
Strandwandeling? (moet ik mijn vriend nog ff voor charteren )
Oh heerlijk, boulevard van scheveningen .
Advertentie
Oud 15-07-2006, 20:41
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 15-07-2006 @ 20:58 :
Ah jaa, als ik een vriendje heb wil ik ook in een park op het gras gaan liggen
Goed idee dus.
Dat is zo leuk. <3 (Al is het bij ons meestal niet het park maar gewoon onze achtertuin.)
Oud 15-07-2006, 21:13
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ahw, dit is zo lief. <3 Volgens mij gaat dat nog wel wat worden. Als hij zo vaak wil afspreken moet hij je ook wel leuk vinden. En inderdaad, jongens zijn vaker wat kortaf aan de telefoon en houden gesprekken 't liefste kort (uitzonderingen daar gelaten), dus geen zorgen maken.
Oud 15-07-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
martina1991 schreef op 15-07-2006 @ 20:04 :
Zwoek ik begrijp het hoor!

Tja, ik heb nu niet veel te zeggen meer. Het is afwachten tot maandgavond

Ik wist niet goed wat ik kon gaan doen met hem maandagavond, maar ik heb nu een paar ideetjes:
X Dvdtje kijken.
X De hond uitlaten.
X Op mn kamer zitten ofzo (Oeps, moet ik eerst opruimen)
Meer wist ik niet, jullie nog een idee?

xxXxx
dvd kijken is altijd een goed idee, maar gaat op een gegeven moment vervelen (bijv. als je niet genoeg aandacht krijgt)

Hond uitlaten is altijd leuk, mits ie van honden houdt. Maar sowieso wandelen is ok.

Op je kamer zitten is niet zo'n goed idee denk ik. Als hij zich niet op zijn gemak voelt, dan schiet je er vrij weinig mee op.

Je moet gewoon dingen zoeken om te doen, die voor beiden ok zijn. Mocht het een en ander ooit vastlopen, dat je ergens anders over kan beginnen en niet gelijk van die ijzige stiltes vallen, die erg kut zijn.
Oud 15-07-2006, 21:45
Lente
Lente is offline
hebben jullie skates? iets buiten doen is wel leukst met zulk mooi weer.
je kunt ook een spelletje doen, misschien heel suf maar kan ook juist heel leuk zijn
Oud 15-07-2006, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 15-07-2006 @ 22:45 :
hebben jullie skates? iets buiten doen is wel leukst met zulk mooi weer.
je kunt ook een spelletje doen, misschien heel suf maar kan ook juist heel leuk zijn
Twister
Oud 15-07-2006, 22:43
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Jaa! Twister is lol gegarandeerd!!!
Oud 15-07-2006, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Kikkertje schreef op 15-07-2006 @ 23:43 :
Jaa! Twister is lol gegarandeerd!!!
twister is LOL gegarandeerd ja
Oud 16-07-2006, 12:20
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Roosje schreef op 15-07-2006 @ 21:41 :
Dat is zo leuk. <3 (Al is het bij ons meestal niet het park maar gewoon onze achtertuin.)
Komt op hetzelfde neer
Oud 16-07-2006, 15:22
***ailá***
***ailá*** is offline
ik ging op een bankje zitten met hem op een niet op de kaart aangegeven plek

Was een goed idee, ik denk er aan terug
Oud 16-07-2006, 18:26
Dott
Dott is offline
nou het is maandagavond vertel morgen alles!
Oud 16-07-2006, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 16-07-2006 @ 00:46 :
twister is LOL gegarandeerd ja
yuck.
Oud 16-07-2006, 18:44
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 16-07-2006 @ 19:26 :
nou het is maandagavond vertel morgen alles!
Volgens mij loop jij een dag voor, anders heb ik net een dag stage gemist
Oud 16-07-2006, 18:45
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-07-2006 @ 19:44 :
Ik wilde net zeggen.
Oud 16-07-2006, 21:34
kirv
kirv is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 15-07-2006 @ 20:04 :
Zwoek ik begrijp het hoor!

Tja, ik heb nu niet veel te zeggen meer. Het is afwachten tot maandgavond

Ik wist niet goed wat ik kon gaan doen met hem maandagavond, maar ik heb nu een paar ideetjes:
X Dvdtje kijken.
X De hond uitlaten.
X Op mn kamer zitten ofzo (Oeps, moet ik eerst opruimen)
Meer wist ik niet, jullie nog een idee?

xxXxx
Als je de hond gaat uitlaten, en hij blaft niet al te hard en is vrolijk (ff veel voeren van te voren) zeg je gewoon tegen hem :
Hey dat is nou leuk, normaal blaft hij als een gek bij wildvreemden, maar bij jou voelt hij zich op zijn gemak (ff lief lachje) ... ik trouwens ook wel (en kijk je wat hij zegt)
Oud 17-07-2006, 08:38
Dott
Dott is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-07-2006 @ 19:44 :
*goeiemorgen*

sorry, ik ben 2 nachten achter elkaar wakker geweest, dus ik was best wel in de war... heb net dus ff van half 8 (gister) tot half 10 vandaag geslapen

SORRY!!!

vertel morgen maar alles dan
Oud 17-07-2006, 16:26
martina1991
martina1991 is offline
Jullie reacties zijn zò leuk!!

Het is over een paar uurtjes al, dat ie komt.
Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat we kunnen gaan doen. Dvdtje kijken is wel leuk natuurlijk, maar ik heb niet echt leuke. Op m'n kamer zitten doe ik ook maar niet, wat moet je daar doen??
Hond uitlaten doe ik in ieder geval, al is tie soms wel een beetje vals tegen onbekenden. Maarja, daar kan ik nu ook niks aan doen.
Strandwandeling lijkt me fantastisch! Maarja, daarvoor moet ik eerst een uur in de auto zitten.

Sorry da'k zo aan het zeuren ben hoor, ik moet het tenslotte zelf weten wat ik ga doen

Ik kan natuurlijk ook met hem internetten en deze topic laten lezen (doe ik never nooitt)
Oud 17-07-2006, 16:42
Fainne
Fainne is offline
of vraag waar hij zin in heeft om te doen? laat hem kiezen uit ideetjes?

veel succes ! niet stressen, wees relaxed
Oud 17-07-2006, 17:06
WolterB
WolterB is offline
Veel plezier vanavond

En laat ons horen hoe t was!
Oud 17-07-2006, 17:06
martina1991
martina1991 is offline
Dankje, kben best wel gespannen!!

Onder t eten zei ik dat hij vnavond zou komen, mn broer gelijk uit te lachen en mn zusje zegt dat ze hem echt wil zien. Mn broer peste me altijd wel een beetje, en nu zegt ie dat er wat gaat gebeuren vanavond!!
Oud 17-07-2006, 17:23
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Waarom ga je niet naar de bioscoop, altijd goed .
Oud 17-07-2006, 17:26
martina1991
martina1991 is offline
Dan zou ik naar Rotterdam moeten reizen, er is hier geen bios dichtbij.
Oud 17-07-2006, 17:34
ilse
ilse is offline
is er niet gewoon een terrasje ofzo waar je leuk kan gaan zitten? of ergens een steiger ofzo, bij t water zitten en kletsen?
Oud 17-07-2006, 17:38
martina1991
martina1991 is offline
Ja vast wel, moeten we ff op zoek gaan

Maar ik ga me nu maar alvast een beetje klaarmaken voordat ie komt. Brr, zenuwachtig hoor. Toen ik onder het eten vertelde dat er 'een jongen' vanavnd zou komen, zaten m'n broer&zusje me heel hard uit te lachen.. Dat word wat, vanavond.
Oud 17-07-2006, 17:38
martina1991
martina1991 is offline
Maar ik ga me alvast een beetje klaar maken voordat ie komt
Oud 17-07-2006, 17:56
Qamra
Qamra is offline
Ik zou zeggen grijp een kleed, twee glazen en een fles wijn en ren de tuin in om te genieten van een warme avond, maar je bent 15

Nou kan het nog steeds hoor, daar niet van Grijp alleen dan wel een fles cola ofzo

Laatst gewijzigd op 17-07-2006 om 18:02.
Oud 17-07-2006, 18:59
martina1991
martina1991 is offline
Hij is er nog steeds niet!!
Ik heb naar het bruggetje gefietst waar hij langs moet, .. geen spoor van hem..
Half 8 was de tijd.. het is nu 8 uur.

Ik voel me zo belazerd, zo in de steek gelaten!
Waarom??
Oud 17-07-2006, 19:42
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 17-07-2006 @ 19:59 :
Hij is er nog steeds niet!!
Ik heb naar het bruggetje gefietst waar hij langs moet, .. geen spoor van hem..
Half 8 was de tijd.. het is nu 8 uur.

Ik voel me zo belazerd, zo in de steek gelaten!
Waarom??
Is hij niet iets te laat, gebeurt wel vaker bij afspraken

Niet sjiek natuurlijk, maarja, kan gebeuren.

Is hij er ondertussen al? Als je niet antwoordt, denk ik dat het zo is
Oud 17-07-2006, 20:08
Zwoek
Zwoek is offline
Ik denk dat hij toch wel is gekomen? Aangezien je niet meer hebt gepost. Het is wel kut dat hij zo te laat komt ja.

Citaat:
martina1991 schreef op 17-07-2006 @ 17:26 :
Op m'n kamer zitten doe ik ook maar niet, wat moet je daar doen??
Op je kamer kan je héle leuke dingen doen
Oud 17-07-2006, 20:17
ilse
ilse is offline
waarschijnlijk is er dus wel gekomen.. ben benieuwd...
Oud 17-07-2006, 20:46
martina1991
martina1991 is offline
Hij is niet meer gekomen..

Deze topic moet maar gestopt worden, tis denk ik gewoon over van zijn kant..

x

(Super bedankt voor al jullie aardige, lieve reacties, ik heb er echt veel aan gehad)
Oud 17-07-2006, 20:53
Missy
Missy is offline
Niet meteen de hoop opgeven. Misschien is er wel iets gebeurt onderweg, plotseling.

Anders bel je hem, om te vragen; waarom die niet kwam? (of eventueel morgen?). Niet zo aardig van hem om niks te laten horen.
Aan de andere kant, misschien ook wel niet. Straks is die het gewoon vergeten, ofzo.
Oud 17-07-2006, 21:06
Zwoek
Zwoek is offline
Nee he

Je zou nog één keer kunnen bellen, gewoon om te vragen bijvoorbeeld of hij je nog wilt zien.
Oud 17-07-2006, 21:08
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 17-07-2006 @ 22:06 :
Nee he

Je zou nog één keer kunnen bellen, gewoon om te vragen bijvoorbeeld of hij je nog wilt zien.
Dat zou ik zeker doen ja.
Oud 17-07-2006, 21:18
ilse
ilse is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 17-07-2006 @ 22:06 :
Nee he

ja en waarom ie niet gekomen was, misschien was ie t vergeten..?
Oud 17-07-2006, 21:26
Verwijderd
nee, niet meer achteraan lopen, als hij je echt wil belt hij wel
Oud 17-07-2006, 21:28
jet
jet is offline
hoe hard ik ook hoop voor je dat ik ongelijk heb

als ie je echt leuk had gevonden was ie wel gekomen. en had anders gebeld met een zeer goed excuus

sorry dat ik nou de moodkiller meot zijn, maar als je gaat bellen zet je jezelf misschien voor lul

sterkte ermee. (ik had nog niet gepost, wel gelezen. hoopte dat het vanavond goed zou gaan )
Oud 17-07-2006, 22:51
Verwijderd
Ik word er sip van.

Hij moet wel een verdomd goed excuus hebben nu, anders moet je m lekker laten gaan.
Oud 18-07-2006, 08:35
martina1991
martina1991 is offline
Ik voel me ook zo klote, kvind het zo rot, ik weet niet waarom hij zo doet, het kan toch onmogelijk zijn omdat ik dacht dat ik zn moeder toen aan de lijn had?

Ik dacht al dat er toen iets was aan de telefoon, hij deed zò kortaf. En snel van 'Ja sgoed' toen ik vroeg of hij kwam, helemaal niet enthousiast..

Om nou weer te bellen, ik wìl wel, maar als hij toch zo afstandelijk doet, ik wil niet dat hij denkt dat ik hem zo hard nodig hebt ofzo. Ik vind het vreselijk, ik weet dat hij niet uit zichzelf belt en nu, dat hij ineens zo doet, begrijp ik er niks van.

Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen.
Oud 18-07-2006, 08:42
Kapoen
Kapoen is offline
Ik zou hem gewoon bellen, en hem recht op de man af vragen wat er is, en niet op een claimende manier, maar gewoon op een manier van 'ik wil weten waar ik aan toe ben'

dan weet je het gewoon en kan je er beter mee omgaan.

Nou meid ik spreek uit ervaring hoor, ik was ooit stapelverliefd op een jongen uit mn klas, ik had na een half jaa eindelijk de moed om hem mee te vragen naar de bios, en hij zei ja is goed, leuk. Alleen toen ik hem belde om het goed af te spreken deed hij heel kortaf, lekker lullig. Ik heb er in totaal een nacht van wakker gelegen.
Oud 18-07-2006, 08:44
zeep007
zeep007 is offline
Ik had hem gebeld en eerst vriendelijk gevraagd waarom hij niet is komen opdagen. Heeft ie geen goed excuus, en waarschijnlijk niet anders had hij vast nog wel de telefoon kunnen vinden, dan zeg je; als je gewoon van me af wil, zeg dat dan gewoon wat eerder, hoef ik hier mijn energie niet meer aan te verspillen, en dan hang je op.

Klaar alweer en dan op naar je volgende grote liefde
Oud 18-07-2006, 08:47
martina1991
martina1991 is offline
Goh, wat heb ik daar zin in, om dit in de telefoon te roepen:

'Waarom kwam je gisteravond niet opdagen? Ik heb zitten wachten op je, wat ik never nooit meer doe. Kun je niet even afbellen ofzo?? Nou, zeg maar of je van me af wilt, dan beloof ik je nooit meer te bellen ok?'

En dan heerlijk neer te knallen.

Ik ben boos op hem, maar denk heel de tijd weer aan die leuke tijd!!!!!!

Kapoen gelukkig ben ik dan niet de enige, ik heb vannacht ook niet zoveel geslapen eigenlijk.

En zeep007, een volgende grote liefde komt er denk ik niet zo snel..
Oud 18-07-2006, 09:01
Qamra
Qamra is offline
Gaar laten koken in zijn eigen sop. Als hij zo onbeschroft is om niet eens even af te bellen, dan vraag ik me af hoe of hij het wel waard is Of niet soms?
Oud 18-07-2006, 09:06
martina1991
martina1991 is offline
Nu je dat zegt, weet ik dat je gelijk heb, maar al die lieve, leuke dingen die hij deed (mn zakje snoep open maken, mee naar huis fietsen, samen gezellig dvdtje kijken) waren toch zo ontzettend leuk aan hem dat dat het allemaal weer goed maakt.

Maar zo zie ik maar, waarschijnlijk geef ik meer om hem dan hij om mij.

Zelfs als mijn vriendinnen dit zouden doen, me gewoon laten wachten zou ik boos zijn, maar nou doet hìj het, vind ik het dubbel-dubbel zo erg!!
Oud 18-07-2006, 09:09
kirv
kirv is offline
ik vind het echt heel erg jammer dat hij niet is komen opdagen. Als hij nou gewoon even had gebelt om te zeggen dat hij niet zou komen. Ik bedoel, je hebt je er wel een paar dagen op voorbereid. Plus, het is ook echt vervelend als je de hele avond zit te wachten.
Bel hem en vraag gewoon wat er aan de hand is (precies zoals je hierboven hebt gezet). Reageert hij spijtig en vraagt hij of je hem nog een keer wilt zien dan doorzetten. Als hij een slap excuus geeft en weer zo kortaf is, dan zou ik het langzaam afbouwen.

Misschien nog een tip voor je volgende relatie, probeer elkaar niet elke dag direct te zien, geef het wat langer de tijd. Laat bijvoorbeeld 2 dagen tussen de 2 dates. Ookal is het moeilijk. En probeer iemand te vinden die een mobieltje heeft, scheelt zoveel ellende.

Succes meid!
Oud 18-07-2006, 09:15
martina1991
martina1991 is offline
Het eerste wat ik vraag voor de volgende, 'Heb je n mobiel?'

Als hij een echt excuus heb, vergeef ik het hem direct, maar is het net als de vorige keer, BEKIJKT HIJ HET MAAR
Oud 18-07-2006, 09:19
zeep007
zeep007 is offline
ja, daarom moet je ook niet meteen een heel aanvallend belletje plegen. Eerst heel beleefd en arrogant en cool vragen waarom hij niet is komen opdagen, dan heel beheerst vragen waarom hij dan niet heeft kunnen bellen, en dan nog cooler vragen waar je aan toe bent, en dan nog arroganter weer zeggen dat je je energie hier niet meer aan wilt verspillen.

Mocht hij echt een excuus hebben, die niet te gretig accepteren. Maar gewoon okey zeggen ofzo.
Oud 18-07-2006, 09:26
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 18-07-2006 @ 10:19 :
ja, daarom moet je ook niet meteen een heel aanvallend belletje plegen. Eerst heel beleefd en arrogant en cool vragen waarom hij niet is komen opdagen, dan heel beheerst vragen waarom hij dan niet heeft kunnen bellen, en dan nog cooler vragen waar je aan toe bent, en dan nog arroganter weer zeggen dat je je energie hier niet meer aan wilt verspillen.

Mocht hij echt een excuus hebben, die niet te gretig accepteren. Maar gewoon okey zeggen ofzo.
Dankje, hier heb ik echt superdeveel wat aan, dit lijstje hou ik bij als ik hem ga bellen!

En dat laatste; wat ik snel doe is voordat hij uitgesproken is al roepen 'Geeft niet hoor!'
Vervolgens denkt hij 'Oow, die is makkelijk, ik hoef me niet meer schuldig te voelen'
Nee, als hij zegt sorry dan blijf ik even stil, zucht dan ff en zeg een beetje eentonig: 'Okee..'
Oud 18-07-2006, 09:36
martina1991
martina1991 is offline
En trouwens, nog iets.

Als we nou verkering hadden, dan had hij het uit moeten maken als hij mij niet meer leuk vond. Niet leuk natuurlijk, maar dan wist ik wel waar ik aan toe was & wist ik ook dat het gewoon over was..
Oud 18-07-2006, 09:47
Zwoek
Zwoek is offline
Maar kijk, als hij je niet leuk vindt, maakt het hem niet uit of je belt of niet. Je kunt wel mooi zeggen van laat hem lekker zitten, maar jij lijdt daar wel onder en hij niet. Blijkbaar kan het hem dus niks schelen.
Ik zou nog steeds bellen en gewoon vragen: Wil je me niet meer zien ofzo?

Qamra zei:
Als hij zo onbeschroft is om niet eens even af te bellen, dan vraag ik me af hoe of hij het wel waard is.
Natuurlijk is hij je dan niet waard, maar je vindt hem nog wel leuk en je moet weten waar je aan toe bent.

Regels voor berichten