Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zondag 16 mrt: The Beginning of the End ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: interessante afl. Overduidelijk dat dat Ben was aan het einde. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het helemaal niet meer op de Lost lijkt van uit het begin en dat vind ik wel jammer, er gebeurt ook nauwelijks meer iets op dat eiland zelf en van mij mogen er nu ook wel weer eens wat gewoon leuke dingen gebeuren. En er moeten meer vragen beantwoord worden, want elke ep komen er weer nieuwe bij en zo wordt het alleen maar warriger. Maar goed, ik ben nieuwsgierig hoe ze het uiteindelijk allemaal (niet) aan elkaar gaan breien, dus ik blijf toch wel kijken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lost is een complexe serie, en volgens mij wisten ze totop seizoen 3 niet eens welk eind ze zouden kiezen tegen de tijd dat de serie afloopt. Ze hebben wat betreft spanning en duidelijke richting een tijdje een dipje gehad, maar ze zijn nu toch weer goed bezig. Je zit eindelijk weer met je mond open op de bank met een 'wtf' boven je hoofd
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Upje!
Heb de ep van afgelopen zondag gemist omdat het ineens op een andere tijd kwam ![]() ![]()
||
eh... Dat is de bedoeling ja! Daarom vraag ik
Citaat:
Iemand die me WEL kan helpen?
|
Ik weet niet welke het was maar hier kun je ze allemaal streamen. Als het de aflevering is die hierboven een paar keer wordt genoemd, dan is dat seizoen 4 episode 7, "Ji Yeon".
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2006: Jouw schema. In Your Room | 109 | 15-11-2006 17:27 | |
Films, TV & Radio |
Lost #1 Severus | 500 | 14-05-2005 11:55 | |
Software & Hardware |
[Discussie]Revenge Of The Duron?Vergelijking. Jolt | 42 | 09-04-2005 23:52 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Lost And Delirious EN In The Mood For Love Earphone | 6 | 14-02-2005 03:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Lost Kriemoon | 2 | 26-02-2002 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
lost soul (rap) Dissolute | 5 | 29-09-2001 17:55 |