![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het was trouwens vroeger gewoon mijn ouders die geen vlees naast de aardappelen en groenten legden. Pas toen we er eens om vroeger enzo kregen we een stukje, maar verder dus nooit.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan het ook gooien op dat wij deel uitmaken van de natuur en dat daarom alles wat wij doen als natuurlijk te beschouwen is. Maar dat is een andere discussie, die niks te maken heeft met mijn weerlegging van 't crapargument van jet. |
![]() |
|
![]() |
Dat natuurargument kun je eigenlijk beter vermijden. Men stopt erin wat men eruit wil halen. Wat men fijn vindt heet dan natuurlijk, wat men niet fijn vindt onnatuurlijk.
![]() Zie ook die link die ik eerder Nonnetje gaf: http://en.wikipedia.org/wiki/Appeal_to_nature En: "However, let us set aside such doubts about the category of 'the natural' for the moment and just ask, even if we can agree that some things are natural and some are not, what follows from this? The answer is: nothing. There is no factual reason to suppose that what is natural is good (or at least better) and what is unnatural is bad (or at least worse)." http://www.fallacyfiles.org/adnature.html
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mensen zijn gemaakt om veel vlees te eten.. nee, dat klopt niet. Mensen zijn gemaakt om minimaal grotendeels vegetarisch te leven.. ja dat klopt.
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede is aanbevolen 80-100gr vleesproducten per dag en denk ik persoonlijk dat dat nog veels te veel is. Liever helemaal niets natuurlijk, maar dat terzijde denk ik dat het veel minder moet zijn wil je geen extra risico lopen. Het beste vind ik nog persoonlijk een puur plantaardig dieet. Daarna zou ik zeggen dat als je dierlijke producten wilt eten, dat je dan ei neemt (niet te veel) en vlees (zeer minimaal en biologisch), maar zou ik zuivel sowieso niet aanbevelen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kies lekker zelf voor een plantaardig dieet, met af en toe even b12 supplementje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Nasty Old People (Hanna Sköld, 2009) Verwijderd | 10 | 04-03-2010 20:39 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |