![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (ouders enzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als het een week lang zo gaat (overdag benauwd, 's avonds veel moeite met inslapen door benauwdheid), dan is het toch niet zo raar om even langs te gaan?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tuurlijk is het niet raar om langs te gaan - zeker niet als je nog in de 'afstemmingsfase' van je medicijnen zit, er gaan mensen voor kleinere dingen naar de huisarts (wat zus ook al zegt). Die man zit daar voor klachten van patiënten. Als je je echt bezwaard voelt zou je natuurlijk ook even kunnen bellen om te overleggen ed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt gelijk en ik weet dat er mensen voor kleinere dingen gaan maar iemand met iets ernstigers vind dit misschien ook een klein iets. Ik ben nog aan het aftasten en vind gewoon heel lastig wat nou acceptabel is of moet zijn en wat te ver gaat. Mijn huisarts kan me soms ook zo het gevoel geven dat je voor onzinnige dingen komt ![]() Zus, bedankt voor je reactie! Dat laat me ook wel in zien dat ik misschien toch beter wél langs kan gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf ga ik naar de huisarts wanneer ik wil, daarbij laat ik niet meespelen wat anderen zouden doen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, alleen ben ik zo iemand die het altijd heel belangrijk vind wat anderen van iets vinden en zouden doen in zo'n situatie. Bedankt voor je advies ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Sterkte iig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: Vandaag was ontzettend fijn. Lekker shoppen en bij hem zijn. Maar nu is hij een weekend weg en hebben we rot afscheid genomen. Maar ik heb ook weinig zin om hem te gaan bellen om het goed te maken. Ach we praten er zondag wel weer over. Verders komt mn oma morgen weer thuis uit het ziekenhuis. Bed in de woonkamer en mn moeder die de komende weken haar veel gaat helpen. Hoop dat ze snelw eer zelfstandig wordt, al gaat het al ontzettend goed in vergelijking met maandag toen die heup er net inzat. Met mn opa gaat het ook weer ok. Hij begint goed te herstellen na de longontsteking. Een man van 82 is nou eenmaal niet de sterkste en dat maakte me ook wel bang. Maar hij is nog zo lief en ik wil hem echt nog niet missen. Gelukkig ziet het er nu naar uit dat het goed komt. Als mn oma m ook nog is kan gaan opzoeken moet heth elemaal goed komen ![]() Morgenavond kwam ik erachter dat ik eigenlijk nog naar een feestje moest van een meisje. Maar door deze drukke week heb ik er weinig zin in. Daarbij ken ik haar helemaal niet goed en heb ik weinig zin om nog tot weet ik hoe laat in dat gat te zitten. Ik heb dus afgezegd en voel me daar eigenlijk wel fijn bij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() kun je niet de hond uitlaten of even ergens achter een boom sneaken?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |