Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2006, 09:45
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 11-08-2006 @ 10:44 :
Op een gegeven moment gaat je lichaam op de een of andere manier zorgen dat het niet nog meer gewicht verliest, denk ik? En dat is niet zo gezond want het is niet natuurlijk om zo af te vallen. Je maakt je lijf kapot. Maar ik denk niet dat dit berichtje enig nut heeft .
Ontopic: als ik ergens een hekel aan heb is het wel mijn kamer opruimen en vooral AFSTOFFEN. Argh, kutwerkje.
Advertentie
Oud 11-08-2006, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-08-2006 @ 10:19 :
Maar ik schijt m echt
Je staat er ook nog niet, wie weet ben je dan idd je angsten kwijt.
Oud 11-08-2006, 10:47
Moustache
Moustache is offline
Pff, gekloot.

I'll stay in time, and watch you pass by.
I'll draw this line and hope you'll take my side.
You shouldn't have to fight at all,
It's nobody's battle but your own.
Oud 11-08-2006, 10:56
Verwijderd
Dat weet ik.
Oud 11-08-2006, 10:58
Verwijderd
Auwa.
Oud 11-08-2006, 11:39
Nijn*
Nijn* is offline
Jezus, wat een dag. Nu al. Ben helemaal kapot van werken gisteren, het ging wel heel erg goed. Stond helemaal alleen opkamer, alleen E. die hielp me af en toe nog. Het ging heel goed, mijn broer was later op het feest van een collega, en toen zeiden L. en T. tegen hem dat ze heel trots op me waren en dat ik het goed deed.

L. zit in een internetcafé en is wanhopig, ze wil weglopen omdat ze de liefde van haar leven heeft ontmoet in Turkije. .. Ga zometeen naar T. om haar kamer te helpen verven, daar blijven slapen en dan vanavond uit.. Heb er zin in, al ben ik nu al kapot. EN GVD waarom regent het, dit heet toch ZOMERvakantie? Ik vind het echt niet erg dat de zon niet meer zo erg schijnt, maar die regen gaat dan wel weer errug ver..
Oud 11-08-2006, 12:47
IcedEarth
IcedEarth is offline
joehoe zometeen naar sundance:
Oud 11-08-2006, 13:13
Stefanie
Stefanie is offline
Net een paar sollicitaties de deur uit gedaan! Nu heb ik zin om Scary Movie vier te gaan kijken, maar hij is nog niet klaar met downloaden
Oud 11-08-2006, 13:49
coopergirl
coopergirl is offline
Dikke knuffel voor lillith (})

Zullen we samen een sigaretje roken? Of ben je gestopt inmiddeld?
Oud 11-08-2006, 13:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bah, weer een nacht lopen spoken, weer een dag benauwd. Waar ligt de grens tussen huisarts of afwachten?
Oud 11-08-2006, 14:31
Verwijderd
Ik ben er ook weer.

Ik word zó gek van mijn computer!
Oud 11-08-2006, 14:55
da leentjuh
da leentjuh is offline
Weer thuis. Het was wel leuk, ben alleen een week ziek geweest Zelfs nog bij de dokter geweest in Italie.

En nu heb ik het koud. Jak.
Oud 11-08-2006, 15:47
ilse
ilse is offline
lekker ,

de een een gedwongen opname, de ander snijdt weer, en ik ben ziek en kan niet naar de kliniek, waar ze ook nog eens allemaal boos op me zijn.

Oud 11-08-2006, 16:08
rare kwast
rare kwast is offline
*knuffel gooit naar ilse*
Oud 11-08-2006, 16:37
Verwijderd
Bah, ik voel me zo futloos. Zoek het ook maar allemaal uit. Ik heb geen probleem. Ik herhaal: Ik heb GEEN probleem. Vergeet het nou eens, hou nou eens op met dat gepieker, het heeft toch geen zin. Nee. Straks is alles weer zoals het altijd is geweest. En dan mogen ze maar een hekel aan me hebben. Jammer dan, ik heb ook geen zin meer om er iets aan te doen. Alleen kan ik het ook best. Of waarschijnlijk niet, maar ik verziek het liever in mijn eentje dan met hen erbij. En over een paar uur of misschien zelfs een paar minuten zal ik er weer anders over denken. Dat is zó frustrerend. Dan wil ik dit, dan wil ik dat, maar uiteindelijk doe ik toch niks en schiet ik geen meter op. Doe eens een keer iets! Bah, ik wil niet alleen zijn. Maar ik kan niet bij ze zijn, ik kan het gewoon niet. Ik kan me niet voorstellen dat iemand me erbij wil hebben en boor mezelf er steeds weer mee de grond in. En het is niet waar, dat weet ik ook wel, maar ik kan me er niet overheen zetten. Ik wil niet, maar het moet, maar ik durf niet, maar.. Zo kan ik wel eindeloos doorgaan. Ik loop vast, het heeft toch geen zin op deze manier. Wanneer dringt er iemand door de muur heen?

Just let me plug you into my world,
can't you help me be uncrazy?
And if I could I'd turn my eyes,
to look inside, to see what's coming..
Oud 11-08-2006, 17:13
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 11-08-2006 @ 14:49 :
Dikke knuffel voor lillith (})

Zullen we samen een sigaretje roken? Of ben je gestopt inmiddeld?
Oh god ja. Ik heb al 2 dagen niet gerookt, dus ik sta op scherp .
(ouders enzo )
Oud 11-08-2006, 17:47
rare kwast
rare kwast is offline
mn ouders zijn weer thuis na een vakantie van 3 weken..
bah
Oud 11-08-2006, 17:49
Minami
Minami is offline
Oeeeeeeeeh ben eindelijk aangenomen!!
*opluchting*
Laat t geld maar rollen nu
Oud 11-08-2006, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-08-2006 @ 14:57 :
Waar ligt de grens tussen huisarts of afwachten?
Waar jij wilt.
Oud 11-08-2006, 18:02
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 11-08-2006 @ 15:31 :
Ik word zó gek van mijn computer!
Ik weet het .
Oud 11-08-2006, 18:21
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-08-2006 @ 19:02 :
Waar jij wilt.
Mja, maar dat is zielig voor mijn huisarts

Maar als het een week lang zo gaat (overdag benauwd, 's avonds veel moeite met inslapen door benauwdheid), dan is het toch niet zo raar om even langs te gaan?
Oud 11-08-2006, 18:23
zus
zus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-08-2006 @ 19:21 :

Maar als het een week lang zo gaat (overdag benauwd, 's avonds veel moeite met inslapen door benauwdheid), dan is het toch niet zo raar om even langs te gaan?
Nee joh! Ik zat pas in de wachtkamer met een meisje van mijn leeftijd, omdat ze welgeteld twee dagen hoofdpijn had.
Oud 11-08-2006, 18:33
Verwijderd
Wat moet ik nou? Ik weet het allemaal niet meer.
Oud 11-08-2006, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-08-2006 @ 19:21 :

Waarom? Zou je er dan elke dag zitten? Dat lijkt me niet, toch?

Tuurlijk is het niet raar om langs te gaan - zeker niet als je nog in de 'afstemmingsfase' van je medicijnen zit, er gaan mensen voor kleinere dingen naar de huisarts (wat zus ook al zegt). Die man zit daar voor klachten van patiënten. Als je je echt bezwaard voelt zou je natuurlijk ook even kunnen bellen om te overleggen ed.
Oud 11-08-2006, 18:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-08-2006 @ 19:35 :
Waarom? Zou je er dan elke dag zitten? Dat lijkt me niet, toch?

Tuurlijk is het niet raar om langs te gaan - zeker niet als je nog in de 'afstemmingsfase' van je medicijnen zit, er gaan mensen voor kleinere dingen naar de huisarts (wat zus ook al zegt). Die man zit daar voor klachten van patiënten. Als je je echt bezwaard voelt zou je natuurlijk ook even kunnen bellen om te overleggen ed.
Niet elke dag maar wel een stuk vaker dan nu. Nu ga ik eigenlijk alleen op de momenten dat mijn arts gezegd heeft dat ik weer langs moet komen

Je hebt gelijk en ik weet dat er mensen voor kleinere dingen gaan maar iemand met iets ernstigers vind dit misschien ook een klein iets. Ik ben nog aan het aftasten en vind gewoon heel lastig wat nou acceptabel is of moet zijn en wat te ver gaat. Mijn huisarts kan me soms ook zo het gevoel geven dat je voor onzinnige dingen komt

Zus, bedankt voor je reactie! Dat laat me ook wel in zien dat ik misschien toch beter wél langs kan gaan.
Oud 11-08-2006, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-08-2006 @ 19:44 :
maar iemand met iets ernstigers vind dit misschien ook een klein iets.
Moet jij daar van af laten hangen of je wel of niet gaat? Nee toch?
Oud 11-08-2006, 18:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-08-2006 @ 19:50 :
Moet jij daar van af laten hangen of je wel of niet gaat? Nee toch?
Dat niet maar als je dat niet doet dan is 'er gaan mensen met minder erge dingen ook naar de huisarts' eigenlijk ook geen goed argument want eigenlijk kijk je daar zelf ook zo naar dan toch?
Oud 11-08-2006, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-08-2006 @ 19:52 :
Dat niet maar als je dat niet doet dan is 'er gaan mensen met minder erge dingen ook naar de huisarts' eigenlijk ook geen goed argument want eigenlijk kijk je daar zelf ook zo naar dan toch?
Ligt eraan...bij het één gaat het er om wat de ander met zijn of haar eigen klachten doet, bij het ander om wat een ander van jou klachten vindt. Ik vind dat wel een verschil: een ander kan jouw klachten niet beoordelen, jij bent de enige die weet of het storend genoeg voor je is of niet en of je wilt dat een dokter er naar kijkt.

Zelf ga ik naar de huisarts wanneer ik wil, daarbij laat ik niet meespelen wat anderen zouden doen.
Oud 11-08-2006, 19:03
Verwijderd
Vandaag opgeruimd in ons oude huis (daar woont mijn zusje nu), iets van elf of twaalf vuilniszakken met spullen weggegooid en een stuk of vijf in zo'n kledingcontainer gegooid. En daarna was ik moe...ook wel logisch, want normaal slaap ik de halve dag...thuis gelijk naar bed gegaan. Vanavond komt mijn vader nog langs met mijn studieboeken (hij kwam er langs, dus heb ik hem gevraagd ze op te halen, scheelt mij weer een hoop gedoe), dan kan ik de komende weken lekker vast daarin lezen ed (vooral handig omdat er veel in het Engels zijn en ik slecht in Engels ben).
Oud 11-08-2006, 19:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-08-2006 @ 19:56 :
Ligt eraan...bij het één gaat het er om wat de ander met zijn of haar eigen klachten doet, bij het ander om wat een ander van jou klachten vindt. Ik vind dat wel een verschil: een ander kan jouw klachten niet beoordelen, jij bent de enige die weet of het storend genoeg voor je is of niet en of je wilt dat een dokter er naar kijkt.

Zelf ga ik naar de huisarts wanneer ik wil, daarbij laat ik niet meespelen wat anderen zouden doen.
Hm, dat is wel een verschil ja. Zo had ik het nog niet gezien. Ik wacht het nog even af, kan toch niet handig voor woensdag of donderdag naar de huisarts gaan. Ik hoop dat het wat beter gaat maar het ziet er niet naar uit dat het weer al snel beter wordt en ik denk dat dat wel veel kan schelen.

Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, alleen ben ik zo iemand die het altijd heel belangrijk vind wat anderen van iets vinden en zouden doen in zo'n situatie. Bedankt voor je advies
Oud 11-08-2006, 19:18
rare kwast
rare kwast is offline
fijn, doe je zo je best in huis voordat je ouders thuis komen.. vissen ze er NOG de NEGATIEVE punten uit
Oud 11-08-2006, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-08-2006 @ 20:14 :
Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, alleen ben ik zo iemand die het altijd heel belangrijk vind wat anderen van iets vinden en zouden doen in zo'n situatie.
Ik vond het vroeger ook belangrijker, maar tegenwoordig veel minder, zeker wat betreft dit soort dingen. Op dit moment bespreek ik 'mijn gezondheidssituatie' ook niet echt vaak met anderen, dus weet ik niet eens wat anderen ervan vinden of in zo'n situatie zouden doen. Bovendien is geen enkele situatie hetzelfde.

Sterkte iig.
Oud 11-08-2006, 19:27
rare kwast
rare kwast is offline
ja een zeer soepele vrienschap weer
Oud 11-08-2006, 21:41
Verwijderd
Ik ben misselijk, maar verder voel ik me

Oud 11-08-2006, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 11-08-2006 @ 01:39 :
Respect voor mensen die zichzelf mogen, blij zijn met zichzelf en hun leven. Want dat moet ik duidelijk nog leren.

Klote-onzekerheid. Huilen zuigt.
Naar mijn ervaring is dat een proces van jaren. Bij mij heeft het ook vanaf mijn twaalfde geduurd, tot zeker halverwege mn 16e, denk onderhand 17e dat ik mezelf nam zoals ik was. Jezelf op je gemakt voelen in je omgeving was bij mij de belangrijkste factor. Maar ook dingen uit het verleden verwerken en veel praten en jezelf zijn. Hopelijk gaat dit proces bij jou (en de andere die dit hebben) ook komen!

ontopic:

Vandaag was ontzettend fijn. Lekker shoppen en bij hem zijn. Maar nu is hij een weekend weg en hebben we rot afscheid genomen. Maar ik heb ook weinig zin om hem te gaan bellen om het goed te maken. Ach we praten er zondag wel weer over.

Verders komt mn oma morgen weer thuis uit het ziekenhuis. Bed in de woonkamer en mn moeder die de komende weken haar veel gaat helpen. Hoop dat ze snelw eer zelfstandig wordt, al gaat het al ontzettend goed in vergelijking met maandag toen die heup er net inzat.

Met mn opa gaat het ook weer ok. Hij begint goed te herstellen na de longontsteking. Een man van 82 is nou eenmaal niet de sterkste en dat maakte me ook wel bang. Maar hij is nog zo lief en ik wil hem echt nog niet missen. Gelukkig ziet het er nu naar uit dat het goed komt. Als mn oma m ook nog is kan gaan opzoeken moet heth elemaal goed komen.

Morgenavond kwam ik erachter dat ik eigenlijk nog naar een feestje moest van een meisje. Maar door deze drukke week heb ik er weinig zin in. Daarbij ken ik haar helemaal niet goed en heb ik weinig zin om nog tot weet ik hoe laat in dat gat te zitten. Ik heb dus afgezegd en voel me daar eigenlijk wel fijn bij.
Oud 11-08-2006, 21:57
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Lilith schreef op 11-08-2006 @ 18:13 :
Oh god ja. Ik heb al 2 dagen niet gerookt, dus ik sta op scherp .
(ouders enzo )
aajjj dat kan ik me nog wel herinneren toen ik net rookte en toen ik 'gestopt' was zodat mijn ouders aan mijn rijbewijs mee zouden betalen maar dat hield ik beide keren niet lang vol

kun je niet de hond uitlaten of even ergens achter een boom sneaken?
Oud 11-08-2006, 22:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sarah: mijn opa en oma deden dat ook altijd hoor (met kerst, zomervakantie of millenium ed) en echt niet omdat ze er gauw niet meer zouden zijn ofzo. Gewoon omdat ze het liever nu geven dan dat het na hun overlijden verdeelt wordt. Kan me dat wel goed voorstellen.
Oud 11-08-2006, 22:39
Nijn*
Nijn* is offline
Toch maar niet naar J. gegaan vanavond, eigenlijk maar goed ook. De meiden waren net zo moe als ik was, dus doen we een avondje rustig aan. Net The Pirates gekeken, ooh als ik dat zie, kan ik niet meer wachten tot deel 3 uitkomt volgend jaar! <3

Zometeen héérlijk slapen, eindelijk een rustig nachtje.. Heb ik ook wel eens verdient.
Oud 12-08-2006, 00:13
gewoonik
gewoonik is offline
pff t lijkt wel of ik uit 1 persoon besta die leuk is en positief ook als niet alles mee zit en soms zich even rot voelt, maar wel positief blijft en t makkelijk van zich af kan zetten. en uit 1 die zich de hele tijd rot voelt, ook al is er niet echt iets wat er gebeurd wat niet goed gaat.. (in mijn hoofd zijn er wel dingen niet zo goed) en die er niet uit komt.
Oud 12-08-2006, 03:29
Redhair
Redhair is offline
's Middags lekker niets gedaan. Na het eten viel ik in slaap, werd om tien uur weer wakker. J. was op msn, hij vroeg of ik naar hem toe kwam, konden we samen in bad. Lief, blijkbaar mist hij me een beetje.
K. had gesmst of ik meeging naar M., ik smste of hij er nog was. Ja.

Ik belde bij M. aan, deed N. opeens open. Ik had hem nog niet gebeld sinds ik terug ben, was blij hem weer te zien.
Binnen zaten een hele zooi mensen, ook T. weer. Jammer dat P. er niet was, anders zag ik voor het eerst sinds de brand ze allemaal weer.

N. heeft een vriendin, stiekem moest ik er om lachen. De laatste keer dat we elkaar zagen, zeiden we allebei dat we geen vaste relatie wilden. We zoenden, daarna zagen we elkaar niet meer. Nu, ruim een maand later, hebben we allebei wat.
Weer lekker bijgekletst.

Om twee uur gingen K. en ik naar huis. M. vroeg of ik morgen nog langs kom. Fijn, onze vriendschap.
Op de fiets vertelde K. dat hij wist dat N. en ik gezoend hebben. Een keer hadden ze het over mij, N. had toen een grijns en een twinkeling in zijn ogen. Haha, ik weet precies hoe hij gekeken moest hebben.

Hmm, ik heb weer pep, ik heb een gezellige avond gehad, ik voel me goed!
Jammer dat J. er niet is. Morgenavond is er een teknofeestje, iedereen gaat er heen en ziet J. daar, jammer dat ik niet mee kan.
Oud 12-08-2006, 10:27
Verwijderd
Van iemand houden en niet weten of het de juiste keuze is...
Oud 12-08-2006, 10:41
Roosje
Roosje is offline
Het is goed voor me dat ik morgen naar Schier ga. Ik bedoel, oké, het is kutweer en zo, maar ik denk dat het goed voor me is om overal weg te zijn. Ik moet alleen nog mensen mailen en daar zie ik tegenop. Mja, ik red me wel en nu ècht, denk ik.

En ik heb de allereerste CD van K's Choice. <3
Oud 12-08-2006, 11:31
Neushaar
Neushaar is offline
Hmm, ik ben onwijs depressief. Ik heb het idee dat ik mij nooit meer goed zal voelen, ookal ga ik terug naar Nederland en ben ik weer bij hem. Ik wou echt dat deze relatie laaang duren zou, want ik was zo verliefd op hem maar nu voel ik mij alleen nog numb. Ik zie hem zo binnenkort, maar daar kan ik niet naar vooruit kijken omdat ik niet denk dat er nog hoop voor mij is. Ik moet morgen weer naar school, ben zo nerveus dat ik nog steeds niet kan eten (en dwing ik het dan blijft het niet binnen) en slapen kan bijna niet omdat ik alleen maar pieker. Hoe kan ik dit nog een jaar lang doen?
Oud 12-08-2006, 11:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vermoedde het al heel lang, maar mn zusje heeft vandaag huilend toegegeven dat ze aan zelfbeschadiging doet Ik vind het zo zielig... In overleg ook aan mijn moeder verteld en die gaat maandag met dr langs de huisarts om een afspraak te maken bij een psycholoog. Ze wilde daar niet heen, maar dacht wel dat dat inderdaad beter zou zijn.

Mn moeder heeft stiekem wel eens in dr dagboek gelezen dat mn zusje een keer op school gevingerd is tegen dr wil in. Ik hoop niet dat er nog meer ernstige dingen spelen
Oud 12-08-2006, 11:34
Verwijderd
Ik ben weer thuis.
Oud 12-08-2006, 13:42
Verwijderd
Ik heb de afgelopen twee weken elke dag gewerkt ongeveer en ik ben nu echt kapot, gister tot 02:00 en vandaag vrolijk weer. Maar, na vandaag dinsdag nog en dan lekker vrij tot lowlands en na lowlands gewoon weer 2/3 keer per week werken. Heerlijk.
Oud 12-08-2006, 14:08
Nyawa
Bleh, gisteravond weer enorme darmaanval, nu nog steeds een beetje pijn, gelukkig geen misselijkheid meer. Ik werd er echt bang van, zo hevig heb ik het nog nooit gehad. Grr, waarom kan ik niet gewoon een keer honger hebben zoals normale mensen? De kilo die ik was aangekomen is er ook alweer af. Het is zo moeilijk om door te blijven eten als je ten eerste nooit eetlust hebt en je er ten tweede darmklachten van krijgt . Heb er nu al ruim drie jaar last van en nog steeds is niet bekend wat het nu precies is. Misschien maar eens naar een alternatieve dokter ofzo, want ik wil er echt vanaf.
Oud 12-08-2006, 15:36
Redhair
Redhair is offline
Ik heb gister trouwens de dokter gebeld, vroeg aan de assistente hoe ik aan een verwijskaart voor Tactus moest komen. Voor welk gebruik? Hoelang al? Dan moet ik een afspraak maken, de dokter moet weten wat er aan de hand is.
Ik vroeg of het niet via haar kon, ik had geen zin in de dokter, hij heeft het grondig verpest bij me. De assistente wilde uitleg, ik werd lekker fel.
"Omdat ik jaren niet slaap, ik voor alles naar het riagg moest die me medicijnen gaven die geen reet hielpen, zonder ook maar iets te onderzoeken. Ik kwam weer bij de dokter omdat ik hoofdpijn had en duizelig was, en weer zou ik pillen krijgen. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik geen pillen wil, maar onderzoek. Niet zonder tegenzin stuurde hij me naar een internist, met de boodschap dat ik niet meer bij hem moest aankloppen als het geestelijk was. Maar ik heb een echte slaapstoornis, is gebleken."

"Wie heeft dat gezegd? Heb je die diagnose van een arts?"

"Ja, van de specialist op het gebied van slaapstoornissen. Na al die jaren troep te krijgen van jullie heb ik eindelijk zekerheid. Beetje laat alleen, want ik moest wel naar school, wat alleen met speed lukte. Daarom mag ik de dokter niet."

Haha, ze stond met een mond vol tanden. Toch moest ik een afspraak maken voor de verwijskaart. Ik zei dat het dan maar moest, kon de dokter me meteen vertellen hoe ik een andere huisarts kan krijgen.
Woensdagochtend, voor de intake, kan ik nog bij de dokter. Dat gaat leuk worden.

Ik zette net de cd van Arctic monkeys op en werd gek. Ik moet wel naar lowlands, kan het echt niet missen. D. gaat ook, eigenlijk iedereen behalve J. en K.
Maar fuck he, D. en ik vragen in de kroeg altijd Arctic Monkeys aan, de dj weet het ondertussen en zet een nummer op als hij ons ziet. Ik wil lowlands niet missen.
Ga mijn gitaren maar op marktplaats zetten, speel toch niet meer.
Oud 12-08-2006, 15:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 12-08-2006 @ 15:08 :
Bleh, gisteravond weer enorme darmaanval, nu nog steeds een beetje pijn, gelukkig geen misselijkheid meer. Ik werd er echt bang van, zo hevig heb ik het nog nooit gehad. Grr, waarom kan ik niet gewoon een keer honger hebben zoals normale mensen? De kilo die ik was aangekomen is er ook alweer af. Het is zo moeilijk om door te blijven eten als je ten eerste nooit eetlust hebt en je er ten tweede darmklachten van krijgt . Heb er nu al ruim drie jaar last van en nog steeds is niet bekend wat het nu precies is. Misschien maar eens naar een alternatieve dokter ofzo, want ik wil er echt vanaf.
Heb je rustig opbouwen al geprobeerd (vast wel ). Ik heb er ook last van gehad toen ik weer meer ging eten, maar na een jaar ofzo is het weggegaan... Nog steeds moet ik niet te veel eten (echt snaaien), maar gewoon kleine portjes en niet te vaak. Eigenlijk werkt het het beste als ik net minder eet dan ik nodig heb, maar dan val ik dus af
Oud 12-08-2006, 16:02
Nganon
Nganon is offline
Het is zo'n teringzooi in mijn hoofd. Ik wil normaal kunnen eten, zonder me druk te maken om het aantal calorieën. Ik wil alleen kunnen zijn zonder mezelf gelijk iets aan te doen. Ik wil weer smelten.

Regels voor berichten