Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dan ben ik vast niet in staat om op te nemen, of om helder na te denken ![]() Ik ga nu even een lijst maken voor pukkelpop ![]()
|
Ik heb vanmiddag geschilderd en het schiet al een heel end op. Toen heb ik een live-optreden van the mars volta voor de tweede keer gezien. Daarna zijn twee vrienden langsgeweest en hebben we Fantastic Planet met hernieuwde score gekeken en toen gingen de vrienden naar huis en kwam de volgende vriend alweer en die heeft de meest memorabele spaghetti bolognese OOIT bereid en toen ging ook hij weer weg. Toen was het negen uur, en wilden mijn broederlief en ik 'Elephant Man' kijken maar werd er steeds gebeld dus toen was het tien uur en toen begonnen we te kijken. Het was een mooie film.
![]() Zojuist hebben we de keuken opgeruimd en het vuilnis buiten gezet en alle vieze spullen omgespoeld en nu ben ik even aan het nerden want daar ben ik de hele dag niet echt aan toegekomen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ik kan alles wat ik van Lynch gezien heb wel waarderen, dus ik verwachtte eigenlijk al dat ik deze ook wel zou waarderen. En dat was ook zo, al vind ik het niet zijn beste.
||
Citaat:
![]() Nee niet Lynch zijn beste, maar toch wel aangrijpend.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
okay nu heb je me beledigt arschloch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
*kucht* Oh ja. Ontopic. Ehm, opgestaan, gewerkt, geld geteld, mensen naar huis gebracht, gewerkt, banden opgehaald en gegeten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gister begonnen de zomerfeesten in Gorinchem dus ik ging maar even kijken naar Mose-Lee een regionaal bandje & daarna moest ik heel erg lachen om Di-rect en alle fans van Di-rect, omg wat een huppelkutten, ennn toen ging ik maar bier en cocktails drinken en ik was véél te laat thuis dus vanavond mag ik niet weg maar haha vanavond komt toch Jantje Smit dus ik vind het niet zo erg
![]() |
![]() |
||
Citaat:
waar heb je haar voor het laatst gezien? en zou haar signalement veranderd kunnen zijn?
|
vandaag verklaar ik mezelf beter
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb net na het eten nog een Jaguar terug mogen brengen ![]() |
![]() |
|
Ik heb gisteren tot laat gewerkt en vanochtend moest ik om 5 uur weer op en nu ben ik brak en verward, want m'n coleginnen hebben de beste vriend van de FRS-dude gestalkt en z'n nummer afgetroggeld en nu moet ik verplicht bellen van ze, maar ik heb 2 weken vrij, dus they can't make me!
En m'n ex-collega kwam langs en vroeg of ik de 25ste meewou naar Londen en nou ja, dat wil ik best wel, dus nu is er een hostel geregeld en ik bereid me voor op mad shoppen en mad partyen.
|
vandaag kon ik niet eens uitslapen want om 9u was ik gewoon wakker
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar goed ik ging vandaag dus werken en nu ben ik weer thuis en nu moet ik een eerstejaarsdag organiseren met mn commissie OH WAT LEUK ![]() ja alsof ik niet intro heb ![]() euhhh ok, nou ja nu ga ik dus eten en vanavond naar delft om mijn broer en zn nieuwe kamer en zn nieuwe vriendin te zien ![]() |
![]() |
|
Ik ging net regenlaarsjes en haringen kopen voor pukkelpop en toen werd ik aangesproken door twee pseudo-hip ogende kereltjes en toen vroeg er eentje iets als: 'darf ich mein scheiss in dein mund schtecken?' (spelfouten voorbehouden).
Nooit geweten dat ik in het echt kon rologen, maar ik heb zojuist bewezen van wel. En ik ga op zoek naar het kale plekje morgen!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat wordt wél lastig... |
![]() |
||
Citaat:
en, heb je nu een bruin mondje? dat kale plekje hoef je niet te zoeken, die valt genoeg op heeeeehehehe
|
![]() |
|
|