Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2006, 17:24
Drez
Drez is offline
ik heb net de afwas van de hele week gedaan en het was best veel
straks komt een vriendinnetje eten dus nu moet ik nog stofzuigen en nogmeer opruimen, want anders heeft ze door hoe ik echt ben
Oud 28-09-2006, 17:33
*oma*
*oma* is offline
Heb lekker de hele dag niets gedaan. Net even eten gehaald, wat vriendjelief gaat klaarmaken en dan straks naar een vriendinnetje voor een girl's night met foute films en veel eten. Heel misschien nog uit met de sletjes, maar ik moet morgen om 11.30 werken en ik wil dan een beetje fit zijn.
Oud 28-09-2006, 18:07
tunng.
tunng. is offline
ik werd om 4 uur sochtends wakker omdat ik eng had gedroomt en ik ben naar mijn vriend geweestt en dat was leuk.
Oud 28-09-2006, 18:10
Verwijderd
uitgeslapen, gare werkgroep, koffie gedronken met een vriend, spullen inpakken en zojuist nog even Extras serie 1 besteld bij Elsevier voor 11.95 incl verzenden <3
Oud 28-09-2006, 18:12
ZerO
ZerO is offline
Nou ik ben vandaag een stuk of 837479x gebeld en moest zelf 73648764834x bellen in verband met een actualiteitenprogramma voor school en zzzz OHJA en ik bel graag begrijp me niet verkeerd maar liever niet op mijn kosten
Ik zoe nog steeds iemand met een soa en nou ga ik fijn op Contact gezocht een topic over openen
Oud 28-09-2006, 18:13
Verwijderd
Volgens mij kun je je daarvoor beter op een gemiddelde parkeerplaats langs de Azoveel begeven?
Oud 28-09-2006, 18:13
tunng.
tunng. is offline
kijk op seksualiteit ioana! misschien heeft qimm nog wel een leuk soa'tje voor je .
Oud 28-09-2006, 18:15
ZerO
ZerO is offline
ik wil qimm niet meenemen stel je voor dat de mensen op school denken dat we vriendjes zijn
Oud 28-09-2006, 18:31
__
__ is offline
ik ben net thuuuuis na een hoop gehaast en geshit en gedoe en nu ga ik lekkere bami eten wat nergens zo lekker is als hier thuis natuurlijk. en er komt any moment now een vriendin hier en dan gaan we scary movie 4 kijken yaaay ik ben weer thuis hoor.
Oud 28-09-2006, 18:59
vixen
vixen is offline
Ik werd wakker gebeld omdat ik kon werken, maar dan pas om 1 uur. Ohkee. Toen had ik statistiek en dat ging vet goed totdat een jongen in de pauze vertelde dat zn pappa net was overleden. Toen vond ik alles zielig. Toen ging ik naar de stad omdat ik in de Bijenkorf moest werken. Harstikke leuk die dwaze dagen. Toen ging ik naar Nijmegen om te eten en straks weer naar Utrecht om te playstationen.
Oud 28-09-2006, 19:27
Verwijderd
Ik ben fucked dus om me te troosten ging ik bespottelijke bedragen uitgeven aan lingerie en panty's en schoenen bij de Bijenkorf. Dat is eigenlijk heel kut, maar ja he er zijn wel meer dingen heel kut, dus wat maakt het uit. Nu ben ik op z'n minst fucked al rondparaderend in hitsige pumps
Oud 28-09-2006, 20:29
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Was heel moe vandaag en beetje rondgescharreld in mn kamer..toen lasagna gegeten bij mn ouders en zo ga ik naar een feestje van mn school.
Oud 28-09-2006, 21:42
11
11 is offline
Vandaag was ik al om half 6 wakker. Om 6 uur mocht ik al vertrekken naar een beurs. Eenmaal aangekomen daar ( na tig files ) kregen we een verschrikkelijke speech van "hoe geweldig het wel niet gaat" en "het gaat echt als een tierelier". Ik heb wel veel zooi mee gekregen , gratis eten en drinken is altijd goed.
Oud 28-09-2006, 21:55
Verwijderd
ik werkte vandaag voor het eerst in het Apple Centre in Eindhovuuh en dat was echt de shit morgen middag weer!
Oud 28-09-2006, 22:02
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 28-09-2006 @ 20:27 :
Ik ben fucked dus om me te troosten ging ik bespottelijke bedragen uitgeven aan lingerie en panty's en schoenen bij de Bijenkorf. Dat is eigenlijk heel kut, maar ja he er zijn wel meer dingen heel kut, dus wat maakt het uit. Nu ben ik op z'n minst fucked al rondparaderend in hitsige pumps
waarom ben je fucked?
Oud 28-09-2006, 22:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
ge-arbeit. En er waren 3 mensen ziek/niet op komen dagen dus dat was weer erg fijn. Had aan het eind van de avond de grootste omzet die ik ooit gedraait heb. Nog wat vreten meegegapt en zo'n 10 flesje jus en nu heb ik het zuur.
Oh ja, de trein naar huis stopte ineens bij de kuip en dat was best eng want die gasten liepen allemaal op de trein te bonken enzo en te lallen en te boeren etc. Aso tuig.
Maar goed, ik ben heel thuisgekomen en nu luister ik naar stukjes 'Mannen van de Radio' die ik van een forummer heb gehad.
Oud 28-09-2006, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 28-09-2006 @ 23:02 :
waarom ben je fucked?
http://www.google.com
Oud 28-09-2006, 22:37
Carn
Carn is offline
in een ramvolle busgestaan naast een 'fotomodel', godverdomme dat wijf zou ik niet eens aan willen rijden met mijn fiets uit respect voor mijn stalen ros. Naast lelijk ook nog eens strontirritant.

'bwuhuhuh we moeten staan'
'bwuhuhu het is warm'
'bwuhuhu mijn maandelijkse uitstoot heeft waarschijnlijk meer intellect dan ik'

Enfin. School, naar huis, even braaf wat dingen gedaan en daarna was het tijd voor een slaapje. Toen nassen, sporten, en net een DVD gekeken met een amigo.
Oud 28-09-2006, 22:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
11 schreef op 28-09-2006 @ 22:42 :
Ik heb wel veel zooi mee gekregen , gratis eten en drinken is altijd goed.
Een goed mens deelt!
Oud 28-09-2006, 22:39
tunng.
tunng. is offline
Citaat:
Carn schreef op 28-09-2006 @ 23:37 :
'bwuhuhuh we moeten staan'
'bwuhuhu het is warm'
komt me zo bekend voor hee.
Oud 28-09-2006, 22:42
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Carn schreef op 28-09-2006 @ 23:37 :

'bwuhuhu mijn maandelijkse uitstoot heeft waarschijnlijk meer intellect dan ik'
Oud 28-09-2006, 22:48
Stevill
Stevill is offline
te fucking vroeg opgestaan na een nacht die hard gamen en bieren, te vroeg opgestaan waarna ik niet meer in slaap kon komen, gamen, voor het eerst sinds weken weer getrained, eten,stad, cadeautje kopen, eten, me ergeren.
Oud 28-09-2006, 22:49
Carn
Carn is offline
je ergert je wat af de laatste tijd of niet?
Oud 28-09-2006, 22:49
Metal
Metal is offline
Ik ga naar de stad! Ik zou al anderhalf uur geleden gaan maar nu is het dan toch echt tijd. Breakdown!
Oud 28-09-2006, 22:51
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Carn schreef op 28-09-2006 @ 23:49 :
je ergert je wat af de laatste tijd of niet?
Behoorlijk, lijkt wel pubertijd all over.
Oud 28-09-2006, 22:56
Carn
Carn is offline
ach bijna alle ergernissen naast ziektes zijn terug te leiden naar vrouwen
Oud 28-09-2006, 23:12
__
__ is offline
ik ben even voor dekbedovertreksets aan het shoppen op de wehkamp site. ik denk dat ik voor het satijnen playboy overtrekset ga.
Oud 28-09-2006, 23:13
Carn
Carn is offline
wel zwarttt hè.
Oud 28-09-2006, 23:14
__
__ is offline
of vuurrood. wordt nog moeilijk.
Oud 28-09-2006, 23:15
Carn
Carn is offline
past wel bij Kapt. Roodbaard!
Oud 28-09-2006, 23:16
__
__ is offline
ja daarom!
maar ik vind dit ook wel heel mysterieus en sexy http://images.wehkamp.nl/images/arti.../387105_ga.jpg haha wtf dat ze zulke lelijke dingen maken zeg.
Oud 28-09-2006, 23:28
__
__ is offline
hoe kan ik ooit mn kamer behoorlijk inrichten als ik niet eens kan kiezen wat voor overtreksets ik wil te kansloos
Oud 29-09-2006, 01:41
Metal
Metal is offline
Ik had een feestje wat leuk was (opzich) en daarna ben ik naar de stad geweest (met een hoop -feestje- mensen) Was ook wel tof, al had ik op bepaalde momenten zoiets van 'wat doe ik hier?' Maar het was wel gezellig.

.....

,....

...............

.....
Oud 29-09-2006, 03:49
Blenderhead
Blenderhead is offline
Gewerkt en over 5 uur weer opstaan. Hallee
Oud 29-09-2006, 07:34
Broeder
Broeder is offline
Wakker worden met sterrenmixthee + sigaret + Boys Don't Cry lp = (L).
Oud 29-09-2006, 10:11
Verwijderd
Citaat:
tunng. schreef op 28-09-2006 @ 19:13 :
kijk op seksualiteit ioana! misschien heeft qimm nog wel een leuk soa'tje voor je .
Teringjantje.
Oud 29-09-2006, 10:36
tunng.
tunng. is offline
ik ben nog maar net wakker, oh oh oh wat ben ik toch een lui kind. straks even mijn fietsband oppompen want die is nogal heel erg plat, mijn kamer een beetje opruimen, hoestdrank kopen en dan ga ik naar mijn vriend.
Oud 29-09-2006, 10:51
__
__ is offline
ja godsiemijntje ik ga zo naar de ikea met mn ouders om spullen voor mn kamer aan te schaffen enzo en ik kan niet waaachten maar papa wil wachten tot "in ieder geval na de lunch". wtf alsof wij altijd gezellig samen lunchen ofzo. pak gewoon een boterham, dan kunnen we gaan
oja en ik had rijles en dat was wel leuk en ging wel ok en mn instructeur en ik lagen best vaak in een deuk ja, bijzondere verrichtingen he, always good for a laugh.
Oud 29-09-2006, 12:13
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik ben gisteren heel de dag naar school geweest en ben darana aan de zuip gegaan metn een maart van me. daarna om een uur of twaalf in haarlem weer aangekomen. de kroeg in gegaan en me helemaal de ziekte door gedronken. toen moest een maat van me die fotograaf is opeens fotos van me maken waarop ik geen shirt aanhad, geen flauw idee waar dat om draaide maar whatever. onderweg naar huis keihard op mn bek gegaan en mn knie gesloopt. nu earthworm jim kijken en vanavond naar Against All Authority.
Oud 29-09-2006, 12:14
Otis
Otis is offline
Citaat:
Broeder schreef op 29-09-2006 @ 08:34 :
Wakker worden met sterrenmixthee + sigaret + Boys Don't Cry lp = (L).
(L)(L)
Oud 29-09-2006, 12:48
Verwijderd
Ik ben gisteren naar een concert van The Feeling geweest en het was heeeel tof! Daarna nog een afterparty van de overbekende (eh nog) DJ Gato gehad. Vandaag heb ik uitgeslapen en ik ga straks verder slapen op het strand.
Oud 29-09-2006, 13:15
Drez
Drez is offline
gewerkt, geslapen, verf gekocht met broertje, laarzen opgehaald van de schoenmaker, nu stukje typen over salesmen en dan naar de bieb. hoeraa. vanavond feestje in utrecht.
Oud 29-09-2006, 14:53
botulismf
botulismf is offline
Ik maak homo-erotisch getinte elektro met sigur.
Oud 29-09-2006, 15:23
Metal
Metal is offline
Opgestaan, gedoucht, gegeten, opgeruimd (ik moet nog een hoop) en even bij fake op bezoek geweest in de apple store.
Oud 29-09-2006, 15:55
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
College gehad, was erg saai, naar huis en nu mijn zusje helpen met haar profielwerkstuk over au-pair zijn (en ze heeft nog mensen nodig om te interviewen dus als iemand zich geroepen voelt: graag)
vanavond ga ik naar zwartboek en hertog jan drinken
Oud 29-09-2006, 17:12
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 29-09-2006 @ 15:53 :
Ik maak homo-erotisch getinte elektro met sigur.

Eine herde von sparschweinen will gefuttert werden!

ik ben naar schoolgeweest en twee deadlines gehaald maar toch nog wel zitten stressen want mijn printsaldo was op en ik kon het niet opwaarderen want de schoolwinkel was dicht en iaiaiaiaia bijna geen inhoudsopgave MAAR gelukkig was daar een behulpzame klasgenoot die mijn een inhoudsopgave gunde en toen kwam het allemaal weer goed.
Oud 29-09-2006, 18:03
Metal
Metal is offline
Ik werd net serieus bijna overreden door een bus!
Oud 29-09-2006, 18:07
espresso
espresso is offline
gister de party gebracht in tivoli maar wegens moeheid van partymates en het verlies van een oorbel maar op tijd naar huis gegaan.
vanochtend kwamen m'n platen eeeeeindelijk aan na godverdomme 3 maanden dus paniek met yaphet kotto op vol volume en daarna naar amsterdam geweest om pasta te kopen, en toen de krantenvergadering gemist dus de rest van de dag uh rijst gegeten en met nooooren gemaild.
Oud 29-09-2006, 18:09
Verwijderd
vanaaf naar een verjaardag in rotjeknor
Oud 29-09-2006, 18:29
Laura_89
Laura_89 is offline
opgestaan, spreekbeurt gehouden, ijs gegeten, in slaap gevallen bij luistertoets frans, overhoring engels gemaakt, naar huis gefietst en sindsdien verveel ik me rot.. help!

Regels voor berichten