Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar ben wel blij dat ik nu weet hoe t moet.. |
![]() |
||
Citaat:
en zeker das eng.. maar super gefeliciteerd trouwens ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
sjaak segt lugt je hart doe ik. thats it.. of voel je je aangesproke seg dat gelijk dan
||
Citaat:
||
Citaat:
ik vroeg het alleen maar ![]()
||
![]() |
Citaat:
see.. dit is gwn geen shiit jaa ik lees nu de forum .. voordat die ene gaat reagere. maar ejj. ik kan je 1 ding seggen de oplossing ligt bij jou, van die thuis shit ensoo... heb ik ook mee te make, maar laat dat, heb je nix aan. maar wtje.. fOkk'it. wil je drover sgrijven? doe je dat nix.. die heeft t erger. Jij voelt JOUW pijn, dus klaar'm ejj.. sgrijf je nou verhaaltjes? sgrijf een boek ![]() ik doe ook me ding.. se lese t graag. niet op forumblaablaaa heb ik nix mee te maken eigluk.. uitsondering 2day maar voordat ik gaa lulle.. lees alleen de dingen waar je wat aan hebt ![]()
||
![]() |
Citaat:
okee okee.. ik ben btje negatief gelade vndaag.. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Morgen weer presentatie. Van de persoon die hem zou maken en doen ligt de vader op sterven
![]() Nu moeten we dus weer in de laatste dagen de presentatie leren, als we hem nog krijgen. Anders moeten we binnen een dag weer snel eentje in elkaar knutselen ![]() Volgende week herfst'vakantie'. Ik heb heel wat opdrachten in te halen en moet me goed voorbereiden op het tentamen van de maandag erna. Ik schrik wel van de hoeveelheid stof die we moeten leren. Zo'n 400 pagina's voor het eerste tentamen, lekker dus. Gelukkig hebben we er maar 2 deze periode. De andere, taalvaardigheid, zou niet zo moeilijk moeten zijn ![]() Citaat:
![]() ![]() Dat is zeker eng in het echt. Als je niet eens weet hoe het moet is het nog enger. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Is je klas oke en lukt het weer de studie op te pakken?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #73 Miracle | 1 | 15-10-2006 14:34 |