![]() |
||
Citaat:
Weinig veranderd sinds de vorige verkiezingen, het gaat hoofdzakelijk over dieren en verder wat ideeën over andere beleidsterreinen, maar weinig uitgediept.
|
![]() |
||
Grappig genoeg had ik Een NL op 1, Wilders op 2, VVD op 3 en PvdA op 4
![]() Aangezien ik nooit en te nimmer op dergelijke populistische partijtjes ga stemmen, en Bos gewoon dood moet, blijf ik dus gewoon lekker bij Rutte ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarom is je verwijt richting mij, zoals altijd, niet terecht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Doe toch eens niet zo zielig, maar geef gewoon antwoord op de vragen in plaats van dit pathetisch gedraai."
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik citeerde slechts jouw eigen post. Wat zegt het over jouw opmerking dat je het als ik het zeg direct afkraakt? Kijk maar: Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja, ik zal er niet meer spontaan op doorzagen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
D66, Eén NL, de LibDems en VVD vormen zo ongeveer mijn top 4 in alfabetische volgorde. Ik weet niet wat voor een partij Eén NL is, tenzij ik werkelijk per abuis tegen de bouw van nieuwe moskeeen heb gestemd.
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 22:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 23-10-2006 om 09:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Aangetoont is dat hoe lager de (marginale) belastingtarieven zijn, hoe meer mensen werken. Maar in Nederland wordt werken ontmoedigd; voor modaal geldt een marginaal belastingtarief van 67% (Wellink & Koopmans, 2005). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de arbeidsparticipatie van vrouwen is ook in de VS hoog, zul je misschien zeggen. Dat is eerder ondanks, dan dankzij de reactionair-fundamentalistische traditie aldaar, omdat het daar eerder de keuze is van "verhongeren" (lees: je kinderen niet naar school kunnen sturen, geen goede gezondheidszorg kunnen krijgen e.d.) of werken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
in zweden heeft minder dan 1% van de vrouwen een leidinggevende functie de arbeidsparticipatie is erg laag bij bedrijven het totaal word opgekrikt omdat de overheid heel veel vrouwen in dienst neemt meer dan 11 % van de leidingevende functies in de vs word gedaan door een vrouw dat zijn niet de banen die je doet om niet te verhongeren lijkt me |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet over die paar honderd vrouwen met een academische opleiding die een hoge pief zijn bij een multinational. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor de rest sluit ik me aan bij Prof. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en 11% is niet een paar honderd vrouwen ik wou alleen laten ziend at in amerika de arbeidsparticipatie niet hoger ligt omdat vrouwen verhongeren |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Toch denk ik dat het beter is dat mensen dit zouden volgen, dan het populistische gebabbel uit de media te volgen. Of te stemmen op wie je het aardigst vindt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Klopt de uitslag van de stemwijzer? koelieboelie | 51 | 19-10-2006 23:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stemwijzer: Provinciale Staten Gatara | 44 | 04-02-2003 08:33 | |
Hij is er weer voor de zwevende kiezers; de stemwijzer MissCzechMeOut | 57 | 09-12-2002 12:42 | |
wat adviseert de stemwijzer je te stemmen? Silent Enigma | 29 | 19-02-2002 18:37 |