Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2006, 17:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 08-11-2006 @ 10:18 :
Dit weekend lekker ontstressen in Landal. Wordt fijn!
Welk park?
Wij gaan binnenkort naar zo'n luxe huisje met sauna en bubbelbad
Oud 08-11-2006, 18:32
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 08-11-2006 @ 18:57 :
Welk park?
Wij gaan binnenkort naar zo'n luxe huisje met sauna en bubbelbad
Ergens in Zeeland geloof ik. Maar wij gaan met acht mensen, dus weinig sauna en bubbelbad ben ik bang.
Oud 08-11-2006, 18:58
Verwijderd
En dan zie ik haar kwaad zijn, en dan denk ik alleen maar: ach meid, als je alleen maar de helft deed van wat je van die jongens verwacht. Jammer alleen dat je het zelf niet ziet.
Als ik ooit zo word, mogen jullie me allemaal meppen.

En het is zo fijn om te merken dat ze vertrouwen in me hebben, zonder dat ze het overdrijven.
Oud 08-11-2006, 20:29
vedetje
vedetje is offline
Oef!

ik heb hem gesproken
nuja, hem vragen wat hij nu eigenlijk dacht kon ik niet, maar ik heb hem verteld wat ik voel

dat ik gisteren opeens bang werd, bang om hem te verliezen omdat in de korte tijd dat ik hem heb leren waarderen, en dat er ons nog maar weinig tijd rest...
dat ik gewoon zo ben, als ik iemand graag zie, is dat dan een vriend, of gelijk iets anders... dan wil ik die niet verliezen

ik heb hem dus onrechtstreeks gezegd dat
1. ik hem graag zie
en
2. dat ik hem niet kwijt wil

en hij? 'maak je maar geen zorgen, dat zal niet gebeuren, wat zijn drie maanden nu? Tot wanneer blijf je, wanneer kom je terug?, of ik geen mail had dan...
En gewoon met deze woorden is die last van me af... onze relatie is nog altijd niet gedefinieerd, maar dat was het probleem niet, mijn angst was dat ik hem kwijt zou spelen...

en toen we afscheid namen zei hij van 'heel mooi wat je vandaag tegen me gezegd heb'

ik ben ervan af, hij weet wat ik voel, en zei me me geen zorgen te maken... zal ik daar dan maar op vertrouwen?
en hem kennende zal hij mijn woorden bestuderen, wikken en wegen, het respons zal nog wel komen!
Oud 08-11-2006, 21:15
Orpheo
Orpheo is offline
oh ik ben blij. eindelijk weer eens echt BLIJ. en waarom?

i've got her.... she's MINE!
Oud 08-11-2006, 21:18
Larry Flint
Larry Flint is offline
welk model heb je nu weer aangeschaft?

ot: even wat minder maar dat komt vast wel weer goed.
Oud 08-11-2006, 21:22
Azaelia
Azaelia is offline
Sinds gisteren: K*T!
Oud 08-11-2006, 21:37
ST*R
ST*R is offline
Heb erg veel zin om m morgen middag + avond te zien
Oud 08-11-2006, 22:05
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 08-11-2006 @ 22:18 :
welk model heb je nu weer aangeschaft?

ot: even wat minder maar dat komt vast wel weer goed.
wanna see?

o.t.: 'with a little help from my friends!!' good friends! eindelijk komt de hele groep weer bij elkaar. koken, eten, drinken. 'ook al is het leven een groot venijn, laat er altijd eten, en drinken, met vrienden zijn'. he erik?
Oud 08-11-2006, 22:05
Mariekje*
Mariekje* is offline
Arthur straks krijg je nog gelijk ook hoor.

... Of ik er blij mee ben is een tweede. Gelukkig is zijn kinderachtige en vooral kromme gedrag op sommige momenten alles verklarend. En uiteraard heb ook ik daar weer mijn aandeel in. Ja, we zijn ontzettend leuk samen!

Omdat hij dat zo graag lijkt te willen; We zien wel waar het schip strand.
Oud 08-11-2006, 22:12
Ruby
Ruby is offline
Heb hem veel gezien, gelukkig voelt echt goed..T lijkt alsof we steeds meer naar elkaar toegroeien Nog erger en ik ben telkens verliefder

en wij zijn gestoord en als mensen zouden weten waarom dan zouden ze echt iets hebben van "omg, wtf" en wij vinden t geweldig

op school gaat het ook beter...ik begin volgens mij vriendinnen te maken, grappig hoe zoiets redelijk lang kan duren...
Oud 08-11-2006, 22:27
Nuck
Nuck is offline
Damn good, even weer een paar daagjes samen geweest . Weliswaar de helft van de tijd gestudeerd, maar 's avonds toch lekker tijd voor elkaar gehad. Het wordt tijd dat we weer eens een weekendje samen weg gaan
Oud 08-11-2006, 23:30
Shitonya
Shitonya is offline
ik heb het hele relatie zijn weer eens afgezworen
Oud 09-11-2006, 00:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 09-11-2006 @ 00:30 :
ik heb het hele relatie zijn weer eens afgezworen
Oud 09-11-2006, 06:26
snoopy
snoopy is offline
oef... t was leuk gisteren
Gesprek nog niet gehad, daar wacht ik mee tot na zijn tentamens, maar hij was lief (en ik ook, geloof ik )
Oud 09-11-2006, 08:06
stout!
stout! is offline
Nou zijn er opeens twee jongens (eigenlijk een jongen en een man) die meer van me willen en me onafhankelijk van elkaar op een verschrikkelijke manier lopen te claimen. Grote woorden over hoeveel ik voor ze beteken na een minimale tijd, venijnige opmerkingen of mailtjes over het gebrek aan contact van mijn kant (lijkt me een duidelijke aanwijzing).

En ik kan alleen maar verbijsterd zijn: straal ik uit dat ik hier op zit te wachten ? Of kan het toch toeval zijn dat dit met twee mannen op hetzelfde moment gebeurt? Bah.
Oud 09-11-2006, 08:27
BleuEyes
BleuEyes is offline
Het valt op 't moment niet echt mee allemaal.. Vandaag gaat ie op zakenreis, en we hebben een beetje ruzie.. Báh, ik kan er niet tegen.. Maarja.. Het zal wel loslopen..

Verder gister/vannacht wel héél erg leuk gehad met een stel vriendinnen.. Vrijdag gaan we waarschijnlijk met z'n alle uit.
Oud 09-11-2006, 08:35
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 09-11-2006 @ 09:06 :
Nou zijn er opeens twee jongens (eigenlijk een jongen en een man) die meer van me willen en me onafhankelijk van elkaar op een verschrikkelijke manier lopen te claimen. Grote woorden over hoeveel ik voor ze beteken na een minimale tijd, venijnige opmerkingen of mailtjes over het gebrek aan contact van mijn kant (lijkt me een duidelijke aanwijzing).

En ik kan alleen maar verbijsterd zijn: straal ik uit dat ik hier op zit te wachten ? Of kan het toch toeval zijn dat dit met twee mannen op hetzelfde moment gebeurt? Bah.
heel hard wegrennen van beide....
Oud 09-11-2006, 08:40
Verwijderd
De snuffelaar heeft volgens mij een groot probleem. Wat hij allemaal zegt en doet.. dat kán gewoon niet. echt niet. En mijn reacties zijn eigenlijk best grappig. Ik snap het niet, dan heb je een vriendin en dan kom je bij mij aan zetten met zulke opmerkingen.

En verder kan ik niet wachten tot ik 'hem' weer zie. Hij moet alleen wat meer happen op mijn hints en sneller smsjes sturen. Wat dat betreft ben ik in het verleden nogal verwend volgens mij. Toevallig kent een vriendin van me hem, uit Zweden.
Ik wil gewoon weten hoe hij is verder.

Gisteren ook nog een goed gesprek gehad met een vriendin. Ze zegt dat ze zich niet meer zo enthousiast voelt als voorheen.. en het typische is dat ons hele groepje dat ook vindt (heb ik niet gezegd natuurlijk). Blijkbaar zit er toch iets, ik denk dat ik maar wat beter contact met haar moet houden.
Oud 09-11-2006, 09:07
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 08-11-2006 @ 10:18 :
Dit weekend lekker ontstressen in Landal. Wordt fijn!
Ik zit dit weekend ook in een park van landal in Zeeland.
Oud 09-11-2006, 09:11
stout!
stout! is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 09-11-2006 @ 09:35 :
heel hard wegrennen van beide....
Goh, zoiets zei mijn instinct ook al .
Oud 09-11-2006, 09:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik snap het niet. Waarom blijft hij roepen dat ie bang is om me te kwetsen en me daarom niet zoent? Terwijl hij wel naar me staart, zegt dat ie me zo mooi vindt, me een zoen op mn voorhoofd geeft, etc. Hij zegt dat ie me erg leuk vindt en lief... Hij wil steeds afspreken, komt helemaal hierheen... Waarom zou ie me dan kwetsen? Dan doe je dat toch gewoon niet Ik snap het niet...

Iemand?
Oud 09-11-2006, 09:18
Amon Din
Amon Din is offline
Faalangst.
Oud 09-11-2006, 09:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 09-11-2006 @ 10:18 :
Faalangst.
Was dat een reactie op mijn post? En zo ja, kun je m dan uitleggen?
Oud 09-11-2006, 09:24
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-11-2006 @ 10:20 :
Was dat een reactie op mijn post? En zo ja, kun je m dan uitleggen?
Dat was idd een reactie op je post.

Volgens mij is ie gewoon heel verlegen en is ie bang dat jij niet hetzelfde voor hem voelt. Heel normaal. Vertel gewoon wat je voor hem voelt, dan komt het vanzelf goed.
Oud 09-11-2006, 09:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 09-11-2006 @ 10:24 :
Dat was idd een reactie op je post.

Volgens mij is ie gewoon heel verlegen en is ie bang dat jij niet hetzelfde voor hem voelt. Heel normaal. Vertel gewoon wat je voor hem voelt, dan komt het vanzelf goed.
Mja, dat heb ik al gedaan... Hij staat juist bekend als een ongelofelijke player en dat heeft ie ook toegegeven... Dat zijn wel verhalen uit het verleden. Ik snap er gewoon niets van. Het is overduidelijk dat ie me echt wel leuk vindt.
Oud 09-11-2006, 09:26
Li
Li is offline
Prima, had deze week vrij en moesten eigenlijk allebei beetje studeren, maar in plaats daarvan lagen we de hele dag met z'n tweeën in bed, ook heel leuk En toen ik weer wegging zei hij heel lief dat ie zoooo gek op me was blablabla
Oud 09-11-2006, 09:30
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-11-2006 @ 10:26 :
Mja, dat heb ik al gedaan... Hij staat juist bekend als een ongelofelijke player en dat heeft ie ook toegegeven... Dat zijn wel verhalen uit het verleden. Ik snap er gewoon niets van. Het is overduidelijk dat ie me echt wel leuk vindt.
Wist je dat ze weleens zeggen: "eens een player, altijd een player"? Dus het kan net zo goed een trucje zijn, hij wordt een stuk interessanter als ie "steeds opener" gaat worden.

Maar ik weet het niet, dus vergeef me mijn subjectiviteit.
Oud 09-11-2006, 09:34
Verwijderd
Het is weer even rustig
Oud 09-11-2006, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Amon Din schreef op 09-11-2006 @ 10:30 :
Wist je dat ze weleens zeggen: "eens een player, altijd een player"? Dus het kan net zo goed een trucje zijn, hij wordt een stuk interessanter als ie "steeds opener" gaat worden.

Maar ik weet het niet, dus vergeef me mijn subjectiviteit.
Nouja, dat gezegde gaat natuurlijk niet helemaal op, iemand die op zijn 20e een player is, zal dat op zijn 50e meestal niet meer zijn.

Maar het is júist een slim trucje om een vrouw te laten denken dat zij degene zal zijn die hem 'redt'. Niet alleen denkt ze dan dat ze beet heeft, ze zal er ook nog eens extra moeite voor doen...
(of ik heb cruel intentions te vaak gezien, dat kan ook)
Oud 09-11-2006, 09:46
Crimson
Crimson is offline
mwah, mijn vriendje was ook wel een player (haha wat een woord) vroeger, maar ja we zitten nu toch al bijna 7 maanden aan elkaar vast.
gewoon typisch een jongen die nog nooit een meisje écht leuk heeft gevonden.

dus Chloe ik zou er gewoon voor gaan
Oud 09-11-2006, 09:47
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-11-2006 @ 10:13 :
Ik snap het niet. Waarom blijft hij roepen dat ie bang is om me te kwetsen en me daarom niet zoent? Terwijl hij wel naar me staart, zegt dat ie me zo mooi vindt, me een zoen op mn voorhoofd geeft, etc. Hij zegt dat ie me erg leuk vindt en lief... Hij wil steeds afspreken, komt helemaal hierheen... Waarom zou ie me dan kwetsen? Dan doe je dat toch gewoon niet Ik snap het niet...

Iemand?
Is dit nog die jongen die jij leuker vond/vindt dan hij jou? Zoja, miss is ie bang dat als hij je zoent, jij hem nog leuker gaat vinden en jij dan een relatie wil en hij niet (en zo je dus zou kwetsen)? (ik zeg ook maar wat)
Oud 09-11-2006, 09:49
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-11-2006 @ 10:38 :
Nouja, dat gezegde gaat natuurlijk niet helemaal op, iemand die op zijn 20e een player is, zal dat op zijn 50e meestal niet meer zijn.

Maar het is júist een slim trucje om een vrouw te laten denken dat zij degene zal zijn die hem 'redt'. Niet alleen denkt ze dan dat ze beet heeft, ze zal er ook nog eens extra moeite voor doen...
(of ik heb cruel intentions te vaak gezien, dat kan ook)
Misschien is het wel zo dat als iemand op z'n 20e een player is, op z'n 50e wat van z'n wilde haren kwijt is, maar ik denk dat er vast wel een paar spoortjes over zijn. En btw, ik neem aan dat haar vriend geen 50 is.

En met dat tweede wat je zegt ben ik het wel eens. Maar ik wil niet alleen negatief denken, misschien ben jij wel de eerste die hij écht leuk vindt en kent hij dat gevoel niet en issie daarom wat uit z'n doen ofzo.

Bah wat voel ik me smerig nu.
Oud 09-11-2006, 09:49
Verwijderd
ja, de enige manier om er achter te komen wat-ie wil is door het uit te proberen he
Oud 09-11-2006, 09:51
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-11-2006 @ 10:49 :
ja, de enige manier om er achter te komen wat-ie wil is door het uit te proberen he
Zolang je jezelf maar in bescherming neemt en niet alles zomaar gelooft, standaard procedure bij iemand die zegt "ooit" een player geweest ze zijn.

"I was a player once but I'm cured now!" Yeah right.
Oud 09-11-2006, 10:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ST*R schreef op 09-11-2006 @ 10:47 :
Is dit nog die jongen die jij leuker vond/vindt dan hij jou? Zoja, miss is ie bang dat als hij je zoent, jij hem nog leuker gaat vinden en jij dan een relatie wil en hij niet (en zo je dus zou kwetsen)? (ik zeg ook maar wat)
Nee Dat is weer even geleden. Ik ken deze jongen ook nog maar net 1,5 week, haha.
Maar hij heeft wel eens een relatie van 5 jaar gehad, daarna heeft ie een wilde periode gehad... Ik heb hem ook gevraagd of dit misschien zn grote versiertruuk is, wat ie (natuurlijk) ontkend heeft. En aangezien ik wel rekening houd met het feit dat ie zo'n naam heeft, ben ik ook niet bang voor het 1 of ander. Dus daarom vind ik niet dat ie moet zeuren.
Oud 09-11-2006, 10:04
Jones
Citaat:

Iemand?
Hij is in de war omdat hij je echt leuk vindt of hij speelt het spelletje erg goed. En er is maar 1 manier om er achter komen. Mee doen met het spelletje
Oud 09-11-2006, 10:04
Amon Din
Amon Din is offline
In dat geval: vraag maar raak.
Oud 09-11-2006, 10:47
Verwijderd
De hele avond en nacht praten, zo hard lachen dat de fanta door onze neuzen kwam, vrijen, kroelen, enzooooooo.

Het gaat zo heerlijk.
Oud 09-11-2006, 11:11
stout!
stout! is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 09-11-2006 @ 11:47 :
De hele avond en nacht praten, zo hard lachen dat de fanta door onze neuzen kwam, vrijen, kroelen, enzooooooo.

Het gaat zo heerlijk.
Jij komt hier alleen maar om ons jaloers te maken .
Oud 09-11-2006, 11:13
juno
juno is offline
Citaat:

Iemand?
Lijkt mij een goeie. Als-ie het meent. En anders sla je hem verrot.
Oud 09-11-2006, 11:16
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
juno schreef op 09-11-2006 @ 12:13 :
Liefde en Relatie. Niet Haat en Relatie.
Oud 09-11-2006, 11:21
Verwijderd
Ik heb zulke ontzettend hoge muren om mij heen gebouwd...

Ik kan echt geen meisje meer dichtbij me laten komen..

Kom niet verder dan scharrelen en dat ben ik inmiddels eigenlijk ook wel zat..

ben ik er dan nog steeds niet overheen.....
Oud 09-11-2006, 11:22
Verwijderd
blegh... (geloof niet dat er momenteel meer uit me komt, dus...)
Oud 09-11-2006, 11:25
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 09-11-2006 @ 12:11 :
Jij komt hier alleen maar om ons jaloers te maken .
Ik kom hier blij en verliefd doen.
Oud 09-11-2006, 11:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
juno schreef op 09-11-2006 @ 12:13 :
Maar waarom zou ie me kwetsen als ie me leuk vindt?
Oud 09-11-2006, 11:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 09-11-2006 @ 12:21 :
Ik heb zulke ontzettend hoge muren om mij heen gebouwd...

Ik kan echt geen meisje meer dichtbij me laten komen..

Kom niet verder dan scharrelen en dat ben ik inmiddels eigenlijk ook wel zat..

ben ik er dan nog steeds niet overheen.....
Nee
Oud 09-11-2006, 11:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-11-2006 @ 10:26 :
Dat doet me denken aan een aflevering van Ally McBeal
De man waar het al aardig serieus mee werd wilde haar ook niet kussen en gaf een kus op haar voorhoofd Bleek dat hij haar echt als potentiele kandidaat zag (en heel anders dan andere vriendinnen) en dat hij het daarom rustig aan wou doen
Oud 09-11-2006, 11:49
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-11-2006 @ 12:48 :
Dat doet me denken aan een aflevering van Ally McBeal
De man waar het al aardig serieus mee werd wilde haar ook niet kussen en gaf een kus op haar voorhoofd Bleek dat hij haar echt als potentiele kandidaat zag (en heel anders dan andere vriendinnen) en dat hij het daarom rustig aan wou doen
Dat is het! Hij verwacht gewoon dat je Ally McBeal uit je hoofd kent
Oud 09-11-2006, 11:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 09-11-2006 @ 12:49 :
Dat is het! Hij verwacht gewoon dat je Ally McBeal uit je hoofd kent
Hahaha. Was ik net zo blij met haar post, zorg jij weer voor een negatieve wending
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten