Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2006, 05:31
Verwijderd
Novecento/1900 (1976)

Deel 2 eindelijk eens gekeken (ook alweer 3 uur lang). Ik vond veel scènes warrig en soms wat vreemd. Ook zijn sommige personages wat stereotype neergezet: de gemene (moordzuchtige) fascist (Donald Sutherland die overacteert) en diens gestoorde vrouw bijvoorbeeld. Weinig subtiel dus.

En die walgelijke Italiaanse dubbing vond ik (nu ook weer) erg storend. Het verslechterde de film-ervaring. Men had eigenlijk gewoon één gezamenlijke taal moeten spreken, Italiaans.
Sommige gebeurtenissen werden afgeraffeld, kwamen daarom niet zo krachtig over en daardoor greep de film mij niet echt aan.

Eerste deel gaf ik een 7, maar de film als geheel krijgt een 6-je.
Advertentie
Oud 21-11-2006, 08:00
DanielC
DanielC is offline
Traffic is niet overgewaardeerd en al helemaal geen zeikfilm. Maargoed, jij bent al langer niet serieus te nemen, Mark. En als je het nut van de kleuren niet ziet, dan ben je gewoon stekeblind. Bovendien kan je Traffic niet vergelijken met Requiem for a Dream als 'drugsfilm', aangezien Traffic veel verder gaat dan de verslaving en de gevolgen ervan.

Laatst gewijzigd op 21-11-2006 om 08:20.
Oud 21-11-2006, 09:39
Balance
Balance is offline
Zwartboek

Heel gaaf. Ondanks de lengte heb ik geen moment op m'n horloge gekeken om te kijken hoe laat het was en hoe lang de film nog duurde. Ontzettend meeslepend, ik nam soms de angst helemaal over en ik was behoorlijk onder de indruk. Heel mooi gefilmd ook, het naakt van Verhoeven vond ik voor een keer niet storend en ik vond het geweldig gespeeld van bijna iedereen (Alleen Johnny de Mol is een beetje een ongelukkige casting). Van te voren leek me de film niet zo bijzonder, maar ik ben dus zeker overtuigd.
Oud 21-11-2006, 12:48
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
DanielC schreef op 21-11-2006 @ 09:00 :
Traffic is niet overgewaardeerd en al helemaal geen zeikfilm. Maargoed, jij bent al langer niet serieus te nemen, Mark. En als je het nut van de kleuren niet ziet, dan ben je gewoon stekeblind. Bovendien kan je Traffic niet vergelijken met Requiem for a Dream als 'drugsfilm', aangezien Traffic veel verder gaat dan de verslaving en de gevolgen ervan.
Word.
Laatste film die ik zag was Grizzly Man, .
Oud 21-11-2006, 13:53
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Whappie schreef op 20-11-2006 @ 15:17 :

wtf... ik kan me zo een twee drie geen betere film bedenken

edit: nee, nog steeds niet...
Ik keek de film ook helemaal uit, want het is me verzekerd dat het een geweldige film was.

Verloren tijd, ik snap niet wat er goed aan is. Het laatste deel is gewoon oersaai. Ik heb wel informatie gevonden over het doel, maar "een diepgaande zoektocht in de menselijke psyche?" Pardon? Ik heb er niks van terug gevonden.
Oud 21-11-2006, 14:19
KiMZz
KiMZz is offline
Gisteren: Monthy Pythons Life of Brian gezien, vond er weinig aan. Mijn moeder prees m heel erg aan, dat ie zooo grappig was, ik vond m niet echt lachwekkend. Vreemd einde.

Ook gisteren: Beauty Shop met o.a. Queen Latifah, was wel leuk, maar voorspelbaar. Wel een echte vrouwenfilm.

Laatste film in de bios: The Devil Wears Prada. Een vrouwenfilm, maar wel leuk, geslaagd.
Oud 21-11-2006, 15:22
Uice
Uice is offline
Opus II

Leuk als screensaver.

Opus III en IV

In ieder geval beter dan deel twee. Aardige films, maar te lang.

Ballet Mécanique

Saaie, pretentieuze onzin. Geen hol aan.

Un chien andalou

Kijk, hier ik kan iets mee. Dit gáát ergens over. Goede, grappige, interessante film. Wel iets te lang.
Oud 21-11-2006, 15:31
Whappie
Whappie is offline
Devil wears Prada, die heb ik ook in de bios gezien.
idd best grappig, niet het geld van een bioscoopkaartje waard, maar ik heb me vermaakt.

Levitating Nun:
Ik ken meer mensen die Apocalyps Now niet konden waarderen en het thema word ook in andere (oorlogs)films goed uitgediept. voor mij is de sfeer, de opbouw de werkelijkheid die in de film getoond word zodanig dat het mij elke keer dat ik die film kijk het mij blijft boeien.
De reden waarom ik vind dat jij deze film goed zou moeten vinden is dat er geen enkele film is die zo goed weergeeft wat er met mensen gebeurt als je ze zonder hoop in een verlaten gebied neerzet waar ze zichzelf niet kunnen redden met de opdracht om zoveel mogelijk mensen dood te maken. Op het einde blijkt de enige die zijn menselijkheid heeft kunnen bewaren de kolonel te zijn, diegene die ze moesten vermoorden!
Oud 21-11-2006, 15:32
Verwijderd
The Departed, ik vond 'm niet super.
Oud 21-11-2006, 16:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 21-11-2006 @ 14:53 :
Ik keek de film ook helemaal uit, want het is me verzekerd dat het een geweldige film was.
Apocalyps Now Redux duurt zeker een uur te lang.

Enne, DanielC, wat is het nut van die kleurfilters dan? Bovendien voelt Traffic aan alsof er de hele tijd iets gaat gebeuren, maar het gebeurt nooit. Het sléépt en het sléépt maar voort. Dat is saa-haai.
Oud 21-11-2006, 16:54
Whappie
Whappie is offline
ik vind die kleurfilters uit traffic mooi, maar het is beter gedaan in Hero.
Traffic heeft 4? verhaallijnen die allemaal hun eigen kleur hebben, verder schept de kleur een bepaalde sfeer. bij de gele kleur denk ik aan woestijn, armoe, leven op straat in mexicaanse ghetto's. bij blauw denk ik aan stadsleven, upperclass. etc.
Oud 21-11-2006, 17:02
Dinalfos
Dinalfos is offline
Met andere woorden: cinematografie. Het oproepen van een bepaalde sfeer is al een doel.

Ik kan er in dit geval niet over oordelen, want ik heb Traffic nog niet gezien.
Oud 21-11-2006, 17:29
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-11-2006 @ 17:48 :
Apocalyps Now Redux duurt zeker een uur te lang.

Enne, DanielC, wat is het nut van die kleurfilters dan? Bovendien voelt Traffic aan alsof er de hele tijd iets gaat gebeuren, maar het gebeurt nooit. Het sléépt en het sléépt maar voort. Dat is saa-haai.
Wat Dinalfos zegt, en elk verhaal heeft zijn eigen kleur. De kleur geeft dus aan waar je je bevindt. Anders vond je het misschien wel lastig te volgen.

Whappie had het dus al gezegd.
Oud 21-11-2006, 18:22
Cesar
Cesar is offline
Evil Dead 3

Bruce Campbell
Oud 21-11-2006, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Whappie schreef op 21-11-2006 @ 16:31 :
Levitating Nun:
Ik ken meer mensen die Apocalyps Now niet konden waarderen en het thema word ook in andere (oorlogs)films goed uitgediept. voor mij is de sfeer, de opbouw de werkelijkheid die in de film getoond word zodanig dat het mij elke keer dat ik die film kijk het mij blijft boeien.
De reden waarom ik vind dat jij deze film goed zou moeten vinden is dat er geen enkele film is die zo goed weergeeft wat er met mensen gebeurt als je ze zonder hoop in een verlaten gebied neerzet waar ze zichzelf niet kunnen redden met de opdracht om zoveel mogelijk mensen dood te maken. Op het einde blijkt de enige die zijn menselijkheid heeft kunnen bewaren de kolonel te zijn, diegene die ze moesten vermoorden!
Hier ben ik het deels mee eens. De sfeer en opbouw is geweldig, begeleid met geweldige muziek en mooie beelden van de rivier en de jungle.

"De werkelijkheid die in de film getoond wordt": Welke werkelijkheid? Ik geloof niet dat Vietnam in werkelijkheid zo gestoord was (surfen? Wagner muziek?). De film is dus niet zozeer realistisch, maar hoe de waanzin is neergezet is wel filmisch erg goed.

En Kurtz was niet menselijk meer hoor. Natuurlijk, hij doorzag op nuchtere wijze de hypocrisie van de 'hoge heren' die de oorlog hadden gestart, maar tegelijkertijd toonde hij ziekelijk veel respect voor de wreedheid van soldaten, de moordmachines (vb: het afrukken van ingeënte armen door de soldaten vond hij geniaal).

@ Levitating Nun: Apocalypse Now vond ik de eerste keer ook tegenvallen. Ik verwachtte een echte Vietnam-oorlogsfilm, terwijl dit meer een psychologische vertelling was over de zoektocht en ontmoeting met Kurtz.
Maar de film sprak me na meerdere keren kijken steeds meer aan, op visueel vlak, qua acteerwerk, muziek, sfeer, sfeer en nog eens sfeer.
Oud 21-11-2006, 18:41
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Juice schreef op 21-11-2006 @ 16:22 :
Ballet Mécanique

Saaie, pretentieuze onzin. Geen hol aan.
Haha, n00b.
Oud 21-11-2006, 18:49
Levitating Nun
Citaat:
N00dles schreef op 21-11-2006 @ 19:34 :
@ Levitating Nun: Apocalypse Now vond ik de eerste keer ook tegenvallen. Ik verwachtte een echte Vietnam-oorlogsfilm, terwijl dit meer een psychologische vertelling was over de zoektocht en ontmoeting met Kurtz.
Maar de film sprak me na meerdere keren kijken steeds meer aan, op visueel vlak, qua acteerwerk, muziek, sfeer, sfeer en nog eens sfeer.
Oja, daar heb ik ook helemaal geen problemen mee. Ik vond alleen de dialogen helemaal niks, vaag psychologengebrabbel verwacht je niet in een oorlogsfilm. Het paste niet.
Oud 21-11-2006, 18:51
Levitating Nun
Citaat:
Whappie schreef op 21-11-2006 @ 16:31 :
Het is juist niet realistisch omdat je in een oorlog niet plotsklaps de psycholoog gaat uithangen. Het sloeg gewoon nergens op, het was soms zelfs dramatisch lachwekkend.
Oud 21-11-2006, 18:57
Verwijderd
Noem eens voorbeelden van welk vaag psychologengebrabbel je bedoelt? Wat was er lachwekkend aan?
Oud 21-11-2006, 19:03
Levitating Nun
Citaat:
N00dles schreef op 21-11-2006 @ 19:57 :
Noem eens voorbeelden van welk vaag psychologengebrabbel je bedoelt? Wat was er lachwekkend aan?
Zowat alles wat Kurtz zegt.

Voorbeelden:
"It's impossible for words to describe what is necessary to those who do not know what horror means. Horror. Horror has a face, and you must make a friend of horror. Horror and moral terror are your friends. If they are not, then they are enemies to be feared. They are truly enemies."

"Everybody wanted me to do it, him most of all. I felt like he was up there, waiting for me to take the pain away. He just wanted to go out like a soldier, standing up, not like some poor, wasted, rag-assed renegade. Even the jungle wanted him dead, and that's who he really took his orders from anyway."

Als je het zo leest is het best aardig, maar het past gewoon niet in de film. Het is non-dialoog, het is niet nodig, het is overdreven.
Oud 21-11-2006, 19:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 21-11-2006 @ 19:41 :
Haha, n00b.
Nou, kom maar op met je uitleg waarom deze veel te lange aaneenschakeling van oninteressante beelden van goede smaak getuigt. Of hou anders gewoon helemaal je pseudo-intellectuele mondje dicht.
Oud 21-11-2006, 19:40
Bekijk de film met een willekeurige experimentele electronica track, bij voorkeur iets van Autechre, het is geniaal. Of je pakt natuurlijk de muziek die ervoor gemaakt is, maar je zal je daar wel niet in verdiept hebben. . Verder ga ik je niks voorkauwen, ik ben je moeder niet die elke ochtend een schone onderbroek neerlegt.

De post it met de term pseudo-intellectueel past trouwens beter op jouw voorhoofd, sterker nog, ik meen me te herinneren dat ik die term naar je olijke kop heb gesmeten in een eerder topic.
Oud 21-11-2006, 19:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 21-11-2006 @ 20:40 :
Bekijk de film met een willekeurige experimentele electronica track, bij voorkeur iets van Autechre, het is geniaal.
Pearl Harbor wordt ook geniaal als je ondetussen Coltrane zit te luisteren.

Citaat:
Of je pakt natuurlijk de muziek die ervoor gemaakt is, maar je zal je daar wel niet in verdiept hebben. .
We kregen hem zonder muziek te zien.

Maar goed, het is natuurlijk niet geniaal, het zijn gewoon beelden. Kan ik ook. Dan kun je natuurlijk met het standaard argument 'ja, maar kom er maar eens op' of iets dergelijks komen, maar het argument 'kan ik ook' is sterker.

Citaat:
De post it met de term pseudo-intellectueel past trouwens beter op jouw voorhoofd, sterker nog, ik meen me te herinneren dat ik die term naar je olijke kop heb gesmeten in een eerder topic.
O ja nou dan is het zo.

Nou kom je weer met zo'n bewering zonder fundering. Hoezo ben ik pseudo-intellectueel?
Oud 21-11-2006, 19:59
Magican
Magican is offline
Citaat:
Juice schreef op 21-11-2006 @ 20:47 :

Maar goed, het is natuurlijk niet geniaal, het zijn gewoon beelden. Kan ik ook. Dan kun je natuurlijk met het standaard argument 'ja, maar kom er maar eens op' of iets dergelijks komen, maar het argument 'kan ik ook' is sterker.
Je dénkt dat je het kan.
Oud 21-11-2006, 20:03
Citaat:
[B]Pearl Harbor wordt ook geniaal als je ondetussen Coltrane zit te luisteren.

We kregen hem zonder muziek te zien.

O ja nou dan is het zo.

Nou kom je weer met zo'n bewering zonder fundering. Hoezo ben ik pseudo-intellectueel?
Coltrane is voor pseudo-intellectuelen.

-

Oh dus je MOEST hem kijken, dat geeft een hele andere vibe. Met muziek is hij geniaal maar het is niet zo dat het zonder muziek maar een paar beelden zijn. Dat het je niet aanspreekt is wat anders. Het argument 'kan ik ook' is een ongelooflijke dooddoener en vaak onterecht bij een kunstvorm. Je zou het bij elke film/foto kunnen roepen waarbij de techniek niet gecompliceerd is. Elke idioot kan filmen/fotograferen/kliederen met verf en ja als je je best doet kan je iets namaken. Als je zo zwart/wit denkt moet je geen Media en Cultuur gaan studeren lijkt me.

-

Je bent pseudo-intellectueel omdat je overkomt alsof je je mening grotendeels uit de Telegraaf en IMDB haalt. Dan doe je toch iets fout.
Oud 21-11-2006, 20:08
Metal
Metal is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 21-11-2006 @ 20:40 :
Bekijk de film met een willekeurige experimentele electronica track, bij voorkeur iets van Autechre, het is geniaal. Of je pakt natuurlijk de muziek die ervoor gemaakt is, maar je zal je daar wel niet in verdiept hebben. . Verder ga ik je niks voorkauwen, ik ben je moeder niet die elke ochtend een schone onderbroek neerlegt.

Even zonder ongein, reageer eens niet zo gepikeerd.
Oud 21-11-2006, 20:23
suvórov
suvórov is offline
Lekker postzoeken.
Oud 21-11-2006, 20:32
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
maar het argument 'kan ik ook' is sterker.
Ik kan ook met een snelle auto een rondje nurburgring in 10 minuten doen. (En dat is dan niet eens een hypothetisch voorbeeld maar simpelweg realiteit).

Dat wil nog niet zeggen dat ik eenzelfde prestatie van een ander niet kan waarderen.

Het argument 'kan ik ook' is redelijk infantiel. Ik eet graag chinees - maar koken 'kan ik ook'. tsja...

overigens vind ik niet dat je anderen aan moet vallen op filmkeuze of -smaak, en dat geldt (zeker) niet alleen voor jou. De ene vindt laurel&hardy getuigen van grenzeloze genialiteit, de ander vindt t smakeloos. De een vindt Titanic een goede film, ik persoonlijk vindt het de slechtste film die ik ooit gezien heb.

om te beweren dat een film 'geniaal' is, en vervolgens iemand die dat niet vindt vanalles te verwijten, getuigt van grenzeloze kortzichtigheid - en ja, dat is een op zich zelf staande tegenspreking.
Oud 21-11-2006, 21:16
Citaat:
Metal schreef op 21-11-2006 @ 21:08 :
Even zonder ongein, reageer eens niet zo gepikeerd.
Ach jij bestempelt alles als gepikeerd maar je bent niks gewend daar in het zuiden.
Oud 21-11-2006, 21:48
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Turks fruit, voor nederlands.
Ik vond het een bizarre film. Bizarre personages, vieze mensen, weinig verhaal. Jongen neukt en beeldhoudt. Jongen pikt geil lifterinnetje op. Neuk neuk. Jongen en lifterinnetje verongelukken, jongen mag meisje van ouders niet zien maar doet het toch, neuk neuk. Jongen en lifterinnetje trouwen, neuk neuk. Zij poept, hij wil haar aflikken. Meisje gaat vreemd, meisje gaat weer terug naar jongen, meisje weet niet wat ze wil meisje krijgt kanker, meisje gaat dood.
Nou, woohoo. Misschien ligt het aan mij maar ik vind de film overgewaardeerd. Het acteerwerk was wel goed, maar het hele verhaal was redelijk
Oud 21-11-2006, 22:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 21-11-2006 @ 21:03 :
Coltrane is voor pseudo-intellectuelen.
Bloemkool is voor negers.

Citaat:
Oh dus je MOEST hem kijken, dat geeft een hele andere vibe.
Ik moest helemaal niks. Die viewingen zijn niet verplicht, maar ik ging erheen omdat het me interessant en vermakelijk leek.

Citaat:
Met muziek is hij geniaal maar het is niet zo dat het zonder muziek maar een paar beelden zijn.
Wat dan wel?

Citaat:
Dat het je niet aanspreekt is wat anders. Het argument 'kan ik ook' is een ongelooflijke dooddoener en vaak onterecht bij een kunstvorm. Je zou het bij elke film/foto kunnen roepen waarbij de techniek niet gecompliceerd is. Elke idioot kan filmen/fotograferen/kliederen met verf en ja als je je best doet kan je iets namaken.
Maar vaak is het idee achter een kunstwerk interessant genoeg om niet te zeiken over de eenvoudige techniek. Dat vond ik bij Ballet Mécanique totaal niet het geval.

Citaat:
Je bent pseudo-intellectueel omdat je overkomt alsof je je mening grotendeels uit de Telegraaf en IMDB haalt.
Wat is er pseudo-intellectueel aan de Telegraaf? Ik zou juist pseudo-intellectueel zijn als ik de Telegraaf een oppervlakkige krant voor het Fortuynplebs zou noemen, wat het overigens ook is.
Oud 21-11-2006, 22:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-11-2006 @ 21:32 :
Ik kan ook met een snelle auto een rondje nurburgring in 10 minuten doen. (En dat is dan niet eens een hypothetisch voorbeeld maar simpelweg realiteit).

Dat wil nog niet zeggen dat ik eenzelfde prestatie van een ander niet kan waarderen.
Je snapt het punt niet. Bij Ballet Mécanique betreft het niet eens een presetatie. Het is gewoon een aaneenschakeling van beelden.

Citaat:
Het argument 'kan ik ook' is redelijk infantiel. Ik eet graag chinees - maar koken 'kan ik ook'. tsja...
Daar gaat het dus niet om.

Citaat:
overigens vind ik niet dat je anderen aan moet vallen op filmkeuze of -smaak, en dat geldt (zeker) niet alleen voor jou.
Doe ik dat dan?
Oud 21-11-2006, 22:08
Verwijderd
Ik vond BM wel mooi.

Ontopic:

Celebrity
Deconstructing Harry
Wild Man Blues
Sweet and Lowdown
Small Time Crooks

Allemaal goed, met als uitschieter Deconstructing Harry . Wild Man Blues is eigenlijk alleen leuk om de beelden van Woody Allen die een beetje versuft rondloopt in hotels.
Oud 21-11-2006, 22:18
Verwijderd
Maniac cop 2: Hoewel het veel te weinig gore had en het einde wat afgeraffeld was, was het weer uitstekend vermaak Op naar deel 3.
Oud 22-11-2006, 08:40
DanielC
DanielC is offline
Raging Bull IN DE BIOSCOOP! YAY! Hier heb ik meer dan een maand naar uitgekeken en gisteravond was het dan eindelijk zo ver. <3 Oh oh oh, ik ging helemaal nat. De prachtige gevechten, in het bijzonder het gevecht in de 'hel' en het laatste gevecht met Suger Ray, de close ups van Vicky, Joe Pesci, de muziek, openings titels, eind titels, De Niro dik en dun..Ooh wat heb ik genoten.
Oud 22-11-2006, 09:15
Uice
Uice is offline
Door dit soort posts besef ik me wat een geluk ik heb.
Oud 22-11-2006, 14:25
Verwijderd
The Bird people in China: Beste van Takashi Miike
Oud 22-11-2006, 14:46
Dinalfos
Dinalfos is offline
2001 Maniacs - 4/10

Veel Violence & Gore voor een R-rated film. Dat was dan nog wel leuk. Verder niet veel soeps.
Oud 22-11-2006, 23:45
Uice
Uice is offline
Thank you for smoking.

Aardig. Niet grappig genoeg en een beetje te moralistisch aan het eind. Irritant jongetje. Jammer dat onze 'held' overal mee wegkomt. Beste quote: "Go to Nobu's. They only serve food that's white."

Prettig tussendoortje.
Oud 23-11-2006, 00:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben het met Juice eens over Ballet mechaniques. Maar net als hij vond ik Un chien andalou wél erg goed. Waarom precies, vind ik lastig te zeggen. Ik vond 'm op het grote witte doek ook beter uitkomen dan op het kleine tv-scherm, zoals ik 'm op de havo gezien had, waar ik er niets aan vond.
Oud 23-11-2006, 07:32
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Brick

was wel gaaf
Oud 23-11-2006, 09:23
DanielC
DanielC is offline
Lord of the Rings: The Return of the King (extended version) ik heb de films in het verleden veel onrecht aangedaan. Ik hing graag de non-conformist uit ofzo, ik weet het niet. Maar nu realiseer ik me gewoon dat niemand er onderuit kan. Lord of the Rings is gewoon een van de grootse.
Oud 23-11-2006, 11:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-11-2006 @ 01:46 :
Ik ben het met Juice eens over Ballet mechaniques. Maar net als hij vond ik Un chien andalou wél erg goed. Waarom precies, vind ik lastig te zeggen.
Wat Un chien andalou zoveel interessanter maakt dan Ballet mécanique, is dat de film raakvlakken vertoond met de werkelijkheid en conventionele filmplots. Hierdoor wordt de film verassend, vervreemdend en grappig, waar Ballet voorspelbaar, saai en vervelend is.
Oud 23-11-2006, 11:21
DanielC
DanielC is offline
Goh, nu wil ik Ballet ook wel zien.
Oud 23-11-2006, 11:28
Uice
Uice is offline
Bespaar je de moeite en plak gewoon zelf tachtig zwart wit beelden van random voorwerpen aan elkaar.
Oud 23-11-2006, 11:48
DanielC
DanielC is offline
Dat kwartiertje maakt ook niet zo uit.
Oud 23-11-2006, 12:00
Verwijderd
Ik wil hem ook wel ff zien *gaat downloaden*
Oud 23-11-2006, 12:06
Drez
Drez is offline
Sunset Boulevard
Oud 23-11-2006, 12:22
Verwijderd
Ballet Mecanique

Ik kon alleen een versie vinden zonder muziek, en de muziek was los ook nergens te vinden...

De beelden zelf zijn niet zo heel geweldig. Het komt heel pretentieus over en -alhoewel voor die tijd uniek en vernieuwend- kon het me niet boeien. Zit er nog een 'verhaal' of boodschap achter de beelden, of...?
Oud 23-11-2006, 12:44
Verwijderd
Vincent (1982)

Kort animatiefilmpje van Tim Burton, prachtig verteld door Vincent Price. Blijft gewéldig. Een heerlijk macaber, surrealistisch sfeertje
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten